SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Outpost76 het volgende: [..] Dat is jou mening. Waarom ben ik ineens een gore pedo?
![]()
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel meequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
Toentertijd welquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel mee
Of was ze 15?
RN was toen net 15quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel mee
Of was ze 15?
Elan wilde ook met Cachet afspreken toen ze 16 was#GGMMquote:
Ja oke, dat maakt het wel wat andersquote:
Meet ja bij concert vanwege Jack niet haar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan wilde ook met Cachet afspreken toen ze 16 was#GGMM
sof zou je dochter kunnen zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Meet ja bij concert vanwege Jack niet haar.
Zou alleen sof doen dat weet jij ook wel.
Ja manquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wacht, possie en rocknijntje? wtf?
ahahaha kkr zieke mensen op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Mono had toen bijna de politie gebeld met z'n dronken kop
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Meet ja bij concert vanwege Jack niet haar.
Zou alleen sof doen dat weet jij ook wel.
Nastyquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Mono had toen bijna de politie gebeld met z'n dronken kop
LB dan pffffquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is van schuchter muisje naar wilde Tinderchick veranderd in een paar jaar
Zou incest overwegen danquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
sof zou je dochter kunnen zijn
Zijn al die onz-downies man manquote:
nee in JNG was het goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn al die onz-downies man manDaar moet je echt een begeleider voor regelen als die gaan meeten
Ja wel jammer ergens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is van schuchter muisje naar wilde Tinderchick veranderd in een paar jaar
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in JNG was het goed
daar gingen mensen cachie aanranden
Jij hebt JNG gemist. Dat was pas goeie soapquote:
Tjacka en ik hebben ons daar in DM om bescheurd met 10 bier achterover.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt JNG gemist. Dat was pas goeie soap
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in JNG was het goed
daar gingen mensen cachie aanranden
Ok taalnazie, waar haal je deze nonzens vandaan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef JoseArcadio het volgende:
Hey elan, kun je je die Fanta nog herinneren?
Nonsens*quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok taalnazie, waar haal je deze nonzens vandaan?
Ik wist wel dat jij het was stokkie. Je had me toen vies hard te pakken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Die is toch dood gegaan toen
Hahaha beste troll ever
Kan het me voorstellenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka en ik hebben ons daar in DM om bescheurd met 10 bier achterover.
Tjacka die toen ging stokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen
Met die Geflipte Koelkast ook![]()
Ging op een gegedven moment echt te verquote:
gewoon slechte mods dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging op een gegedven moment echt te ver
Werd van alles openbaar gegooid aan foots en whatsappgesprekkenElke avond ruzie met notes en bans
Die hele feedbacktopic was elke avond aan paginas vol
Daar ben ik ook blij om inso. Wetend dat in ieder geval jij normaal doet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij normaal Flipsie
Ik heb jng niet gemist. Ik was de eerste generatie jng tot het zo aids werd dat ik me daar echt niet meer wilde mee bemoeien. Dat jij/jullie mij daar niet hebben zien posten, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt JNG gemist. Dat was pas goeie soap
Dan was je er heel weinigquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om inso. Wetend dat in ieder geval jij normaal doet.
[..]
Ik heb jng niet gemist. Ik was de eerste generatie jng tot het zo aids werd dat ik me daar echt niet meer wilde mee bemoeien. Dat jij/jullie mij daar niet hebben zien posten, kan ik ook niets aan doen.
Wtf hoezo dat nou weerquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet ook nog wel dat Monique de wouten ging bellen
En modjes die nooit kwamenquote:
Weet niet meer.quote:
WTFquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wacht, possie en rocknijntje? wtf?
Oh ja die VMDS nog wat ofwatquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet meer.
Iemand van JNG ging haar toen paar keer bellen, belde ze de wouten
Hahahaha geniaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet meer.
Iemand van JNG ging haar toen paar keer bellen, belde ze de wouten
nee, Dearestquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha geniaal
Is dat die lijpe transgender
Nee dat is AdoraBellaquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha geniaal
Is dat die lijpe transgender
verwacht binnen 10 dagen 50 euro in de bus of ik stuur screenshot naar je vriendinquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
JR belde mij ooit.
Dat was het beste moment in mijn leven
wie is datquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Al die naaktfotos en filmpje van Monique![]()
Dearestquote:
JR zn whatsapp naam is Hansquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
verwacht binnen 10 dagen 50 euro in de bus of ik stuur screenshot naar je vriendin
Sry. Heb in nogal wat SC's gepost dan leer je wel wanneer je moet stoppen met posten omdat het niveau echt te laag is gezonken.quote:
Nam je op met Bedankt Hans?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR zn whatsapp naam is Hans
Hans belde mij toen
Ik kwam in JNG omdat die mensen zo zielig warenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry. Heb in nogal wat SC's gepost dan leer je wel wanneer je moet stoppen met posten omdat het niveau echt te laag is gezonken.
en de nudes van jhaliquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam in JNG omdat die mensen zo zielig waren
Ja Dearest dusquote:
Die heb ik 2 jaar later een keer van VA gehad, omdat ik niet geloofde dat ze bestondenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam in JNG omdat die mensen zo zielig waren
zij kwam eens in klb sc posten en diezelfde avond nog op cam met mensen van daarquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik 2 jaar later een keer van VA gehad, omdat ik niet geloofde dat ze bestonden
Tegen mij was ze verder altijd best aardig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zij kwam eens in klb sc posten en diezelfde avond nog op cam met mensen van daar
Doen!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:31 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb een week vrij nu, wel leuk om deze aantijgingen uit te dagen en voor de rechter te dagen, dit is karakter moord. Niet meer en niet minder!
En haar ouders kwamen achter haar account.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Die ouders die per se een hond wilde waar de staart vanaf geknipt werd.
Daar openden ze een topic over. had ze niet moeten doenDamn die werd bestookt en verguisd
Denken dat een week genoeg is voor de rechter huehuehuehuequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Outpost76 het volgende:
Posts van de users aan het knippen en plakken
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
jammer dat fok dropbox down is heb graag een gezicht bij de naam
Rechter lacht hem uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat een week genoeg is voor de rechter huehuehuehue
Ik had altijd gedacht dat ze na een lange tijd als een soort Gossip girl terug zou keren hier en allerlei smakelijke dingen zou lekken over mensen die haar in vertrouwen hebben genomenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En haar ouders kwamen achter haar account.
Geef dan meteen je naam en adres via pm ik heb nl niks open staan! Ik ben een eerlijke rechtvaardige burger en jij denkt met je kut gedrag mij te intimideren!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen!
Wel eerst even checken of je geen boetes hebt openstaan.
Doei.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef dan meteen je naam en adres via pm ik heb nl niks open staan! Ik ben een eerlijke rechtvaardige burger en jij denkt met je kut gedrag mij te intimideren!
beter geef jij je dirty secrets alvast prijs dan ben je niet meer chantabelquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat ze na een lange tijd als een soort Gossip girl terug zou keren hier en allerlei smakelijke dingen zou lekken over mensen die haar in vertrouwen hebben genomen
Maar voorlopig nog niet dus
Een week?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat een week genoeg is voor de rechter huehuehuehue
Ik heb haar alleen verteld dat ik vies dronken was en hallicuneerde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat ze na een lange tijd als een soort Gossip girl terug zou keren hier en allerlei smakelijke dingen zou lekken over mensen die haar in vertrouwen hebben genomen
Maar voorlopig nog niet dus
Die heb ik niet zoveel hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beter geef jij je dirty secrets alvast prijs dan ben je niet meer chantabel
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:35 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik zo vaak ruzie had met outpost
Als hij gaat samenspelen met fikkie goede kans hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie het al voor me.
FOK!zaak rechtbank
Elan en ik hebben ervaring met rechtbanken dus wij lachen erom
Denk je dat hij het zou toegeven mocht het zo zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
2 baclofen
Maar even zonder dollen jij valt toch op heel jong?
Ik heb niets gezegd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij gaat samenspelen met fikkie goede kans hoor.
Lasterproces van de eeuw dit dat.
Politie inval vanwege schrift ook
Ik zelf snap dat niet. Sorry...quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:35 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik zo vaak ruzie had met outpost
Hij was toen bij de meet bij Myraela thuis had zijn handen om RN heen Mono is toen superboos geworden ik zweer het je.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat hij het zou toegeven mocht het zo zijn?
Doeiquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zelf snap dat niet. Sorry...
Ik snap ook niet waarom je dit nu zegt...
Ik dacht dat ik voor je op kwam en je hielp...
Ik zit wel vaker mis...
Doei en zoek het zelf lekker uit!
Je hebt zo'n andere user. Babewatcher oid die is pas ernstig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat hij het zou toegeven mocht het zo zijn?
Die trollt geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt zo'n andere user. Babewatcher oid die is pas ernstig.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was toen bij de meet bij Myraela thuis had zijn handen om RN heen Mono is toen superboos geworden ik zweer het je.
Haha thx mattequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd.
Maar ik zou getuigen voor je broer.
Nou zeg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zelf snap dat niet. Sorry...
Ik snap ook niet waarom je dit nu zegt...
Ik dacht dat ik voor je op kwam en je hielp...
Ik zit wel vaker mis...
Doei en zoek het zelf lekker uit!
Maar ken hem verder niet zo goedquote:
Man manquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ben niet eens bij die meet geweest!
Ik ook niet. Zie alleen wel eens wat voorbij komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ken hem verder niet zo goedDus zou niet weten.
Dit klinkt meer als die Jofunukun ofzo. Die was pas vies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was toen bij de meet bij Myraela thuis had zijn handen om RN heen Mono is toen superboos geworden ik zweer het je.
waarom zit meisje van 15 bij stel dronken fokkers thuis?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zie alleen wel eens wat voorbij komen.
Dat zou niet van invloed mogen zijn neem ik aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou verder wel een sterke getuigenis zij van iemand met een strafblad van hier tot Tokio van zn 12e tot 17e.
rechtbank is viesquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou niet van invloed mogen zijn neem ik aan.
Dat was ik niet! Ik woon in Pijnacker niet in Rotterdam!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man
Je woonde er 2 straten achter in die periode.
Ben je knetterdronken naar huis gelopen met Astrid aka Kkj.
Ik zit mobiel dus dat zoek ik andere keer wel uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals?Van wat ik het gelezen heb houdt hij het wel gewoon bij 18+
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus dat zoek ik andere keer wel uitNu beetje onhandig/traag om uit te voeren
Die ken ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als die Jofunukun ofzo. Die was pas vies.
Nou mr green even Skypen voor een getuigenisje dan maar??quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:44 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben niet eens bij die meet geweest van Myr dus oordeel over mij nu maar ik was niet die gast die je voor je hebt!
[..]
Dat was ik niet! Ik woon in Pijnacker niet in Rotterdam!
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:44 schreef Elan het volgende:
Outpost je bent zelfs afgewezen door Knetter hoe wil je mensen ooit overtuigen dat je NIET seksueel gefrustreerd bent
Nee nee wacht. Ik weet waar outpost woont, als hij nog steeds op dezelfde plek als een paar jaar geleden woont. Myraela woont heel ergens anders.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man
Je woonde er 2 straten achter in die periode.
Ben je knetterdronken naar huis gelopen met Astrid aka Kkj.
Het lelijkste meest smerige wijf van fok wat seks met je wilt. Be proudquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!
Ik woon nog steeds op de zelfde plek als de maraton!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nee nee wacht. Ik weet waar outpost woont, als hij nog steeds op dezelfde plek als een paar jaar geleden woont. Myraela woont heel ergens anders.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde
Dat is een dwerg. Hele enge gast is dat. Volgens mij bedoel je hem.quote:
Wacht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!
Wat preciesquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal bestlijkt me een aparte ervaring.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
Omg hier stoer vertellen dat je seks had met zo'n fokwijf
Oh dan zal hij het wel zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Die jofu is ook afgewezen door knetter. En geilde ook op mijn ex toen ze 16 was, kocht ie dure verjaardag cadeau's enzo. En hij kon zijn fikken sowieso niet thuis houden, bij geen enkele vrouwelijke user.
Lekker ventjequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Die jofu is ook afgewezen door knetter. En geilde ook op mijn ex toen ze 16 was, kocht ie dure verjaardag cadeau's enzo. En hij kon zijn fikken sowieso niet thuis houden, bij geen enkele vrouwelijke user.
Hard gelachen wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:50 schreef Elan het volgende:
Nu weten we wel dat Possie seksuele had met Knetter
Is zeefje jouw ex?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Dat was echt een ransaap van de buitencategorie. Ik noem mezelf een pacifist maar hem zou ik best wat petsen willen verkopen, gewoon omdat hij het verdient.quote:
Jofu is afgewezen door heel veel vrouwen maar hij doet altijd alsof hij haar beste vriend is. Ik ben niet Jofu!!! Ik ben Outpost76!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
.. wowquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jofu is afgewezen door heel veel vrouwen maar hij doet altijd alsof hij haar beste vriend is. Ik ben niet Jofu!!! Ik ben Outpost76!!
Ze had eerst een andere username. Maar het verhaal klinkt nogal hetzelfde, vandaar.quote:
Wie is 39?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
En dan te bedenken dat zo`n iemand 39 is
Ja.quote:
Ja die Outpostvogelquote:
Als jullie nu kunnen accepteren dat ik niet die persoon was, zal ik mijn oogjes dicht knijpen en gezellig verder chatten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk verder dat een zaak niet ontvankelijk is op basis van laster op een FOK! user
Ik heb nooit iemand van iets beticht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
Als jullie nu kunnen accepteren dat ik niet die persoon was,
O ja, die ken ik helemaal niet.quote:
Gewoon een pervert dus. Ex had trouwens ook meerdere usernames maar zij zit bij mijn weten niet meer op deze site.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze had eerst een andere username. Maar het verhaal klinkt nogal hetzelfde, vandaar.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Zojuist een aanvraag gedaan om mijn KPD toegang weg te nemen.
Haha insoquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Zojuist een aanvraag gedaan om mijn KPD toegang weg te nemen.
Met zulke ordinaire zaken wil ik NIETS te maken hebbenquote:
Ik spreek hem niet meer, maar heb hem wel een paar keer gemeet. Op zich wel een aardige vent verder, maar ik had niet zo'n last van dat gegeil. Er was wel enige interesse volgens mij, maar ik weet dat wel goed op een afstand te houden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon een pervert dus. Ex had trouwens ook meerdere usernames maar zij zit bij mijn weten niet meer op deze site.
Was dat die gene die zwanger op FOK! ging postenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef JoseArcadio het volgende:
Posten kkj en die hele bende nog steeds in kpd?
Nog nooit in gekeken srsquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met zulke ordinaire zaken wil ik NIETS te maken hebben
Ik denk het wel ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dat die gene die zwanger op FOK! ging posten
Ze heeft wel een kind, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dat die gene die zwanger op FOK! ging posten
Tjackas bilfies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog nooit in gekeken srs
Snap ook niet waarom jij dat hebt met jouw libido
moeder de vrouw heeft je zeker betrapt toen je in dames met een maatje meer keekquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met zulke ordinaire zaken wil ik NIETS te maken hebben
Ja geloof het welquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef JoseArcadio het volgende:
Posten kkj en die hele bende nog steeds in kpd?
Dat kan ik niet gelovenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dven schijnt ook aanwezig te zijn.
ik wacht nog steeds tot iemand het pijpgifje naar me dm'tquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dven schijnt ook aanwezig te zijn.
Jawel. Post regelmatig naaktfotos van zijn vriendinquote:
Oh ik kijk daar serieus 1 keer per jaar als iemand hier iets linkt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Post regelmatig naaktfotos van zijn vriendin
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Lijkt me wel vreemd idee. Foto's van je chick op fok zetten en dan weet je dat fokkie daarop fapt
schijnt goede vriend van jou te zijnquote:
Ik heb geen rechten dus kan het niet checkenquote:
Dit wil ik niet weten denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds tot iemand het pijpgifje naar me dm't
Fappen is sowieso een saaie gebeurtenis.quote:
alsof jij daar niet kijktquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen rechten dus kan het niet checken
[..]
Dit wil ik niet weten denk ik.
Straks zitten we samen in de Schie, pikquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Op jou haten O.a. En rechtzaken aanspannen tegen Inso en ik
Ah hij is dus weer dronken. Zoals altijdquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Flippies fotos waren te verwerpelijkquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahahaha we kopen bijlmerbajes gewoon op staat toch te koopquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks zitten we samen in de Schie, pik
Same here. Al deed ik het om te voorkomen dat penisbaard en stevenmac en alles een ipban kregen.quote:
Pff welke ookalweerquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:02 schreef Elan het volgende:
Fylax vertel eens over die trol van je in het radiotopic
Quote jij hem dan want ik zie zijn posts niet. Ik wil wel graag weten hoe hij het rosmantisch verteld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:02 schreef Elan het volgende:
Fylax vertel eens over die trol van je in het radiotopic
Ik heb dit gemistquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van die rechten waardoor ze boetes kregen ahahaha Inso gaat genieten
ahahahah ja man radio49 doet/deed geen muziekrechten betalen en toen kwamen wat fokvrienden van mij erachter en gingen ze dreigen met aangeven bij muziekrexhtorganisatie hahahahhquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van die rechten waardoor ze boetes kregen ahahaha Inso gaat genieten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ahahahah ja man radio49 doet/deed geen muziekrechten betalen en toen kwamen wat fokvrienden van mij erachter en gingen ze dreigen met aangeven bij muziekrexhtorganisatie hahahahh
Koelkast had nooit weg moeten gaan die was echt goed had ook goede spullen daar voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:08 schreef JoseArcadio het volgende:
Dat radio 49 is trouwens echt helemaal doodgebloed. Er posten nog iets van 5 mensen ofzo
Kom maar opquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zullen we nu ophouden over deze onzin?
Laten we nog even een uurtje politieke discussie doen.
Als je dat zo blind ziet misschien wel ja. Allen heeft Fylax heel veel dingen gedaan waardoor hij niet meer geaccepteerd word bij ons. Dat heeft ie aan zich zelf te danken, niet aan ons. Wil je duidelijkheid mag je dar vragen aan Rob Driessen. Niet aan mij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Outpost. Erken jij van jezelf dat je geestelijk misschien ietsjes achter loopt als je je als 39-jarige drukmaakt om iemand van 16 op een forum?
Dat is elke Amerikaanse president na Theodore.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stelling: Obama is een oorlogsmisdadiger.
Dat klopt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is elke Amerikaanse president na Theodore.
Het is een internetradio.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat zo blind ziet misschien wel ja. Allen heeft Fylax heel veel dingen gedaan waardoor hij niet meer geaccepteerd word bij ons. Dat heeft ie aan zich zelf te danken, niet aan ons. Wil je duidelijkheid mag je dar vragen aan Rob Driessen. Niet aan mij.
Bed tjid hier
Was wel een nazi man.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Koelkast had nooit weg moeten gaan die was echt goed had ook goede spullen daar voor
Als je deze stelling onderuit zou moeten halen. Wat zou je dan zeggen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze stelling onderuit zou moeten halen. Wat zou je dan zeggen?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat zo blind ziet misschien wel ja. Allen heeft Fylax heel veel dingen gedaan waardoor hij niet meer geaccepteerd word bij ons. Dat heeft ie aan zich zelf te danken, niet aan ons. Wil je duidelijkheid mag je dar vragen aan Rob Driessen. Niet aan mij.
Bed tjid hier
eens, erger dan bushquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
'wel wat'quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is de gang van zaken wel wat discutabel.
Hij heeft nobelprijs voor de vrede gewonnenquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze stelling onderuit zou moeten halen. Wat zou je dan zeggen?
Verder is vrijhandel altijd goed geweest voor de bevolking.quote:
Ik maak me voornamelijk zorgen om het aanvechten van een nationaal geldende wet door een bedrijf en dat daar een speciale rechtbank voor komtquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is de gang van zaken wel wat discutabel.
Verder kent niemand het verdrag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me voornamelijk zorgen om het aanvechten van een nationaal geldende wet door een bedrijf en dat daar een speciale rechtbank voor komt
Niet eens. Zou het eerder minder slecht willen noemen, zeker in vergelijking met de andere systemen. Maar ideaal is het imo ook niet echt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is vrijhandel altijd goed geweest voor de bevolking.
Een ideale samenleving bestaat niet en gaat nooit komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:19 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Niet eens. Zou het eerder minder slecht willen noemen, zeker in vergelijking met de andere systemen. Maar ideaal is het imo ook niet echt.
Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een ideale samenleving bestaat niet en gaat nooit komen.
Ik niet.quote:
Nelson Mandela ook. En ook dat was niet een lieverdjequote:Op zondag 11 oktober 2015 03:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hij heeft nobelprijs voor de vrede gewonnen
Dat mag je neit zeggen hier.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nelson Mandela ook. En ook dat was niet een lieverdje
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/ttip.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:19 schreef Fok-it het volgende:
FIIP heb ik nog niet veel van gehoord/gelezen
Korte samenvating?
VPRO.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/ttip.html
En nu Tunesie voor Arabische Lentequote:Op zondag 11 oktober 2015 03:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nelson Mandela ook. En ook dat was niet een lieverdje
Het is half 4. Ogen vallen bijna dicht. Kijk morgen welquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/ttip.html
VPRO beste POquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VPRO.
Dat zal vast objectief zijn!
kquote:
Dat ontken ik ook niet. De mensheid zit in een voortdurende ontwikkeling dus het zal me niks verbazen als we uiteindelijk met iets gaan komen dat voor 100% werkt voor de samenleving op dat moment. Tevens hoop ik dat je het pure Marxisme niet verwart met communisme.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik heb ervaring met communisme/socialisme.
Dat is nog veel grotere aids.
Maar zoals ik zei.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
k
Men hoort natuurlijk voornamelijk de bangmakerij en verder niet.P zoals met zoveel kwesties.
inhoud van verdrag is toch nog geheimquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
k
Men hoort natuurlijk voornamelijk de bangmakerij en verder niet.P zoals met zoveel kwesties.
Alles wat zich ooit heeft proberen te verzoenen met Marx is op dood en verderf uitgekomen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. De mensheid zit in een voortdurende ontwikkeling dus het zal me niks verbazen als we uiteindelijk met iets gaan komen dat voor 100% werkt voor de samenleving op dat moment. Tevens hoop ik dat je het pure Marxisme niet verwart met communisme.
Zit wat in natuurlijk. Er is, wat je ook al zei, geen ideale samenleving. Dus hoe je het wendt en keert, het is nooit echt gunstigquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei.
Ik vertrouw bedrijven meer dan de overheid.
Dus dat maakt me bijzonder weinig uit
Ik vind het leven in west europa eigenlijk best aangenaam.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk. Er is, wat je ook al zei, geen ideale samenleving. Dus hoe je het wendt en keert, het is nooit echt gunstig
Omdat Marxisme een utopie is in de voorgaande en huidige samenleving. Maar de ideologie is nog relatief nieuw, het zal zich blijven ontwikkelen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles wat zich ooit heeft proberen te verzoenen met Marx is op dood en verderf uitgekomen.
Hopelijk niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:25 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Omdat Marxisme een utopie is in de voorgaande en huidige samenleving. Maar de ideologie is nog relatief nieuw, het zal zich blijven ontwikkelen.
Er lekt altijd wel wat, of er zijn vermoedens of bepaalde lijnen worden bekend gemaakt. Maar de letterlijke inhoud is geheim, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
inhoud van verdrag is toch nog geheim
Dat is het zeker. Dat ontken ik ook niet hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het leven in west europa eigenlijk best aangenaam.
Is niet tegen te houden, net zoals de ontwikkeling van het kapitalisme niet tegen te houden is. Er komt een moment dat beide ideologiën zoveel op elkaar gaan lijken dat het als het ware samensmelt. Hier heb ik absoluut geen bewijzen voor verder, maar dat is wat ik denk.quote:
Tot nu toe heeft kapitalisme gewerkt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:28 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Is niet tegen te houden, net zoals de ontwikkeling van het kapitalisme niet tegen te houden is. Er komt een moment dat beide ideologiën zoveel op elkaar gaan lijken dat het als het ware samensmelt. Hier heb ik absoluut geen bewijzen voor verder, maar dat is wat ik denk.
Daarom snap ik linkse mensen verder niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Dat ontken ik ook niet hoor
Slaap lekker lieverd, tot morgen hopelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Fijne nacht boys
onzin, bankcrisis weet je nog? Er is nog nooit een progressief links systeem geweest, dus oordel niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik linkse mensen verder niet.
Er is nog nooit een systeem zo goed werkend systeem geweest als liberale vrijhandel.
Op het moment dat de overheid zich er mee ging bemoeien gaat het vaak fout.
Zie het niet om kunnen vallen van banken.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Fijne nacht boys
Veroorzaakt door overheden die banken onterecht overeind hieldenquote:
Omdat niemand er op zit te wachten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:32 schreef Joezi het volgende:
Er is nog nooit een progressief links systeem geweest, dus oordel niet.
Zoiets heb ik eigenlijk ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:33 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik moet wel bekennen dat politiek me vrij weinig boeit. Op een gegeven moment valt het op dat alles hetzelfde is en dat je elke keer hetzelfde riedeltje hoort. Politiek wordt pas weer interessant als de wereld brandt.
Politiek is het mooiste wat er is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:33 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik moet wel bekennen dat politiek me vrij weinig boeit. Op een gegeven moment valt het op dat alles hetzelfde is en dat je elke keer hetzelfde riedeltje hoort. Politiek wordt pas weer interessant als de wereld brandt.
Tja lastige term, ik doel op progressief gebaseerd op wetenschap, way is het beste voor de meeste mensenquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat niemand er op zit te wachten.
Omdat linkns beleid geen beleid is.
Ik vind het vooral een soap en heel vermoeiend. Maar ik snap wel wat je bedoelt, ik vind het menselijke/dierlijke gedrag hele boeiende onderwerpen. Alleen dan niet qua politiek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is het mooiste wat er is.
Vooral omdat het een mensenwetenschap is.
Mensen redeneren qua politiek 9 van de 10 keer op emoties.
Dat is kapitalisme.quote:
Elke vorm van socialisme mag van mij gelijk de afvoer in.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:38 schreef JoseArcadio het volgende:
Kies voor de middenweg. Een beetje kapitalisme, een beetje socialisme.
Deze man. Ik mag hem steeds meer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:38 schreef JoseArcadio het volgende:
Kies voor de middenweg. Een beetje kapitalisme, een beetje socialisme.
Er is nog nooit een religieuze leider geweest die voor socialisme heeft gepleit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:38 schreef JoseArcadio het volgende:
Zo zou de Boeddha het ook het liefste zien.
lol je kent de geschiedenis toch, noem dat imperialisme waar we nu nog van profiterenquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is kapitalisme.
Dat heeft de geschiedenis wel geleerd.
Waar zit de meeste welvaart? In kapitalistische landen.
Waar zijn de mensen het meest ontwikkeld? In kapitalistische landen.
Jezus: heb uw naasten lief.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is nog nooit een religieuze leider geweest die voor socialisme heeft gepleit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |