Ja maar ben druk iets aan het lezenquote:
nonsensquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom anders eens uit de anus van die man
nou tijdens dag 3 ofzo een time out nodig gehad maar grmbl, het is ontzettend frustrerendquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ben druk iets aan het lezenDus FB weer weg geklikt. Maar ik vind het wel goed van je dat je het kunt. *wat je als laatst zei*
BigMac maakt alles goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou tijdens dag 3 ofzo een time out nodig gehad maar grmbl, het is ontzettend frustrerendmaar goed. ik heb johannes en een bigmac staat in de planning, dat helpt me. anders was ik allang geflipt.
zonder augurken welquote:
2016 moet voor mij ook een goed jaar worden. Laten we daar gewoon vanuit gaan, dat het voor ons allebei een top jaar wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonder augurken wel
meh. wat een klotejaar. kan niet wachten tot 2016 begint. ik wil echt helemaal niks met jongens, of iets met een piemel te maken hebben. gewoon met mijn beste vriendinnen waarvan ik weet dat ik van ze houd en ze van mij houden, het nieuwe jaar indesnoods kus ik om 0:00 met een meisje, het boeit me niet.
doen we. en op 31 december 2016 gaan we terugkijken en als t toch niks geworden, gaan we samen dronken/stoned worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2016 moet voor mij ook een goed jaar worden. Laten we daar gewoon vanuit gaan, dat het voor ons allebei een top jaar wordt.
Deal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
doen we. en op 31 december 2016 gaan we terugkijken en als t toch niks geworden, gaan we samen dronken/stoned worden.
echt niet.quote:
walibi was leuk jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Wel leuk dat ik dit jaar naar Walibi en Ouwehands ben geweest.
als t goed gaat, ga ik volgend jaar naar szigetquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Fantasy Island weer. Voor de rest weinig leuke dingen gedaan/meegemaakt. Veel gehuild dit jaar.
Jep. Leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t goed gaat, ga ik volgend jaar naar sziget
ken je dat?
ach, ik moet er toch mee leven denk ik dan maar weer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. LeukVind je dat niet vervelend? Zoveel mensen om je heen?
Voor een dagje? Ga je dan op reis daar ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch mee leven denk ik dan maar weer.
lijkt me leuk voor een dagje, niet langer.
nou, ons plan is wel om een rondtour te maken en in sziget te beginnen en daarna verder in oost-Europaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor een dagje? Ga je dan op reis daar ofzo?
Ah ja dat klinkt wel tof ja. Van die tent snap ik wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, ons plan is wel om een rondtour te maken en in sziget te beginnen en daarna verder in oost-Europa
en sziget een dagje meepakken lijkt me tof. heb geen zin om in een tent te moeten pitten.
Dit denk ik ieder jaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt niet.teveel mensen verloren (emotioneel gezien), studie is een grote flop geworden, en alles eromheen.
nee. 2016 wordt 't hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |