quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt wel tof ja. Van die tent snap ik wel jaVoordat ik in een tent ga slapen moet er wel heel wat gebeuren. Gruwelijk hekel aan.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:56 schreef Etsu het volgende:
maar een 1,5-persoons luchtbed en ik ben homo dus ik had heel veel spullen mee, dus het werd een 0,5-persoons tent.
het wordt een prachtig half jaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja volgend jaar ga jij dood dus dit jaar is t voor t laatst
huhquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga ik dat meemaken of eindigt het hier?
Faerie camp ?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]I know. Afgelopen zomer heb ik een week in Denemarken gekampeerd. Ik sliep in een mini-klein tentje waar in principe 2 personen kwijt kunnen, maar een 1,5-persoons luchtbed en ik ben homo dus ik had heel veel spullen mee, dus het werd een 0,5-persoons tent.
Maar goed, naast dat mijn tent kapotscheurde en mijn luchtbed lek ging, en ik mijn stem kwijt was en helemaal snotverkouden was, vind ik kamperen opzich wel leuk en zou het volgend jaar weer doen.
Dit is het eindequote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
en of dit het einde is en of ik jou mag meemaken tot jouw dood op 8 augustus 2016
Ik vind dat je je afspraken niet kan afzeggen, zomaar ineens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb afgesproken om 1ste kerstdag bij mijn moeder te gaan eten omdat ze 2de kerstdag niet kan. Ze willen dan shoarma laten bezorgen. Nu appt mijn vader vanavond dat hij 2de kerstdag ook niet kan en dat hij wel een lekkere maaltijd wil maken voor kerst (dus uitgebreide kerstmaaltijd). Nu heb ik dat veel lieverHoe kom ik subtiel onder mijn moeder uit?
helaas bij eerste afspraak houdenquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb afgesproken om 1ste kerstdag bij mijn moeder te gaan eten omdat ze 2de kerstdag niet kan. Ze willen dan shoarma laten bezorgen. Nu appt mijn vader vanavond dat hij 2de kerstdag ook niet kan en dat hij wel een lekkere maaltijd wil maken voor kerst (dus uitgebreide kerstmaaltijd). Nu heb ik dat veel lieverHoe kom ik subtiel onder mijn moeder uit?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je je afspraken niet kan afzeggen, zomaar ineens.
Jij wou toch geen jongens meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke doeiiiii he.![]()
veel plezier met je neukmaatjes.
waarom zeg je dan jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het al meteen een kut idee om shoarma te gaan eten met kerst.
Kan je niet voorstellen aan je moeder om te gaan kokenquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het al meteen een kut idee om shoarma te gaan eten met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |