abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157365241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
wel uitkijken met asiel hoor etsu. Zeker als ze er lang zitten kunnen ze wat problemen hebben
ze zullen wel eerlijk zijn lijkt me he
pi_157365250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

mijn ouders gingen eens kat uit asiel halen, alles was geregeld toen er last minute nog even gemeld werd dat hij blaasproblemen had
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365252
En als ze het niet hebben, dan niet kopen hoor Etsu. Je wil écht niet dat je na 'n half jaar weer afstand moet doen van je kat. Dat moet je echt niet willen.. Kun je beter een week later een kat kopen, of even op marktplaats zoeken naar een kat die naar je past.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
pi_157365262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Meestal wel ja. Zo'n asiel weet dat de kat anders gewoon weer terug komt :P, en dat willen ze al helemaal niet want levert zo'n beestje enkel meer stress op
pi_157365268
Ik wil ook knuffelkat a la rodin O+
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  roze vrijdag 6 november 2015 @ 18:57:52 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157365276
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En als ze het niet hebben, dan niet kopen hoor Etsu. Je wil écht niet dat je na 'n half jaar weer afstand moet doen van je kat. Dat moet je echt niet willen.. Kun je beter een week later een kat kopen, of even op marktplaats zoeken naar een kat die naar je past.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.
Your beauty never ever scared me.
pi_157365279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:56 schreef Crack_ het volgende:

SPOILER
Brits Korthaar vind ik ook nog steeds heel erg mooi/leuk, maar ik heb geen zin om een kitten te moeten opvoeden en ik help liever een asielkat dan een kitten die sowieso ergens anders een goed huis vindt. :P
pi_157365289
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.
daar zou ik echt nooit een kat vandaan halen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365290
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook knuffelkat a la rodin O+
Het is zo lief. Ik zit hier nu op de bank met laptop en dan komt Rodin heel liefjes zo op mn buikie liggen :D. Of met twee pootjes zo op mn buik en de rest gewoon op de bank, ja gewoon lief.

Maar ik ben ook echt verliefd op Rodin hoor. Ik zit hier ook heel vaak tegen LR 'ahhh kijk dan hoe schattig. Lief is ie he?!!?!? :D' en dan moet hij iedere keer even bevestigen hoe lief Rodin is.

JA MAAR IS OOK LIEEEEEEEEEEEF.
pi_157365297
Daarom ga ik ook naar 2 asiels trouwens. Even een rondje oost-Groningen. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 18:59:46 ]
  roze vrijdag 6 november 2015 @ 18:59:14 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157365300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

daar zou ik echt nooit een kat vandaan halen
Ik ook niet. In ieder geval geen volwassen kat. Een kitten durf ik nog wel aan (die je altijd gratis op kan halen) maar volwassenen katten.. nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_157365318
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ook niet. In ieder geval geen volwassen kat. Een kitten durf ik nog wel aan (die je altijd gratis op kan halen) maar volwassenen katten.. nee.
ik zou het liefst ook een kitten neem want kittens O+ maar zou niet zo verstandig zijn denk ik, ben te weinig thuis.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365325
Ik ben wel superblij dat er steeds meer vorderingen zijn in mijn huis. Laatst de leegstaande kamer opgeknapt en nu staat er een kast. Een nieuw tapijt. Keuken is klaar. Een kat komt eraan.

Pompompommmmm.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 19:00:45 ]
pi_157365333
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden? :D

Ik zou dan ook snel aan marktplaats denken.

Heb zelf ook wel gereageerd op advertenties toen ik kat wilden kopen. Maarja, dat werd het toch allemaal niet..
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Brits Korthaar vind ik ook nog steeds heel erg mooi/leuk, maar ik heb geen zin om een kitten te moeten opvoeden en ik help liever een asielkat dan een kitten die sowieso ergens anders een goed huis vindt. :P
Je hebt ook redelijk wat Brits kortharen waar mensen van af moeten op marktplaats dus, dat bedoel ik meer te zeggen :P.

Verder geef ik je groot gelijk met die asielkat!
pi_157365337
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel superblij dat er steeds meer vorderingen zijn in mijn huis. Laatst de leegstaande kamer opgeknapt en nu staat er een kast. Nu nog een bed. Een nieuw tapijt. Keuken is klaar. Een kat komt eraan.

Pompompommmmm.
betaalt pascon deze
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365345
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

betaalt pascon deze
wie is pascon
pi_157365357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden? :D

Heb zelf ook wel gereageerd op advertenties toen ik kat wilden kopen. Maarja, dat werd het toch allemaal niet..

[..]

Je hebt ook redelijk wat Brits kortharen waar mensen van af moeten op marktplaats dus, dat bedoel ik meer te zeggen :P.

Verder geef ik je groot gelijk met die asielkat!
Als jij allergisch bent geworden voor Rodin, koop ik hem graag van je over.
pi_157365358
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ik zou het liefst ook een kitten neem want kittens O+ maar zou niet zo verstandig zijn denk ik, ben te weinig thuis.
Hm, het ligt er ook een beetje aan.

Ik kreeg mijne mee met dertien weken, en ik had wel een week vakantie opgenomen maar dat was achteraf echt niet nodig. Maarja, meeste kittens krijg je mee met zes weken en dat is wel heel erg jong en heel klein.. Dan moet je ook nog echt leren zindelijk maken en alles en een kitten van 13 weken hoef je dat niet te leren. Die heeft dat gewoon van zn mama geleerd :D.

Soms kun je ook wel vragen of fokker niet een kitten wat langer wil houden, en meeste vinden dat geen probleem. Dan zou dat wel kunnen..
pi_157365359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

naar asiel brengen lijkt me, kost je geld maar weet je wel dat hij goed terecht komt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365365
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

wie is pascon
degene die er wijn op morste
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365369
Housewarming bij ets.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_157365380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

naar asiel brengen lijkt me, kost je geld maar weet je wel dat hij goed terecht komt
Dan moet je er wel tegen kunnen dat je heel de verkoop uit handen geeft.

Ik zou dat met Rodin niet kunnen hoor, ik moet weten bij wie die dan terecht komt en ik zou die mensen zelf willen goedkeuren en alles _O- :')
pi_157365383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

degene die er wijn op morste
nee dat was paxcon
maar nee hoor, we waren allebei er over eens dat het een ongelukje was
pi_157365399
En je moet er rekening mee houden dat ze je bank enzo kapot kunnen krabben enzo he Etsu. Die kans zit er altijd in.
pi_157365406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
En je moet er rekening mee houden dat ze je bank enzo kapot kunnen krabben enzo he Etsu. Die kans zit er altijd in.
je kan er maar beter vanuit gaan dat dat gebeurt
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')