Oke oke, nou hopelijk wordt het ietsquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Of nou ja, wel ideeen, maar nog niet specifiek hoe dat zou kunnen.
Ik ook, maar als er ook al niet gezegd kan worden welke beroepen je er eventueel mee zou kunnen doen dan vraag ik me toch wel echt af in dit geval wat uberhaupt je plan ermee is danquote:
het is geen beroesopleiding verder hequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook, maar als er ook al niet gezegd kan worden welke beroepen je er eventueel mee zou kunnen doen dan vraag ik me toch wel echt af in dit geval wat uberhaupt je plan ermee is dan
Dat zijn de meeste opleidingen niet. Het is echter wel de bedoeling dat je er uiteindelijk een beroep mee gaat doen, en dat was dus mijn vraag. Welke beroepen passen er bij die opleiding en daarop was jouw antwoord 'geen'. Euh, okequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is geen beroesopleiding verder he
Ik ben jaloers. Kuroi is echt geen knuffelkat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Rodin wel van met mij knuffelen houdt en zou zeggen als ie kon praten Ama.
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel een hondenmens. Beide. Maar ik heb zelf alleen een kat.quote:
Waarom? Je hebt er zo weinig werk aan. Dat maakt een kat wel een super chille huisdier.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ee nvrij grote hekel aan katten
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Kuroi is echt geen knuffelkat.
Ja, Rodin is heeeeeeeel aanhankelijk. Naar mensen in het algemeen wel maar naar mij is het echt over de top knuffelkontje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ze op schoot kwam liggen in de woonkamer maar dat gaat ze toch nooit doen.
Nah, ik ben meer hondenmens (volgens mij, maar dit is de eerste kat die ik ken en daar ben ik nu wel heel erg fan van) maar geen tijdddddquote:
vind er niets aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt er zo weinig werk aan. Dat maakt een kat wel een super chille huisdier.
Niet meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ja, Rodin is heeeeeeeel aanhankelijk. Naar mensen in het algemeen wel maar naar mij is het echt over de top knuffelkontje.
Wel jammer ja, ligt ze wel altijd dicht bij jou in de buurt of ook niet?
Ik vind dat waken van een hond juist zo irritant. Dat geblaf, bah.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind er niets aan.
ben niet zo knuffelig met dieren, ze waken niet, ze zijn (vaak) eigenwijs.
al was de kat die mijn vriendin hiervoor had ERG lief, helaas overleden op 17 jarige leeftijd
Niet knuffelig met dieren zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind er niets aan.
ben niet zo knuffelig met dieren, ze waken niet, ze zijn (vaak) eigenwijs.
al was de kat die mijn vriendin hiervoor had ERG lief, helaas overleden op 17 jarige leeftijd
Opgegroeid met honden, dus meer hondenmens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, Rodin is heeeeeeeel aanhankelijk. Naar mensen in het algemeen wel maar naar mij is het echt over de top knuffelkontje.
Wel jammer ja, ligt ze wel altijd dicht bij jou in de buurt of ook niet?
[..]
Nah, ik ben meer hondenmens (volgens mij, maar dit is de eerste kat die ik ken en daar ben ik nu wel heel erg fan van) maar geen tijddddd.
Jij dan?
Een goede waakhond blaft niet maar bijt gelijk een strot door.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat waken van een hond juist zo irritant. Dat geblaf, bah.
Bij katten vind ik die haren vooral écht irritant maar bij Rodin valt dat echt heeeeeeeeel erg mee. Haaruitval en alles.
Maarja, als je ook al niet van knuffelen houdt met dieren ja dan blijft er bij een kat weinig over. Meeste katten spelen ook niet meer echt veel als ze ouder zijn, of je moet ze zelf entertainen en tsja..
Halloooooooooooquote:
Jij zou het liefst alle zwerfhonden uit je buurt opvangen volgens mijquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet knuffelig met dieren zijn
Ik zou een spin nog knuffelen als ik hem niet direct per ongeluk dood zou knuffelen.
ik vind dat goed. Onze slaat verder ook alleen aan als er 's nachts iemand aan de deur is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat waken van een hond juist zo irritant. Dat geblaf, bah.
Toch wel een stuk of 30 jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zou het liefst alle zwerfhonden uit je buurt opvangen volgens mij.
hey dven hoe is hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet knuffelig met dieren zijn
Ik zou een spin nog knuffelen als ik hem niet direct per ongeluk dood zou knuffelen.
Waarschijnlijk zit je nog wel een kilometer of 750 meer naar het noordenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey dven hoe is het
kom zo die kant op.
nou, naar het oostblok
Ik heb maar twee honden, niets overdrevenquote:
klopt warsaw is maar 1 uur later dan ukquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je nog wel een kilometer of 750 meer naar het noorden
Echt tof dat je dat doetquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb maar twee honden, niets overdreven
Heb ook twee zwerfhondjes maar die zijn buiten gelukkiger dan binnen dus die mogen lekker op straat blijven
Polen niet eens oost-Europese tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt warsaw is maar 1 uur later dan uk
Hondjes knuffelen?quote:
Natuurlijk hou je van haar!quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet meerSinds ik 2 maanden terug haar mandje in de woonkamer heb neergelegd op een kastje wilt ze alleen maar daar liggen. Eerst wou ze altijd bij mij op mijn kamer zijn maar dat is ook weer voorbij. Als ik haar roep komt ze niet, alleen buiten maar laat ze zich niet aaien. Maar ik kan haar wel oppakken en 5 minuten lang doodknuffelen. En aaien in haar mandje en heel soms als ze op de grond staat maar meestal loopt ze weg.
Maar hou wel van haarHet is gewoon een eigenwijs ding maar vind ik ook wel grappig.
Ja, zelfde hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgegroeid met honden, dus meer hondenmens.
Dat moet ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een goede waakhond blaft niet maar bijt gelijk een strot door.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dat goed. Onze slaat verder ook alleen aan als er 's nachts iemand aan de deur is.
Maar als er echt een inbreker zou komen zou ze het denk ik eerder als een speelmaatje zien
Sowieso dat je zo'n grote dierenvriend bent vind ik tof.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hondjes knuffelen?Het is geen moeite
kruising tussen poedel en golden retrieverquote:
Uithalen doet ze niet, alleen als ze ligt en ik aai haar op haar buik ofzo dan wilt ze spelen door te doen alsof ze gaat bijten. Maar ze heeft mij nog nooit pijn gedaan. Ze is ook absoluut niet bang, ze is gewoon ontzettend eigenwijsquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Natuurlijk hou je van haar!
En ja, waarschijnlijk is zij gewoon niet zo knuffelig omdat ze niet zo sociaal is opgevoed. Dat hoor je wel vaker bij kittens die worden gevonden of straatkittens of boerderijkittens enzo enzo.
En Rodin bleef ook tot 13 weken bij zn moeder en daar worden ze ook véél socialer van. Al is het bij Rodin ook gewoon het ras hoor. Brits kortharen zijn tering aanhankelijk dus dat scheelt wel.
Maar Kuroi is niet gemeen ofzo toch? Of kan ze ook wel eens uithalen?
Iemand eten/drinken laten neerzetten, zo doen wij het als we weekend weg zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
Ey Crack, wat doe je eigenlijk als je een nacht weg bent ivm eten/drinken?
Gewoon, zoals altijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
Gewoon voerbakje vullen en waterbakje vullen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ben persoonlijk een kathondenmensquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hou je van haar!
En ja, waarschijnlijk is zij gewoon niet zo knuffelig omdat ze niet zo sociaal is opgevoed. Dat hoor je wel vaker bij kittens die worden gevonden of straatkittens of boerderijkittens enzo enzo.
En Rodin bleef ook tot 13 weken bij zn moeder en daar worden ze ook véél socialer van. Al is het bij Rodin ook gewoon het ras hoor. Brits kortharen zijn tering aanhankelijk dus dat scheelt wel.
Maar Kuroi is niet gemeen ofzo toch? Of kan ze ook wel eens uithalen?
[..]
Ja, zelfde hier
[..]
Dat moet ik niet hoor
[..]
Wat voor hond heb je dan?
En die van mn ouders blijt altijd zo lang blaffen. Daar word ik wel echt moe van. Dat je dan tien minuten loopt te roepen dat die hond stil moet zijn
![]()
Ik heb er geen last van met Kuroi, die haart gelukkig niet extreem uit. Maar kan komen omdat ze buiten loopt dat daarom binnen niet zoveel achterblijft. Geen idee hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
hoop alleen niet dat ik mn tapijt op de bovenverdieping en de trap continu moet stofzuigen
Ik zou in dit geval wel meer kijken of je je kat al alleen wil en kan laten als je haar dan net nieuw hebt. Dat moet je even kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Etsu het volgende:
Ama mag die vraag ook beantwoorden
Heb volgende week een fissa in A'dam en blijf daar ook slapen, anders zeg ik het wel af.
Die dolle minuutjes zijn juist zo leukkkquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kruising tussen poedel en golden retriever
en nee, ze luistert best goed. Is een afgekeurde hulphond (afgekeurd omdat ze epilepsie heeft), maar ze heeft wel best een deel training daarvan gehad dus ze is erg rustig en erg gehoorzaam opzich.
alleen soms heeft ze dol half uurtje dan rent ze door de kamer
Achja, je moet ook maar bedenken dat ze zo allemaal wel iets hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uithalen doet ze niet, alleen als ze ligt en ik aai haar op haar buik ofzo dan wilt ze spelen door te doen alsof ze gaat bijten. Maar ze heeft mij nog nooit pijn gedaan. Ze is ook absoluut niet bang, ze is gewoon ontzettend eigenwijs. Maar dat van de straat dat geloof ik wel ja, zou wel verklaren idd waarom Kuroi aaien allemaal niet zo nodig vind.
Als ze er niet op gaan liggen dan zal het wel meevallen, verkiest je kat dat plekje om te gaan liggen dan ja; iedere dag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
hoop alleen niet dat ik mn tapijt op de bovenverdieping en de trap continu moet stofzuigen
Ik wil ook hondquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk een kathondenmens
[ afbeelding ]
Wat voor kat heb je?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
aaaarwwawarwarr, kan niet wachten tot ik hier ook met jullie over mijn kat kan praten
Ja zo denk ik ook hoor.. dit is gewoon haar karakter. En dat zal nog wel bijdraaien als ze wat ouder wordt. Ach ik vind het ook wel leuk, ben ook wel blij dat ze zich niet door iedereen laat oppakken. Maar een kat zoals Rodin lijkt mij ook wel leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Achja, je moet ook maar bedenken dat ze zo allemaal wel iets hebben.
Rodin is echt heel erg aanhankelijk en lief en schattig maar hij vindt ook echt álles goed. Ik kan hem zo oppakken en drie keer in de lucht gooien en dan wil ie nog niet uit mn armen.. Dat vind ik dan weer soms jammer, had wel wat meer persoonlijkheid ingemogen zeg maar.
Achja, hij heeft nog zat dingen die wel echt van hem zijn maar toch weet je wel
Heb je al kattenbak en alles?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
aaaarwwawarwarr, kan niet wachten tot ik hier ook met jullie over mijn kat kan praten
Ja kattenSC 2.0quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
Gewoon bij de buren laten schijten toch. Gelijk laten zien wie er de baas is in de straat.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon bij de buren laten schijten toch. Gelijk laten zien wie er de baas is in de straat.
Ik heb volgens mij echt wat betreft karakter een tegenovergestelde kat hahahaha, Rodin is écht geen jager haha.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook hoor.. dit is gewoon haar karakter. En dat zal nog wel bijdraaien als ze wat ouder wordt. Ach ik vind het ook wel leuk, ben ook wel blij dat ze zich niet door iedereen laat oppakken. Maar een kat zoals Rodin lijkt mij ook wel leukMaar ik heb echt een jaagkat haha.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Kattenbak + grit
Reismandje
Schepje
Speeltjes (laserpen, muisjes en balletjes)
Krabpaal
Etens/drinkbakje
Voer
Kattensnoepjes
Oh, jammer. Ik wilde je een kattenbak aanraden, volgende keer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Kattenbak + grit
Reismandje
Schepje
Speeltjes (laserpen, muisjes en balletjes)
Krabpaal
Etens/drinkbakje
Voer
Kattensnoepjes
wat is t verschil dan? ik weet niet of ik dat ook heb. ik zie t niet zo goed op de foto.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik wilde je een kattenbak aanraden, volgende keer.
of als je kattenbak kapot is; koop de peewee kattenbak. Het werkt echt goed en is makkelijk en fijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:10 schreef Dven het volgende:
Leer je kat gewoon op de wc te piesen en kakken
Huisgenoot heeft vannacht weer een muis gered van de doodquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij echt wat betreft karakter een tegenovergestelde kat hahahaha, Rodin is écht geen jager haha.
Later wil ik echt twee katten, die hopelijk vriendjes worden met elkaar. Dat is ook zo tofff
Denk het niet, heb het nog nooit in dierenwinkel gezienquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is t verschil dan? ik weet niet of ik dat ook heb. ik zie t niet zo goed op de foto.
Laserpen vind ik beetje zielig. Ik had/heb zelf ook één maar ik gooi altijd een speelgoedballetje daarna door de kamer zodat ze echt iets kan opzoeken. Kuroi vaak genoeg para zien zoeken naar iets, beetje sneuquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:09 schreef Dven het volgende:
Laserpennen zijn niet echt geschikt speelgoed voor de kat of hond. Voor jezelf daarentegen is het topvermaak
Als ik ermee speel dan laat ik ze er achteraan hobbelen, tegen muren opklappen en tegen elkaar aan knallen maar om de zoveel tijd schijn ik wel even op een strategisch verstopt snoepje zodat ze ook wel degelijk een beloning hebben voor het absurde gedragquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laserpen vind ik beetje zielig. Ik had/heb zelf ook één maar ik gooi altijd een speelgoedballetje daarna door de kamer zodat ze echt iets kan opzoeken. Kuroi vaak genoeg para zien zoeken naar iets, beetje sneuHeb hem ook inmiddels al maanden niet meer gebruikt.
Klinkt chill, ja. Stom dat je niet eerder zei.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet, heb het nog nooit in dierenwinkel gezien.
[ afbeelding ]
Het idee is dat je kattenbak uit twee lagen bestaat en je 'grit' zijn houtkorrels. Als je kat zn behoefte heeft gedaan absorberen die houtkorrels de urine, en doordat je kat altijd graaft na zn behoefte vallen die houtkorrels uit elkaar en in het onderste mandje zeg maar. Nouja, hout absorbeert dus, dus je ruikt écht niks en je hoeft alleen die onderste bak weg te flikkeren en poepjes eruit scheppen en dat was het.
Muizen doe ik zelf altijd vangen in een kooitje. En daarna lekker een uur gebiologeerd naar ze starenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot heeft vannacht weer een muis gered van de doodIk hoef ze gelukkig nooit zelf op te ruimen
Want er zijn altijd mensen eerder wakker dan mij. Ik ben daar stiekem erg blij om. En ze vinden het niet erg om levende of dode muizen op te ruimen
En die vannacht was net nadat ik weg ging. Maar die had Kuroi anders vannacht wel opgegeten
Beter gewoon magazijnmedewerker of nagelstyliste studerenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke oke, nou hopelijk wordt het iets
[..]
Ik ook, maar als er ook al niet gezegd kan worden welke beroepen je er eventueel mee zou kunnen doen dan vraag ik me toch wel echt af in dit geval wat uberhaupt je plan ermee is dan
Nee bedankt. Ik vind het echt nasty.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Muizen doe ik zelf altijd vangen in een kooitje. En daarna lekker een uur gebiologeerd naar ze staren
Ja dit, en ik weet ook niet hoe katten die normaal grit gewend zijn reageren op houtkorrels. Is toch echt wat anders.. Sommige zullen dat dan echt niet willenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Maak je geen zorgen Etsu. Een gewone kattenbak werkt ook wel hoor. Niet in de stress raken haha.
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ze dit jaar al wel zeker 120 dieren/grote insecten mee heeft genomen.
Net besloten met de huisgenoot die altijd als eerst wakker is dat we vanaf volgend jaar een Kuroi prooi lijst gaan bijhoudenquote:
Dat is wel grappigquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net besloten met de huisgenoot die altijd als eerst wakker is dat we vanaf volgend jaar een Kuroi prooi lijst gaan bijhoudenIedere keer als ze wat meeneemt zetten we een streepje haha.
Niet iedere kat is zo. Die van mijn vader nemen allebei nooit iets mee.quote:
mn ouders hebben een ragdoll, ook wel mooie beestenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg mijn versteende hart wordt hier zelfs zacht van
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn ouders hebben een ragdoll, ook wel mooie beesten
Ja echt mooi! Maar ikzelf wil liever brots korthaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn ouders hebben een ragdoll, ook wel mooie beesten
Blijft een mooie katquote:
Ja. En FOK!. En een goede vriendin van me. Verder niemand.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft een mooie katWeten je ouders al dat je kat gaat ophalen?
Met foto hoop ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En FOK!. En een goede vriendin van me. Verder niemand.
Morgen een FB-status natuurlijk!
Nja, ik doe wel als die meer zichzelf is, dan mooie foto's en tattaaaaaa. Zo'n fotootje van die kat onder mn bed angstig kijkend is ook zo zieligquote:
Die vind ik zo leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog heel graag zo'n krulletjeskat.
Heb je wel een goed punt. Je kunt hem vast wel op de site van het asiel vindenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nja, ik doe wel als die meer zichzelf is, dan mooie foto's en tattaaaaaa. Zo'n fotootje van die kat onder mn bed angstig kijkend is ook zo zielig
is minder leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel een goed punt. Je kunt hem vast wel op de site van het asiel vinden
Ik was net al marktplaats aan het kijken en alles, maarja. Ik heb wel even genoeg aan één.quote:
Dan wachten we wel geduldigquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel 10 keer zo moeilijk om je huis lang schoon te houden als je een huisdier hebt.
ik heb daar nog best veel moeite meequote:Op vrijdag 6 november 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel 10 keer zo moeilijk om je huis lang schoon te houden als je een huisdier hebt.
Denk je dat ik t best voor een poes kan gaan, of is een kater ook goed? Ik twijfel wel erg. Als ik perse poes wil, zijn mn keuzes wel enorm beperkt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan wachten we wel geduldigDe kat moet zich idd wel op zijn gemak voelen, meteen lastig vallen met een camera is wel sneu. Tenzij de kat onwijs relaxt doet en geen fuck geeft en doet alsof hij/zij er al jaren woont.. dan kan het wel
Ze worden geholpen toch bij het asiel? Dan maakt het niks uit zal ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik t best voor een poes kan gaan, of is een kater ook goed? Ik twijfel wel erg. Als ik perse poes wil, zijn mn keuzes wel enorm beperkt.
ik ben opgegroeid met 2 asielkatten (1tje is dood, de andere is mijn favo kat, die is altijd blij als ik thuiskomquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Wel goed van je trouwens dat je uit het asiel neemt!
Ja die kan er dus niet tegen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was net al marktplaats aan het kijken en alles, maarja. Ik heb wel even genoeg aan één.
Wil jij een kat later?Als dat kan, als je dan Kaneeltje nog hebt en alles bedoel ik
ja kloptquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze worden geholpen toch bij het asiel? Dan maakt het niks uit zal ik zeggen.
Poezen kunnen wat meer last hebben van hormonen en krols zijn enzo, katers kunnen sproeienquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik t best voor een poes kan gaan, of is een kater ook goed? Ik twijfel wel erg. Als ik perse poes wil, zijn mn keuzes wel enorm beperkt.
En ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Wel goed van je trouwens dat je uit het asiel neemt!
Genoeg mensen die niet omkijken naar honden en katten in het asiel. (en andere diertjes)quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met 2 asielkatten (1tje is dood, de andere is mijn favo kat, die is altijd blij als ik thuiskom), dus waarom niet?
Dat herken ik echt nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest echt elke dag stofzuigen toen ik een kat had.
Is hij allergisch voor huidschilfers of voor de haren? Want als ie allergisch is voor huidschilfers kun je ook geen sphynx nemen volgens mij.. maar weet niet meer wat dat precies wasquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die kan er dus niet tegen.
Misschien zo eentje zonder haar, een vriendin van me heeft er een en dat is zo'n leuk beest.
Maar in het asiel zijn ze geholpen. Dus wat crack net zegt is dan niet van toepassing.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
chill, dan ga ik eens kijken voor een kater
en dan nog een vent en dan is het echt mannelijk huisje boompje beestje
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon naar dat asiel gaan en kijken wat er het beste bij je past Etsu. Kater of poes maakt dus niet uit, dus kijk gewoon naar karakter en wat bij je past en waar je zin in hebt.
Als ik een beetje eerlijk mag zijn, vind ik witte/zwarte katten niet mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon naar dat asiel gaan en kijken wat er het beste bij je past Etsu. Kater of poes maakt dus niet uit, dus kijk gewoon naar karakter en wat bij je past en waar je zin in hebt.
Geen idee, hoe kun je daar achter komen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is hij allergisch voor huidschilfers of voor de haren? Want als ie allergisch is voor huidschilfers kun je ook geen sphynx nemen volgens mij.. maar weet niet meer wat dat precies was.
Ja, ik vind die beesten ook echt zo mooi.. alleen ze geven talg af en toen dacht ik wel 'euh, oh.![]()
'
Wij zitten wat betreft dit onderwerp sowieso wel op één lijnquote:
Kattenvrouwtjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij zitten wat betreft dit onderwerp sowieso wel op één lijn. Ook die vragen van Etsu, wij geven steeds precies zelfde antwoorden haha
Ja, dat kun je wel zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een beetje eerlijk mag zijn, vind ik witte/zwarte katten niet mooi.Dus bij voorkeur wil ik ze niet.
Allergietest bij de dokter hahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, hoe kun je daar achter komen?
Dat talg voelt wel gek ja.
Lijkt me ook wel vervelend als er overal van die zwarte korreltjes belanden.
Ja, i know.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen natuurlijk. Maar stel je hebt tien katten en poezen die je allemaal wel zou willen wat betreft uiterlijk, dan moet je tussen die kijken wat er het best bij je past.
Ik bedoel, je kunt wel de mooiste uitkiezen maar als die kat een karakter heeft wat niet bij jouw leven past dan gaat dat nooit werken. Wat dus niet betekent dat je je helemala niet mag laten leiden door uiterlijke voorkeuren
Oh wauw die is mooi zegquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor deze kat gaan met uiterlijk denk ik. Maarja, dat hele beest past wat betreft karakter niet bij mij en mn leven dus jammer.
ik vind hem maar eng.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor deze kat gaan met uiterlijk denk ik. Maarja, dat hele beest past wat betreft karakter niet bij mij en mn leven dus jammer.
Ja, en moet de kat veel alleen kunnen zijn of niet? Kan de kat uberhaupt wel zonder andere kattenmaatjes etc etc etc.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, i know.Sowieso dat het geen buitenkat is (ik woon op de 1ste verdieping met balkon enzo, en hier in de buurt gewoon teveel verkeer/auto's/en andere katten en ik wil het gewoon niet
), wat jaartjes oud, rustig, wel aandacht willen, niet overal bang voor (die kat thth was overal bang voor en leefde bijna de hele dag onder het bed
) en gewoon gezond, geen ziektes enzo.
In een asiel valt dan veel weg. Dus denk dat mijn keuze snel is gemaakt.
Ja omg stahp met schattig doen you twoquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de foto van mij en Rodin net gezien Opso?![]()
![]()
quote:
hahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind hem maar eng.
zou er niet meer van kunnen slapen als hij hier was![]()
Yup. Die mensen zullen me vast wel helpen morgen. Ik ben erg benieuwd hoe allemaal enzo en wie mn nieuwe huisgenoot is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en moet de kat veel alleen kunnen zijn of niet? Kan de kat uberhaupt wel zonder andere kattenmaatjes etc etc etc.
ze zullen wel eerlijk zijn lijkt me hequote:Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
wel uitkijken met asiel hoor etsu. Zeker als ze er lang zitten kunnen ze wat problemen hebben
mijn ouders gingen eens kat uit asiel halen, alles was geregeld toen er last minute nog even gemeld werd dat hij blaasproblemen hadquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zullen wel eerlijk zijn lijkt me he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Meestal wel ja. Zo'n asiel weet dat de kat anders gewoon weer terug komtquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zullen wel eerlijk zijn lijkt me he
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En als ze het niet hebben, dan niet kopen hoor Etsu. Je wil écht niet dat je na 'n half jaar weer afstand moet doen van je kat. Dat moet je echt niet willen.. Kun je beter een week later een kat kopen, of even op marktplaats zoeken naar een kat die naar je past.Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En als ze het niet hebben, dan niet kopen hoor Etsu. Je wil écht niet dat je na 'n half jaar weer afstand moet doen van je kat. Dat moet je echt niet willen.. Kun je beter een week later een kat kopen, of even op marktplaats zoeken naar een kat die naar je past.Brits Korthaar vind ik ook nog steeds heel erg mooi/leuk, maar ik heb geen zin om een kitten te moeten opvoeden en ik help liever een asielkat dan een kitten die sowieso ergens anders een goed huis vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar zou ik echt nooit een kat vandaan halenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.
Het is zo lief. Ik zit hier nu op de bank met laptop en dan komt Rodin heel liefjes zo op mn buikie liggenquote:
Ik ook niet. In ieder geval geen volwassen kat. Een kitten durf ik nog wel aan (die je altijd gratis op kan halen) maar volwassenen katten.. nee.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar zou ik echt nooit een kat vandaan halen
ik zou het liefst ook een kitten neem want kittensquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ieder geval geen volwassen kat. Een kitten durf ik nog wel aan (die je altijd gratis op kan halen) maar volwassenen katten.. nee.
Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.
Je hebt ook redelijk wat Brits kortharen waar mensen van af moeten op marktplaats dus, dat bedoel ik meer te zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Brits Korthaar vind ik ook nog steeds heel erg mooi/leuk, maar ik heb geen zin om een kitten te moeten opvoeden en ik help liever een asielkat dan een kitten die sowieso ergens anders een goed huis vindt.
betaalt pascon dezequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel superblij dat er steeds meer vorderingen zijn in mijn huis. Laatst de leegstaande kamer opgeknapt en nu staat er een kast. Nu nog een bed. Een nieuw tapijt. Keuken is klaar. Een kat komt eraan.
Pompompommmmm.
Als jij allergisch bent geworden voor Rodin, koop ik hem graag van je over.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden?
Ik zou dan ook snel aan marktplaats denken.
Heb zelf ook wel gereageerd op advertenties toen ik kat wilden kopen. Maarja, dat werd het toch allemaal niet..
[..]
Je hebt ook redelijk wat Brits kortharen waar mensen van af moeten op marktplaats dus, dat bedoel ik meer te zeggen.
Verder geef ik je groot gelijk met die asielkat!
Hm, het ligt er ook een beetje aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou het liefst ook een kitten neem want kittensmaar zou niet zo verstandig zijn denk ik, ben te weinig thuis.
naar asiel brengen lijkt me, kost je geld maar weet je wel dat hij goed terecht komtquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden?
Ik zou dan ook snel aan marktplaats denken.
Heb zelf ook wel gereageerd op advertenties toen ik kat wilden kopen. Maarja, dat werd het toch allemaal niet..
Dan moet je er wel tegen kunnen dat je heel de verkoop uit handen geeft.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar asiel brengen lijkt me, kost je geld maar weet je wel dat hij goed terecht komt
je kan er maar beter vanuit gaan dat dat gebeurtquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
En je moet er rekening mee houden dat ze je bank enzo kapot kunnen krabben enzo he Etsu. Die kans zit er altijd in.
Ja, i know. Die bank gaat toch binnenkort weg (wil ook een nieuwe bank, zo'n mooie hoekbank JAAAAquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
En je moet er rekening mee houden dat ze je bank enzo kapot kunnen krabben enzo he Etsu. Die kans zit er altijd in.
Ja, er van uit gaan dat het sowieso niet zal gebeuren is beetje domquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan er maar beter vanuit gaan dat dat gebeurt
Plantenspuiten werken nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, i know. Die bank gaat toch binnenkort weg (wil ook een nieuwe bank, zo'n mooie hoekbank JAAAA) maar goed, eerst die kat en laten wennen dat die met z'n poten van mijn bank afblijft.
Help me te herinneren dat ik morgen een plantenspuit koop.
Ik heb een woonkamer en die is afgescheiden van de hal, keuken en de bovenverdieping (slaapkamers etc.). Dus als ik niet thuis ben, gaat de deur dicht.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, er van uit gaan dat het sowieso niet zal gebeuren is beetje dom.
[..]
Plantenspuiten werken niet.
Katten zijn slim genoeg om te weten dat ze niet op de bank mogen zitten wanneer je thuis bent, zodra je weg bent weten ze dat die plantenspuit ook weg is en doen ze waar ze zin in hebben. Dat zijn katten
dat ga je niet volhoudenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een woonkamer en die is afgescheiden van de hal, keuken en de bovenverdieping (slaapkamers etc.). Dus als ik niet thuis ben, gaat de deur dicht.
Zo doen mijn ouders het ook.
Ahh, dat scheeltquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een woonkamer en die is afgescheiden van de hal, keuken en de bovenverdieping (slaapkamers etc.). Dus als ik niet thuis ben, gaat de deur dicht.
Zo doen mijn ouders het ook.
quote:
'onze' katten krabten juist aan alles behalve de krabpaalquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Lees maar in op internet. Het enige wat helpt als je kat krabt aan de bank, is af leren door de bank onaantrekkelijk te maken door er een laken oid overheen te gooien en mooie krabpalen te geven etc. Dat soort dingen
Euhm, dit.. kan best veel moeite zijn. Omdat katten door hebben wanneer ze weg moeten en dan zoeken ze een plekje waar jij ze het moeilijkst kunt pakkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]hoeveel moeite is t om de kat uit te schoppen en deur even dicht te doen als je even uit de woonkamer loopt als je weggaat?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
'onze' katten krabten juist aan alles behalve de krabpaal
Echt he.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, dat scheelt. Ja, dan maakt het niet uit.
Zo grappig he, Rodin weet ook echt donders goed wat ie wel en niet mag en als ik hem dan ergens op betrap dan is ie echt zó weg![]()
In mijn woonkamer vind je er niet veel meer dan een salontafel, een eettafel en een tv-kastje. De rest zit allemaal dicht, dus hij kan nergens heen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhm, dit.. kan best veel moeite zijn. Omdat katten door hebben wanneer ze weg moeten en dan zoeken ze een plekje waar jij ze het moeilijkst kunt pakken.
Hahahaha, ja ik vind dat ergens ook wel heel leuk aan ze hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he.Zo zijn mijn katten thth ook. Maar omdat ik thuis niet meer woon, weet ik eigenlijk niet zo goed wat allemaal wel/niet mag, en toen mijn ouders op vakantie waren, deden ze echt vies veel dingen die echt niet mochten maar van mij wel mochten want ik vond het wel oke
![]()
Ouders boos natuurlijk.
[..]
In mijn woonkamer vind je er niet veel meer dan een salontafel, een eettafel en een tv-kastje. De rest allemaal dicht, dus hij kan nergens heen.Denk ik.
Normaal mag hij wel op mn slaapkamer komen, maar hij heeft vlooien. Dikke kutteke.quote:
Ik hoop in ieder geval dat deze kat niet: 1) overal poept (zoals die dode kat van thuis), 2) overal kotst (zoals die kat die nu nog leeft thuis), 3) de draden doorknaagt (zoals de kat van 1 jaar oud thuis)quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaha, ja ik vind dat ergens ook wel heel leuk aan ze hoor. Alleen niet op het moment dat ze dan iets doen wat niet mag
Ahh, dat scheelt. Ja, en er zullen altijd dingen blijven die gewoon niet leuk zijn, maarja.. als het plezier maar groter is dan dat, dan komt alles goed
Ik heb weleens geslapen met de kat, en ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normaal mag hij wel op mn slaapkamer komen, maar hij heeft vlooien. Dikke kutteke.
Edit: eerst sliep hij daar ook altijd, maar dat doe ik niet meer.. daar slaap ik zelf slechter van![]()
![]()
Edit2: omdat Rodin ook echt tegen mij aan gaat liggen en ja, daar word ik dan hele tijd wakker van
Pas op, straks gaat je gezi...quote:
thuisthuiskat viel m'n voeten onder dekbed aanquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb weleens geslapen met de kat, en ik vind het heerlijkWeleens gehad dat ze tijdens mijn slaap op m'n hoofd sprongen of aan mijn voeten begonnen te friemelen. Flikker op!.
Bob ligt regelmatig helemaal tussen ons inquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb weleens geslapen met de kat, en ik vind het heerlijkWeleens gehad dat ze tijdens mijn slaap op m'n hoofd sprongen of aan mijn voeten begonnen te friemelen. "Flikker op!"
opsluiten in de woonkamer? dat ga ik niet doen heur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Renesite het volgende:
Oh, en je gaat het niet redden Ets, de kat opsluiten in de woonkamer. Sterkte met gekrabbel, gejammer, gekrab en gezever
Ooow, dat idee had ik. We dachten de eerste twee nachten de kat buiten de slaapkamer te houden. Kansloze missiequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
opsluiten in de woonkamer? dat ga ik niet doen heur.
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooow, dat idee had ik. We dachten de eerste twee nachten de kat buiten de slaapkamer te houden. Kansloze missie!
dan nog wil hij heeeeeeel graag in de woonkamer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
als ik niet thuis ben, gaat de deur van de woonkamer dicht, de kat kan dan lekker pitten in de hal, keuken, trap (2 zelfs), inloopkast, 2 slaapkamers en badkamer. veel plezier ermee.
ja maar ik ben toch niet thuis, dus hij kan janken en miauwen wat hij wil, ik hoor het toch niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan nog wil hij heeeeeeel graag in de woonkamer.
Ik liet vanmiddag een deurtje open van een klein kastje. Raad eens waar de kat ging zitten.
Wat een dikkie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:19 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtjeskat met baard!!1
schildpadjequote:
Normaal maakt het je toch ook niet uit wanneer je al iets hebt gehad?quote:
Ik vind ik dermate interessant dat ik toch nog even reageer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal maakt het je toch ook niet uit wanneer je al iets hebt gehad?
Hey schatje, doe dit maar even via DM.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind ik dermate interessant dat ik toch nog even reageer.
Mag ik vragen waar je dit verhaal vandaan hebt?
Ik heb namelijk best wat FOK!kers gemeet (lees: gemeet, niet gedaan) en Outpost is er daar niet een van. En denk je werkelijk dat ik zulke dingen toe zou laten? Hahahaha.
Nou nee, ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik heb liever niet dat mensen het geloven. Ook echt de politie erbij, WATquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey schatje, doe dit maar even via DM.
Ja maar het is Elan he. Die maakt me vaker zwart dan dat hij normaal tegen me doet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou nee, ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik heb liever niet dat mensen het geloven. Ook echt de politie erbij, WAT?
Ik ga stuk.
ik kreeg een ban hiervoor he en dat van elan mocht wel gewoon. Zo'n figuur noemde inso daarna vuile pedo en dat vond fopje dan wel weer goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey schatje, doe dit maar even via DM.
Tja, ik ga niet hier neerzetten wat ik van Fopje vind. Maar er zijn inderdaad gevallen die ongelijk worden behandeld.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg een ban hiervoor he en dat van elan mocht wel gewoon. Zo'n figuur noemde inso daarna vuile pedo en dat vond fopje dan wel weer goed
helaas werkte mijn advocaat toen nog voor de blauwquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, ik ga niet hier neerzetten wat ik van Fopje vind. Maar er zijn inderdaad gevallen die ongelijk worden behandeld.
weet ikquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
maar als mod was jij ook onredelijk morti
Maakt me ook allemaal niet echt uit, maar holy shit, wiens fantasie is ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar het is Elan he. Die maakt me vaker zwart dan dat hij normaal tegen me doet.
Ik heb niet teruggelezen. Is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt me ook allemaal niet echt uit, maar holy shit, wiens fantasie is dit... Iemands stiekeme RN en Possie fan fiction, nee bedankt.
elke modquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
maar als mod was jij ook onredelijk morti
jij wilde eem vrouwtjequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja nou maakt t uit kater of poes piemel of vagina
is toch gecastreerd/gesteriliseerd
jij was ook onredelijk tegen mij in exa'11, jaquote:
nee en de mods danquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel users zijn dan ook strontvervelend
http://www.dierenasielsta(...)&catid=11&Itemid=104quote:
Klinkt als bobkadt.quote:Ziet u hier onze mooie kater Ziggy
Ziggy is bij ons terecht gekomen als zwerver. Ziggy is een ontzettende lieve en sociale kater en zijn verzorgers dachten dan ook dat hij snel weer opgehaald zou worden door zijn eigenaar. Dat is dus niet gebeurd.
Ziggy is een hele lieve kater en heeft al enkele harten van de verzorgers gestolen. Hij is rustig in de omgang en is dol op knuffels. Hij houdt ook erg van relaxen. Ziggy is ruim 2 jaar oud. Zoekt u een makkelijke kat dan is Ziggy misschien wel de perfecte match voor u!
Oordeel zelf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen. Is het de moeite waard?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is jou mening.
Waarom ben ik ineens een gore pedo?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel mee
Of was ze 15?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wacht, possie en rocknijntje? wtf?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, dat maakt het wel wat anders
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Mono had toen bijna de politie gebeld met z'n dronken kop
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn al die onz-downies man manDaar moet je echt een begeleider voor regelen als die gaan meeten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok taalnazie, waar haal je deze nonzens vandaan?
Elan, beste fan fiction schrijver van 2015.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTFIk en RN? Ik ken RN niet prive, laat staan dat ik haar ooit heb aangeraakt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij was ook onredelijk tegen mij in exa'11, ja
ja zag ik vanmiddag ook. leek me ook erg leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.dierenasielsta(...)&catid=11&Itemid=104
[..]
Klinkt als bobkadt.
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Elan, beste fan fiction schrijver van 2015.
is dat zo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
Toen ik Etsu leerde kennen was hij ook 17. So what
Heb jij zijn anale maagdelijkheid genomen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
Toen ik Etsu leerde kennen was hij ook 17. So what
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij zijn anale maagdelijkheid genomen?
Als het nu aan Elan ligt, wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.
quote:
Weet ik, ik ken hem ook alleen maar als zo'n persoonquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.
En het imago van Groningen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.
hoe hebben wij elkaar leren kennen en wanneer was dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Als het nu aan Elan ligt, wel ja.
Weet je niks meer van. Heb je toentertijd eerst een grammetje wit gegeven. Als het aan Elan ligt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe hebben wij elkaar leren kennen en wanneer was dat?
Precies. Laat gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken hem ook alleen maar als zo'n persoon. Heb altijd wel een beetje medelijden met mensen die leven van leugens. Maar goed, dat is niet echt mijn probleem verder
.
Daar kom (haha) ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs Groningen heeft een duistere kant, met die hivparty's enzo
homewreckerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Renee
Aangezien jij en Patrick in een sleur zitten wacht ik nog steeds op een appje
Zitten wij in een sleur en heb jij een mobiel nummer voor me?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Renee
Aangezien jij en Patrick in een sleur zitten wacht ik nog steeds op een appje
Ik overwoog om mezelf de gracht in te fietsen maar in een vlaag van verstand besloot ik m'n weg rustig te vervolgenquote:
Dit wordt niks merk ik alquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zitten wij in een sleur en heb jij een mobiel nummer voor me?
Lekkere witte slobberwijntjes gehad?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vandmiddag bij de drie gezusters
Zie je ons anders dan normale mensen doe niet zo denigrerend jezus discriminatie enz.quote:
Ik ben dan wel hommo maar ik drink geen wijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekkere witte slobberwijntjes gehad?
Gofferdommequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je ons anders dan normale mensen doe niet zo denigrerend jezus discriminatie enz.
Heb je een leuk broertje?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zat vrijgezelle twinkjes in Groningen.
wat voor lichtjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de action superleuke lichtjes gekocht vandaag
Lelijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dan wel hommo maar ik drink geen wijn
die keer dat ik een hele fles over een tapijt heb leeggegooid besefte ik me dat dat de laatste keer moest zijn
Hihi!quote:
Nee, een broerquote:
Oh, jij bent goed met inrichtings?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de action superleuke lichtjes gekocht vandaag
mijn tapijt toevallig.quote:
heb ik ook. maar ik heb in het midden aan mijn plafond wel een reeks lichtjes hangen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een verlichtingprobleem rechts (voor de kijker) in de hoek. Wat voor lamp moet het worden!
chaisse longue?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
mooie bank trouwens. waar gekocht? ik wil een hoekbank mét zo'n lange ding. maar dat is moeilijk te vinden
Ja, maar dan moet die nog tussen bank en muur.. Wordt niksquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook. maar ik heb in het midden aan mijn plafond wel een reeks lichtjes hangen.
in de hoek heb ik een staande lamp neergezet, maar gebruik ik verder bijna nooit
hoezo niet? een kleine smalle poot en zo'n ondergrond kan prima onder bank. lichtknopje een beetje aanpassen en op de rand van de bank neerzettenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet die nog tussen bank en muur.. Wordt niks!
Bank via mn baas, had hem nog maar net en is gaan verhuizen. Nog piekfijn in orde. Je kan ze kopen bij Budgethomestore, zit achter de kwantum aan het hoendiep.
Naja... kan kan kan... morgen ff langs kwantum ikea en dingen. Denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet? een kleine smalle poot en zo'n ondergrond kan prima onder bank. lichtknopje een beetje aanpassen en op de rand van de bank neerzetten
niet zo moeilijk doen rene
prima, dan zien we elkaar morgenavond hier met een foto van een nieuwe lamp en een kat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja... kan kan kan... morgen ff langs kwantum ikea en dingen. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |