SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Doequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:31 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook een kat
ik zit erover te denken om morgen te halen
nu kan opzich ook wel, maar ik ben te moe om erheen te rijden
nee, kan ik dat niet gewoon kopen bij een asiel?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Heb je al alles in huis dan Etsu voor de kat?
Asiel kun je de benodigdheden niet kopen. Krabpaal, voer/drinkbakje en kattenbak moet je bij de dierenwinkel kopen. Nog beter zooplus.nl. Goedkoper dan de petsplace enz. Ook met voerquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, kan ik dat niet gewoon kopen bij een asiel?
trouwens, jij kent mijn huis toch? kan ik de kattenbak op de bovenste verdieping plaatsen, of toch beter bij de keuken ergens?
Hmm, okequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Asiel kun je de benodigdheden niet kopen. Krabpaal, voer/drinkbakje en kattenbak moet je bij de dierenwinkel kopen. Nog beter zooplus.nl. Goedkoper dan de petsplace enz. Ook met voer![]()
Ik zal bij de keuken doen. Is vlakbij de woonkamer enz, mooie plek.
Hoe viezer hoe beter inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi doet tegenwoordig haar behoefte buiten. Dus ik heb echt geen werk aan haar1x per dag voer in bakje, 1x in de 2 dagen waterbakje verversen (ik vind iedere dag niet nodig aangezien ze buiten water drinkt wat onwijs smerig is).
We hebben een bak buiten staan voor geperste blikjes. Daar loopt wel eens drap in combi met regenwater uit aan de onderkant (na een regenbui want er zitten gaten onderin zodat het weg kan lopen).. kat likt het gerust opquote:
maar wel kroelenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:37 schreef Simterklaas het volgende:
Met een kat kan je niet eens stoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |