En haar ouders kwamen achter haar account.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Die ouders die per se een hond wilde waar de staart vanaf geknipt werd.
Daar openden ze een topic over. had ze niet moeten doenDamn die werd bestookt en verguisd
Denken dat een week genoeg is voor de rechter huehuehuehuequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Outpost76 het volgende:
Posts van de users aan het knippen en plakken
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
jammer dat fok dropbox down is heb graag een gezicht bij de naam
Rechter lacht hem uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat een week genoeg is voor de rechter huehuehuehue
Ik had altijd gedacht dat ze na een lange tijd als een soort Gossip girl terug zou keren hier en allerlei smakelijke dingen zou lekken over mensen die haar in vertrouwen hebben genomenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En haar ouders kwamen achter haar account.
Geef dan meteen je naam en adres via pm ik heb nl niks open staan! Ik ben een eerlijke rechtvaardige burger en jij denkt met je kut gedrag mij te intimideren!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen!
Wel eerst even checken of je geen boetes hebt openstaan.
Doei.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geef dan meteen je naam en adres via pm ik heb nl niks open staan! Ik ben een eerlijke rechtvaardige burger en jij denkt met je kut gedrag mij te intimideren!
beter geef jij je dirty secrets alvast prijs dan ben je niet meer chantabelquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat ze na een lange tijd als een soort Gossip girl terug zou keren hier en allerlei smakelijke dingen zou lekken over mensen die haar in vertrouwen hebben genomen
Maar voorlopig nog niet dus
Een week?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat een week genoeg is voor de rechter huehuehuehue
Ik heb haar alleen verteld dat ik vies dronken was en hallicuneerde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat ze na een lange tijd als een soort Gossip girl terug zou keren hier en allerlei smakelijke dingen zou lekken over mensen die haar in vertrouwen hebben genomen
Maar voorlopig nog niet dus
Die heb ik niet zoveel hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beter geef jij je dirty secrets alvast prijs dan ben je niet meer chantabel
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:35 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik zo vaak ruzie had met outpost
Als hij gaat samenspelen met fikkie goede kans hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie het al voor me.
FOK!zaak rechtbank
Elan en ik hebben ervaring met rechtbanken dus wij lachen erom
Denk je dat hij het zou toegeven mocht het zo zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
2 baclofen
Maar even zonder dollen jij valt toch op heel jong?
Ik heb niets gezegd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij gaat samenspelen met fikkie goede kans hoor.
Lasterproces van de eeuw dit dat.
Politie inval vanwege schrift ook
Ik zelf snap dat niet. Sorry...quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:35 schreef JoseArcadio het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik zo vaak ruzie had met outpost
Hij was toen bij de meet bij Myraela thuis had zijn handen om RN heen Mono is toen superboos geworden ik zweer het je.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat hij het zou toegeven mocht het zo zijn?
Doeiquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zelf snap dat niet. Sorry...
Ik snap ook niet waarom je dit nu zegt...
Ik dacht dat ik voor je op kwam en je hielp...
Ik zit wel vaker mis...
Doei en zoek het zelf lekker uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |