abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157365241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
wel uitkijken met asiel hoor etsu. Zeker als ze er lang zitten kunnen ze wat problemen hebben
ze zullen wel eerlijk zijn lijkt me he
pi_157365250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

mijn ouders gingen eens kat uit asiel halen, alles was geregeld toen er last minute nog even gemeld werd dat hij blaasproblemen had
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365252
En als ze het niet hebben, dan niet kopen hoor Etsu. Je wil écht niet dat je na 'n half jaar weer afstand moet doen van je kat. Dat moet je echt niet willen.. Kun je beter een week later een kat kopen, of even op marktplaats zoeken naar een kat die naar je past.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
pi_157365262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Meestal wel ja. Zo'n asiel weet dat de kat anders gewoon weer terug komt :P, en dat willen ze al helemaal niet want levert zo'n beestje enkel meer stress op
pi_157365268
Ik wil ook knuffelkat a la rodin O+
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  roze vrijdag 6 november 2015 @ 18:57:52 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157365276
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En als ze het niet hebben, dan niet kopen hoor Etsu. Je wil écht niet dat je na 'n half jaar weer afstand moet doen van je kat. Dat moet je echt niet willen.. Kun je beter een week later een kat kopen, of even op marktplaats zoeken naar een kat die naar je past.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.
Your beauty never ever scared me.
pi_157365279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:56 schreef Crack_ het volgende:

SPOILER
Brits Korthaar vind ik ook nog steeds heel erg mooi/leuk, maar ik heb geen zin om een kitten te moeten opvoeden en ik help liever een asielkat dan een kitten die sowieso ergens anders een goed huis vindt. :P
pi_157365289
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind op marktplaats altijd zo raar. Mensen die ineens van de kat af willen. Straks koop je een doodzieke kat.
daar zou ik echt nooit een kat vandaan halen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365290
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook knuffelkat a la rodin O+
Het is zo lief. Ik zit hier nu op de bank met laptop en dan komt Rodin heel liefjes zo op mn buikie liggen :D. Of met twee pootjes zo op mn buik en de rest gewoon op de bank, ja gewoon lief.

Maar ik ben ook echt verliefd op Rodin hoor. Ik zit hier ook heel vaak tegen LR 'ahhh kijk dan hoe schattig. Lief is ie he?!!?!? :D' en dan moet hij iedere keer even bevestigen hoe lief Rodin is.

JA MAAR IS OOK LIEEEEEEEEEEEF.
pi_157365297
Daarom ga ik ook naar 2 asiels trouwens. Even een rondje oost-Groningen. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 18:59:46 ]
  roze vrijdag 6 november 2015 @ 18:59:14 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157365300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

daar zou ik echt nooit een kat vandaan halen
Ik ook niet. In ieder geval geen volwassen kat. Een kitten durf ik nog wel aan (die je altijd gratis op kan halen) maar volwassenen katten.. nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_157365318
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ook niet. In ieder geval geen volwassen kat. Een kitten durf ik nog wel aan (die je altijd gratis op kan halen) maar volwassenen katten.. nee.
ik zou het liefst ook een kitten neem want kittens O+ maar zou niet zo verstandig zijn denk ik, ben te weinig thuis.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365325
Ik ben wel superblij dat er steeds meer vorderingen zijn in mijn huis. Laatst de leegstaande kamer opgeknapt en nu staat er een kast. Een nieuw tapijt. Keuken is klaar. Een kat komt eraan.

Pompompommmmm.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 19:00:45 ]
pi_157365333
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden? :D

Ik zou dan ook snel aan marktplaats denken.

Heb zelf ook wel gereageerd op advertenties toen ik kat wilden kopen. Maarja, dat werd het toch allemaal niet..
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Brits Korthaar vind ik ook nog steeds heel erg mooi/leuk, maar ik heb geen zin om een kitten te moeten opvoeden en ik help liever een asielkat dan een kitten die sowieso ergens anders een goed huis vindt. :P
Je hebt ook redelijk wat Brits kortharen waar mensen van af moeten op marktplaats dus, dat bedoel ik meer te zeggen :P.

Verder geef ik je groot gelijk met die asielkat!
pi_157365337
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel superblij dat er steeds meer vorderingen zijn in mijn huis. Laatst de leegstaande kamer opgeknapt en nu staat er een kast. Nu nog een bed. Een nieuw tapijt. Keuken is klaar. Een kat komt eraan.

Pompompommmmm.
betaalt pascon deze
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365345
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

betaalt pascon deze
wie is pascon
pi_157365357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, maarja.. aan de andere kant stel ik word nú allergisch voor Rodin. Ik noem maar even wat, weet nog geen eens of dat kan maar stel.. En niemand hier in mn omgeving wil mn kat, waar zou jij die dan aanbieden? :D

Heb zelf ook wel gereageerd op advertenties toen ik kat wilden kopen. Maarja, dat werd het toch allemaal niet..

[..]

Je hebt ook redelijk wat Brits kortharen waar mensen van af moeten op marktplaats dus, dat bedoel ik meer te zeggen :P.

Verder geef ik je groot gelijk met die asielkat!
Als jij allergisch bent geworden voor Rodin, koop ik hem graag van je over.
pi_157365358
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ik zou het liefst ook een kitten neem want kittens O+ maar zou niet zo verstandig zijn denk ik, ben te weinig thuis.
Hm, het ligt er ook een beetje aan.

Ik kreeg mijne mee met dertien weken, en ik had wel een week vakantie opgenomen maar dat was achteraf echt niet nodig. Maarja, meeste kittens krijg je mee met zes weken en dat is wel heel erg jong en heel klein.. Dan moet je ook nog echt leren zindelijk maken en alles en een kitten van 13 weken hoef je dat niet te leren. Die heeft dat gewoon van zn mama geleerd :D.

Soms kun je ook wel vragen of fokker niet een kitten wat langer wil houden, en meeste vinden dat geen probleem. Dan zou dat wel kunnen..
pi_157365359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]

naar asiel brengen lijkt me, kost je geld maar weet je wel dat hij goed terecht komt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365365
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

wie is pascon
degene die er wijn op morste
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365369
Housewarming bij ets.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_157365380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

naar asiel brengen lijkt me, kost je geld maar weet je wel dat hij goed terecht komt
Dan moet je er wel tegen kunnen dat je heel de verkoop uit handen geeft.

Ik zou dat met Rodin niet kunnen hoor, ik moet weten bij wie die dan terecht komt en ik zou die mensen zelf willen goedkeuren en alles _O- :')
pi_157365383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

degene die er wijn op morste
nee dat was paxcon
maar nee hoor, we waren allebei er over eens dat het een ongelukje was
pi_157365399
En je moet er rekening mee houden dat ze je bank enzo kapot kunnen krabben enzo he Etsu. Die kans zit er altijd in.
pi_157365406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
En je moet er rekening mee houden dat ze je bank enzo kapot kunnen krabben enzo he Etsu. Die kans zit er altijd in.
je kan er maar beter vanuit gaan dat dat gebeurt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja, i know. Die bank gaat toch binnenkort weg (wil ook een nieuwe bank, zo'n mooie hoekbank JAAAA O+ ) maar goed, eerst die kat en laten wennen dat die met z'n poten van mijn bank afblijft. :P

Help me te herinneren dat ik morgen een plantenspuit koop.
pi_157365426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

je kan er maar beter vanuit gaan dat dat gebeurt
Ja, er van uit gaan dat het sowieso niet zal gebeuren is beetje dom :D.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, i know. Die bank gaat toch binnenkort weg (wil ook een nieuwe bank, zo'n mooie hoekbank JAAAA O+ ) maar goed, eerst die kat en laten wennen dat die met z'n poten van mijn bank afblijft. :P

Help me te herinneren dat ik morgen een plantenspuit koop.
Plantenspuiten werken niet :P.
Katten zijn slim genoeg om te weten dat ze niet op de bank mogen zitten wanneer je thuis bent, zodra je weg bent weten ze dat die plantenspuit ook weg is en doen ze waar ze zin in hebben. Dat zijn katten :P
pi_157365438
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, er van uit gaan dat het sowieso niet zal gebeuren is beetje dom :D.

[..]

Plantenspuiten werken niet :P.
Katten zijn slim genoeg om te weten dat ze niet op de bank mogen zitten wanneer je thuis bent, zodra je weg bent weten ze dat die plantenspuit ook weg is en doen ze waar ze zin in hebben. Dat zijn katten :P
Ik heb een woonkamer en die is afgescheiden van de hal, keuken en de bovenverdieping (slaapkamers etc.). Dus als ik niet thuis ben, gaat de deur dicht. ;)

Zo doen mijn ouders het ook. _O-
pi_157365440
Lees maar in op internet. Het enige wat helpt als je kat krabt aan de bank, is af leren door de bank onaantrekkelijk te maken door er een laken oid overheen te gooien en mooie krabpalen te geven etc. Dat soort dingen :P
pi_157365451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb een woonkamer en die is afgescheiden van de hal, keuken en de bovenverdieping (slaapkamers etc.). Dus als ik niet thuis ben, gaat de deur dicht. ;)

dat ga je niet volhouden
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ahh, dat scheelt :D. Ja, dan maakt het niet uit.

Zo grappig he, Rodin weet ook echt donders goed wat ie wel en niet mag en als ik hem dan ergens op betrap dan is ie echt zó weg _O- _O-
pi_157365457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dat ga je niet volhouden
:') hoeveel moeite is t om de kat uit te schoppen en deur even dicht te doen als je even uit de woonkamer loopt als je weggaat?
pi_157365458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Lees maar in op internet. Het enige wat helpt als je kat krabt aan de bank, is af leren door de bank onaantrekkelijk te maken door er een laken oid overheen te gooien en mooie krabpalen te geven etc. Dat soort dingen :P
'onze' katten krabten juist aan alles behalve de krabpaal :D
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365464
En sommige katten komen er achter hoe deurklinken werken en maken dan gewoon je woonkamer deur open. Maar dat is op te lossen met een rechtopstaande deurklink of een draaiknop :D
pi_157365471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') hoeveel moeite is t om de kat uit te schoppen en deur even dicht te doen als je even uit de woonkamer loopt als je weggaat?
Euhm, dit.. kan best veel moeite zijn. Omdat katten door hebben wanneer ze weg moeten en dan zoeken ze een plekje waar jij ze het moeilijkst kunt pakken :D.
pi_157365494
Rodin mag niet op mn slaapkamer en als het hem dan ooit lukt dan zit ie binnen 2 seconden onder bed of helemaal weggestopt in een hoekje waar een grote stoel staat en waar ik ook niet goed bij kan. Het is niet echt veel moeite, maar het wordt wel echt oprecht vervelend als je dat íédere keer moet doen.. En bij mij is het dus nog sporadisch omdat Rodin daar helemaal niet mag komen _O-.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

'onze' katten krabten juist aan alles behalve de krabpaal :D
_O-, ja das kut :D.

Ik had zo'n mooie krabpaal gekocht, blijkt Rodin liever horizontaal te krabben dan verticaal.. :'). Kutteke :D
pi_157365499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:07 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ahh, dat scheelt :D. Ja, dan maakt het niet uit.

Zo grappig he, Rodin weet ook echt donders goed wat ie wel en niet mag en als ik hem dan ergens op betrap dan is ie echt zó weg _O- _O-
Echt he. :D Zo zijn mijn katten thth ook. Maar omdat ik thuis niet meer woon, weet ik eigenlijk niet zo goed wat allemaal wel/niet mag, en toen mijn ouders op vakantie waren, deden ze echt vies veel dingen die echt niet mochten maar van mij wel mochten want ik vond het wel oke _O-
Ouders boos natuurlijk. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:08 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Euhm, dit.. kan best veel moeite zijn. Omdat katten door hebben wanneer ze weg moeten en dan zoeken ze een plekje waar jij ze het moeilijkst kunt pakken :D.
In mijn woonkamer vind je er niet veel meer dan een salontafel, een eettafel en een tv-kastje. De rest zit allemaal dicht, dus hij kan nergens heen. :D Denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 19:11:50 ]
pi_157365523
waarom mag dat niet crack?
pi_157365532
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Echt he. :D Zo zijn mijn katten thth ook. Maar omdat ik thuis niet meer woon, weet ik eigenlijk niet zo goed wat allemaal wel/niet mag, en toen mijn ouders op vakantie waren, deden ze echt vies veel dingen die echt niet mochten maar van mij wel mochten want ik vond het wel oke _O-
Ouders boos natuurlijk. :D

[..]

In mijn woonkamer vind je er niet veel meer dan een salontafel, een eettafel en een tv-kastje. De rest allemaal dicht, dus hij kan nergens heen. :D Denk ik.
Hahahaha, ja ik vind dat ergens ook wel heel leuk aan ze hoor :D. Alleen niet op het moment dat ze dan iets doen wat niet mag _O-

Ahh, dat scheelt :D. Ja, en er zullen altijd dingen blijven die gewoon niet leuk zijn, maarja.. als het plezier maar groter is dan dat, dan komt alles goed O+
pi_157365539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:10 schreef Etsu het volgende:
waarom mag dat niet crack?
Normaal mag hij wel op mn slaapkamer komen, maar hij heeft vlooien. Dikke kutteke.

Edit: eerst sliep hij daar ook altijd, maar dat doe ik niet meer.. daar slaap ik zelf slechter van :') :'(
Edit2: omdat Rodin ook echt tegen mij aan gaat liggen en ja, daar word ik dan hele tijd wakker van :D
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:12:19 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365543
Dag
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157365549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:11 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hahahaha, ja ik vind dat ergens ook wel heel leuk aan ze hoor :D. Alleen niet op het moment dat ze dan iets doen wat niet mag _O-

Ahh, dat scheelt :D. Ja, en er zullen altijd dingen blijven die gewoon niet leuk zijn, maarja.. als het plezier maar groter is dan dat, dan komt alles goed O+
Ik hoop in ieder geval dat deze kat niet: 1) overal poept (zoals die dode kat van thuis), 2) overal kotst (zoals die kat die nu nog leeft thuis), 3) de draden doorknaagt (zoals de kat van 1 jaar oud thuis) :')
pi_157365554
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:12 schreef Renesite het volgende:
Dag
doei
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:13:18 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365561
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

doei
Wie ben jij ga weg.
pi_157365565
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:12 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Normaal mag hij wel op mn slaapkamer komen, maar hij heeft vlooien. Dikke kutteke.

Edit: eerst sliep hij daar ook altijd, maar dat doe ik niet meer.. daar slaap ik zelf slechter van :') :'(
Edit2: omdat Rodin ook echt tegen mij aan gaat liggen en ja, daar word ik dan hele tijd wakker van :D
Ik heb weleens geslapen met de kat, en ik vind het heerlijk O+ Weleens gehad dat ze tijdens mijn slaap op m'n hoofd sprongen of aan mijn voeten begonnen te friemelen. "Flikker op!"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 19:14:05 ]
pi_157365566
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wie ben jij ga weg.
:')
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:14:11 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

:')
Pas op, straks gaat je gezi...

Ow, je gezicht staat altijd al zo.
pi_157365574
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb weleens geslapen met de kat, en ik vind het heerlijk O+ Weleens gehad dat ze tijdens mijn slaap op m'n hoofd sprongen of aan mijn voeten begonnen te friemelen. Flikker op!.
thuisthuiskat viel m'n voeten onder dekbed aan :D
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:14:45 #199
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365582
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb weleens geslapen met de kat, en ik vind het heerlijk O+ Weleens gehad dat ze tijdens mijn slaap op m'n hoofd sprongen of aan mijn voeten begonnen te friemelen. "Flikker op!"
Bob ligt regelmatig helemaal tussen ons in :') ! Gewoon tussen beide hoofden.
pi_157365593
Katten _O_
pi_157365596
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:12 schreef Renesite het volgende:
Dag
hey rené
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:15:56 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365599
Oh, en je gaat het niet redden Ets, de kat opsluiten in de woonkamer. Sterkte met gekrabbel, gejammer, gekrab en gezever :')
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:16:10 #203
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

hey rené
Ik ben wel gewenst O+
pi_157365616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Renesite het volgende:
Oh, en je gaat het niet redden Ets, de kat opsluiten in de woonkamer. Sterkte met gekrabbel, gejammer, gekrab en gezever :')
opsluiten in de woonkamer? dat ga ik niet doen heur.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:17:16 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

opsluiten in de woonkamer? dat ga ik niet doen heur.
Ooow, dat idee had ik. We dachten de eerste twee nachten de kat buiten de slaapkamer te houden. Kansloze missie ;( !
pi_157365631
als ik niet thuis ben, gaat de deur van de woonkamer dicht, de kat kan dan lekker pitten in de hal, keuken, trap (2 zelfs), inloopkast, 2 slaapkamers en badkamer. veel plezier ermee. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 19:17:59 ]
pi_157365644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ooow, dat idee had ik. We dachten de eerste twee nachten de kat buiten de slaapkamer te houden. Kansloze missie ;( !
waarom zou je dat doen

en sowieso.
ik hoor het toch niet *O*
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:18:43 #208
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365650
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
als ik niet thuis ben, gaat de deur van de woonkamer dicht, de kat kan dan lekker pitten in de hal, keuken, trap (2 zelfs), inloopkast, 2 slaapkamers en badkamer. veel plezier ermee. :D
dan nog wil hij heeeeeeel graag in de woonkamer.
Ik liet vanmiddag een deurtje open van een klein kastje. Raad eens waar de kat ging zitten.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:19:32 #209
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365667

Vrouwtjeskat met baard O+ !!1
pi_157365671
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

dan nog wil hij heeeeeeel graag in de woonkamer.
Ik liet vanmiddag een deurtje open van een klein kastje. Raad eens waar de kat ging zitten.
ja maar ik ben toch niet thuis, dus hij kan janken en miauwen wat hij wil, ik hoor het toch niet.
pi_157365708
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:19 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwtjeskat met baard O+ !!1
Wat een dikkie. :D
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:23:06 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365729

Neem deze Etsssss
pi_157365734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:23 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Neem deze Etsssss
schildpadje O+ heb ik al gehad.

die willen niet opgetild worden, zijn snel bang
jammer wel

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2015 19:23:34 ]
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:23:50 #214
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

schildpadje O+ heb ik al gehad.
Normaal maakt het je toch ook niet uit wanneer je al iets hebt gehad?
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:27:04 #215
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_157365803
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
Ik vind ik dermate interessant dat ik toch nog even reageer.

Mag ik vragen waar je dit verhaal vandaan hebt?

Ik heb namelijk best wat FOK!kers gemeet (lees: gemeet, niet gedaan) en Outpost is er daar niet een van :D. En denk je werkelijk dat ik zulke dingen toe zou laten? Hahahaha. Oh ja op m'n 15e meette ik nog niet. Maakt het alleen maar interessanter dit. Pls, vertel het me :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_157365808
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Normaal maakt het je toch ook niet uit wanneer je al iets hebt gehad?
:') jij
pi_157365814
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind ik dermate interessant dat ik toch nog even reageer.

Mag ik vragen waar je dit verhaal vandaan hebt?

Ik heb namelijk best wat FOK!kers gemeet (lees: gemeet, niet gedaan) en Outpost is er daar niet een van :D. En denk je werkelijk dat ik zulke dingen toe zou laten? Hahahaha.
Hey schatje, doe dit maar even via DM.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:32:59 #218
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157365915
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') jij
B-)
pi_157365924
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

B-)
Ik wil een Bob hebben.
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:34:09 #220
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_157365932
quote:

[..]

Nou nee, ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik heb liever niet dat mensen het geloven. Ook echt de politie erbij, WAT _O-?

Ik ga stuk _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_157365944
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:34 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nou nee, ik weet niet waar dit verhaal vandaan komt, maar ik heb liever niet dat mensen het geloven. Ook echt de politie erbij, WAT _O-?

Ik ga stuk _O-.
Ja maar het is Elan he. Die maakt me vaker zwart dan dat hij normaal tegen me doet.
pi_157365957
quote:

[..]

ik kreeg een ban hiervoor he en dat van elan mocht wel gewoon. Zo'n figuur noemde inso daarna vuile pedo en dat vond fopje dan wel weer goed
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ik kreeg een ban hiervoor he en dat van elan mocht wel gewoon. Zo'n figuur noemde inso daarna vuile pedo en dat vond fopje dan wel weer goed
Tja, ik ga niet hier neerzetten wat ik van Fopje vind. Maar er zijn inderdaad gevallen die ongelijk worden behandeld.
pi_157365984
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tja, ik ga niet hier neerzetten wat ik van Fopje vind. Maar er zijn inderdaad gevallen die ongelijk worden behandeld.
helaas werkte mijn advocaat toen nog voor de blauw
Jij bent het zonnetje!!!
pi_157365987
maar als mod was jij ook onredelijk morti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')