had zo;n cheap magnetron gekocht maar nu wel spijt van. Kan niet eens zelf pizza bakkenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus, hoezo niet. Kan dat niet of wat, kopen die shit
denk je dat ik dat vieze spul zelf ga makenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan maak je zelf sushi klaar, gister voor 2 man 12 euro kwijt, keer daarvoor met 3 man 6 euro.
gewoon juiste spullen kopen. en t is gezonder en lekkerder ook
heb er net een topic over gemaakt in CUL toevallig
Beetje sambal erbij en genietenquote:
ja. want ik weet zeker dat je t acceptabel/lekker vindt want je proeft t amper.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat ik dat vieze spul zelf ga maken
kleffe rijst, taai zeewier en een minuscuul stukje zalm. Genieten hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. want ik weet zeker dat je t acceptabel/lekker vindt want je proeft t amper.t is gewoon een blok rijst met beetje zeewier en vis/groente in, en de beide proef je ook amper/niet
of je hebt gewoon extreem gevoelige papillen
sojasaus erbij natuurlijk, anders is t droogquote:Op donderdag 5 november 2015 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kleffe rijst, taai zeewier en een minuscuul stukje zalm. Genieten hoor
ik houd niet van rijst en ik moet kotsen van avocadoquote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. want ik weet zeker dat je t acceptabel/lekker vindt want je proeft t amper.t is gewoon een blok rijst met beetje zeewier en vis/groente in, en de beide proef je ook amper/niet
of je hebt gewoon extreem gevoelige papillen
rijst proef je ook amper trouwens.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van rijst en ik moet kotsen van avocado
dat proef je totaal nietquote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
rijst proef je ook amper trouwens.
en nee er kan idd alleen maar avocado in
hou je van komkommer?
ik vroeg jou niksquote:
sof is #teamperuquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg jou niks
ga paxcon of johannes lastig vallen maar laat mij even met rust, ik moet sof aan de kant van de japanners krijgen
Verkoop dat ding en koop een ovenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had zo;n cheap magnetron gekocht maar nu wel spijt van. Kan niet eens zelf pizza bakken
is niets waard johquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verkoop dat ding en koop een oven
Hopelijk wel Chopinquote:Op donderdag 5 november 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo'n periode dat ik alleen maar klassieke muziek luister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |