quote:Op donderdag 5 november 2015 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders klaag je altijd dat ik te snel kom is ook nooit goed he
DM'en mailen naar info@fok.nlquote:Op donderdag 5 november 2015 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
Waar kan ik iemand aangeven als ik word uitgescholden in de DM?
Welk vak?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de toets zometeen
Welke studie doe je?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rekenen
Maar je moet 80% halen dus zal me benieuwen
Toen ik in examenjaar zat kregen een rekenexamen als test en 70% van de klas zou gezakt zijn als het een echt examen was geweestquote:Op donderdag 5 november 2015 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lerarenopleiding eco
Dus wel logisch ergens
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik in examenjaar zat kregen een rekenexamen als test en 70% van de klas zou gezakt zijn als het een echt examen was geweest
Dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken! Gewoon goed lezen en uitkijken voor valkuilen.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Treurige is dat ik een rekenmachine mag gebruiken.
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken! Gewoon goed lezen en uitkijken voor valkuilen.
Had ik ook een handje van op het vwo.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.Stomme is dat ik altijd slordig/snel werk, dus straks opletten
Ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik ook een handje van op het vwo.
Deed jij trouwens niet rechten?
Waarom ben je pado ernaast gaan doenquote:
Pabo? Nee hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je pado ernaast gaan doen
Im sorry.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pabo? Nee hoor.
En omdat ik dat leuk vind.
Ja is t ook maar boeit me niet. Plan is om later 50/50 te doenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Im sorry.
Vind het beetje rare combo, maar dat zit waarschijnlijk gewoon in mijn hoofd haha.
Wel respect dat je twee studies naast elkaar doet trouwens!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja is t ook maar boeit me niet. Plan is om later 50/50 te doen
zal het niet meer doenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
Waar kan ik iemand aangeven als ik word uitgescholden in de DM?
curlsquote:Op donderdag 5 november 2015 18:27 schreef Oriente het volgende:
Inso wat is een beetje een net gewicht voor hammer curls en barbell curls
Geen idee deed ik nooit :$quote:Op donderdag 5 november 2015 18:27 schreef Oriente het volgende:
Inso wat is een beetje een net gewicht voor hammer curls en barbell curls
wat is daar mis meequote:
heb in 1.5 maand hammer curls van 4 naar 10 kg opgebouwd iigquote:
weinig getrained deze week alleen maandag en vanmiddagquote:
lekker tochquote:Op donderdag 5 november 2015 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
moest tentamens voor de werkloosheid maken
jawelquote:
en dan zometeen genieten van de beste club van nederlandquote:Op donderdag 5 november 2015 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
15 pond gewonnen tussen de tentamens met dobbelen vandaag
weinig mis mee hoor.
5,5 is voldoendequote:Op donderdag 5 november 2015 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd 6,5 op presentatie even snijden
Je mag bij de werkloosheid club van inso Fokkie en mijquote:Op donderdag 5 november 2015 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd 6,5 op presentatie even snijden
ohquote:Op donderdag 5 november 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
leeuwarden
Hbo zit daar, uni in grunn en ik woon in grunn
afhankelijk welke trein je hebtquote:
valt meequote:Op donderdag 5 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
afhankelijk welke trein je hebt
je hebt een sneltrein, 35 min
je hebt een stoptrein, 48 min
dan nog 10 min met de bus, 15 min met de fiets of 5 min met de trein, dan ben ik thuis
wat doe jij op het hboquote:Op donderdag 5 november 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
leeuwarden
Hbo zit daar, uni in grunn en ik woon in grunn
Kijken hoe de andere helft leeft hahaquote:
Nou er stond dus op t voorblad dat je t moest berekenen zoals in t boekje stond, dus andere manieren zijn niet mogelijkquote:
minor ofzo?quote:
Cool. Waarom hbo en welke studie?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, een volwaardige, tweede opleiding in deeltijd
Lerarenopleiding ecoquote:Op donderdag 5 november 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Cool. Waarom hbo en welke studie?
Huh ik snap het niet, rechten sluit niet aan dus via wo kan niet?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lerarenopleiding eco
als je lesbevoegdheid wil halen, moet t via hbo of wo, maar rechten sluit totaal niet aan, dus via wo is geen optie, dus hbo dan maar
het niveau is wel n beetje laag, maar goed. Even doorbijten. Doe t al verkort, 3 jr ipv 4 jr en heb al 76 punten aan vrijstelling gekregen ofzo.
Kom er zo op terug, eerst even thuiskomenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, rechten sluit niet aan dus via wo kan niet?
En waarom leraar economie? of gaat het dan alleen om het lesgeven dat je dan kan?
okiequote:Op donderdag 5 november 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom er zo op terug, eerst even thuiskomen
Rustig fietsen hequote:Op donderdag 5 november 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom er zo op terug, eerst even thuiskomen
geef je adres ik stuur het opquote:
is dat zoetquote:Op donderdag 5 november 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
geef je adres ik stuur het op
omg het is echt heel lekker
jaaquote:
Taaitaaiquote:
hoe dik ben jij dat je elke keer praat over visedik worden?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Taaitaaibijna lekker genoeg om viesdik van te worden
quote:
65 kilo zwaar, helaas geen ectoquote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe dik ben jij dat je elke keer praat over visedik worden?
waarschijnlijk ben je gewoon ecto of niet
jaquote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]dat is kut
voor een tentamen?
ik moet om 6:45 opstaan
hoe langquote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
65 kilo zwaar, helaas geen ecto
wij zijn even lang en bijna even zwaar en jij noemt jezelf dik ;squote:
oh wtfquote:Op donderdag 5 november 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
mensen die tentamens inplannen om 8:30
minder minder minder
ik ookquote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wij zijn even lang en bijna even zwaar en jij noemt jezelf dik ;s
ik ben helemaal niet dik
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
65 kilo zwaar, helaas geen ecto
Volgende tentamen die ik heb; woensdag tot half tien 's avonds en volgende ochtend om half negen weer. WTFquote:Op donderdag 5 november 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
mensen die tentamens inplannen om 8:30
minder minder minder
ik vond ze tot nu toe allemaal wel makkelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
en die is super makkelijk
lol wtffquote:Op donderdag 5 november 2015 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgende tentamen die ik heb; woensdag tot half tien 's avonds en volgende ochtend om half negen weer. WTF![]()
dan ben je toch wel ectoquote:
Ohja, dat valt wel mee al is het nog verre van ideaalquote:Op donderdag 5 november 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol wtff
mijn laatste was maar 4-6 dus valt mee.
Ik vind het jammer dat ik om 6 uur in een hele vieze spits terecht kom dus vaak pas om 9 uur - half 10 thuis benquote:Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat valt wel mee al is het nog verre van ideaal. Ik vind 12 uur gewoon beste tijd
Ahh, schijtje. Hoe lang doe je er normaal over naar school?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik om 6 uur in een hele vieze spits terecht kom dus vaak pas om 9 uur - half 10 thuis ben
anderhalf uur - 2 uurquote:Op donderdag 5 november 2015 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, schijtje. Hoe lang doe je er normaal over naar school?
Ja, mn eigen school zit op 'n uur en 10 minuten afstand van mn huis.. maar als ik tegen mensen daar zeg dat ik uit Den Haag kom dan is het WATAAAAAAAAAAAAAAT?!!?!?!?!quote:
In de Randstad vinden ze 10 minuten lopen al HEEL ERG ver. Dat weet ik nog wel van Rotterdam.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, mn eigen school zit op 'n uur en 10 minuten afstand van mn huis.. maar als ik tegen mensen daar zeg dat ik uit Den Haag kom dan is het WATAAAAAAAAAAAAAAT?!!?!?!?!, jezus man
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de Randstad vinden ze 10 minuten lopen al HEEL ERG ver. Dat weet ik nog wel van Rotterdam.
normaal ontbijten als je 10 uur begintquote:Op donderdag 5 november 2015 20:27 schreef supersof het volgende:
ik vind 10-12 fijn. Kan je gewoon normaal ontbijten en daarna lunchen. En op tijd thuis.
je kan via wo bv. economie of biologie studeren, en dan na je master 1 jarig master doen om lesbevoegdheid te halenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, rechten sluit niet aan dus via wo kan niet?
En waarom leraar economie? of gaat het dan alleen om het lesgeven dat je dan kan?
ik een kwartier fietsen in de regenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Net tien minuten terug moeten lopen van supermarkt
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietstquote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik een kwartier fietsen in de regen
meid poeh poeh
lollereinzzz XDquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Oooh zo.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan via wo bv. economie of biologie studeren, en dan na je master 1 jarig master doen om lesbevoegdheid te halen
rechten is geen schoolvak
rechten sluit nergens aan
dus ik moest met economie beginnen, 3 jaar, dan master, 1 jaar, dan nog zo'n jaar, ben ik 5 jaar bezig.
via hbo 3 jaar en dan via wo eventueel 1ste graads halen, maar dat weet ik nog niet, is ook 2 jaar wil ik 1ste graads halen (schakelprogramma en dat jaar), kom je op zelfde uit, maar via hbo heb ik eerder kans op zekerheid qua baan.![]()
en economie is leuk.
Welke mac werk je danquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
economie. maw/maatschappijleer is toch heel wat anders dan economie.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh zo.
Maar waarin wil je dan les geven? Economie? of maw/maatschappijleer?
Of wil je nog steeds notaris worden?
ik moest om drie dingen lachen in deze postquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja misschien kon je dan met je rechtenkennis dat doen ofzo :'D ik heb geen idee hoe dat allemaal zitquote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
economie. maw/maatschappijleer is toch heel wat anders dan economie.
en jawel. 50/50.
nee, anders had ik t wel gedaanquote:Op donderdag 5 november 2015 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien kon je dan met je rechtenkennis dat doen ofzo :'D ik heb geen idee hoe dat allemaal zit
Vroeger had ik een docent maatschappijwetenschappen die had politcologie gestudeerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien kon je dan met je rechtenkennis dat doen ofzo :'D ik heb geen idee hoe dat allemaal zit
ik denk dat ik stand up comedian wordquote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest om drie dingen lachen in deze post
- werk je echt bij de mac of is het een grap
- meeuwenpoep op je zadel
- 5 km staand naar huis fietsen
Vieze indoctrinatie was datquote:Op donderdag 5 november 2015 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een docent maatschappijwetenschappen die had politcologie gestudeerd.
Ik denk dat dat iets voor Mortaxx is
ik dacht dat je bij dat ene werktequote:Op donderdag 5 november 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat ik stand up comedian word
ik werk niet bij de macquote:Op donderdag 5 november 2015 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Mortaxie, welke mac werk je!? Dan kom ik een keer een ijsje halen, want die wilde ik sowieso halen want macdonalds bonnetjes.
Klopt. Maar dat waren veel vakken op de middelbare school in meer of mindere mate wel.quote:
Teleurstelling zeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik werk niet bij de mac
dat jullie die post niet kennen
ik had hardcore sp'er als docent. Lekker Bush bashen tijdens de lesquote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat waren veel vakken op de middelbare school in meer of mindere mate wel.
yup al een maand of drie. Naast grote marktquote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Teleurstelling zeg.
Misschien loop ik achter maar heb je wel al een kamer?
Ik had een economie docent die Keynesiaanse visie als de ultieme waarheid verkondigde.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had hardcore sp'er als docent. Lekker Bush bashen tijdens de les
denk dat Etsu zo'n leraar wordtquote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een economie docent die Keynesiaanse visie als de ultieme waarheid verkondigde.
Lekkere plek!quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yup al een maand of drie. Naast grote markt
studio, best prijzig maar zou huursubsidie moeten krijgen. Nog steeds niets van gehoordquote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkere plek!
Beetje chille kamer en prijs?
Ik ken hem wel, komt uit KLB, maar weet niet meer van wiequote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik werk niet bij de mac
dat jullie die post niet kennen
Pf, ja onze gemeente is daar niet zo goed in volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
studio, best prijzig maar zou huursubsidie moeten krijgen. Nog steeds niets van gehoord
moet belastingdienst regelen hequote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pf, ja onze gemeente is daar niet zo goed in volgens mij.
Toen ik gewoon binnen gemeente hier ging verhuizen kwam ik er ook na drie maanden achter dat het helemaal niet was gebeurd. Terwijl ik dat ook gewoon online had veranderd, dus hoe moeilijk kan het zijn.. maar zal wel.
Zou er gewoon even achter aan gaan. Scheelt wel dat je het met terugwerkende kracht krijgt
Oh, is dat niet samen met gemeente? Dat belastingdienst het enkel uitbetaald en gemeente regelt die shit?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet belastingdienst regelen he
inschrijving ging deze keer wel soepeltjes
ik zat op christelijke schoolquote:Op donderdag 5 november 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een biologiedocent die creationist was op middelbare.
Goede docent.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een biologiedocent die creationist was op middelbare.
Had je ook van die afschuwelijke dagopeningen, en bidden voor je eten vlak voor de middagpauze?quote:
dagopening wel uit zo'n boekjequote:Op donderdag 5 november 2015 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je ook van die afschuwelijke dagopeningen, en bidden voor je eten vlak voor de middagpauze?
LOLquote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
op basisschool moest je wel iedere maandag psalm uit je hoofd leren
Ja wij ook, maandag kreeg je hem op en dan vrijdag in tweetallen de psalm opzeggen bij het bureau van de juf.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
op basisschool moest je wel iedere maandag psalm uit je hoofd leren
zaten wij op dezeflde schoolquote:Op donderdag 5 november 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja wij ook, maandag kreeg je hem op en dan vrijdag in tweetallen de psalm opzeggen bij het bureau van de juf.
haal je hand van inso's buikquote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:
lol 1 seconde later ins
2 handen op 1 buik
jawelquote:
Je komt niet van Veluwe toch?quote:
ik ben een hele nette jongemanquote:Op donderdag 5 november 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
volgens mij zit zijn hand inmiddels alweer een stukje lager![]()
quote:
hehquote:Op donderdag 5 november 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]je hebt ezell al van mij afgepakt uilskuiken
wat ga je maken?quote:
dat is twee jaar geleden gebeurd he.quote:
nouen, ik ben er nog steeds kapot vanquote:Op donderdag 5 november 2015 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is twee jaar geleden gebeurd he.
laatst zat je nog te verkondigen dat ezell in jouw hart zit
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
en dat zei ik niet dacht ik. ik dacht dat ik zei dat ezell mn favoriete utrechtenaar is
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou niet durven
ezell is mijn alles
w /equote:
bij aldo misschien?quote:
ga jij maar naar opso ofzoquote:
jij hebt lr alquote:
ohquote:
mortaxxquote:Op donderdag 5 november 2015 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
die schijnt in de euroborg te zittendus die heeft ook geen tijd voor mij.
nee hoeft niet, dankjewelquote:
hoe weet je datquote:
Opso wil bij mij zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
neuuuu, als jij opso niet teruggeeft, gaat dat hele plan gewoon niet door.
nee amaranthaquote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft kwai weer foto's doorgestuurd
Waar ging het over, DR?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Paper ingeleverd, eindelijk weekend
Ik ben dan ook zeer mannelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso is geen lesbo, ze wilt bij echte mannen zijn. ik dus.
jawel, op een foto. en die foto stuurde ze naar me doorquote:Op donderdag 5 november 2015 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij heeft mijn piempie nooit gezien
je bent in de warquote:Op donderdag 5 november 2015 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel, op een foto. en die foto stuurde ze naar me door
Communicatie in crisis situaties vanuit de perceptie van klanten.quote:
Tegen wie moesten die en wat hebben ze gemaakt?quote:
föhn het droogquote:
bij de kruiden moest ik water doen maar teveel gedaan denk ikquote:Op donderdag 5 november 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet ook t even afgieten in een vergiet
dacht jij bent keukenprinsesquote:
je hebt toch wel een maatbeker?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij de kruiden moest ik water doen maar teveel gedaan denk ik
neuhquote:Op donderdag 5 november 2015 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij de kruiden moest ik water doen maar teveel gedaan denk ik
[..]
dacht jij bent keukenprinses
wie werkte er nou in restaurantquote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dat doe je niet
en dan vind je t raar dat je bami nat is
Ik kook altijd op een vuurtje, mijn gevoel is niet altijd warm genoegquote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kook altijd op een vuurtje, mijn gevoel is niet altijd warm genoeg
laten we een keer koken mortiequote:
Dat klinkt interessant trouwens. Leuk onderwerp?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Communicatie in crisis situaties vanuit de perceptie van klanten.
Gaat wel, wel relatief makkelijk onderwerp vond ik.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant trouwens. Leuk onderwerp?
Wat is dat?quote:
Wat moet je dan doen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende week weer een nieuw vakje begeleiden. #zinin
eet je wel sushi?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef supersof het volgende:
oh rauwe vis
dat lijkt me niet lekker
nog nooit op en lijkt me goorquote:
het is echt goddelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef supersof het volgende:
oh rauwe vis
dat lijkt me niet lekker
je proeft t amperquote:
Ja, maar niet iets wat ik zou maken als ik samen zou gaan koken denk ikquote:
Oh leuk, krijg je er wat voor of is het vrijwillig?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de werkcolleges zijn en studenten helpen met de opgaven
Ja vriendinnen willen dat een keer gaan doen maar heb dus echt GEEN zin om 30 euro uit te geven aan zoietsquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
je proeft t amperprobeer t eens
vriendin van me vond haring ook altijd zo smerig lijken (nooit gegeten verder), tot ze van mij moest proeven en ja hoor, ze vond het wel acceptabel![]()
wat zou jij dan makenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet iets wat ik zou maken als ik samen zou gaan koken denk ik.
Dit ben ik ook, moet al kotsen bij het aanzicht gadverdamme.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
je proeft t amperprobeer t eens
vriendin van me vond haring ook altijd zo smerig lijken (nooit gegeten verder), tot ze van mij moest proeven en ja hoor, ze vond het wel acceptabel![]()
Krijg er wel geld voor ja. Maar het is maar een vrij klein aantal uren.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leuk, krijg je er wat voor of is het vrijwillig?
ceviche of sushi?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
En het is dus niet echt rauw meer Sof, beetje garing door het zuur.
dan maak je zelf sushi klaar, gister voor 2 man 12 euro kwijt, keer daarvoor met 3 man 6 euro.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vriendinnen willen dat een keer gaan doen maar heb dus echt GEEN zin om 30 euro uit te geven aan zoiets
Pizzaquote:
Haring met uitjes. MAAK ME GEIL.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ben ik ook, moet al kotsen bij het aanzicht gadverdamme.
heb geen ovenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pizza.
Nee weet niet, ik kook niet zo vaak samen. Vaak is samen koken hier meer dat er één iemand kookt en de ander doet.. tomaatje snijden ofzoiets.
had zo;n cheap magnetron gekocht maar nu wel spijt van. Kan niet eens zelf pizza bakkenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus, hoezo niet. Kan dat niet of wat, kopen die shit
denk je dat ik dat vieze spul zelf ga makenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan maak je zelf sushi klaar, gister voor 2 man 12 euro kwijt, keer daarvoor met 3 man 6 euro.
gewoon juiste spullen kopen. en t is gezonder en lekkerder ook
heb er net een topic over gemaakt in CUL toevallig
Beetje sambal erbij en genietenquote:
ja. want ik weet zeker dat je t acceptabel/lekker vindt want je proeft t amper.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat ik dat vieze spul zelf ga maken
kleffe rijst, taai zeewier en een minuscuul stukje zalm. Genieten hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. want ik weet zeker dat je t acceptabel/lekker vindt want je proeft t amper.t is gewoon een blok rijst met beetje zeewier en vis/groente in, en de beide proef je ook amper/niet
of je hebt gewoon extreem gevoelige papillen
sojasaus erbij natuurlijk, anders is t droogquote:Op donderdag 5 november 2015 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kleffe rijst, taai zeewier en een minuscuul stukje zalm. Genieten hoor
ik houd niet van rijst en ik moet kotsen van avocadoquote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. want ik weet zeker dat je t acceptabel/lekker vindt want je proeft t amper.t is gewoon een blok rijst met beetje zeewier en vis/groente in, en de beide proef je ook amper/niet
of je hebt gewoon extreem gevoelige papillen
rijst proef je ook amper trouwens.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van rijst en ik moet kotsen van avocado
dat proef je totaal nietquote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
rijst proef je ook amper trouwens.
en nee er kan idd alleen maar avocado in
hou je van komkommer?
ik vroeg jou niksquote:
sof is #teamperuquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg jou niks
ga paxcon of johannes lastig vallen maar laat mij even met rust, ik moet sof aan de kant van de japanners krijgen
Verkoop dat ding en koop een ovenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had zo;n cheap magnetron gekocht maar nu wel spijt van. Kan niet eens zelf pizza bakken
is niets waard johquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verkoop dat ding en koop een oven
Hopelijk wel Chopinquote:Op donderdag 5 november 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zo'n periode dat ik alleen maar klassieke muziek luister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |