Het lelijkste meest smerige wijf van fok wat seks met je wilt. Be proudquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!
Ik woon nog steeds op de zelfde plek als de maraton!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nee nee wacht. Ik weet waar outpost woont, als hij nog steeds op dezelfde plek als een paar jaar geleden woont. Myraela woont heel ergens anders.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde
Dat is een dwerg. Hele enge gast is dat. Volgens mij bedoel je hem.quote:
Wacht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!
Wat preciesquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal bestlijkt me een aparte ervaring.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
Omg hier stoer vertellen dat je seks had met zo'n fokwijf
Oh dan zal hij het wel zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Die jofu is ook afgewezen door knetter. En geilde ook op mijn ex toen ze 16 was, kocht ie dure verjaardag cadeau's enzo. En hij kon zijn fikken sowieso niet thuis houden, bij geen enkele vrouwelijke user.
Lekker ventjequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Die jofu is ook afgewezen door knetter. En geilde ook op mijn ex toen ze 16 was, kocht ie dure verjaardag cadeau's enzo. En hij kon zijn fikken sowieso niet thuis houden, bij geen enkele vrouwelijke user.
Hard gelachen wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:50 schreef Elan het volgende:
Nu weten we wel dat Possie seksuele had met Knetter
Is zeefje jouw ex?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Dat was echt een ransaap van de buitencategorie. Ik noem mezelf een pacifist maar hem zou ik best wat petsen willen verkopen, gewoon omdat hij het verdient.quote:
Jofu is afgewezen door heel veel vrouwen maar hij doet altijd alsof hij haar beste vriend is. Ik ben niet Jofu!!! Ik ben Outpost76!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
.. wowquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jofu is afgewezen door heel veel vrouwen maar hij doet altijd alsof hij haar beste vriend is. Ik ben niet Jofu!!! Ik ben Outpost76!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |