http://www.oxfordlearners(...)tion/english/voucherquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoe spreek je 'voucher' eigenlijk uit?
zoals ik t zou doen: vougerquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoe spreek je 'voucher' eigenlijk uit?
ik hoop het wel want the world is a book and those who do not travel read only one pagequote:Op vrijdag 6 november 2015 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij dat een goede reactie noemt, heb jij nog een lange weg te gaan
je ben gewoon jaloers dat ik sushi kan maken en jij nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop het wel want the world is a book and those who do not travel read only one page
ja dat zal het zijn etsuquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
je ben gewoon jaloers dat ik sushi kan maken en jij niet
bestaat daar ook een topic over?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso beter dan Sushi a la Iwanius, toch
hou je mond over mijn vriend Iwaniusquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso beter dan Sushi a la Iwanius, toch
Die is daar heerlijk aan het acclimatiseren. Kijk erg uit naar de verslagenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Iwanius zit in New York. Maar foto's posten kan die niet meer ineens.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is daar heerlijk aan het acclimatiseren. Kijk erg uit naar de verslagen
ik ga het filmenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Etsu ik ga een poging doen om met stokjes te eten. Gaat er wel hilarisch uit zien.
Ik laat me niet door jou zeggen wat ik mag zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou je mond over mijn vriend Iwanius
Jouw houding jegens Iwanius is erg naarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet door jou zeggen wat ik mag zeggen
nare beer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |