abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157711624
Ik ga straks voor het eerst in twee weken weer. Wil eigenlijk mijn fiets ophalen maar die 15 minuten naar huis fietsen is dan denk ik wel heel koud.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 09:57:44 #77
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711663
Stukje over de financiën van Susan Kuijken, die zich op de OS wil voorbereiden zonder veel (lucratieve) wedstrijden te lopen.

Vrienden betalen olympische missie Kuijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:04:17 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157711712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Onafhankelijk heur 8-)
8-).

Wb lopen in het donker. Ik loop wel gewoon, heb een aantal vaste routes door wijken en naast wegen. En ik doe ook m'n LiveTracker aan en stuur die link naar Yur :) Vind dat gewoon een prettiger idee.
pi_157711745
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:47 schreef Murmeli het volgende:
Heb alweer 16 km in de benen vanmorgen. Stond om 7.40 buiten.

Alleen, in het donker (het eerste half uurtje). Zie mij eens onafhankelijk zijn :P
Lekker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:13:46 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157711788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lekker!
Het was best pittig. 7^^ en 2 trainingen waar ik me heb uitgesloofd in de afgelopen week. Nu maar weer even een tandje terug tot volgende week.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157711954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef Oceanonix het volgende:
Lopen in het donker is minder, vooral omdat een aantal routes onbruikbaar zijn geworden. Maar ik laat me niet tegenhouden. Heb de lampenset van Kalenji gekocht, ben daarmee erg zichtbaar en heb voldoende licht voor minder verlichte routes.
Hoe bevalt die? Ik overweeg hem ook aan te schaffen, is nu in de uitverkoop, maar twijfel een beetje omdat ik hem nog steeds wel vrij prijzig vind. Is ie het geld waard?

Lopen in het donker vind ik juist wel fijn, lijk me veel minder bewust te zijn van afstand :)
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_157712185
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannacht :P k deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd :P
Is helemaal niet zo vreemd als het lijkt. Prijzen gaan altijd op brutotijd, dus je droom klopt wel redelijk.

Verder heb je hier natuurlijk een geweldig concept te pakken.
pi_157712203
In dit geval zou ik een keer niet voor een goede tijd gaan ;)
pi_157712223
Ik zou voor de goodies gaan, fock die tijd. :D
pi_157712226
Succes op de 5k straks Steffelonio :) *O*
  zaterdag 21 november 2015 @ 11:04:43 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157712324
Het luchtkussen-idee in je droom bestaat trouwens al :Y Bij de estafette-marathon moest MrQ elk rondje van ca 1 km door een luchtkasteel :D Dat leverde hele leuke foto's op --> klik
pi_157712406
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:52 schreef pijll het volgende:

[..]

Is helemaal niet zo vreemd als het lijkt. Prijzen gaan altijd op brutotijd, dus je droom klopt wel redelijk.

Verder heb je hier natuurlijk een geweldig concept te pakken.
Ja maar het is natuurlijk wel raar als die doortelt nadat je over de mat bent gekomen :P verder vond k het ook wel een leuk idee, beetje expeditie Robinson ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157712834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:31 schreef FunrunnerIvar het volgende:
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
welkom, ik zou iets aan je eetpatroon veranderen. De manier die voor mij geholpen heeft is bijhouden wat je eet. Ik gebruikte daarvoor myitnesspal. Omdat te doen moet je wel enorm gemotiveerd zijn om a te vallen. Het is erg veel werk in het begin. Deze app zet je op veels te weinig calorieen als je ook nog sport. Bij mij was het 1500 cal ik heb mezelf op 1700 gezet. Ik zou als ik jou niet lager als 1900 calorieen gaan.
In het begin eerst proberen om die 1900 calorieen te eten en te drinken en niet meer dan dat. Daarna proberen de andere zaken op orde te krijgen, te beginnen met vitamine c en eiwit. En daarna vezels.
Ik ben op deze manier 20 kg afgevallen.

De bedoeling is dat je inzicht krijgt in je eetpatroon en je dit kunt volhouden. Dus je avondeten wegen en niet denken dat het wel ongeveer zoveel zou zijn.

Om een leuk leven te hebben, had ik door de weeks 1700 cal en sport ik. In het weekend mocht ik compenseren. Dan telde ik de calorieen van sporten op bij datgene wat ik mocht eten. Dan kan je ook nog een biertje nemen.
pi_157713276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:55 schreef thelaudprince het volgende:
Succes op de 5k straks Steffelonio :) *O*
Thanx!

Ging :(
Koud, nat en blubberig.
En ik was mijn hartslagmeter vergeten om te doen, en vergeten om mijn horloge niet op Autostop te zetten.
En ik vertrok te snel, na 1 km zat ik al te hijgen als een malle. En ik kreeg weer last van mijn voeten. Daarom twee keer kort gestopt, om mijn enkels los te draaien.
Ik weet mijn tijd nog niet, vanwege die auto pauze, maar het wordt wel een PR denk ik. Dat dan weer wel :)

Morgen proberen met mijn oude schoenen. Kijken hoe het dan gaat.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 12:28:56 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_157713286
Toch goed gedaan! ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157713437
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Thanx!

Ging :(
Koud, nat en blubberig.
En ik was mijn hartslagmeter vergeten om te doen, en vergeten om mijn horloge niet op Autostop te zetten.
En ik vertrok te snel, na 1 km zat ik al te hijgen als een malle. En ik kreeg weer last van mijn voeten. Daarom twee keer kort gestopt, om mijn enkels los te draaien.
Ik weet mijn tijd nog niet, vanwege die auto pauze, maar het wordt wel een PR denk ik. Dat dan weer wel :)

Morgen proberen met mijn oude schoenen. Kijken hoe het dan gaat.
Oh moest je zo vroeg al? Ik zit nu pas in de trein dus als ik er ben ben jij alweer weg denk ik. Goed dat je me herinnert de auto pauze uit te zetten, die kan nog wel vervelend doen in het bos.. Al ben ik niet van plan veel op mijn horloge te kijken :P is het echt zo koud daar? In utrecht viel het me alles mee.. Waarom wilde jr je hartslagmeter om?
pi_157713471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Toch goed gedaan! ^O^
Dank je!

Tijd is bekend: 24:17.
Dik tevreden mee.

Geen korte broek aangedaan, daarom was het geen hoge 23 geworden.
pi_157713516
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh moest je zo vroeg al? Ik zit nu pas in de trein dus als ik er ben ben jij alweer weg denk ik. Goed dat je me herinnert de auto pauze uit te zetten, die kan nog wel vervelend doen in het bos.. Al ben ik niet van plan veel op mijn horloge te kijken :P is het echt zo koud daar? In utrecht viel het me alles mee.. Waarom wilde jr je hartslagmeter om?
Gewoon omdat ik meestal een hrm om heb. Dwangneurose.

Kou viel wel mee, maar door regen en geen zon was het fris voor de start.
pi_157713577
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dank je!

Tijd is bekend: 24:17.
Dik tevreden mee.

Oh super netjes toch! Ruim je doel behaald en dat het voor je gevoel niet lekker ging betekent alleen maar dat het de volgende keer veel harder kan ;) maar stiekem voelen 5ks altijd kut en alsof je te hard bent weg gegaan :P
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:49:53 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157713581
Dat is echt een mooie tijd Steffelonio! ^O^ Je was met 25:59 al blij, hoorde ik je zeggen. Goed gedaan!
pi_157714166
Goed gedaan, 30e v/d 169 ^O^
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:42:18 #97
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157714463
Prachtige tijd Steffo!! Volgende keer niet gaan wandelen maar gewoon doorknallen. Wat LT ook zegt, 5 km voelt altijd als doodgaan
pi_157715469
Ik heb niet gewandeld maar even enkel oefening gedaan, wat met mijn enkel gedraaid. Dat haalt wat druk/last weg.

Ik begin mijn nieuwe schoenen te verdenken dat ze mijn voeten slopen bij hogere snelheden. Ldl's op die schoenen is prima, maar sneller dan 5:10 of zo en het begint pijn te doen bij mijn voetboog (heet dat zo?) en ik kan mijn voeten niet meer goed afwikkelen.

Daar had ik bij mijn vorige schoenen geen last van (maar toen liep ik eigenlijk ook nooit sneller dan 5:10/km).

Als het blijft, dan ga ik weer naar de fysio.
  ESF Reporter zaterdag 21 november 2015 @ 14:36:47 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_157715569
Ik ga morgen wel even kijken bij de Warandeloop, foto's schieten. Doe wel mijn hardloopschoenen aan, dan hoor ik er toch nog een beetje bij.
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:39:02 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157715602
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb niet gewandeld maar even enkel oefening gedaan, wat met mijn enkel gedraaid. Dat haalt wat druk/last weg.

Ik begin mijn nieuwe schoenen te verdenken dat ze mijn voeten slopen bij hogere snelheden. Ldl's op die schoenen is prima, maar sneller dan 5:10 of zo en het begint pijn te doen bij mijn voetboog (heet dat zo?) en ik kan mijn voeten niet meer goed afwikkelen.

Daar had ik bij mijn vorige schoenen geen last van (maar toen liep ik eigenlijk ook nooit sneller dan 5:10/km).

Had jij nou schoenen van dat merk van Decathlon gekocht?
F means you're fucked
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:48:02 #101
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157715749
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef steffelonio het volgende:

Sorry, verkeerd gelezen!
Maar wel irritant!

Of gewoon weer langzamer lopen :P
pi_157716206
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Had jij nou schoenen van dat merk van Decathlon gekocht?
Ja, kiprun MD. Daar heb ik nog niet veel op gelopen, eerste indruk is OK. Vandaag liep ik op asics GT 2000 3. Die heb ik sinds half september. En die geven problemen (vandaag, en ook start bij Eindhoven HM). Hiervoor new balance nogwat gehad.

Morgen doe ik denk ik mijn new balance aan. Demping zal wel minder zijn maar het is toch natte bosgrond.
pi_157716476
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef steffelonio het volgende:

[..]
Dat maakt niks uit. Ik loop wedstrijden altijd in korte broek, en heb nog nooit een hoge 23 gelopen.

Kun je op de New Balance niet alles lopen?
Alle NB's die ik heb gehad hebben behoorlijke demping (wel de duurdere versies).
pi_157717578
Hardlopenschoenen gekocht! Hopelijk verhelpt dat mijn pijn in mijn Dirk ! ;(
pi_157717648
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat maakt niks uit. Ik loop wedstrijden altijd in korte broek, en heb nog nooit een hoge 23 gelopen.

Kun je op de New Balance niet alles lopen?
Alle NB's die ik heb gehad hebben behoorlijke demping (wel de duurdere versies).
Ja, maar mijn NB's zijn al redelijk versleten, ongeveer 1200 km op gelopen. Vandaar dat ik nieuwe had gekocht, die Asics, en afgelopen maandag de kiprun MD.
pi_157717672
L_T 12e geworden zie ik
pi_157717730
Ik heb ook de asics GT 2000 gehad ooit n en dat vond ik de vreselijkste schoen uit mijn loop carrière :P maar ik heb het sowieso niet zo op asics met die geldpemping.

Verder zit het er voor mij ook weer op en was het loeizwaar en geweldig tegelijk. Dit was mijn eerste échte cross qua parcours denk ik, hierbij vergeleken stellen baarn en soest niet veel voor. Ik voel iig weer dat ik leef ;) en ik heb geen noemenswaardige last van mijn liezen gehad maar wel een flink lesje nederigheid gehad van de masters dames :P tijd was op mijn eigen horloge 24.11 maar ik kwam dan ook op 5.6km uit. Ach maakt ook niet veel uit. Wel spijt dat ik geen spikes aan had, paar keer bijna uitgegleden en waar ik in het losse zand weer dichterbij kwam verloor ik echt weer veel in de modder stukken. Maar over de boomstammen en heuveltjes vliegen was echt leuk :D k werd helaas nog wel in de laatste 2 meter voorbij gesprint omdat ik niet oplette, maar ach, geen idee hoeveelste ik ben geworden ook.
pi_157717927
12e, zie post van thelaudprince.
Off tijd 24.10, met gemiddeld 4:19/km door de blubber en over de heuveltjes
_O_
pi_157718119
LT, een deel van jouw route was ook het parkoers voor de groep 1/2 loop, die ik twee keer heb gedaan.

Daar zat op het eind een flinke plas in, over vrijwel de hele breedte van het pad! Last van gehad?
pi_157718199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar over de boomstammen en heuveltjes vliegen was echt leuk :D
Kom trailen dan! ^O^
Goed gedaan hoor, hele nette tijd neergezet! Welke schoenen had je nu aan dan, gewone wegschoenen?

Stef ook lekker gedaan, dik onder je streeftijd! ^O^
pi_157718275
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:40 schreef steffelonio het volgende:
12e, zie post van thelaudprince.
Off tijd 24.10, met gemiddeld 4:19/km door de blubber en over de heuveltjes
_O_
Ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijn die snelheid :P maar aan de andere kant de winnares had ook 22 minuten dus het was ook gewoon niet zo'n snel parcours vandaag denk ik. Maar het fijnste is gewoon om lekker gelopen te hebben en te strijden met andere dames onderweg, had niet eens echt een idee van de snelheid. Wel een heerlijk 1500 meter kuchje nu ;) een grote plas heb ik niet gezien, was nu overgegaan in grote modderpoel denk ik. Ik heb de boomstammen trouwens als hordes genomen haha, iedereen zette erop af maar ik was te bang om uit te glijden. De derde ronde als je stuk zit zijn die boomstammen wel tricky :D
pi_157718386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kom trailen dan! ^O^
Goed gedaan hoor, hele nette tijd neergezet! Welke schoenen had je nu aan dan, gewone wegschoenen?

Stef ook lekker gedaan, dik onder je streeftijd! ^O^
Mja de mizuno enigma, die ik niet zo fijn vind dus eigenlijk alleen in het bos gebruik. Ik dacht dat ik nog niet genoeg opgebouwd had op spikes maar andere dames zeiden dat dat in het bos niet echt nodig is. Nou ja, volgende keer. En trailen, dan moet je soms ook minutenlang heuvelop, hier waren alleen mini heuveltjes, veel leuker ;)
pi_157718417
Mag ik bij Schoorl erbij ? De HM :)
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:25:12 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157718983
LT, niet zo bezig zijn met tempo. Je ging meer freewheelen toch?

Netjes gedaan dus! En mooi dat je het vliegen leuk vond!
pi_157719061
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:01 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik bij Schoorl erbij ? De HM :)
Check!

Grappig trouwens dat het me nu pas opvalt dat de cross ook officieel 5625 meter was, ik heb de hele tijd gedacht dat ik 5km ging lopen :P Steffelonio ben benieuwd hoe het morgen gaat, dubbel PR in een weekend zou wel helemaal cool zijn ;)
pi_157719435
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:25 schreef Murmeli het volgende:
LT, niet zo bezig zijn met tempo. Je ging meer freewheelen toch?

Netjes gedaan dus! En mooi dat je het vliegen leuk vond!
Ik zei ook dat ik onderweg niet bezig was met tempo ;) nou ja, wel met zo snel mogelijk, maar ik heb geen idee wat snel is op dit parcours. En met dat Freewheelen zit het ook wel goed hoor, ik had gisteren een feestje, heb dit gelopen op 2 gin tonic en een paar uurtjes slaap en heb pas een paar uur van tevoren besloten dat ik toch zin had om te gaan. En ben blij dat ik geweest ben, het was erg lekker! En nu stop ik met posten want ik spam het hele topic vol :P
pi_157720203
Volgens mij heb ik zojuist besloten dat ik volgend jaar de koning van spanje wil gaan lopen.

19 of 25 gaat het dan worden
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:50:32 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157721310
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zei ook dat ik onderweg niet bezig was met tempo ;) nou ja, wel met zo snel mogelijk, maar ik heb geen idee wat snel is op dit parcours. En met dat Freewheelen zit het ook wel goed hoor, ik had gisteren een feestje, heb dit gelopen op 2 gin tonic en een paar uurtjes slaap en heb pas een paar uur van tevoren besloten dat ik toch zin had om te gaan. En ben blij dat ik geweest ben, het was erg lekker! En nu stop ik met posten want ik spam het hele topic vol :P
Goed zo! ;)
Over het lopen he, stoppen met spammen hoeft voor mij niet.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:03:55 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157723470
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

. En trailen, dan moet je soms ook minutenlang heuvelop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_157723632
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Check!

Grappig trouwens dat het me nu pas opvalt dat de cross ook officieel 5625 meter was, ik heb de hele tijd gedacht dat ik 5km ging lopen :P Steffelonio ben benieuwd hoe het morgen gaat, dubbel PR in een weekend zou wel helemaal cool zijn ;)
Ik zie het wel morgen. Als ik maar lekker loop. En een pr is voor mij nog makkelijk. Want hiervoor maar 1x een 5 km gelopen. En morgen loop ik mijn tweede 10km.
pi_157723720
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:13 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist besloten dat ik volgend jaar de koning van spanje wil gaan lopen.

19 of 25 gaat het dan worden
Stoer doel! ^O^
pi_157724394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet :'(

Alleen in de eerste 25km.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:49:56 #123
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157724814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Niet :'(

Alleen in de eerste 25km.
just what L_T wanted to hear!
pi_157726187
https://www.instagram.com/p/-WabENOPym/?taken-by=losseveter

Eerste filmpje, daar ga ik! (helemaal rechts, links in beeld dus). Op de eerste 50m heb ik het in ieder geval niet verloren :P
  zaterdag 21 november 2015 @ 21:59:56 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157726987
Ik heb me zojuist eindelijk kunnen inschrijven voor de Den Haag Strandmarathon in januari. Momenteel zijn er al 2 inschrijvingen. Vorige keer deden er 45 mee ^O^
F means you're fucked
pi_157733972
Ah, de eerste sneeuw!
Mooie koude touwen dadelijk dus.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_157734008
Waar sneeuwt het? :o

Ik denk trouwens dat ik echt een liefde voor funruns ga ontwikkelen: dit ziet er toch wel heel cool uit!

https://vimeo.com/146483033

Even vergetende dat ik een beetje nachtblind ben :P
pi_157734024
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar sneeuwt het? :o

Ik denk trouwens dat ik echt een liefde voor funruns ga ontwikkelen: dit ziet er toch wel heel cool uit!

https://vimeo.com/146483033

Even vergetende dat ik een beetje nachtblind ben :P
Is ook cool! En heel gezellig. Tenminste ik vond dat in Rhenen wel. Maar ik ben niet nachtblind en ik zag ook bijna niks. Maar aan de andere kant, er lopen genoeg mensen met lichtjes enzo!
Trouwens nog goed gelopen jij gister :)

En Steffelonio een PR goed bezig!! Succes vandaag met de 10 en ook voor jou succes thelaudprince.
  zondag 22 november 2015 @ 09:12:21 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157734088
als er iets me er van weerhoudt om volgend jaar naar Europa te komen is het niet de terreurdreiging maar het feit dat ik aan een funrun mee moet doen....

Maar het blijkt toch een goede manier om mensen in beweging te krijgen dus mijn zegen hebben ze!
pi_157734091
Nachtloopjes zijn leuk!

SPOILER
  zondag 22 november 2015 @ 09:15:13 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157734102
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 09:13 schreef pijll het volgende:
Nachtloopjes zijn leuk!

SPOILER
dat klinkt leuk! nachtcross/trail
  zondag 22 november 2015 @ 09:22:50 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157734150
Klinkt zeker leuk pijll ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 november 2015 @ 09:25:54 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157734170
fucking hell, 2.7 graden en slagregens. En ik moet een rondje van minimaal 10
  zondag 22 november 2015 @ 09:35:40 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157734226
quote:
18s.gif Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardlopen O+
F means you're fucked
pi_157734240
quote:
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!
pi_157734313
quote:
Pak een trein! Hier in Utrecht schijnt de zon en blauwe lucht!
pi_157734437
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:

[..]

Belasting betalen, vroeg opstaan, boodschappen doen op 24 december, nadenken of kleding bij elkaar past omdat de vrouw dat wil, dentale onderhoudswerkzaamheden laten verrichten, krachtoefeningen voor de poot.

Je moet niks zei je? Je moet juist ontzettend veel.
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 10:39:27 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_157734727
Ik heb denk ik verkeerd geslapen vannacht, heel m'n nek zit vast ;(
pi_157734981
Supermooi weer hier! Blauwe lucht, zonnetje...

En ik heb geen zin, du ga niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157735612
Super lekker gelopen, de 10km bij de warandeloop. Het weer was stukken beter dan gisteren, en mijn voeten protesteerden minder gelukkig. Ondanks drukte op het parkoers de eerste ronde goed tempo kunnen houden, de tweede ronde ging stuk soepeler al voelden de benen wel wat zwaarder. Tot mijn verbazing een 51-er gelopen. *O* *O*
Nog thelaudprince gezien, ook leuk! Prima ochtend dus.

Hardlopen O+
  zondag 22 november 2015 @ 12:41:41 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157736575
Onder een strakblauwe hemel 26:36 gelopen op de 5 8-)
pi_157736648
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
_O_
Take that, Sis Quoi!
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 12:48:52 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_157736678
quote:
Snellie!! _O_
pi_157736680
quote:
^O^ *O*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 november 2015 @ 13:01:31 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157736882
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:

[..]

Echt niet :(
pi_157736965
quote:
_O_ Wauw.

Steffelonio jij ook weer goed gelopen! Echt super netjes!

Ik zit/lig lekker lui op de bank :P Wel met een zere knie(en ik heb niks gedaan.)

Volgende week zondag wel weer een 5km wedstrijdje. Zal ik mijn pr gaan verbreken? :7 Ben benieuwd. Ik ken het parcours verder niet.
pi_157737085
Wow lekker Steffelonio en Quoi!

Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daar :P Ik was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten 8)7
pi_157737350
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow lekker Steffelonio en Quoi!

Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daar :P Ik was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten 8)7
_O- De genialiteit! :D
Liever lui dan moe.
  zondag 22 november 2015 @ 13:40:12 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157737511

Ik besloot met een snelle dame uit mijn loopgroep op te lopen. Eerste km in 4:57! Ik dacht onderweg aan Mossel en zijn out of the comfort zone 5 km pas geleden. Dit was mijn eerste poging daartoe. En dan hebben we nog gekletst ook, maar vanaf km 3 was ik al flink stuk.

Door best een bruto-netto verschil (geen startpistool, warrige start) en een toch niet heel exact parcours was mijn 'omgeroepen' tijd alleen 27:20. Best een afwijking met mijn zelf gemeten tijd. Maar: volgens de wet van Mezelf is het een PR :)

quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 12:49 schreef steffelonio het volgende:

[..]

^O^ *O*
Jij gaat ook als een speer man!
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 14:18:53 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_157738195
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kort :') ik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.

En ik was net op tijd binnen :D

[ Bericht 37% gewijzigd door Guppy op 22-11-2015 14:24:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')