Oke oke, nou hopelijk wordt het ietsquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Of nou ja, wel ideeen, maar nog niet specifiek hoe dat zou kunnen.
Ik ook, maar als er ook al niet gezegd kan worden welke beroepen je er eventueel mee zou kunnen doen dan vraag ik me toch wel echt af in dit geval wat uberhaupt je plan ermee is danquote:
het is geen beroesopleiding verder hequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook, maar als er ook al niet gezegd kan worden welke beroepen je er eventueel mee zou kunnen doen dan vraag ik me toch wel echt af in dit geval wat uberhaupt je plan ermee is dan
Dat zijn de meeste opleidingen niet. Het is echter wel de bedoeling dat je er uiteindelijk een beroep mee gaat doen, en dat was dus mijn vraag. Welke beroepen passen er bij die opleiding en daarop was jouw antwoord 'geen'. Euh, okequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is geen beroesopleiding verder he
Ik ben jaloers. Kuroi is echt geen knuffelkat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Rodin wel van met mij knuffelen houdt en zou zeggen als ie kon praten Ama.
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel een hondenmens. Beide. Maar ik heb zelf alleen een kat.quote:
Waarom? Je hebt er zo weinig werk aan. Dat maakt een kat wel een super chille huisdier.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ee nvrij grote hekel aan katten
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Kuroi is echt geen knuffelkat.
Ja, Rodin is heeeeeeeel aanhankelijk. Naar mensen in het algemeen wel maar naar mij is het echt over de top knuffelkontje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ze op schoot kwam liggen in de woonkamer maar dat gaat ze toch nooit doen.
Nah, ik ben meer hondenmens (volgens mij, maar dit is de eerste kat die ik ken en daar ben ik nu wel heel erg fan van) maar geen tijdddddquote:
vind er niets aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt er zo weinig werk aan. Dat maakt een kat wel een super chille huisdier.
Niet meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ja, Rodin is heeeeeeeel aanhankelijk. Naar mensen in het algemeen wel maar naar mij is het echt over de top knuffelkontje.
Wel jammer ja, ligt ze wel altijd dicht bij jou in de buurt of ook niet?
Ik vind dat waken van een hond juist zo irritant. Dat geblaf, bah.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind er niets aan.
ben niet zo knuffelig met dieren, ze waken niet, ze zijn (vaak) eigenwijs.
al was de kat die mijn vriendin hiervoor had ERG lief, helaas overleden op 17 jarige leeftijd
Niet knuffelig met dieren zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind er niets aan.
ben niet zo knuffelig met dieren, ze waken niet, ze zijn (vaak) eigenwijs.
al was de kat die mijn vriendin hiervoor had ERG lief, helaas overleden op 17 jarige leeftijd
Opgegroeid met honden, dus meer hondenmens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, Rodin is heeeeeeeel aanhankelijk. Naar mensen in het algemeen wel maar naar mij is het echt over de top knuffelkontje.
Wel jammer ja, ligt ze wel altijd dicht bij jou in de buurt of ook niet?
[..]
Nah, ik ben meer hondenmens (volgens mij, maar dit is de eerste kat die ik ken en daar ben ik nu wel heel erg fan van) maar geen tijddddd.
Jij dan?
Een goede waakhond blaft niet maar bijt gelijk een strot door.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat waken van een hond juist zo irritant. Dat geblaf, bah.
Bij katten vind ik die haren vooral écht irritant maar bij Rodin valt dat echt heeeeeeeeel erg mee. Haaruitval en alles.
Maarja, als je ook al niet van knuffelen houdt met dieren ja dan blijft er bij een kat weinig over. Meeste katten spelen ook niet meer echt veel als ze ouder zijn, of je moet ze zelf entertainen en tsja..
Halloooooooooooquote:
Jij zou het liefst alle zwerfhonden uit je buurt opvangen volgens mijquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet knuffelig met dieren zijn
Ik zou een spin nog knuffelen als ik hem niet direct per ongeluk dood zou knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |