ik leer t je wel. anders lees je mn CUL-topicquote:Op donderdag 5 november 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of ik sushi kan maken hoorMaar komen we wel achter.
doe ik, want t duurt best lang enzo, en ik dacht dat jullie om 17:00 kwamen enzo, dan kunnen we samen maken en om 18:00 eten.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Doe jij de inkopen schatje? Geef ik je wel geld.
Gezellig! Moet ik nog een J meenemen?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:59 schreef Etsu het volgende:
doe ik, want t duurt best lang enzo, en ik dacht dat jullie om 17:00 kwamen enzo, dan kunnen we samen maken en om 18:00 eten.en ik heb johannes gevraagd of hij Wie is de Mol wil meenemen en dat wilde hij dus we gaan ook spelletje spelen, jeej
geen idee wat je met J bedoelt. stuur even een berichtje.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig! Moet ik nog een J meenemen?
oh joint.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Na ik heb sowieso wel bij mijWant ga voor die tijd even Groningen stad in langs de coffeeshop. Geen zin omdat op terugweg te doen.
een JONKOquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee wat je met J bedoelt. stuur even een berichtje.
een watquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Misschien kan ik nog een hoop Roamler dingen doen dan voor die tijd
Lekkerrrquote:Op donderdag 5 november 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van die mini's:
[ afbeelding ]
4 stuks.
hoe oud danquote:Op donderdag 5 november 2015 23:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn neefje kan nu kruipen, dat vind ik al snel. En zo gegroeeeidd
ja ga nu slapen zo manquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef Etsu het volgende:
moet je niet slapen, om 05:30 ging je wekker zei je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |