abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157696086

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-11-2015 17:05:55 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157696350
De enige korte mouwen shirts die ik heb zijn Saucony shirts van evenementen en die schuren enorm als het buiten wat kouder wordt. :') Ligt dit nu aan mij of aan de shirts? De lange mouwen shirts die ik heb zijn van Nike Dri-FIT, die zijn perfect voor mij. Ik wil daar ook korte mouwen shirts van gaan kopen, maar duur. :{
pi_157696429
Kan je mij erbij zetten? Ja, ik heb helemaal gewacht op het nieuwe topic :P .

1
2
[b]10 januari 2016 - [url=http://www.sauconyegmondhalvemarathon.nl/]Egmond Halve Marathon (Egmond aan Zee)[/url][/b]
[*] Devv - HM

1
2
[b]14 februari 2016 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoorl (Schoorl)[/url][/b]
[*] Devv - 30 km

1
2
[b]6 maart 2016 - [url=http://www.nncpcloopdenhaag.nl/]CPC Loop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Devv - HM
pi_157696472
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef Devv het volgende:
Kan je mij erbij zetten? Ja, ik heb helemaal gewacht op het nieuwe topic :P .
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Gedaan!

@BK, ik heb nooit zo'n last van schuurplekken van shirts, alleen bij het randje van mijn sportbh bij extreem lange afstanden soms.. Maar kan me wel voorstellen shirts met lange mouwen vaker strak zitten en daardoor minder schuren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:32:56 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157696747
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:15 schreef BK. het volgende:
De enige korte mouwen shirts die ik heb zijn Saucony shirts van evenementen en die schuren enorm als het buiten wat kouder wordt. :') Ligt dit nu aan mij of aan de shirts? De lange mouwen shirts die ik heb zijn van Nike Dri-FIT, die zijn perfect voor mij. Ik wil daar ook korte mouwen shirts van gaan kopen, maar duur. :{
Heb je een schaar?
F means you're fucked
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:40:19 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157696924
Mooi dat de OP weer editable is :)

SPOILER
Ik heb op zich zin om te lopen, maar vind de 14 km voor vanavond een beetje teveel van het goede. En met de groep meelopen heb ik ook wel een beetje nodig. Zelf ga ik niet 's avonds, of morgenochtend :N En zelf terugkeren na een km of 5 gaat mijn trainer niet toelaten, vrees ik (voelt zich nogal verantwoordelijk).

Verder wil ik zondagochtend de Bertusloop 5 km weer eens doen.

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 17:41:33 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 17:42:37 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157696982
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:15 schreef BK. het volgende:
Er zijn regelmatig aanbiedingen bij de wiggles van deze wereld voor nike dry-fit shirts.
pi_157697423
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi :)
Hey :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er zijn regelmatig aanbiedingen bij de wiggles van deze wereld voor nike dry-fit shirts.
Goeie, dat Wiggle. ^O^
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:05:53 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157697595
Aangezien je er niet zelf over begint: hoe gaat het lopen Swets? ;)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 18:33:16 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157698235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:05 schreef Quoi het volgende:
Aangezien je er niet zelf over begint: hoe gaat het lopen Swets? ;)
Nou, op zich zo goed als je mag hopen na een jaar vol blessureleed. Maar enkel blijft zeuren en is behoorlijk stijvig en tikkie pijnlijk elke keer na een loop en vorm keert ook niet echt rap terug. April 2016 zou wel eens een tikkie te ambitieus kunnen zijn.

Maar goed, we gaan zo maar weer voor een 5KM tempoloopje naar buiten.

En hoe is het hier met iedereen?
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:33:28 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157698855
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, op zich zo goed als je mag hopen na een jaar vol blessureleed. Maar enkel blijft zeuren en is behoorlijk stijvig en tikkie pijnlijk elke keer na een loop en vorm keert ook niet echt rap terug. April 2016 zou wel eens een tikkie te ambitieus kunnen zijn.
Enkelblessures zijn echt de ergste.
Ik loop nu al weken 4 niet omdat dat niet mag na een tandvleestransplantatie, maar na twee weken werd de stijfheid/pijnigheid gewoon weer merkbaar! Na een rustperiode! Hoe idioot is dat. Ik doe nu weer dagelijks de krachtoefeningen (voorzichtig, mag niet inspannen) en het gaat nu weer langzaam beter.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:00:21 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157698934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef Quoi het volgende:
Mooi dat de OP weer editable is :)

SPOILER
Ik heb op zich zin om te lopen, maar vind de 14 km voor vanavond een beetje teveel van het goede. En met de groep meelopen heb ik ook wel een beetje nodig. Zelf ga ik niet 's avonds, of morgenochtend :N En zelf terugkeren na een km of 5 gaat mijn trainer niet toelaten, vrees ik (voelt zich nogal verantwoordelijk).

Verder wil ik zondagochtend de Bertusloop 5 km weer eens doen.

SPOILER
Waarom zou je zelf niet gaan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:03:23 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157698988
Ik geef toe dat ik alleen lopen in het donker maar niks vind. Uberhaupt vind ik in het donker hardlopen niks :X

Daarom pas ik me maar aan en zit ik klaar voor de 14. Kijken hoe de benen voelen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:06:52 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157699064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:03 schreef Quoi het volgende:
Ik geef toe dat ik alleen lopen in het donker maar niks vind. Uberhaupt vind ik in het donker hardlopen niks :X

Daarom pas ik me maar aan en zit ik klaar voor de 14. Kijken hoe de benen voelen.
Vind je hardlopen überhaupt leuk?

Waarom vind je t in het donker vervelend?
pi_157699462
Nou, zo gek is het niet om (als vrouw) liever niet in het donker te lopen. Daar ben je echt niet de enige in Quoi. Gewoon met de groep mee gaan ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 20:00:39 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157700447
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Enkelblessures zijn echt de ergste.
Ik loop nu al weken 4 niet omdat dat niet mag na een tandvleestransplantatie, maar na twee weken werd de stijfheid/pijnigheid gewoon weer merkbaar! Na een rustperiode! Hoe idioot is dat. Ik doe nu weer dagelijks de krachtoefeningen (voorzichtig, mag niet inspannen) en het gaat nu weer langzaam beter.
Bij het lopen gaat het op zich wel goed. vanaf een kilometer of 10 ga ik het voelen, maar dat wordt wel langzaam beter. Maar vervolgens word ik meermaals wakker 's nachts van de pijn in mijn enkel als ik op m'n rechterzij lig. Dan ligt die enkel blijkbaar net in een kleine knik en dat gaat dan verrot zeer doen na een ldl. Nu, na 5km tempo-ish loopje is het een beetje branderig.

Maar wat eigenlijk het ergst is is dat ik nog steeds geen 5KM aan 1 stuk kan lopen op 6:00/km :@ Conditie is echt volledig naar de klote en ondanks dat ik er de afgelopen 2 maanden echt wel behoorlijk aan werk met afwisselende loopjes wordt het niet snel beter.

Het gaat m'n langzaamste bruggenloop ooit worden vrees ik.
pi_157700561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:

Maar vervolgens word ik meermaals wakker 's nachts van de pijn in mijn enkel als ik op m'n rechterzij lig. Dan ligt die enkel blijkbaar net in een kleine knik en dat gaat dan verrot zeer doen na een ldl. Nu, na 5km tempo-ish loopje is het een beetje branderig.
Hm, dat klinkt ook nog niet echt als het gemiddelde gescripte happy-de-peppie-programma op RTL4.

Romario had ooit pijn aan zijn enkel. Maar omdat hij nog niet zolang in Nederland was destijds zei hij "ik heb geen enkele pijn". Dus er is hoop.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:08:14 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157700652
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef steffelonio het volgende:
Nou, zo gek is het niet om (als vrouw) liever niet in het donker te lopen. Daar ben je echt niet de enige in Quoi. Gewoon met de groep mee gaan ^O^
Ik loop dan gewoon gewoon hier door de wijk. Als je afgelegen wordt en dat kan niet dan snap ik het wel.

Anders maakt het je wel erg onzelfstandig lijkt me.
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 20:11:32 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_157700756
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik loop dan gewoon gewoon hier door de wijk. Als je afgelegen wordt en dat kan niet dan snap ik het wel.

Anders maakt het je wel erg onzelfstandig lijkt me.
Ik loop hier ook gewoon door de vogelaarswijk en ik heb eigenlijk niet meer nare ervaringen overdag als 's avonds. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet prettig vindt. Met een groep gaan is dan een betere optie.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157702344
Ik heb zelf geen problemen met lopen in het donker, maar Mrs S wel. Daardoor is lopen in de winter voor haar niet echt te doen. Is een gevoel, en rationele argumenten helpen dan niet echt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:00:55 #23
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157702414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik loop hier ook gewoon door de vogelaarswijk en ik heb eigenlijk niet meer nare ervaringen overdag als 's avonds. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet prettig vindt. Met een groep gaan is dan een betere optie.
Nee dat is sowieso onbezorgder.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:07:09 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157702642
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb zelf geen problemen met lopen in het donker, maar Mrs S wel. Daardoor is lopen in de winter voor haar niet echt te doen. Is een gevoel, en rationele argumenten helpen dan niet echt.
En stel dan dat jij er eens een week/paar weken niet bent, kan ze dan maar heel beperkt de deur uit? Of doet ze dan alles met fiets/auto?

Echt hoor, ik snap het serieus niet. Hoe afhankelijk wil je zijn?
pi_157702893
Ik vermijd lopen in het donker ook liever, het is een gevoel.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:25:27 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157703421
Oh ik fiets me suf door allerlei sjabby wijken hoor, door het donker geen probleem. Hardlopen doe ik in de polder en daar ga ik niet alleen heen. Ik zie ook geen steek, dat helpt niet. Heeft verder niks met afhankelijkheid of onzelfstandigheid te maken.

Of ik hardlopen überhaupt leuk vind? }:| Erm...

Maar dat waren trouwens 14 ontspannen en pijnloze kilometers O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:27:04 #27
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:25 schreef Quoi het volgende:
Oh ik fiets me suf door allerlei sjabby wijken hoor, door het donker geen probleem. Hardlopen doe ik in de polder en daar ga ik niet alleen heen. Ik zie ook geen steek, dat helpt niet. Heeft verder niks met afhankelijkheid of onzelfstandigheid te maken.

Of ik hardlopen überhaupt leuk vind? }:| Erm...

Maar dat waren trouwens 14 ontspannen en pijnloze kilometers O+
Ah ja, in de polder hobbel ik ook niet in t donker :)

Fijn dat t lekker ging. Vind je hardlopen nu weer leuk? O-)
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:27:52 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_157703530
Gisteren (voor het eerst in m'n leven) bij de fysio geweest om mijn pijnlijke scheenbeen te laten checken. Natuurlijk werden de klachten minder nadat ik de afspraak had gemaakt. Da's bij mij altijd zo, bij de huisarts, de tandarts. Afspraak gemaakt, weg pijn. Maar, ik bleef wel wat zeurtjes en steekjes voelen zo nu en dan.
Hoe erg de fysio ook aan mijn benen en voeten duwde, trok en draaide, geen een keer deed het pijn. Maar aan de ietwat beurse plekken op mijn scheenbeen en het feit dat het nog wel drukgevoelig is, was er nog wel iets van een blessure te herleiden. :P Verder constateerde hij dat m'n rechtervoet minder flexibel en stugger is dan mijn linker, waardoor de spieren meer te verduren hebben bij het afwikkelen van de voet. Precies wat de inloop-podoloog vorige week vertelde. Dat veroorzaakte dus de geïrriteerde spier die me al anderhalve maand zat te treiteren.

Enfin, ik heb een afspraak gemaakt voor een behandeling op 1 december en tot die tijd moet ik oefeningen doen om de voeten (met name de rechter) flexibeler te maken. Tot die tijd adviseerde de fysio om niet te lopen. Of in ieder geval geen lange afstanden. Maar het liefst helemaal niet. Dan kan de geïrriteerde spier compleet tot rust komen en mijn voet sterker worden.

Man, wat is dat lastig. Ik wil zo graag. :X Misschien volgende week heel stiekem een of twee kilometers. Maar ik probeer me in te houden. Zodra ik weer 'mag' ga ik, of het nu -20 met hagel, wind, regen en terreurdreigingen ter plekke is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cee op 20-11-2015 21:33:44 ]
pi_157703820
Ik vind lopen in het donker ook totaal niet leuk. Voor mij begint nu ook de vervelendste periode, qua lopen. En ik sla dus heel makkelijk over in deze tijd.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 21:39:22 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157703938
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind lopen in het donker ook totaal niet leuk. Voor mij begint nu ook de vervelendste periode, qua lopen. En ik sla dus heel makkelijk over in deze tijd.
Ik vind er ook geen fuck aan. Ben sowieso al geen avondloper, en dan nog in het donker ook :r
pi_157703993
Lopen in het donker is minder, vooral omdat een aantal routes onbruikbaar zijn geworden. Maar ik laat me niet tegenhouden. Heb de lampenset van Kalenji gekocht, ben daarmee erg zichtbaar en heb voldoende licht voor minder verlichte routes.
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:43:07 #32
87554 Cee
Welluk?
pi_157704076
Over lopen in het donker: da's ook niet mijn meest favoriete hobby. Ik heb gelukkig een route van 6 km uitgestippeld die geen stoplichten bevat, langs lantaarnpalen gaat, door goede woonwijken en waar regelmatig andere hardlopers komen. Maar ja, het is wel steeds het zelfde rondje. Dat wordt wel eens saai. Goede reden dus om er zo snel mogelijk doorheen te lopen. Alleen de combinatie donker en regen weerhoudt me om te gaan, dan zie ik de plassen niet.
pi_157704460
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Over lopen in het donker: da's ook niet mijn meest favoriete hobby. Ik heb gelukkig een route van 6 km uitgestippeld die geen stoplichten bevat, langs lantaarnpalen gaat, door goede woonwijken en waar regelmatig andere hardlopers komen. Maar ja, het is wel steeds het zelfde rondje. Dat wordt wel eens saai. Goede reden dus om er zo snel mogelijk doorheen te lopen. Alleen de combinatie donker en regen weerhoudt me om te gaan, dan zie ik de plassen niet.
voeten warmen vanzelf weer op. Schoenen na afloop leeggooien, zolen eruit en laten drogen. Je gaat echt niet dood van natte voeten. ;)
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:57:52 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157704539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah ja, in de polder hobbel ik ook niet in t donker :)

Fijn dat t lekker ging. Vind je hardlopen nu weer leuk? O-)
Jaor, nog steeds :Y
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:59:15 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_157704589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

voeten warmen vanzelf weer op. Schoenen na afloop leeggooien, zolen eruit en laten drogen. Je gaat echt niet dood van natte voeten. ;)
Ik presteer het altijd om bij de eerste 100 meter al in een plas te stampen en om dan nog een half uur met een zompige poot rond te hobbelen, no thanks. :P
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 22:10:23 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_157704986
Hondendrollen zie je ook niet in het donker ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:11:14 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157705011
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jaor, nog steeds :Y
Goed zo! Niet meer miepen dus!
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 22:12:39 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_157705048
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee dat is sowieso onbezorgder.
Ik vind lopen met een groep juist een enorm gedoe. Ben je gebonden aan een tijd, en een plaats. En die mensen moeten rekening houden met mij en ik met hen. Vaak moeten ze dan wachten op mij of terug lopen om me op te halen en dat vind ik dan vervelend.

Nee, laat mij maar lekker in m'n eentje lopen :+
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:18:23 #39
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157705203
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vind lopen met een groep juist een enorm gedoe. Ben je gebonden aan een tijd, en een plaats. En die mensen moeten rekening houden met mij en ik met hen. Vaak moeten ze dan wachten op mij of terug lopen om me op te halen en dat vind ik dan vervelend.

Nee, laat mij maar lekker in m'n eentje lopen :+
Maar je kan wel overal lopen, ook waar enge mannen zijn ;)

Het is wel fijner Ja als er binnen de groep geen al te groot verschil zit. Teruglopen moet sowieso natuurlijk, das ook niet erg, maar als je er een mega stuk achteraan loopt is niet motiverend.
pi_157705225
Zojuist weer in het donker gelopen, heb er geen problemen mee...Alleen inderdaad wat minder routes om uit te kiezen, dat wel.
pi_157709426
Ik vind het heerlijk lekker lopen in het donker, maar meestal loop ik ook gewoon een rondje over de Waal, genoeg licht en mensen. Een keer heb ik rond 23:00h in de Ooijpolder langs het water gelopen, stikdonker. Dat doe ik niet meer zo gauw.

Ik ben het er trouwens niet mee eens dat een marathon sowieso ongezond voor je lijf is.
Misschien ben ik gewoon raar, of loop ik de M gewoon te langzaam om er schade van te ondervinden, maar ik heb het gevoel dat ik alleen maar fitter en sneller ben geworden. Zelfs mijn enkel is er niet slechter van geworden. Filerijden zorgt daar wél voor. :')
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:15:29 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157710679
Met nog twee weken tot aan de Kepler Challenge, vandaag de laatste puntjes op de I gezet, samen met mijn mede-Kepler loopster en loopvriendin.
Drie uurtjes op en neer over Bluff Hill met 670 D+ in de benen.
Ready to rock and rumble!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:17:31 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157710681
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet iedereen is een rebelse onafhankelijke feministe zols jij Mormel :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 21 november 2015 @ 06:53:18 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157710750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 05:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Niet iedereen is een rebelse onafhankelijke feministe zols jij Mormel :D
Haha! Ik denk dat ik alles behalve rebels en feministisch ben. Onafhankelijk wel, denk ik.

Anyway, iemand vond het een goed idee dat ik vandaag vroeg ga rennen omdat dat volgende week ook moet..Dus ik ga zo eens ontbijten en een rondje doen :O
pi_157710919
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En stel dan dat jij er eens een week/paar weken niet bent, kan ze dan maar heel beperkt de deur uit? Of doet ze dan alles met fiets/auto?

Dan blijft ze gewoon binnen, bij het aanrecht en lekker het huis poetsen, zoals het hoort ;)
Afhankelijk O+

(Sorry Murmeli, kon het niet laten, je draafde eventjes door.)

Ze heeft trouwens ook niet echt het hardloopvirus, dus dan wordt het sowieso makkelijker om niet in het donker te lopen. En ze werkt 60 uur per week of zo.
  zaterdag 21 november 2015 @ 08:24:10 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157710964
Zo onafhankelijk dat iemand anders je code voor de OP moet maken ^O^

Hier een flinke curveball. Mini was niet lekker, ik was niet lekker... dus GotC is lekker zonder ons naar het weekendje weg gegaan. Ik mag dus een weekendje voor mini zorgen, zonder hardlopen. Dat komt volgende week vast wel weer :Y
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:27:11 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_157710990
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:24 schreef YUR het volgende:
GotC is lekker zonder ons naar het weekendje weg gegaan
Onafhankelijk heur 8-)
  zaterdag 21 november 2015 @ 08:30:15 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157711005
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Onafhankelijk heur 8-)
Ja :( Moet ik me nu zorgen gaan maken?
F means you're fucked
pi_157711013
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:34:01 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711026
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja :( Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Ja. Sowieso. Aanrecht en poepluiers resten jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')