Huh ik snap het niet, rechten sluit niet aan dus via wo kan niet?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lerarenopleiding eco
als je lesbevoegdheid wil halen, moet t via hbo of wo, maar rechten sluit totaal niet aan, dus via wo is geen optie, dus hbo dan maar
het niveau is wel n beetje laag, maar goed. Even doorbijten. Doe t al verkort, 3 jr ipv 4 jr en heb al 76 punten aan vrijstelling gekregen ofzo.
Kom er zo op terug, eerst even thuiskomenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, rechten sluit niet aan dus via wo kan niet?
En waarom leraar economie? of gaat het dan alleen om het lesgeven dat je dan kan?
okiequote:Op donderdag 5 november 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom er zo op terug, eerst even thuiskomen
Rustig fietsen hequote:Op donderdag 5 november 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom er zo op terug, eerst even thuiskomen
geef je adres ik stuur het opquote:
is dat zoetquote:Op donderdag 5 november 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
geef je adres ik stuur het op
omg het is echt heel lekker
jaaquote:
Taaitaaiquote:
hoe dik ben jij dat je elke keer praat over visedik worden?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Taaitaaibijna lekker genoeg om viesdik van te worden
quote:
65 kilo zwaar, helaas geen ectoquote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe dik ben jij dat je elke keer praat over visedik worden?
waarschijnlijk ben je gewoon ecto of niet
jaquote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]dat is kut
voor een tentamen?
ik moet om 6:45 opstaan
hoe langquote:Op donderdag 5 november 2015 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
65 kilo zwaar, helaas geen ecto
wij zijn even lang en bijna even zwaar en jij noemt jezelf dik ;squote:
oh wtfquote:Op donderdag 5 november 2015 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
mensen die tentamens inplannen om 8:30
minder minder minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |