op middelbare school kon je dat nog naar een 5,5 pratenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gene wat me opbeurt is dat dit het enige tentamen is waar ik ook een onvoldoende had verwacht.
Maar een 5,4 maakt het wel vies zuur![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben naar kapper geweest, nu is het natgeregend en zit het onwijs plat. Lijk Hitler wel
godsdienst en cultuurwetenschappenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toppie.
Wat studeer je nu ook al weer?
Oke, en wat zijn de beroepen die daar bijpassen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godsdienst en cultuurwetenschappen
samen met mortaxx de werkloosheid in
Niets is echt specifieks. Een beetje wat je er zelf van maakt, of niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, en wat zijn de beroepen die daar bijpassen dan?
we moeten denktank oprichtenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godsdienst en cultuurwetenschappen
samen met mortaxx de werkloosheid in
Uh nee we gaan basisinkomen pluggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Conservatieve denktank in lijkt me wel wat.
Dan wordt ik tegen die tijd verwijdert uit de lijst van alumni van mijn uni.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh nee we gaan basisinkomen pluggen
verwijderd*quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt ik tegen die tijd verwijdert uit de lijst van alumni van mijn uni.
boeiend wat moet je daarmeequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt ik tegen die tijd verwijdert uit de lijst van alumni van mijn uni.
Beetje maatschappijleer geven. Bowling for columbine opzetten klaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, anders word ik wel docent op een A-level college hier.
16-18 jarigen gaan nog wel.
Oke, wat wil je ermee gaan doen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets is echt specifieks. Een beetje wat je er zelf van maakt, of niet.
Ik haat die vraagquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, wat wil je ermee gaan doen dan?
Geen idee nog.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, wat wil je ermee gaan doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |