Is ook cool! En heel gezellig. Tenminste ik vond dat in Rhenen wel. Maar ik ben niet nachtblind en ik zag ook bijna niks. Maar aan de andere kant, er lopen genoeg mensen met lichtjes enzo!quote:Op zondag 22 november 2015 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar sneeuwt het?
Ik denk trouwens dat ik echt een liefde voor funruns ga ontwikkelen: dit ziet er toch wel heel cool uit!
https://vimeo.com/146483033
Even vergetende dat ik een beetje nachtblind ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 november 2015 09:13 schreef pijll het volgende:
Nachtloopjes zijn leuk!dat klinkt leuk! nachtcross/trailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Hardlopenquote:Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
fucking hell, 2.7 graden en slagregens. En ik moet een rondje van minimaal 10
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!quote:Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Pak een trein! Hier in Utrecht schijnt de zon en blauwe lucht!quote:Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Belasting betalen, vroeg opstaan, boodschappen doen op 24 december, nadenken of kleding bij elkaar past omdat de vrouw dat wil, dentale onderhoudswerkzaamheden laten verrichten, krachtoefeningen voor de poot.quote:Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!
quote:Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
Onder een strakblauwe hemel 26:36 gelopen op de 5
Snellie!!quote:Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
Echt nietquote:Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!
quote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow lekker Steffelonio en Quoi!
Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daarIk was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten
Jij gaat ook als een speer man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |