opsluiten in de woonkamer? dat ga ik niet doen heur.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Renesite het volgende:
Oh, en je gaat het niet redden Ets, de kat opsluiten in de woonkamer. Sterkte met gekrabbel, gejammer, gekrab en gezever
Ooow, dat idee had ik. We dachten de eerste twee nachten de kat buiten de slaapkamer te houden. Kansloze missiequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
opsluiten in de woonkamer? dat ga ik niet doen heur.
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooow, dat idee had ik. We dachten de eerste twee nachten de kat buiten de slaapkamer te houden. Kansloze missie!
dan nog wil hij heeeeeeel graag in de woonkamer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
als ik niet thuis ben, gaat de deur van de woonkamer dicht, de kat kan dan lekker pitten in de hal, keuken, trap (2 zelfs), inloopkast, 2 slaapkamers en badkamer. veel plezier ermee.
ja maar ik ben toch niet thuis, dus hij kan janken en miauwen wat hij wil, ik hoor het toch niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan nog wil hij heeeeeeel graag in de woonkamer.
Ik liet vanmiddag een deurtje open van een klein kastje. Raad eens waar de kat ging zitten.
Wat een dikkie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:19 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtjeskat met baard!!1
schildpadjequote:
Normaal maakt het je toch ook niet uit wanneer je al iets hebt gehad?quote:
Ik vind ik dermate interessant dat ik toch nog even reageer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal maakt het je toch ook niet uit wanneer je al iets hebt gehad?
Hey schatje, doe dit maar even via DM.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind ik dermate interessant dat ik toch nog even reageer.
Mag ik vragen waar je dit verhaal vandaan hebt?
Ik heb namelijk best wat FOK!kers gemeet (lees: gemeet, niet gedaan) en Outpost is er daar niet een van. En denk je werkelijk dat ik zulke dingen toe zou laten? Hahahaha.
Nou nee, ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik heb liever niet dat mensen het geloven. Ook echt de politie erbij, WATquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey schatje, doe dit maar even via DM.
Ja maar het is Elan he. Die maakt me vaker zwart dan dat hij normaal tegen me doet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou nee, ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik heb liever niet dat mensen het geloven. Ook echt de politie erbij, WAT?
Ik ga stuk.
ik kreeg een ban hiervoor he en dat van elan mocht wel gewoon. Zo'n figuur noemde inso daarna vuile pedo en dat vond fopje dan wel weer goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey schatje, doe dit maar even via DM.
Tja, ik ga niet hier neerzetten wat ik van Fopje vind. Maar er zijn inderdaad gevallen die ongelijk worden behandeld.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kreeg een ban hiervoor he en dat van elan mocht wel gewoon. Zo'n figuur noemde inso daarna vuile pedo en dat vond fopje dan wel weer goed
helaas werkte mijn advocaat toen nog voor de blauwquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, ik ga niet hier neerzetten wat ik van Fopje vind. Maar er zijn inderdaad gevallen die ongelijk worden behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |