moet belastingdienst regelen hequote:Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pf, ja onze gemeente is daar niet zo goed in volgens mij.
Toen ik gewoon binnen gemeente hier ging verhuizen kwam ik er ook na drie maanden achter dat het helemaal niet was gebeurd. Terwijl ik dat ook gewoon online had veranderd, dus hoe moeilijk kan het zijn.. maar zal wel.
Zou er gewoon even achter aan gaan. Scheelt wel dat je het met terugwerkende kracht krijgt
Oh, is dat niet samen met gemeente? Dat belastingdienst het enkel uitbetaald en gemeente regelt die shit?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet belastingdienst regelen he
inschrijving ging deze keer wel soepeltjes
ik zat op christelijke schoolquote:Op donderdag 5 november 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een biologiedocent die creationist was op middelbare.
Goede docent.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een biologiedocent die creationist was op middelbare.
Had je ook van die afschuwelijke dagopeningen, en bidden voor je eten vlak voor de middagpauze?quote:
dagopening wel uit zo'n boekjequote:Op donderdag 5 november 2015 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je ook van die afschuwelijke dagopeningen, en bidden voor je eten vlak voor de middagpauze?
LOLquote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
op basisschool moest je wel iedere maandag psalm uit je hoofd leren
Ja wij ook, maandag kreeg je hem op en dan vrijdag in tweetallen de psalm opzeggen bij het bureau van de juf.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
op basisschool moest je wel iedere maandag psalm uit je hoofd leren
zaten wij op dezeflde schoolquote:Op donderdag 5 november 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja wij ook, maandag kreeg je hem op en dan vrijdag in tweetallen de psalm opzeggen bij het bureau van de juf.
haal je hand van inso's buikquote:Op donderdag 5 november 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:
lol 1 seconde later ins
2 handen op 1 buik
jawelquote:
Je komt niet van Veluwe toch?quote:
ik ben een hele nette jongemanquote:Op donderdag 5 november 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
volgens mij zit zijn hand inmiddels alweer een stukje lager![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |