lollereinzzz XDquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Oooh zo.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan via wo bv. economie of biologie studeren, en dan na je master 1 jarig master doen om lesbevoegdheid te halen
rechten is geen schoolvak
rechten sluit nergens aan
dus ik moest met economie beginnen, 3 jaar, dan master, 1 jaar, dan nog zo'n jaar, ben ik 5 jaar bezig.
via hbo 3 jaar en dan via wo eventueel 1ste graads halen, maar dat weet ik nog niet, is ook 2 jaar wil ik 1ste graads halen (schakelprogramma en dat jaar), kom je op zelfde uit, maar via hbo heb ik eerder kans op zekerheid qua baan.![]()
en economie is leuk.
Welke mac werk je danquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
economie. maw/maatschappijleer is toch heel wat anders dan economie.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh zo.
Maar waarin wil je dan les geven? Economie? of maw/maatschappijleer?
Of wil je nog steeds notaris worden?
ik moest om drie dingen lachen in deze postquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja misschien kon je dan met je rechtenkennis dat doen ofzo :'D ik heb geen idee hoe dat allemaal zitquote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
economie. maw/maatschappijleer is toch heel wat anders dan economie.
en jawel. 50/50.
nee, anders had ik t wel gedaanquote:Op donderdag 5 november 2015 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien kon je dan met je rechtenkennis dat doen ofzo :'D ik heb geen idee hoe dat allemaal zit
Vroeger had ik een docent maatschappijwetenschappen die had politcologie gestudeerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien kon je dan met je rechtenkennis dat doen ofzo :'D ik heb geen idee hoe dat allemaal zit
ik denk dat ik stand up comedian wordquote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest om drie dingen lachen in deze post
- werk je echt bij de mac of is het een grap
- meeuwenpoep op je zadel
- 5 km staand naar huis fietsen
Vieze indoctrinatie was datquote:Op donderdag 5 november 2015 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een docent maatschappijwetenschappen die had politcologie gestudeerd.
Ik denk dat dat iets voor Mortaxx is
ik dacht dat je bij dat ene werktequote:Op donderdag 5 november 2015 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat ik stand up comedian word
ik werk niet bij de macquote:Op donderdag 5 november 2015 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Mortaxie, welke mac werk je!? Dan kom ik een keer een ijsje halen, want die wilde ik sowieso halen want macdonalds bonnetjes.
Klopt. Maar dat waren veel vakken op de middelbare school in meer of mindere mate wel.quote:
Teleurstelling zeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik werk niet bij de mac
dat jullie die post niet kennen
ik had hardcore sp'er als docent. Lekker Bush bashen tijdens de lesquote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat waren veel vakken op de middelbare school in meer of mindere mate wel.
yup al een maand of drie. Naast grote marktquote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Teleurstelling zeg.
Misschien loop ik achter maar heb je wel al een kamer?
Ik had een economie docent die Keynesiaanse visie als de ultieme waarheid verkondigde.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had hardcore sp'er als docent. Lekker Bush bashen tijdens de les
denk dat Etsu zo'n leraar wordtquote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een economie docent die Keynesiaanse visie als de ultieme waarheid verkondigde.
Lekkere plek!quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yup al een maand of drie. Naast grote markt
studio, best prijzig maar zou huursubsidie moeten krijgen. Nog steeds niets van gehoordquote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkere plek!
Beetje chille kamer en prijs?
Ik ken hem wel, komt uit KLB, maar weet niet meer van wiequote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik werk niet bij de mac
dat jullie die post niet kennen
Pf, ja onze gemeente is daar niet zo goed in volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
studio, best prijzig maar zou huursubsidie moeten krijgen. Nog steeds niets van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |