Je hebt zo'n andere user. Babewatcher oid die is pas ernstig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat hij het zou toegeven mocht het zo zijn?
Die trollt geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt zo'n andere user. Babewatcher oid die is pas ernstig.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was toen bij de meet bij Myraela thuis had zijn handen om RN heen Mono is toen superboos geworden ik zweer het je.
Haha thx mattequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd.
Maar ik zou getuigen voor je broer.
Nou zeg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zelf snap dat niet. Sorry...
Ik snap ook niet waarom je dit nu zegt...
Ik dacht dat ik voor je op kwam en je hielp...
Ik zit wel vaker mis...
Doei en zoek het zelf lekker uit!
Maar ken hem verder niet zo goedquote:
Man manquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ben niet eens bij die meet geweest!
Ik ook niet. Zie alleen wel eens wat voorbij komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ken hem verder niet zo goedDus zou niet weten.
Dit klinkt meer als die Jofunukun ofzo. Die was pas vies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was toen bij de meet bij Myraela thuis had zijn handen om RN heen Mono is toen superboos geworden ik zweer het je.
waarom zit meisje van 15 bij stel dronken fokkers thuis?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zie alleen wel eens wat voorbij komen.
Dat zou niet van invloed mogen zijn neem ik aan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou verder wel een sterke getuigenis zij van iemand met een strafblad van hier tot Tokio van zn 12e tot 17e.
rechtbank is viesquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou niet van invloed mogen zijn neem ik aan.
Dat was ik niet! Ik woon in Pijnacker niet in Rotterdam!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man
Je woonde er 2 straten achter in die periode.
Ben je knetterdronken naar huis gelopen met Astrid aka Kkj.
Ik zit mobiel dus dat zoek ik andere keer wel uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals?Van wat ik het gelezen heb houdt hij het wel gewoon bij 18+
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus dat zoek ik andere keer wel uitNu beetje onhandig/traag om uit te voeren
Die ken ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als die Jofunukun ofzo. Die was pas vies.
Nou mr green even Skypen voor een getuigenisje dan maar??quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:44 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben niet eens bij die meet geweest van Myr dus oordeel over mij nu maar ik was niet die gast die je voor je hebt!
[..]
Dat was ik niet! Ik woon in Pijnacker niet in Rotterdam!
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:44 schreef Elan het volgende:
Outpost je bent zelfs afgewezen door Knetter hoe wil je mensen ooit overtuigen dat je NIET seksueel gefrustreerd bent
Nee nee wacht. Ik weet waar outpost woont, als hij nog steeds op dezelfde plek als een paar jaar geleden woont. Myraela woont heel ergens anders.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man
Je woonde er 2 straten achter in die periode.
Ben je knetterdronken naar huis gelopen met Astrid aka Kkj.
Het lelijkste meest smerige wijf van fok wat seks met je wilt. Be proudquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!
Ik woon nog steeds op de zelfde plek als de maraton!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nee nee wacht. Ik weet waar outpost woont, als hij nog steeds op dezelfde plek als een paar jaar geleden woont. Myraela woont heel ergens anders.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde
Dat is een dwerg. Hele enge gast is dat. Volgens mij bedoel je hem.quote:
Wacht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik wel sex heb gehad met knetter omdat ze me wilde en ik niet die dwerg ben die jij bedoeld!
Wat preciesquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal bestlijkt me een aparte ervaring.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
Omg hier stoer vertellen dat je seks had met zo'n fokwijf
Oh dan zal hij het wel zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Die jofu is ook afgewezen door knetter. En geilde ook op mijn ex toen ze 16 was, kocht ie dure verjaardag cadeau's enzo. En hij kon zijn fikken sowieso niet thuis houden, bij geen enkele vrouwelijke user.
Lekker ventjequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Die jofu is ook afgewezen door knetter. En geilde ook op mijn ex toen ze 16 was, kocht ie dure verjaardag cadeau's enzo. En hij kon zijn fikken sowieso niet thuis houden, bij geen enkele vrouwelijke user.
Hard gelachen wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:50 schreef Elan het volgende:
Nu weten we wel dat Possie seksuele had met Knetter
Is zeefje jouw ex?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
Dat was echt een ransaap van de buitencategorie. Ik noem mezelf een pacifist maar hem zou ik best wat petsen willen verkopen, gewoon omdat hij het verdient.quote:
Jofu is afgewezen door heel veel vrouwen maar hij doet altijd alsof hij haar beste vriend is. Ik ben niet Jofu!!! Ik ben Outpost76!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:48 schreef JoseArcadio het volgende:
.. wowquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jofu is afgewezen door heel veel vrouwen maar hij doet altijd alsof hij haar beste vriend is. Ik ben niet Jofu!!! Ik ben Outpost76!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |