Wat moet je dan doen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende week weer een nieuw vakje begeleiden. #zinin
eet je wel sushi?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef supersof het volgende:
oh rauwe vis
dat lijkt me niet lekker
nog nooit op en lijkt me goorquote:
het is echt goddelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef supersof het volgende:
oh rauwe vis
dat lijkt me niet lekker
je proeft t amperquote:
Ja, maar niet iets wat ik zou maken als ik samen zou gaan koken denk ikquote:
Oh leuk, krijg je er wat voor of is het vrijwillig?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de werkcolleges zijn en studenten helpen met de opgaven
Ja vriendinnen willen dat een keer gaan doen maar heb dus echt GEEN zin om 30 euro uit te geven aan zoietsquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
je proeft t amperprobeer t eens
vriendin van me vond haring ook altijd zo smerig lijken (nooit gegeten verder), tot ze van mij moest proeven en ja hoor, ze vond het wel acceptabel![]()
wat zou jij dan makenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet iets wat ik zou maken als ik samen zou gaan koken denk ik.
Dit ben ik ook, moet al kotsen bij het aanzicht gadverdamme.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
je proeft t amperprobeer t eens
vriendin van me vond haring ook altijd zo smerig lijken (nooit gegeten verder), tot ze van mij moest proeven en ja hoor, ze vond het wel acceptabel![]()
Krijg er wel geld voor ja. Maar het is maar een vrij klein aantal uren.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leuk, krijg je er wat voor of is het vrijwillig?
ceviche of sushi?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
En het is dus niet echt rauw meer Sof, beetje garing door het zuur.
dan maak je zelf sushi klaar, gister voor 2 man 12 euro kwijt, keer daarvoor met 3 man 6 euro.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vriendinnen willen dat een keer gaan doen maar heb dus echt GEEN zin om 30 euro uit te geven aan zoiets
Pizzaquote:
Haring met uitjes. MAAK ME GEIL.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ben ik ook, moet al kotsen bij het aanzicht gadverdamme.
heb geen ovenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pizza.
Nee weet niet, ik kook niet zo vaak samen. Vaak is samen koken hier meer dat er één iemand kookt en de ander doet.. tomaatje snijden ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |