abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:35:28 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:31 schreef FunrunnerIvar het volgende:
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
Nee. Of nou ja, tijdelijk wel ;) je verliest extra vocht (gewicht) doordat je meer zweet, maar dat drink je er later toch weer aan. Eigenlijk heeft dat niet zoveel nut.

Helaas, je eetpatroon aanpassen is het enige wat werkt. Je bewegen, maar dat doe je al! ^O^ goed bezig, en welkom!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157711040
quote:
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
Dan verlies je vocht en geen vet. Slecht idee dus.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 november 2015 @ 08:36:48 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157711044
quote:
Welkom, en nee. Dat drink je er gewoon weer aan. Ik zou me gewoon comfortabel kleden als ik jou was.

En 3x 6KM? Hoe ben je bij die 6KM gekomen?
pi_157711057
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welkom, en nee. Dat drink je er gewoon weer aan. Ik zou me gewoon comfortabel kleden als ik jou was.

En 3x 6KM? Hoe ben je bij die 6KM gekomen?
Ok, bedankt !

6km omdat rondje toevallig 6 km is.

Rustig hardlopen of zo hard mogelijk om van mijn vet af te komen?
pi_157711059
... ik zal eens kijken wat ik op internet kan vinden... heb me er nog niet in verdiept
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:41:39 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:39 schreef FunrunnerIvar het volgende:

[..]

Ok, bedankt !

Rustig aan is prima. Je moet in een bepaalde zone lopen in om de vetverbrandingszone te komen. Maar het precieze weet ik daar niet van, ik doe altijd maar wat :') Er komen zo antwoorden van mensen hier die daar heel veel van weten ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157711072
En wel genoeg drinken dus, want vocht heb je nodig.

Drie keer per week 6 is heel netjes.
Meer dan ik deze week heb gelopen, ik moet me maar eens klaarmaken voor mijn LDL.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 21-11-2015 08:49:27 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 november 2015 @ 08:43:14 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157711077
quote:

[..]

Ok, bedankt !

Ik bedoel meer of je direct met 6KM begonnen ben? Of heb je langzaam naar 6KM opgebouwd?

quote:
rustig lopend naar uiteindelijk meer kilometers zal meer aan vetverbranding doen.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:43:16 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711078
Ik heb nog precies 0km gelopen deze week :') straks ook maar eens verandering in brengen
pi_157711099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik bedoel meer of je direct met 6KM begonnen ben? Of heb je langzaam naar 6KM opgebouwd?

[..]

rustig lopend naar uiteindelijk meer kilometers zal meer aan vetverbranding doen.
Nee, eerste keer na 1 km afgesneden, zodat ik op bijna 2 km uitkwam.
Na 2 maanden 4 km, maar ook wandelen er tussendoor
Na 4 maanden 6 km... Maar een enkele keer nog wel wandelen
  zaterdag 21 november 2015 @ 08:47:51 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157711108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja. Sowieso. Aanrecht en poepluiers resten jou.
En Kikker en zn vriendjes kijken :Y

Ga jij maar lekker een klein stukje lopen straks ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 november 2015 @ 08:48:32 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157711115
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:46 schreef FunrunnerIvar het volgende:

[..]

keurig :) Nu je 3e loop uitbreiden naar 10KM ;)
pi_157711119
quote:

[..]

Ok, bedankt !

Zelfs als je niet 15 kilo te zwaar bent is zo hard mogelijk rennen niet verstandig als je net begint. Je loopt je knieën kapot. Laat je lichaam eerst wennen aan beweging, je spieren en pezen moeten wennen aan de impact.
Gewoon rustig beginnen en langzaam uitbreiden. Daarmee blijf je in een iets verhoogde hartslagzone waardoor je meer vet verbrandt dan koolhydraten. Ga je harder, verbrand je meer koolhydraten dan vet.
Er is overigens ook nog een andere trainingsmethode, waarbij je heel kortdurend met hoge intensiteit traint, dat helpt ook nog wel mee aan vetverbranding, dacht ik. Maar het fijne weet ik daar niet van. En ik denk dat de rustige methofe veiliger is voor jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 21-11-2015 08:54:07 ]
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:52:24 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711143
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:47 schreef YUR het volgende:

[..]

En Kikker en zn vriendjes kijken :Y

Ga jij maar lekker een klein stukje lopen straks ^O^
Kikker O+

En straks, als de wasmachine klaar is :Y
pi_157711145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:46 schreef FunrunnerIvar het volgende:

[..]

Mooi rustig uitgebreid. ^O^
En nu zo door, ook in de winter. ;)
pi_157711281
Kans op natte sneeuw in Tilburg :P gedver. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik ga, al voelen de liezen wel weer goed. Ik kan ook nog vandaag overslaan en morgen onze clubcross doen, 2km langer maar wel laagdrempeliger.. Nou ja nog 2 uur om te beslissen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157711362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Kans op natte sneeuw in Tilburg :P gedver. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik ga, al voelen de liezen wel weer goed. Ik kan ook nog vandaag overslaan en morgen onze clubcross doen, 2km langer maar wel laagdrempeliger.. Nou ja nog 2 uur om te beslissen :P
Weekend rust is geen optie voor je?
pi_157711379
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannacht :P k deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157711381
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:20 schreef BK. het volgende:

[..]

Weekend rust is geen optie voor je?
Als ik daar zin in zou hebben uiteraard wel.
pi_157711403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als ik daar zin in zou hebben uiteraard wel.
Ik vroeg het meer omdat je toch wat gerommeld hebt met pijntjes en nu toch alweer iets lijkt te moeten van jezelf. Kan er natuurlijk naast zitten.

En misschien is het meer een zwakte van mij dat ik snel wat rust neem als er iets niet goed voelt.
pi_157711414
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:27 schreef BK. het volgende:

[..]

Ik vroeg het meer omdat je toch wat gerommeld hebt met pijntjes en nu toch alweer iets lijkt te moeten van jezelf. Kan er natuurlijk naast zitten.

En misschien is het meer een zwakte van mij dat ik snel wat rust neem als er iets niet goed voelt.
Zoals ik al zei, het is een kwestie van zin hebben en niet van moeten. Ik heb sowieso veel zin om te lopen, alleen misschien wat minder in de trip erheen en zo. En ik heb volledig groen licht van de fysio zolang ik de dag na de wedstrijd niet loop.
  Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 09:30:26 #72
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157711417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannacht :P k deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd :P
Dit soort dromen _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:42:53 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157711530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu moet hier natuurlijk een stukje amateur-psychologie op worden losgelaten :P

Ik zeg: je hebt een onderdrukte passie voor funruns. Geen verkeerd concept overigens.
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:43:54 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157711539
@steffelonio en YUR: :6

Luf joe!

Hehe Ja die code snap ik niet hoor :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:47:17 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157711560
Heb alweer 16 km in de benen vanmorgen. Stond om 7.40 buiten.

Alleen, in het donker (het eerste half uurtje). Zie mij eens onafhankelijk zijn :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')