Nou nou nouquote:
Rebelse jongeman is die Mortaxxxxxx he?quote:
Onze kat heet bella maar het is een kater hahahahahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankje morti
ik vind Bella of Belle een mooie naam
wat vind jij
HAHA XDddquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze kat heet bella maar het is een kater hahahahaha
Anders her toch en iets meer oefenen. Wat voor opdrachten waren hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja geen idee, ik denk dat ik hem net niet heb, of net wel. geen idee.![]()
heb 30/38 pt nodig
ja iets meer oefenen iddquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders her toch en iets meer oefenen. Wat voor opdrachten waren het
Ohhhquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja iets meer oefenen idd
gewoon van die breuken optellen/aftrekken (hihi)/delen/vermenigvuldigen, met machten, wortels, exponenten enzo.
ja wiskunde is voor mij ook 5 jaar geleden en ik had het even in 2 dagen gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ohhh
Mijn tentamens gingen ook wel goed. Alleen idioot snel klaar waardoor ik nu moet vervelen komende anderhalf uur
Dan is de vriendin pas klaar met tentamens en dan naar de vliegveldquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja wiskunde is voor mij ook 5 jaar geleden en ik had het even in 2 dagen gedaan
en dan?
waarheenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is de vriendin pas klaar met tentamens en dan naar de vliegveld
Doe naam in een leuke taal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kwam je op die naam
ik wil ook een leuke, unieke naam
Maar ondertussen heeft ze ook al heel wat bijnamen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nahik vind etsu ook stom ondertussen.
Ik alleen als ik haar buiten roep. Voor de rest noem ik haar vooral trutje haha. Maar ze is ook soms best wel een bitchquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg de naam van onze kat verder nauwelijks
Onze luistert toch niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik alleen als ik haar buiten roep. Voor de rest noem ik haar vooral trutje haha. Maar ze is ook soms best wel een bitchMaar komt omdat ze jong is en speels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |