Ik zou in dit geval wel meer kijken of je je kat al alleen wil en kan laten als je haar dan net nieuw hebt. Dat moet je even kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Etsu het volgende:
Ama mag die vraag ook beantwoorden
Heb volgende week een fissa in A'dam en blijf daar ook slapen, anders zeg ik het wel af.
Die dolle minuutjes zijn juist zo leukkkquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kruising tussen poedel en golden retriever
en nee, ze luistert best goed. Is een afgekeurde hulphond (afgekeurd omdat ze epilepsie heeft), maar ze heeft wel best een deel training daarvan gehad dus ze is erg rustig en erg gehoorzaam opzich.
alleen soms heeft ze dol half uurtje dan rent ze door de kamer
Achja, je moet ook maar bedenken dat ze zo allemaal wel iets hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uithalen doet ze niet, alleen als ze ligt en ik aai haar op haar buik ofzo dan wilt ze spelen door te doen alsof ze gaat bijten. Maar ze heeft mij nog nooit pijn gedaan. Ze is ook absoluut niet bang, ze is gewoon ontzettend eigenwijs. Maar dat van de straat dat geloof ik wel ja, zou wel verklaren idd waarom Kuroi aaien allemaal niet zo nodig vind.
Als ze er niet op gaan liggen dan zal het wel meevallen, verkiest je kat dat plekje om te gaan liggen dan ja; iedere dag.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
hoop alleen niet dat ik mn tapijt op de bovenverdieping en de trap continu moet stofzuigen
Ik wil ook hondquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk een kathondenmens
[ afbeelding ]
Wat voor kat heb je?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
aaaarwwawarwarr, kan niet wachten tot ik hier ook met jullie over mijn kat kan praten
Ja zo denk ik ook hoor.. dit is gewoon haar karakter. En dat zal nog wel bijdraaien als ze wat ouder wordt. Ach ik vind het ook wel leuk, ben ook wel blij dat ze zich niet door iedereen laat oppakken. Maar een kat zoals Rodin lijkt mij ook wel leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Achja, je moet ook maar bedenken dat ze zo allemaal wel iets hebben.
Rodin is echt heel erg aanhankelijk en lief en schattig maar hij vindt ook echt álles goed. Ik kan hem zo oppakken en drie keer in de lucht gooien en dan wil ie nog niet uit mn armen.. Dat vind ik dan weer soms jammer, had wel wat meer persoonlijkheid ingemogen zeg maar.
Achja, hij heeft nog zat dingen die wel echt van hem zijn maar toch weet je wel
Heb je al kattenbak en alles?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
aaaarwwawarwarr, kan niet wachten tot ik hier ook met jullie over mijn kat kan praten
Ja kattenSC 2.0quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef Etsu het volgende:
Gewoon bij de buren laten schijten toch. Gelijk laten zien wie er de baas is in de straat.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon bij de buren laten schijten toch. Gelijk laten zien wie er de baas is in de straat.
Ik heb volgens mij echt wat betreft karakter een tegenovergestelde kat hahahaha, Rodin is écht geen jager haha.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook hoor.. dit is gewoon haar karakter. En dat zal nog wel bijdraaien als ze wat ouder wordt. Ach ik vind het ook wel leuk, ben ook wel blij dat ze zich niet door iedereen laat oppakken. Maar een kat zoals Rodin lijkt mij ook wel leukMaar ik heb echt een jaagkat haha.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Kattenbak + grit
Reismandje
Schepje
Speeltjes (laserpen, muisjes en balletjes)
Krabpaal
Etens/drinkbakje
Voer
Kattensnoepjes
Oh, jammer. Ik wilde je een kattenbak aanraden, volgende keer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Kattenbak + grit
Reismandje
Schepje
Speeltjes (laserpen, muisjes en balletjes)
Krabpaal
Etens/drinkbakje
Voer
Kattensnoepjes
wat is t verschil dan? ik weet niet of ik dat ook heb. ik zie t niet zo goed op de foto.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik wilde je een kattenbak aanraden, volgende keer.
of als je kattenbak kapot is; koop de peewee kattenbak. Het werkt echt goed en is makkelijk en fijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:10 schreef Dven het volgende:
Leer je kat gewoon op de wc te piesen en kakken
Huisgenoot heeft vannacht weer een muis gered van de doodquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij echt wat betreft karakter een tegenovergestelde kat hahahaha, Rodin is écht geen jager haha.
Later wil ik echt twee katten, die hopelijk vriendjes worden met elkaar. Dat is ook zo tofff
Denk het niet, heb het nog nooit in dierenwinkel gezienquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is t verschil dan? ik weet niet of ik dat ook heb. ik zie t niet zo goed op de foto.
Laserpen vind ik beetje zielig. Ik had/heb zelf ook één maar ik gooi altijd een speelgoedballetje daarna door de kamer zodat ze echt iets kan opzoeken. Kuroi vaak genoeg para zien zoeken naar iets, beetje sneuquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:09 schreef Dven het volgende:
Laserpennen zijn niet echt geschikt speelgoed voor de kat of hond. Voor jezelf daarentegen is het topvermaak
Als ik ermee speel dan laat ik ze er achteraan hobbelen, tegen muren opklappen en tegen elkaar aan knallen maar om de zoveel tijd schijn ik wel even op een strategisch verstopt snoepje zodat ze ook wel degelijk een beloning hebben voor het absurde gedragquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laserpen vind ik beetje zielig. Ik had/heb zelf ook één maar ik gooi altijd een speelgoedballetje daarna door de kamer zodat ze echt iets kan opzoeken. Kuroi vaak genoeg para zien zoeken naar iets, beetje sneuHeb hem ook inmiddels al maanden niet meer gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |