Altijd goed idee!quote:Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga even tas inpakken morgen lekker naar paps en mams na tentamens
ah wat leukquote:Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga even tas inpakken morgen lekker naar paps en mams na tentamens
Dan is het sowieso een goed idee!quote:Op donderdag 5 november 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel al tijd niet gezien 2 maand
ja leuk hequote:
Ja hoor, ik eet nu zelf pizzaquote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
mag ik niet gewoon een keer pizza maken bij jou thuis?
Gaat snelllll, maar lief.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk he
ze kan nu staan wowowo
al valt ze nog wel vaak om
Ik weet trouwens niet of ik sushi kan maken hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 23:49 schreef Etsu het volgende:
oh dat was 1 uur en 9 minuten geleden
jammer
Wat voor eentje?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga mini pizza in de oven gooien.
Mn neefje kan nu kruipen, dat vind ik al snelquote:Op donderdag 5 november 2015 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heel lief
maar gaat vies snel
Sorry, toen was ik mn pizza dus aan het maken.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had dat half uurtje eerder gezegd
ik leer t je wel. anders lees je mn CUL-topicquote:Op donderdag 5 november 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of ik sushi kan maken hoorMaar komen we wel achter.
doe ik, want t duurt best lang enzo, en ik dacht dat jullie om 17:00 kwamen enzo, dan kunnen we samen maken en om 18:00 eten.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Doe jij de inkopen schatje? Geef ik je wel geld.
Gezellig! Moet ik nog een J meenemen?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:59 schreef Etsu het volgende:
doe ik, want t duurt best lang enzo, en ik dacht dat jullie om 17:00 kwamen enzo, dan kunnen we samen maken en om 18:00 eten.en ik heb johannes gevraagd of hij Wie is de Mol wil meenemen en dat wilde hij dus we gaan ook spelletje spelen, jeej
geen idee wat je met J bedoelt. stuur even een berichtje.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig! Moet ik nog een J meenemen?
oh joint.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Na ik heb sowieso wel bij mijWant ga voor die tijd even Groningen stad in langs de coffeeshop. Geen zin omdat op terugweg te doen.
een JONKOquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee wat je met J bedoelt. stuur even een berichtje.
een watquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Misschien kan ik nog een hoop Roamler dingen doen dan voor die tijd
Lekkerrrquote:Op donderdag 5 november 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van die mini's:
[ afbeelding ]
4 stuks.
hoe oud danquote:Op donderdag 5 november 2015 23:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn neefje kan nu kruipen, dat vind ik al snel. En zo gegroeeeidd
ja ga nu slapen zo manquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef Etsu het volgende:
moet je niet slapen, om 05:30 ging je wekker zei je
http://www.oxfordlearners(...)tion/english/voucherquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoe spreek je 'voucher' eigenlijk uit?
zoals ik t zou doen: vougerquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoe spreek je 'voucher' eigenlijk uit?
ik hoop het wel want the world is a book and those who do not travel read only one pagequote:Op vrijdag 6 november 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij dat een goede reactie noemt, heb jij nog een lange weg te gaan
je ben gewoon jaloers dat ik sushi kan maken en jij nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop het wel want the world is a book and those who do not travel read only one page
ja dat zal het zijn etsuquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
je ben gewoon jaloers dat ik sushi kan maken en jij niet
bestaat daar ook een topic over?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso beter dan Sushi a la Iwanius, toch
hou je mond over mijn vriend Iwaniusquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso beter dan Sushi a la Iwanius, toch
Die is daar heerlijk aan het acclimatiseren. Kijk erg uit naar de verslagenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Iwanius zit in New York. Maar foto's posten kan die niet meer ineens.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is daar heerlijk aan het acclimatiseren. Kijk erg uit naar de verslagen
ik ga het filmenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Etsu ik ga een poging doen om met stokjes te eten. Gaat er wel hilarisch uit zien.
Ik laat me niet door jou zeggen wat ik mag zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou je mond over mijn vriend Iwanius
Jouw houding jegens Iwanius is erg naarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet door jou zeggen wat ik mag zeggen
nare beer
heel goed johannesquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet door jou zeggen wat ik mag zeggen
nare beer
zo mag ik het horen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Eind deze maand 2x naar het mooie Groningen. Wat heb ik toch een goed levenGroningen
Ik hou wel van die jongen, hopelijk stelt hij zijn zelfmoord nog even uitquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel goed johannes
hard zijn tegen mortaxx. dat is nodig.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo mag ik het horen.
er gaat niets boven grunn
ik en johannes gaan 28 november een bigmac eten (als alles goed gaat), en de 24ste, dus ik zie hem dan ook 2x deze maand.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
En 2x Johannes zien deze maand. Nu is mijn leven wel compleet (de komende tijd).
Wat hebben wij toch een fijn levenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik en johannes gaan 28 november een bigmac eten (als alles goed gaat), en de 24ste, dus ik zie hem dan ook 2x deze maand.
mijn leven is ook compleet
en moira, want ik wil dat zij dat zietquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik al. Mij taggen natuurlijk, bericht op openbaar.
Nou dat gaat zeker lukken hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Johannes het aan kan om mij 2x te zien in korte tijd.
ik heb begrepen dat jij ook aanwezig bent. gezellig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou wel van die jongen, hopelijk stelt hij zijn zelfmoord nog even uit
Jeetje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
en moira, want ik wil dat zij dat ziet
Iwanius zijn recensie was niet zo positiefquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Waarom BigMac? Die nieuwe Maestro burger lijkt mij zo lekker.
omdat Johannes en ik DOL zijn op BigMacs en wij allebei eens over zijn dat ik als na 28 dagen aan mijn belofte houd, ik een bigmac verdien en omdat hij mij iedere dag door dik en dun steunt, verdient hij ook een bigmac.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Waarom BigMac? Die nieuwe Maestro burger lijkt mij zo lekker.
Wat hij zegt boeit mij niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iwanius zijn recensie was niet zo positief
Kom anders eens uit de anus van die manquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iwanius zijn recensie was niet zo positief
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom anders eens uit de anus van die man
Trusten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed kijkbuiskinderen
Trusten
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed kijkbuiskinderen
Trusten
Ja maar ben druk iets aan het lezenquote:
nonsensquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom anders eens uit de anus van die man
nou tijdens dag 3 ofzo een time out nodig gehad maar grmbl, het is ontzettend frustrerendquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ben druk iets aan het lezenDus FB weer weg geklikt. Maar ik vind het wel goed van je dat je het kunt. *wat je als laatst zei*
BigMac maakt alles goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou tijdens dag 3 ofzo een time out nodig gehad maar grmbl, het is ontzettend frustrerendmaar goed. ik heb johannes en een bigmac staat in de planning, dat helpt me. anders was ik allang geflipt.
zonder augurken welquote:
2016 moet voor mij ook een goed jaar worden. Laten we daar gewoon vanuit gaan, dat het voor ons allebei een top jaar wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonder augurken wel
meh. wat een klotejaar. kan niet wachten tot 2016 begint. ik wil echt helemaal niks met jongens, of iets met een piemel te maken hebben. gewoon met mijn beste vriendinnen waarvan ik weet dat ik van ze houd en ze van mij houden, het nieuwe jaar indesnoods kus ik om 0:00 met een meisje, het boeit me niet.
doen we. en op 31 december 2016 gaan we terugkijken en als t toch niks geworden, gaan we samen dronken/stoned worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2016 moet voor mij ook een goed jaar worden. Laten we daar gewoon vanuit gaan, dat het voor ons allebei een top jaar wordt.
Deal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
doen we. en op 31 december 2016 gaan we terugkijken en als t toch niks geworden, gaan we samen dronken/stoned worden.
echt niet.quote:
walibi was leuk jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Wel leuk dat ik dit jaar naar Walibi en Ouwehands ben geweest.
als t goed gaat, ga ik volgend jaar naar szigetquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Fantasy Island weer. Voor de rest weinig leuke dingen gedaan/meegemaakt. Veel gehuild dit jaar.
Jep. Leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t goed gaat, ga ik volgend jaar naar sziget
ken je dat?
ach, ik moet er toch mee leven denk ik dan maar weer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. LeukVind je dat niet vervelend? Zoveel mensen om je heen?
Voor een dagje? Ga je dan op reis daar ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch mee leven denk ik dan maar weer.
lijkt me leuk voor een dagje, niet langer.
nou, ons plan is wel om een rondtour te maken en in sziget te beginnen en daarna verder in oost-Europaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor een dagje? Ga je dan op reis daar ofzo?
Ah ja dat klinkt wel tof ja. Van die tent snap ik wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, ons plan is wel om een rondtour te maken en in sziget te beginnen en daarna verder in oost-Europa
en sziget een dagje meepakken lijkt me tof. heb geen zin om in een tent te moeten pitten.
Dit denk ik ieder jaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt niet.teveel mensen verloren (emotioneel gezien), studie is een grote flop geworden, en alles eromheen.
nee. 2016 wordt 't hem.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt wel tof ja. Van die tent snap ik wel jaVoordat ik in een tent ga slapen moet er wel heel wat gebeuren. Gruwelijk hekel aan.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:56 schreef Etsu het volgende:
maar een 1,5-persoons luchtbed en ik ben homo dus ik had heel veel spullen mee, dus het werd een 0,5-persoons tent.
het wordt een prachtig half jaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja volgend jaar ga jij dood dus dit jaar is t voor t laatst
huhquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga ik dat meemaken of eindigt het hier?
Faerie camp ?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]I know. Afgelopen zomer heb ik een week in Denemarken gekampeerd. Ik sliep in een mini-klein tentje waar in principe 2 personen kwijt kunnen, maar een 1,5-persoons luchtbed en ik ben homo dus ik had heel veel spullen mee, dus het werd een 0,5-persoons tent.
Maar goed, naast dat mijn tent kapotscheurde en mijn luchtbed lek ging, en ik mijn stem kwijt was en helemaal snotverkouden was, vind ik kamperen opzich wel leuk en zou het volgend jaar weer doen.
Dit is het eindequote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
en of dit het einde is en of ik jou mag meemaken tot jouw dood op 8 augustus 2016
Ik vind dat je je afspraken niet kan afzeggen, zomaar ineens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb afgesproken om 1ste kerstdag bij mijn moeder te gaan eten omdat ze 2de kerstdag niet kan. Ze willen dan shoarma laten bezorgen. Nu appt mijn vader vanavond dat hij 2de kerstdag ook niet kan en dat hij wel een lekkere maaltijd wil maken voor kerst (dus uitgebreide kerstmaaltijd). Nu heb ik dat veel lieverHoe kom ik subtiel onder mijn moeder uit?
helaas bij eerste afspraak houdenquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb afgesproken om 1ste kerstdag bij mijn moeder te gaan eten omdat ze 2de kerstdag niet kan. Ze willen dan shoarma laten bezorgen. Nu appt mijn vader vanavond dat hij 2de kerstdag ook niet kan en dat hij wel een lekkere maaltijd wil maken voor kerst (dus uitgebreide kerstmaaltijd). Nu heb ik dat veel lieverHoe kom ik subtiel onder mijn moeder uit?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je je afspraken niet kan afzeggen, zomaar ineens.
Jij wou toch geen jongens meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke doeiiiii he.![]()
veel plezier met je neukmaatjes.
waarom zeg je dan jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het al meteen een kut idee om shoarma te gaan eten met kerst.
Kan je niet voorstellen aan je moeder om te gaan kokenquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het al meteen een kut idee om shoarma te gaan eten met kerst.
klopt, maar jij bent geen een jongen voor mij, jij bent een eckte man en die wil ik wel.quote:
Ik ben een fuckboyquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, maar jij bent geen jongen voor mij, jij bent een eckte man en die wil ik wel.
Haha nee. Ik ga daar niet mee bemoeien. Komt ruzie van daar in huis. Weet hoe het gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je niet voorstellen aan je moeder om te gaan koken
Oh maar shoarma bestellen is wel echt treurigquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ga daar niet mee bemoeien. Komt ruzie van daar in huis. Weet hoe het gaat.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar shoarma bestellen is wel echt treurig
Dat is ook vet.quote:
Hallo, ik heb mijn eerste tentamens gehaald. Ben je nu trots op mij?quote:
jij was toch al bijna klaar?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, ik heb mijn eerste tentamens gehaald. Ben je nu trots op mij?
Nieuwe opleiding alles toch.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij was toch al bijna klaar?
Tevens, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Doequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:31 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook een kat
ik zit erover te denken om morgen te halen
nu kan opzich ook wel, maar ik ben te moe om erheen te rijden
nee, kan ik dat niet gewoon kopen bij een asiel?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Heb je al alles in huis dan Etsu voor de kat?
Asiel kun je de benodigdheden niet kopen. Krabpaal, voer/drinkbakje en kattenbak moet je bij de dierenwinkel kopen. Nog beter zooplus.nl. Goedkoper dan de petsplace enz. Ook met voerquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, kan ik dat niet gewoon kopen bij een asiel?
trouwens, jij kent mijn huis toch? kan ik de kattenbak op de bovenste verdieping plaatsen, of toch beter bij de keuken ergens?
Hmm, okequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Asiel kun je de benodigdheden niet kopen. Krabpaal, voer/drinkbakje en kattenbak moet je bij de dierenwinkel kopen. Nog beter zooplus.nl. Goedkoper dan de petsplace enz. Ook met voer![]()
Ik zal bij de keuken doen. Is vlakbij de woonkamer enz, mooie plek.
Hoe viezer hoe beter inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi doet tegenwoordig haar behoefte buiten. Dus ik heb echt geen werk aan haar1x per dag voer in bakje, 1x in de 2 dagen waterbakje verversen (ik vind iedere dag niet nodig aangezien ze buiten water drinkt wat onwijs smerig is).
We hebben een bak buiten staan voor geperste blikjes. Daar loopt wel eens drap in combi met regenwater uit aan de onderkant (na een regenbui want er zitten gaten onderin zodat het weg kan lopen).. kat likt het gerust opquote:
maar wel kroelenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:37 schreef Simterklaas het volgende:
Met een kat kan je niet eens stoeien.
Kan ook met een hond. Twee vliegen in 1 klap.quote:
Naar Bella van Edward?quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankje morti
ik vind Bella of Belle een mooie naam
wat vind jij
Doe dan AdoraBellequote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankje morti
wat vind jij
Mohammedquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam
ik wil ook een leuke, unieke naam
Godquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam
Euhmm, ja de naam moest al met een r beginnen dus dat maakte het al wat makkelijker. En toen gewoon.. zoeken naar namen met de r?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam
Klinkt liefquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:09 schreef Etsu het volgende:
http://www.groningen.dier(...)ldieren/kat/13/96568
deze vind ik wel leuk.
moby DICKquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:09 schreef Etsu het volgende:
http://www.groningen.dier(...)ldieren/kat/13/96568
deze vind ik wel leuk.
Nou nou nouquote:
Rebelse jongeman is die Mortaxxxxxx he?quote:
Onze kat heet bella maar het is een kater hahahahahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankje morti
wat vind jij
HAHA XDddquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze kat heet bella maar het is een kater hahahahaha
Anders her toch en iets meer oefenen. Wat voor opdrachten waren hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja geen idee, ik denk dat ik hem net niet heb, of net wel. geen idee.![]()
heb 30/38 pt nodig
ja iets meer oefenen iddquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders her toch en iets meer oefenen. Wat voor opdrachten waren het
Ohhhquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja iets meer oefenen idd
gewoon van die breuken optellen/aftrekken (hihi)/delen/vermenigvuldigen, met machten, wortels, exponenten enzo.
ja wiskunde is voor mij ook 5 jaar geleden en ik had het even in 2 dagen gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ohhh
Mijn tentamens gingen ook wel goed. Alleen idioot snel klaar waardoor ik nu moet vervelen komende anderhalf uur
Dan is de vriendin pas klaar met tentamens en dan naar de vliegveldquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja wiskunde is voor mij ook 5 jaar geleden en ik had het even in 2 dagen gedaan
en dan?
waarheenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is de vriendin pas klaar met tentamens en dan naar de vliegveld
Doe naam in een leuke taal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam
Maar ondertussen heeft ze ook al heel wat bijnamen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nahik vind etsu ook stom ondertussen.
Ik alleen als ik haar buiten roep. Voor de rest noem ik haar vooral trutje haha. Maar ze is ook soms best wel een bitchquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg de naam van onze kat verder nauwelijks
Onze luistert toch niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik alleen als ik haar buiten roep. Voor de rest noem ik haar vooral trutje haha. Maar ze is ook soms best wel een bitchMaar komt omdat ze jong is en speels.
Oh die van mij wel hoorquote:
katten hechten zich dan ook aan het baasjequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik word vaak ook opgewacht bij de deur. Hoor ik ineens keihard gemiauw. Staat Kuroi boven mij op het dak naar me te miauwen
Ik vind het wel liefquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
katten hechten zich dan ook aan het baasje
d kat van m'n ouders was alleen aanhankelijk naar mij toe als ze tonijn kreegquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Wrs vind ze mij alleen chill omdat ik de brenger van vis en brokjes ben
Oh onze is vaak genoeg 7 dagen wegquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die van mij wel hoorAls ik haar paar uur lang niet heb gezien en ik roep haar dan wordt ze helemaal gek. Komt ze luid miauwend op mij af rennen
Die van mij is net zo'n alarmsysteem wat af gaat als ik een blikje tonijn open trekquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
d kat van m'n ouders was alleen aanhankelijk naar mij toe als ze tonijn kreeg
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh onze is vaak genoeg 7 dagen weg
Wij gaan vaak na 7 dagen zoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]Kuroi is nog nooit 1 dag weg geweest.
Ik ga morgen in winshoten rijden dus ik zou maar met ov gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen naar 2 asiels. In Winschoten en Stadskanaal. Bij de laatste hebben ze leukere katten, maar is niet duidelijk of de kat naar buiten moet of niet en bij de eerste zijn het vaak kittens.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga morgen in winshoten rijden dus ik zou maar met ov gaan als ik jou was
Als je zo'n reiskoffer hebt is er niks aan de hand met de auto. OV is ook prima, mits je niet te vaak moet overstappen want lopen is heel vervelend met zo'n koffertjequote:Op vrijdag 6 november 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
Zal ik met de auto of met ov gaan? Ik weet niet of het slim is als je alleen bent met de auto.
Godverdomme, dikke schijt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
5.4 voor een tentamen.
[ afbeelding ]
Check.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ach, wat zeg ik.. Zo'n reiskoffer moet je sowieso hebben. Zonder kun je geen kat kopen
Het gene wat me opbeurt is dat dit het enige tentamen is waar ik ook een onvoldoende had verwacht.quote:
Toppiee!quote:
Ja, maar als je dan hoort dat het zooo weinig scheelt. Gewoon kut.. Rest wel gehaald?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gene wat me opbeurt is dat dit het enige tentamen is waar ik ook een onvoldoende had verwacht.
Maar een 5,4 maakt het wel vies zuur![]()
Nog niet binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar als je dan hoort dat het zooo weinig scheelt. Gewoon kut.. Rest wel gehaald?
Toppie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niet binnen.
Maar voor mijn gevoel ging het allemaal beter dan deze waar ik 5,4 voor hebDus heb opzich wel hoop.
op middelbare school kon je dat nog naar een 5,5 pratenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gene wat me opbeurt is dat dit het enige tentamen is waar ik ook een onvoldoende had verwacht.
Maar een 5,4 maakt het wel vies zuur![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben naar kapper geweest, nu is het natgeregend en zit het onwijs plat. Lijk Hitler wel
godsdienst en cultuurwetenschappenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toppie.
Wat studeer je nu ook al weer?
Oke, en wat zijn de beroepen die daar bijpassen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godsdienst en cultuurwetenschappen
samen met mortaxx de werkloosheid in
Niets is echt specifieks. Een beetje wat je er zelf van maakt, of niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, en wat zijn de beroepen die daar bijpassen dan?
we moeten denktank oprichtenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
godsdienst en cultuurwetenschappen
samen met mortaxx de werkloosheid in
Uh nee we gaan basisinkomen pluggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Conservatieve denktank in lijkt me wel wat.
Dan wordt ik tegen die tijd verwijdert uit de lijst van alumni van mijn uni.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh nee we gaan basisinkomen pluggen
verwijderd*quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt ik tegen die tijd verwijdert uit de lijst van alumni van mijn uni.
boeiend wat moet je daarmeequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt ik tegen die tijd verwijdert uit de lijst van alumni van mijn uni.
Beetje maatschappijleer geven. Bowling for columbine opzetten klaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, anders word ik wel docent op een A-level college hier.
16-18 jarigen gaan nog wel.
Oke, wat wil je ermee gaan doen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets is echt specifieks. Een beetje wat je er zelf van maakt, of niet.
Ik haat die vraagquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, wat wil je ermee gaan doen dan?
Geen idee nog.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, wat wil je ermee gaan doen dan?
Niets voor mijquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Miscschien moet je ook docent worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |