Oh die van mij wel hoorquote:
katten hechten zich dan ook aan het baasjequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik word vaak ook opgewacht bij de deur. Hoor ik ineens keihard gemiauw. Staat Kuroi boven mij op het dak naar me te miauwen
Ik vind het wel liefquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
katten hechten zich dan ook aan het baasje
d kat van m'n ouders was alleen aanhankelijk naar mij toe als ze tonijn kreegquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Wrs vind ze mij alleen chill omdat ik de brenger van vis en brokjes ben
Oh onze is vaak genoeg 7 dagen wegquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die van mij wel hoorAls ik haar paar uur lang niet heb gezien en ik roep haar dan wordt ze helemaal gek. Komt ze luid miauwend op mij af rennen
Die van mij is net zo'n alarmsysteem wat af gaat als ik een blikje tonijn open trekquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
d kat van m'n ouders was alleen aanhankelijk naar mij toe als ze tonijn kreeg
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh onze is vaak genoeg 7 dagen weg
Wij gaan vaak na 7 dagen zoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Kuroi is nog nooit 1 dag weg geweest.
Ik ga morgen in winshoten rijden dus ik zou maar met ov gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen naar 2 asiels. In Winschoten en Stadskanaal. Bij de laatste hebben ze leukere katten, maar is niet duidelijk of de kat naar buiten moet of niet en bij de eerste zijn het vaak kittens.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga morgen in winshoten rijden dus ik zou maar met ov gaan als ik jou was
Als je zo'n reiskoffer hebt is er niks aan de hand met de auto. OV is ook prima, mits je niet te vaak moet overstappen want lopen is heel vervelend met zo'n koffertjequote:Op vrijdag 6 november 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
Zal ik met de auto of met ov gaan? Ik weet niet of het slim is als je alleen bent met de auto.
Godverdomme, dikke schijt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
5.4 voor een tentamen.
[ afbeelding ]
Check.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ach, wat zeg ik.. Zo'n reiskoffer moet je sowieso hebben. Zonder kun je geen kat kopen
Het gene wat me opbeurt is dat dit het enige tentamen is waar ik ook een onvoldoende had verwacht.quote:
Toppiee!quote:
Ja, maar als je dan hoort dat het zooo weinig scheelt. Gewoon kut.. Rest wel gehaald?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gene wat me opbeurt is dat dit het enige tentamen is waar ik ook een onvoldoende had verwacht.
Maar een 5,4 maakt het wel vies zuur![]()
Nog niet binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar als je dan hoort dat het zooo weinig scheelt. Gewoon kut.. Rest wel gehaald?
Toppie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niet binnen.
Maar voor mijn gevoel ging het allemaal beter dan deze waar ik 5,4 voor hebDus heb opzich wel hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |