Klinkt chill, ja. Stom dat je niet eerder zei.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet, heb het nog nooit in dierenwinkel gezien.
[ afbeelding ]
Het idee is dat je kattenbak uit twee lagen bestaat en je 'grit' zijn houtkorrels. Als je kat zn behoefte heeft gedaan absorberen die houtkorrels de urine, en doordat je kat altijd graaft na zn behoefte vallen die houtkorrels uit elkaar en in het onderste mandje zeg maar. Nouja, hout absorbeert dus, dus je ruikt écht niks en je hoeft alleen die onderste bak weg te flikkeren en poepjes eruit scheppen en dat was het.
Muizen doe ik zelf altijd vangen in een kooitje. En daarna lekker een uur gebiologeerd naar ze starenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot heeft vannacht weer een muis gered van de doodIk hoef ze gelukkig nooit zelf op te ruimen
Want er zijn altijd mensen eerder wakker dan mij. Ik ben daar stiekem erg blij om. En ze vinden het niet erg om levende of dode muizen op te ruimen
En die vannacht was net nadat ik weg ging. Maar die had Kuroi anders vannacht wel opgegeten
Beter gewoon magazijnmedewerker of nagelstyliste studerenquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke oke, nou hopelijk wordt het iets
[..]
Ik ook, maar als er ook al niet gezegd kan worden welke beroepen je er eventueel mee zou kunnen doen dan vraag ik me toch wel echt af in dit geval wat uberhaupt je plan ermee is dan
Nee bedankt. Ik vind het echt nasty.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Muizen doe ik zelf altijd vangen in een kooitje. En daarna lekker een uur gebiologeerd naar ze staren
Ja dit, en ik weet ook niet hoe katten die normaal grit gewend zijn reageren op houtkorrels. Is toch echt wat anders.. Sommige zullen dat dan echt niet willenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Maak je geen zorgen Etsu. Een gewone kattenbak werkt ook wel hoor. Niet in de stress raken haha.
wtfquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ze dit jaar al wel zeker 120 dieren/grote insecten mee heeft genomen.
Net besloten met de huisgenoot die altijd als eerst wakker is dat we vanaf volgend jaar een Kuroi prooi lijst gaan bijhoudenquote:
Dat is wel grappigquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net besloten met de huisgenoot die altijd als eerst wakker is dat we vanaf volgend jaar een Kuroi prooi lijst gaan bijhoudenIedere keer als ze wat meeneemt zetten we een streepje haha.
Niet iedere kat is zo. Die van mijn vader nemen allebei nooit iets mee.quote:
mn ouders hebben een ragdoll, ook wel mooie beestenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg mijn versteende hart wordt hier zelfs zacht van
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn ouders hebben een ragdoll, ook wel mooie beesten
Ja echt mooi! Maar ikzelf wil liever brots korthaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn ouders hebben een ragdoll, ook wel mooie beesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |