SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:
Ik heb blauwe vingers
Gelukkig kun je er wel mee hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Die limiet lijkt mij prima haalbaarquote:Op maandag 23 november 2015 14:41 schreef Devv het volgende:
Ik zit eraan te denken om volgend jaar de Cortina Skyrace (zeg maar gerust de Lavaredo Ultra Trail voor watjes) te doen. Ik vraag mij alleen af of ik dit binnen de tijdslimiet van 3 en een half uur kan halen. Het lijkt mij best wel een behoorlijke klim...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:
Ik heb blauwe vingers
Uh-ooh een boze Q.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
deze is wel erg vertegenwoordigd in de omgeving, zitten veel snellies bijquote:Op zondag 22 november 2015 22:57 schreef steffelonio het volgende:
O ja, en misschien dat ik eens bij een loopgroep/av ga kijken.
Voorwaarde: lopen op maandagavond, en voor de rest geen verplichtingen. In het weekend meelopen als ik kan (meestal niet dan wel ben ik bang).
Heeft iemand ervaring met een loopgroep in Tilburg?
Er deden dit weekend ook veel mensen mee van "Tilburg Road Runners". Verder geen idee of dat wat isquote:Op zondag 22 november 2015 22:57 schreef steffelonio het volgende:
O ja, en misschien dat ik eens bij een loopgroep/av ga kijken.
Voorwaarde: lopen op maandagavond, en voor de rest geen verplichtingen. In het weekend meelopen als ik kan (meestal niet dan wel ben ik bang).
Heeft iemand ervaring met een loopgroep in Tilburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Die van December? Want het knalt niet echt van de cover. Dan ga namelijk morgen naar de winkelquote:Op maandag 23 november 2015 15:37 schreef Quoi het volgende:
De Runner's World staat echt vol met krachto
quote:Op maandag 23 november 2015 15:40 schreef DeLuna het volgende:
Zo, dat was fijn. Wat windmolens van dichtbij gezien, koeien, schapen. Wel gek om zo lang te lopen eigenlijk. Maar die 15km BGL gaat wel goedkomen denk ikZo constant als een klokwerk ook! Heb je ook al een tijdsdoel voor de BL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop onder de 1:30 maar misschien is dat nog wat te hoog gegrepen, ik zie wel.quote:Op maandag 23 november 2015 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo constant als een klokwerk ook! Heb je ook al een tijdsdoel voor de BL?
Van harte!quote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef dapluiz het volgende:
Vorige week weer eens gelopen na geboorte van dochter, lekker in de regen, was minder erg dan ik dachtNu komende weken voorbereiden op bruggenloop, kijken of ik er nog een keer 15 km uit kan persen voordat het zover is
Even een crosspostquote:Op maandag 23 november 2015 15:35 schreef wouter456 het volgende:
Recentelijk heb ik weer een fijne blessure opgelopen (2e keer dit jaar), ik doe nooit echt krachttraining specifiek voor het lopen. Iemand tips?
quote:Op maandag 23 november 2015 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je hebt mooie tijden staan, mmar je bent je blessures zat begrijp ik. Nou kunnen krachtoefeningen helpen maar de vraag is of dat in jou geval ook zo is. Het kan ook zijn dat je te intensief traint waardoor je tussen je trainingen niet voldoende herstelt. Of misschien heb je wat aan een cyclisch schema, bijv. 3 weken oplopende omvang en intensiteit gevolgd door een week relatieve rust. En inderdaad, je zou in het hardlooptopic je vraag kunnen stellen.
Nog 1 marathon voor mijn bucketlist doel en dan ga ik ook rust nemenquote:
430 zie ik de goedkoopste.quote:Op maandag 23 november 2015 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje, wat kost de Fenix 3 in Nederland?
dank je Daywalk3rquote:Op maandag 23 november 2015 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
430 zie ik de goedkoopste.
Garmin Fenix 3 Grijs Performer Bundel
van Futurumshop.nl
Roestvrijstalen EXO antenne met GPS + GLONASS ondersteuning voor snelle en nauwkeurige positiebepaling. 3-assig kompas - hoogtemeter en barometer - TracBack en Sight'n Go.
¤ 429,95
Gratis verzending
Futurumshop.nl
(202)
Naar de winkel
¤ 499,00 Coolblue
¤ 450,46 Bergfreunde.nl
Prijzen vergelijken van 10+ winkels
Ja wat de prijzen over een klein jaar doen is de vraag natuurlijk. Wellicht zakken de prijzen in NZ sneller dan hier?quote:Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je Daywalk3r
op dit moment loopt er een actie bij een landelijk keten waarbij emergency service personel tegen kostprijs + 5% goederen kan aanchaffen,
Nu kom ik, bij leven en welzijn, in Juni/Juli naar Nederland dus ik wilde even kijken of het de moeite waard was om hem hier of in NL aan te schaffen.
hier in NZ zijn ze, omgerekend, toch zo'n 120 euro duurder
Psst... op fb is er een actie van ProRun waar je een nieuwe Garmin kan winnnenquote:Op maandag 23 november 2015 17:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mag ook een nieuwe Garminff wachten tot mijn loon binnen is. Ik heb vandaag met runkeeper gelopen, als vervanging. Werkt best ok nog, alleen onhandig om je kms bij te houden.
is de challenge tr. stuk? Kwam hier op mijn voortgang te loggen
[ afbeelding ]
Helaas, geen foto's van mijn mini's (of van mezelf). Maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 november 2015 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Deze foto is trouwens van Kees Snepvangers, daar staan ook nog foto's van de groep 1-2 lopen op!
wij zijn als rots in een onmetelijke oceaan heel erg afhankelijk van onze wisselkoers dus het kan alle kanten opquote:Op maandag 23 november 2015 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja wat de prijzen over een klein jaar doen is de vraag natuurlijk. Wellicht zakken de prijzen in NZ sneller dan hier?
Maar je moet wel even checken of je dan ook garantie hebt in NZ. Anders blijft het een gedoetje.quote:Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je Daywalk3r
op dit moment loopt er een actie bij een landelijk keten waarbij emergency service personel tegen kostprijs + 5% goederen kan aanchaffen,
Nu kom ik, bij leven en welzijn, in Juni/Juli naar Nederland dus ik wilde even kijken of het de moeite waard was om hem hier of in NL aan te schaffen.
hier in NZ zijn ze, omgerekend, toch zo'n 120 euro duurder
Als ik het zo lees dan is ze op zoek naar een vrije gazelle ipv een vrijgezel.quote:Op maandag 23 november 2015 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
nog vrijgezelle heren hier die bereid zijn om te reizen...??
quote:Op maandag 23 november 2015 20:34 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan is ze op zoek naar een vrije gazelle ipv een vrijgezel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen onaardige dame om een rondje mee te lopen:D'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]Hmm, ik vind haar maar eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen onaardige dame om een rondje mee te lopen:D
Zo bijzonder is het ook weer niet toch, 52 HMs in een jaar.. als je ze op LDL snelheid doet in ieder geval. Is net meer dan 1000km per jaar..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
[..]Ik vind r enge grote ogen hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen onaardige dame om een rondje mee te lopen:DSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
ik keek naar de wenkbrouwen en ogen en zag inderdaad iets bekendsquote:Op maandag 23 november 2015 22:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ze is wel verre familie van me denk ik, mijn opa's kant heet Tillmans
Ze is zelf ook redelijk verbaasd over wat ze gepresteerd heeft misschien....?quote:Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind r enge grote ogen hebben!
Hey, thanks!quote:Op maandag 23 november 2015 19:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Psst... op fb is er een actie van ProRun waar je een nieuwe Garmin kan winnnen
Die nu bovenaan staat heeft al meer dan 240... pfff. Lastig in te halen denk ik.quote:Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Willen jullie mij nu helpen met winnen?Mijn post liken
https://www.facebook.com/ProRun.nl/?fref=ts
Idd, die heeft veel facebook vriendenquote:Op maandag 23 november 2015 23:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die nu bovenaan staat heeft al meer dan 240... pfff. Lastig in te halen denk ik.Maar mijn like heb je!
down and dirty.....quote:Op maandag 23 november 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
Lekker aan het googlen naar 'single' tracks RD?
[ Bericht 18% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-11-2015 01:27:22 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Mijn like heb je hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En m'n horloge wordt pas tussen 19:00 en 21:00u bezorgd
[ Bericht 8% gewijzigd door hatsaflats op 24-11-2015 06:18:36 ]
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, want ik heb nog nooit zoveel hoogtemeters gemaakt. Het lijkt mij wel makkelijker om te stijgen dan te dalen, zeker met volledig verzuurde benenquote:
Ik ben het met YUR eens; goed te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, want ik heb nog nooit zoveel hoogtemeters gemaakt. Het lijkt mij wel makkelijker om te stijgen dan te dalen, zeker met volledig verzuurde benen.
Dat ligt een beetje aan het terrein, maar dalen kan inderdaad best vervelend zijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 07:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, want ik heb nog nooit zoveel hoogtemeters gemaakt. Het lijkt mij wel makkelijker om te stijgen dan te dalen, zeker met volledig verzuurde benen.
Hoe heet die brug ook al weer......??quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:32 schreef YUR het volgende:
[..]
voor zover dat mogelijk is hier in de buurt...
De Zwabberbrug? Balijhark?quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hoe heet die brug ook al weer......??
Zoiets ja.....the holy grail!quote:
Het is mij ook min of meer geluktquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat trainen in de randstad voor een trail in de bergen nog wel de grootste uitdaging gaat worden. Je hebt hier wel de heuvel in het Amsterdamse bos, maar verder kan ik even niets bedenken.
Metro trappen, viaducten etc.quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat trainen in de randstad voor een trail in de bergen nog wel de grootste uitdaging gaat worden. Je hebt hier wel de heuvel in het Amsterdamse bos, maar verder kan ik even niets bedenken.
Het lukt Ronnie Duinkerken ook in Bergschenhoek, dus jou ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef Devv het volgende:
Het moet wel leuk blijven hequote:Op dinsdag 24 november 2015 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Af en toe op de loopband een heuveltraining?
Nouja, als de training ultiem kut is valt de wedstrijd uiteindelijk heel erg meequote:
Als we hier op een begroeide vuilnisbelt moeten trainen, valt iedere wedstrijd in de natuur sowieso heel erg meequote:Op dinsdag 24 november 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, als de training ultiem kut is valt de wedstrijd uiteindelijk heel erg mee
't hoogt - Soesterberg (verhard en onverhard)quote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef Devv het volgende:
En misschien wat Limburgse en Ardense trails meepakken, werkt ook welquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:21 schreef Devv het volgende:
En anders rij ik naar de Veluwe. Dat is ook een mooi speelterrein. De laatste keer had ik alleen wel een tekenbeet, dus dat was iets minder.
[..]jezus wat een enge chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen onaardige dame om een rondje mee te lopen:D![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |