heel goed johannesquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat me niet door jou zeggen wat ik mag zeggen
nare beer
zo mag ik het horen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Eind deze maand 2x naar het mooie Groningen. Wat heb ik toch een goed levenGroningen
Ik hou wel van die jongen, hopelijk stelt hij zijn zelfmoord nog even uitquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel goed johannes
hard zijn tegen mortaxx. dat is nodig.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo mag ik het horen.
er gaat niets boven grunn
ik en johannes gaan 28 november een bigmac eten (als alles goed gaat), en de 24ste, dus ik zie hem dan ook 2x deze maand.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
En 2x Johannes zien deze maand. Nu is mijn leven wel compleet (de komende tijd).
Wat hebben wij toch een fijn levenquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik en johannes gaan 28 november een bigmac eten (als alles goed gaat), en de 24ste, dus ik zie hem dan ook 2x deze maand.
mijn leven is ook compleet
en moira, want ik wil dat zij dat zietquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik al. Mij taggen natuurlijk, bericht op openbaar.
Nou dat gaat zeker lukken hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Johannes het aan kan om mij 2x te zien in korte tijd.
ik heb begrepen dat jij ook aanwezig bent. gezellig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hou wel van die jongen, hopelijk stelt hij zijn zelfmoord nog even uit
Jeetje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
en moira, want ik wil dat zij dat ziet
Iwanius zijn recensie was niet zo positiefquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Waarom BigMac? Die nieuwe Maestro burger lijkt mij zo lekker.
omdat Johannes en ik DOL zijn op BigMacs en wij allebei eens over zijn dat ik als na 28 dagen aan mijn belofte houd, ik een bigmac verdien en omdat hij mij iedere dag door dik en dun steunt, verdient hij ook een bigmac.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Waarom BigMac? Die nieuwe Maestro burger lijkt mij zo lekker.
Wat hij zegt boeit mij niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iwanius zijn recensie was niet zo positief
Kom anders eens uit de anus van die manquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iwanius zijn recensie was niet zo positief
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom anders eens uit de anus van die man
Trusten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed kijkbuiskinderen
Trusten
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar bed kijkbuiskinderen
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |