Ja maar ben druk iets aan het lezenquote:
nonsensquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom anders eens uit de anus van die man
nou tijdens dag 3 ofzo een time out nodig gehad maar grmbl, het is ontzettend frustrerendquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ben druk iets aan het lezenDus FB weer weg geklikt. Maar ik vind het wel goed van je dat je het kunt. *wat je als laatst zei*
BigMac maakt alles goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou tijdens dag 3 ofzo een time out nodig gehad maar grmbl, het is ontzettend frustrerendmaar goed. ik heb johannes en een bigmac staat in de planning, dat helpt me. anders was ik allang geflipt.
zonder augurken welquote:
2016 moet voor mij ook een goed jaar worden. Laten we daar gewoon vanuit gaan, dat het voor ons allebei een top jaar wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
zonder augurken wel
meh. wat een klotejaar. kan niet wachten tot 2016 begint. ik wil echt helemaal niks met jongens, of iets met een piemel te maken hebben. gewoon met mijn beste vriendinnen waarvan ik weet dat ik van ze houd en ze van mij houden, het nieuwe jaar indesnoods kus ik om 0:00 met een meisje, het boeit me niet.
doen we. en op 31 december 2016 gaan we terugkijken en als t toch niks geworden, gaan we samen dronken/stoned worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2016 moet voor mij ook een goed jaar worden. Laten we daar gewoon vanuit gaan, dat het voor ons allebei een top jaar wordt.
Deal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
doen we. en op 31 december 2016 gaan we terugkijken en als t toch niks geworden, gaan we samen dronken/stoned worden.
echt niet.quote:
walibi was leuk jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Wel leuk dat ik dit jaar naar Walibi en Ouwehands ben geweest.
als t goed gaat, ga ik volgend jaar naar szigetquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Fantasy Island weer. Voor de rest weinig leuke dingen gedaan/meegemaakt. Veel gehuild dit jaar.
Jep. Leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t goed gaat, ga ik volgend jaar naar sziget
ken je dat?
ach, ik moet er toch mee leven denk ik dan maar weer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. LeukVind je dat niet vervelend? Zoveel mensen om je heen?
Voor een dagje? Ga je dan op reis daar ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch mee leven denk ik dan maar weer.
lijkt me leuk voor een dagje, niet langer.
nou, ons plan is wel om een rondtour te maken en in sziget te beginnen en daarna verder in oost-Europaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor een dagje? Ga je dan op reis daar ofzo?
Ah ja dat klinkt wel tof ja. Van die tent snap ik wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, ons plan is wel om een rondtour te maken en in sziget te beginnen en daarna verder in oost-Europa
en sziget een dagje meepakken lijkt me tof. heb geen zin om in een tent te moeten pitten.
Dit denk ik ieder jaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt niet.teveel mensen verloren (emotioneel gezien), studie is een grote flop geworden, en alles eromheen.
nee. 2016 wordt 't hem.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt wel tof ja. Van die tent snap ik wel jaVoordat ik in een tent ga slapen moet er wel heel wat gebeuren. Gruwelijk hekel aan.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:56 schreef Etsu het volgende:
maar een 1,5-persoons luchtbed en ik ben homo dus ik had heel veel spullen mee, dus het werd een 0,5-persoons tent.
het wordt een prachtig half jaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja volgend jaar ga jij dood dus dit jaar is t voor t laatst
huhquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga ik dat meemaken of eindigt het hier?
Faerie camp ?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]I know. Afgelopen zomer heb ik een week in Denemarken gekampeerd. Ik sliep in een mini-klein tentje waar in principe 2 personen kwijt kunnen, maar een 1,5-persoons luchtbed en ik ben homo dus ik had heel veel spullen mee, dus het werd een 0,5-persoons tent.
Maar goed, naast dat mijn tent kapotscheurde en mijn luchtbed lek ging, en ik mijn stem kwijt was en helemaal snotverkouden was, vind ik kamperen opzich wel leuk en zou het volgend jaar weer doen.
Dit is het eindequote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
en of dit het einde is en of ik jou mag meemaken tot jouw dood op 8 augustus 2016
Ik vind dat je je afspraken niet kan afzeggen, zomaar ineens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb afgesproken om 1ste kerstdag bij mijn moeder te gaan eten omdat ze 2de kerstdag niet kan. Ze willen dan shoarma laten bezorgen. Nu appt mijn vader vanavond dat hij 2de kerstdag ook niet kan en dat hij wel een lekkere maaltijd wil maken voor kerst (dus uitgebreide kerstmaaltijd). Nu heb ik dat veel lieverHoe kom ik subtiel onder mijn moeder uit?
helaas bij eerste afspraak houdenquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb afgesproken om 1ste kerstdag bij mijn moeder te gaan eten omdat ze 2de kerstdag niet kan. Ze willen dan shoarma laten bezorgen. Nu appt mijn vader vanavond dat hij 2de kerstdag ook niet kan en dat hij wel een lekkere maaltijd wil maken voor kerst (dus uitgebreide kerstmaaltijd). Nu heb ik dat veel lieverHoe kom ik subtiel onder mijn moeder uit?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je je afspraken niet kan afzeggen, zomaar ineens.
Jij wou toch geen jongens meerquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke doeiiiii he.![]()
veel plezier met je neukmaatjes.
waarom zeg je dan jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het al meteen een kut idee om shoarma te gaan eten met kerst.
Kan je niet voorstellen aan je moeder om te gaan kokenquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het al meteen een kut idee om shoarma te gaan eten met kerst.
klopt, maar jij bent geen een jongen voor mij, jij bent een eckte man en die wil ik wel.quote:
Ik ben een fuckboyquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, maar jij bent geen jongen voor mij, jij bent een eckte man en die wil ik wel.
Haha nee. Ik ga daar niet mee bemoeien. Komt ruzie van daar in huis. Weet hoe het gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je niet voorstellen aan je moeder om te gaan koken
Oh maar shoarma bestellen is wel echt treurigquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ga daar niet mee bemoeien. Komt ruzie van daar in huis. Weet hoe het gaat.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar shoarma bestellen is wel echt treurig
Dat is ook vet.quote:
Hallo, ik heb mijn eerste tentamens gehaald. Ben je nu trots op mij?quote:
jij was toch al bijna klaar?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, ik heb mijn eerste tentamens gehaald. Ben je nu trots op mij?
Nieuwe opleiding alles toch.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij was toch al bijna klaar?
Tevens, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Doequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:31 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook een kat
ik zit erover te denken om morgen te halen
nu kan opzich ook wel, maar ik ben te moe om erheen te rijden
nee, kan ik dat niet gewoon kopen bij een asiel?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Heb je al alles in huis dan Etsu voor de kat?
Asiel kun je de benodigdheden niet kopen. Krabpaal, voer/drinkbakje en kattenbak moet je bij de dierenwinkel kopen. Nog beter zooplus.nl. Goedkoper dan de petsplace enz. Ook met voerquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, kan ik dat niet gewoon kopen bij een asiel?
trouwens, jij kent mijn huis toch? kan ik de kattenbak op de bovenste verdieping plaatsen, of toch beter bij de keuken ergens?
Hmm, okequote:Op vrijdag 6 november 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Asiel kun je de benodigdheden niet kopen. Krabpaal, voer/drinkbakje en kattenbak moet je bij de dierenwinkel kopen. Nog beter zooplus.nl. Goedkoper dan de petsplace enz. Ook met voer![]()
Ik zal bij de keuken doen. Is vlakbij de woonkamer enz, mooie plek.
Hoe viezer hoe beter inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi doet tegenwoordig haar behoefte buiten. Dus ik heb echt geen werk aan haar1x per dag voer in bakje, 1x in de 2 dagen waterbakje verversen (ik vind iedere dag niet nodig aangezien ze buiten water drinkt wat onwijs smerig is).
We hebben een bak buiten staan voor geperste blikjes. Daar loopt wel eens drap in combi met regenwater uit aan de onderkant (na een regenbui want er zitten gaten onderin zodat het weg kan lopen).. kat likt het gerust opquote:
maar wel kroelenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:37 schreef Simterklaas het volgende:
Met een kat kan je niet eens stoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |