Blijft een mooie katquote:
Ja. En FOK!. En een goede vriendin van me. Verder niemand.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft een mooie katWeten je ouders al dat je kat gaat ophalen?
Met foto hoop ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En FOK!. En een goede vriendin van me. Verder niemand.
Morgen een FB-status natuurlijk!
Nja, ik doe wel als die meer zichzelf is, dan mooie foto's en tattaaaaaa. Zo'n fotootje van die kat onder mn bed angstig kijkend is ook zo zieligquote:
Die vind ik zo leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog heel graag zo'n krulletjeskat.
Heb je wel een goed punt. Je kunt hem vast wel op de site van het asiel vindenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nja, ik doe wel als die meer zichzelf is, dan mooie foto's en tattaaaaaa. Zo'n fotootje van die kat onder mn bed angstig kijkend is ook zo zielig
is minder leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel een goed punt. Je kunt hem vast wel op de site van het asiel vinden
Ik was net al marktplaats aan het kijken en alles, maarja. Ik heb wel even genoeg aan één.quote:
Dan wachten we wel geduldigquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel 10 keer zo moeilijk om je huis lang schoon te houden als je een huisdier hebt.
ik heb daar nog best veel moeite meequote:Op vrijdag 6 november 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel 10 keer zo moeilijk om je huis lang schoon te houden als je een huisdier hebt.
Denk je dat ik t best voor een poes kan gaan, of is een kater ook goed? Ik twijfel wel erg. Als ik perse poes wil, zijn mn keuzes wel enorm beperkt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan wachten we wel geduldigDe kat moet zich idd wel op zijn gemak voelen, meteen lastig vallen met een camera is wel sneu. Tenzij de kat onwijs relaxt doet en geen fuck geeft en doet alsof hij/zij er al jaren woont.. dan kan het wel
Ze worden geholpen toch bij het asiel? Dan maakt het niks uit zal ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik t best voor een poes kan gaan, of is een kater ook goed? Ik twijfel wel erg. Als ik perse poes wil, zijn mn keuzes wel enorm beperkt.
ik ben opgegroeid met 2 asielkatten (1tje is dood, de andere is mijn favo kat, die is altijd blij als ik thuiskomquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Wel goed van je trouwens dat je uit het asiel neemt!
Ja die kan er dus niet tegen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was net al marktplaats aan het kijken en alles, maarja. Ik heb wel even genoeg aan één.
Wil jij een kat later?Als dat kan, als je dan Kaneeltje nog hebt en alles bedoel ik
ja kloptquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze worden geholpen toch bij het asiel? Dan maakt het niks uit zal ik zeggen.
Poezen kunnen wat meer last hebben van hormonen en krols zijn enzo, katers kunnen sproeienquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik t best voor een poes kan gaan, of is een kater ook goed? Ik twijfel wel erg. Als ik perse poes wil, zijn mn keuzes wel enorm beperkt.
En ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Wel goed van je trouwens dat je uit het asiel neemt!
Genoeg mensen die niet omkijken naar honden en katten in het asiel. (en andere diertjes)quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met 2 asielkatten (1tje is dood, de andere is mijn favo kat, die is altijd blij als ik thuiskom), dus waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |