Dat herken ik echt nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest echt elke dag stofzuigen toen ik een kat had.
Is hij allergisch voor huidschilfers of voor de haren? Want als ie allergisch is voor huidschilfers kun je ook geen sphynx nemen volgens mij.. maar weet niet meer wat dat precies wasquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die kan er dus niet tegen.
Misschien zo eentje zonder haar, een vriendin van me heeft er een en dat is zo'n leuk beest.
Maar in het asiel zijn ze geholpen. Dus wat crack net zegt is dan niet van toepassing.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
chill, dan ga ik eens kijken voor een kater
en dan nog een vent en dan is het echt mannelijk huisje boompje beestje
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon naar dat asiel gaan en kijken wat er het beste bij je past Etsu. Kater of poes maakt dus niet uit, dus kijk gewoon naar karakter en wat bij je past en waar je zin in hebt.
Als ik een beetje eerlijk mag zijn, vind ik witte/zwarte katten niet mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon naar dat asiel gaan en kijken wat er het beste bij je past Etsu. Kater of poes maakt dus niet uit, dus kijk gewoon naar karakter en wat bij je past en waar je zin in hebt.
Geen idee, hoe kun je daar achter komen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is hij allergisch voor huidschilfers of voor de haren? Want als ie allergisch is voor huidschilfers kun je ook geen sphynx nemen volgens mij.. maar weet niet meer wat dat precies was.
Ja, ik vind die beesten ook echt zo mooi.. alleen ze geven talg af en toen dacht ik wel 'euh, oh.![]()
'
Wij zitten wat betreft dit onderwerp sowieso wel op één lijnquote:
Kattenvrouwtjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij zitten wat betreft dit onderwerp sowieso wel op één lijn. Ook die vragen van Etsu, wij geven steeds precies zelfde antwoorden haha
Ja, dat kun je wel zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een beetje eerlijk mag zijn, vind ik witte/zwarte katten niet mooi.Dus bij voorkeur wil ik ze niet.
Allergietest bij de dokter hahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, hoe kun je daar achter komen?
Dat talg voelt wel gek ja.
Lijkt me ook wel vervelend als er overal van die zwarte korreltjes belanden.
Ja, i know.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen natuurlijk. Maar stel je hebt tien katten en poezen die je allemaal wel zou willen wat betreft uiterlijk, dan moet je tussen die kijken wat er het best bij je past.
Ik bedoel, je kunt wel de mooiste uitkiezen maar als die kat een karakter heeft wat niet bij jouw leven past dan gaat dat nooit werken. Wat dus niet betekent dat je je helemala niet mag laten leiden door uiterlijke voorkeuren
Oh wauw die is mooi zegquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor deze kat gaan met uiterlijk denk ik. Maarja, dat hele beest past wat betreft karakter niet bij mij en mn leven dus jammer.
ik vind hem maar eng.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou voor deze kat gaan met uiterlijk denk ik. Maarja, dat hele beest past wat betreft karakter niet bij mij en mn leven dus jammer.
Ja, en moet de kat veel alleen kunnen zijn of niet? Kan de kat uberhaupt wel zonder andere kattenmaatjes etc etc etc.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, i know.Sowieso dat het geen buitenkat is (ik woon op de 1ste verdieping met balkon enzo, en hier in de buurt gewoon teveel verkeer/auto's/en andere katten en ik wil het gewoon niet
), wat jaartjes oud, rustig, wel aandacht willen, niet overal bang voor (die kat thth was overal bang voor en leefde bijna de hele dag onder het bed
) en gewoon gezond, geen ziektes enzo.
In een asiel valt dan veel weg. Dus denk dat mijn keuze snel is gemaakt.
Ja omg stahp met schattig doen you twoquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de foto van mij en Rodin net gezien Opso?![]()
![]()
quote:
hahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind hem maar eng.
zou er niet meer van kunnen slapen als hij hier was![]()
Yup. Die mensen zullen me vast wel helpen morgen. Ik ben erg benieuwd hoe allemaal enzo en wie mn nieuwe huisgenoot is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en moet de kat veel alleen kunnen zijn of niet? Kan de kat uberhaupt wel zonder andere kattenmaatjes etc etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |