ik vind dat goed. Onze slaat verder ook alleen aan als er 's nachts iemand aan de deur is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat waken van een hond juist zo irritant. Dat geblaf, bah.
Toch wel een stuk of 30 jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zou het liefst alle zwerfhonden uit je buurt opvangen volgens mij.
hey dven hoe is hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet knuffelig met dieren zijn
Ik zou een spin nog knuffelen als ik hem niet direct per ongeluk dood zou knuffelen.
Waarschijnlijk zit je nog wel een kilometer of 750 meer naar het noordenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey dven hoe is het
kom zo die kant op.
nou, naar het oostblok
Ik heb maar twee honden, niets overdrevenquote:
klopt warsaw is maar 1 uur later dan ukquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je nog wel een kilometer of 750 meer naar het noorden
Echt tof dat je dat doetquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb maar twee honden, niets overdreven
Heb ook twee zwerfhondjes maar die zijn buiten gelukkiger dan binnen dus die mogen lekker op straat blijven
Polen niet eens oost-Europese tijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt warsaw is maar 1 uur later dan uk
Hondjes knuffelen?quote:
Natuurlijk hou je van haar!quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet meerSinds ik 2 maanden terug haar mandje in de woonkamer heb neergelegd op een kastje wilt ze alleen maar daar liggen. Eerst wou ze altijd bij mij op mijn kamer zijn maar dat is ook weer voorbij. Als ik haar roep komt ze niet, alleen buiten maar laat ze zich niet aaien. Maar ik kan haar wel oppakken en 5 minuten lang doodknuffelen. En aaien in haar mandje en heel soms als ze op de grond staat maar meestal loopt ze weg.
Maar hou wel van haarHet is gewoon een eigenwijs ding maar vind ik ook wel grappig.
Ja, zelfde hierquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgegroeid met honden, dus meer hondenmens.
Dat moet ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een goede waakhond blaft niet maar bijt gelijk een strot door.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dat goed. Onze slaat verder ook alleen aan als er 's nachts iemand aan de deur is.
Maar als er echt een inbreker zou komen zou ze het denk ik eerder als een speelmaatje zien
Sowieso dat je zo'n grote dierenvriend bent vind ik tof.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hondjes knuffelen?Het is geen moeite
kruising tussen poedel en golden retrieverquote:
Uithalen doet ze niet, alleen als ze ligt en ik aai haar op haar buik ofzo dan wilt ze spelen door te doen alsof ze gaat bijten. Maar ze heeft mij nog nooit pijn gedaan. Ze is ook absoluut niet bang, ze is gewoon ontzettend eigenwijsquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Natuurlijk hou je van haar!
En ja, waarschijnlijk is zij gewoon niet zo knuffelig omdat ze niet zo sociaal is opgevoed. Dat hoor je wel vaker bij kittens die worden gevonden of straatkittens of boerderijkittens enzo enzo.
En Rodin bleef ook tot 13 weken bij zn moeder en daar worden ze ook véél socialer van. Al is het bij Rodin ook gewoon het ras hoor. Brits kortharen zijn tering aanhankelijk dus dat scheelt wel.
Maar Kuroi is niet gemeen ofzo toch? Of kan ze ook wel eens uithalen?
Iemand eten/drinken laten neerzetten, zo doen wij het als we weekend weg zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
Ey Crack, wat doe je eigenlijk als je een nacht weg bent ivm eten/drinken?
Gewoon, zoals altijdquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
Gewoon voerbakje vullen en waterbakje vullen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ben persoonlijk een kathondenmensquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hou je van haar!
En ja, waarschijnlijk is zij gewoon niet zo knuffelig omdat ze niet zo sociaal is opgevoed. Dat hoor je wel vaker bij kittens die worden gevonden of straatkittens of boerderijkittens enzo enzo.
En Rodin bleef ook tot 13 weken bij zn moeder en daar worden ze ook véél socialer van. Al is het bij Rodin ook gewoon het ras hoor. Brits kortharen zijn tering aanhankelijk dus dat scheelt wel.
Maar Kuroi is niet gemeen ofzo toch? Of kan ze ook wel eens uithalen?
[..]
Ja, zelfde hier
[..]
Dat moet ik niet hoor
[..]
Wat voor hond heb je dan?
En die van mn ouders blijt altijd zo lang blaffen. Daar word ik wel echt moe van. Dat je dan tien minuten loopt te roepen dat die hond stil moet zijn
![]()
Ik heb er geen last van met Kuroi, die haart gelukkig niet extreem uit. Maar kan komen omdat ze buiten loopt dat daarom binnen niet zoveel achterblijft. Geen idee hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
hoop alleen niet dat ik mn tapijt op de bovenverdieping en de trap continu moet stofzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |