Nee. Of nou ja, tijdelijk welquote:Op zaterdag 21 november 2015 08:31 schreef FunrunnerIvar het volgende:
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
Dan verlies je vocht en geen vet. Slecht idee dus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:31 schreef FunrunnerIvar het volgende:
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
Welkom, en nee. Dat drink je er gewoon weer aan. Ik zou me gewoon comfortabel kleden als ik jou was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:31 schreef FunrunnerIvar het volgende:
Ok, bedankt !quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom, en nee. Dat drink je er gewoon weer aan. Ik zou me gewoon comfortabel kleden als ik jou was.
En 3x 6KM? Hoe ben je bij die 6KM gekomen?
Rustig aan is prima. Je moet in een bepaalde zone lopen in om de vetverbrandingszone te komen. Maar het precieze weet ik daar niet van, ik doe altijd maar watquote:Op zaterdag 21 november 2015 08:39 schreef FunrunnerIvar het volgende:
[..]
Ok, bedankt !
6km omdat rondje toevallig 6 km is.
Rustig hardlopen of zo hard mogelijk om van mijn vet af te komen?
Ik bedoel meer of je direct met 6KM begonnen ben? Of heb je langzaam naar 6KM opgebouwd?quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:39 schreef FunrunnerIvar het volgende:
[..]
Ok, bedankt !
rustig lopend naar uiteindelijk meer kilometers zal meer aan vetverbranding doen.quote:Rustig hardlopen of zo hard mogelijk om van mijn vet af te komen?
Nee, eerste keer na 1 km afgesneden, zodat ik op bijna 2 km uitkwam.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of je direct met 6KM begonnen ben? Of heb je langzaam naar 6KM opgebouwd?
[..]
rustig lopend naar uiteindelijk meer kilometers zal meer aan vetverbranding doen.
En Kikker en zn vriendjes kijkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Aanrecht en poepluiers resten jou.
keurigquote:Op zaterdag 21 november 2015 08:46 schreef FunrunnerIvar het volgende:
[..]
Nee, eerste keer na 1 km afgesneden, zodat ik op bijna 2 km uitkwam.
Na 2 maanden 4 km, maar ook wandelen er tussendoor
Na 4 maanden 6 km... Maar een enkele keer nog wel wandelen
Zelfs als je niet 15 kilo te zwaar bent is zo hard mogelijk rennen niet verstandig als je net begint. Je loopt je knieën kapot. Laat je lichaam eerst wennen aan beweging, je spieren en pezen moeten wennen aan de impact.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:39 schreef FunrunnerIvar het volgende:
[..]
Ok, bedankt !
Rustig hardlopen of zo hard mogelijk om van mijn vet af te komen?
Kikkerquote:Op zaterdag 21 november 2015 08:47 schreef YUR het volgende:
[..]
En Kikker en zn vriendjes kijken
Ga jij maar lekker een klein stukje lopen straks
Mooi rustig uitgebreid.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:46 schreef FunrunnerIvar het volgende:
[..]
Nee, eerste keer na 1 km afgesneden, zodat ik op bijna 2 km uitkwam.
Na 2 maanden 4 km, maar ook wandelen er tussendoor
Na 4 maanden 6 km... Maar een enkele keer nog wel wandelen
Weekend rust is geen optie voor je?quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Kans op natte sneeuw in Tilburggedver. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik ga, al voelen de liezen wel weer goed. Ik kan ook nog vandaag overslaan en morgen onze clubcross doen, 2km langer maar wel laagdrempeliger.. Nou ja nog 2 uur om te beslissen
Als ik daar zin in zou hebben uiteraard wel.quote:
Ik vroeg het meer omdat je toch wat gerommeld hebt met pijntjes en nu toch alweer iets lijkt te moeten van jezelf. Kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik daar zin in zou hebben uiteraard wel.
Zoals ik al zei, het is een kwestie van zin hebben en niet van moeten. Ik heb sowieso veel zin om te lopen, alleen misschien wat minder in de trip erheen en zo. En ik heb volledig groen licht van de fysio zolang ik de dag na de wedstrijd niet loop.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:27 schreef BK. het volgende:
[..]
Ik vroeg het meer omdat je toch wat gerommeld hebt met pijntjes en nu toch alweer iets lijkt te moeten van jezelf. Kan er natuurlijk naast zitten.
En misschien is het meer een zwakte van mij dat ik snel wat rust neem als er iets niet goed voelt.
Dit soort dromenquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannachtk deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd
Nu moet hier natuurlijk een stukje amateur-psychologie op worden losgelatenquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannachtk deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |