ik ookquote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wij zijn even lang en bijna even zwaar en jij noemt jezelf dik ;s
ik ben helemaal niet dik
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
65 kilo zwaar, helaas geen ecto
Volgende tentamen die ik heb; woensdag tot half tien 's avonds en volgende ochtend om half negen weer. WTFquote:Op donderdag 5 november 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
mensen die tentamens inplannen om 8:30
minder minder minder
ik vond ze tot nu toe allemaal wel makkelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
en die is super makkelijk
lol wtffquote:Op donderdag 5 november 2015 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgende tentamen die ik heb; woensdag tot half tien 's avonds en volgende ochtend om half negen weer. WTF![]()
dan ben je toch wel ectoquote:
Ohja, dat valt wel mee al is het nog verre van ideaalquote:Op donderdag 5 november 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol wtff
mijn laatste was maar 4-6 dus valt mee.
Ik vind het jammer dat ik om 6 uur in een hele vieze spits terecht kom dus vaak pas om 9 uur - half 10 thuis benquote:Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat valt wel mee al is het nog verre van ideaal. Ik vind 12 uur gewoon beste tijd
Ahh, schijtje. Hoe lang doe je er normaal over naar school?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik om 6 uur in een hele vieze spits terecht kom dus vaak pas om 9 uur - half 10 thuis ben
anderhalf uur - 2 uurquote:Op donderdag 5 november 2015 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, schijtje. Hoe lang doe je er normaal over naar school?
Ja, mn eigen school zit op 'n uur en 10 minuten afstand van mn huis.. maar als ik tegen mensen daar zeg dat ik uit Den Haag kom dan is het WATAAAAAAAAAAAAAAT?!!?!?!?!quote:
In de Randstad vinden ze 10 minuten lopen al HEEL ERG ver. Dat weet ik nog wel van Rotterdam.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, mn eigen school zit op 'n uur en 10 minuten afstand van mn huis.. maar als ik tegen mensen daar zeg dat ik uit Den Haag kom dan is het WATAAAAAAAAAAAAAAT?!!?!?!?!, jezus man
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de Randstad vinden ze 10 minuten lopen al HEEL ERG ver. Dat weet ik nog wel van Rotterdam.
normaal ontbijten als je 10 uur begintquote:Op donderdag 5 november 2015 20:27 schreef supersof het volgende:
ik vind 10-12 fijn. Kan je gewoon normaal ontbijten en daarna lunchen. En op tijd thuis.
je kan via wo bv. economie of biologie studeren, en dan na je master 1 jarig master doen om lesbevoegdheid te halenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, rechten sluit niet aan dus via wo kan niet?
En waarom leraar economie? of gaat het dan alleen om het lesgeven dat je dan kan?
ik een kwartier fietsen in de regenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
Net tien minuten terug moeten lopen van supermarkt
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietstquote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik een kwartier fietsen in de regen
meid poeh poeh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |