Ahahaha we kopen bijlmerbajes gewoon op staat toch te koopquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks zitten we samen in de Schie, pik
Same here. Al deed ik het om te voorkomen dat penisbaard en stevenmac en alles een ipban kregen.quote:
Pff welke ookalweerquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:02 schreef Elan het volgende:
Fylax vertel eens over die trol van je in het radiotopic
Quote jij hem dan want ik zie zijn posts niet. Ik wil wel graag weten hoe hij het rosmantisch verteld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:02 schreef Elan het volgende:
Fylax vertel eens over die trol van je in het radiotopic
Ik heb dit gemistquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van die rechten waardoor ze boetes kregen ahahaha Inso gaat genieten
ahahahah ja man radio49 doet/deed geen muziekrechten betalen en toen kwamen wat fokvrienden van mij erachter en gingen ze dreigen met aangeven bij muziekrexhtorganisatie hahahahhquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van die rechten waardoor ze boetes kregen ahahaha Inso gaat genieten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ahahahah ja man radio49 doet/deed geen muziekrechten betalen en toen kwamen wat fokvrienden van mij erachter en gingen ze dreigen met aangeven bij muziekrexhtorganisatie hahahahh
Koelkast had nooit weg moeten gaan die was echt goed had ook goede spullen daar voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:08 schreef JoseArcadio het volgende:
Dat radio 49 is trouwens echt helemaal doodgebloed. Er posten nog iets van 5 mensen ofzo
Kom maar opquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zullen we nu ophouden over deze onzin?
Laten we nog even een uurtje politieke discussie doen.
Als je dat zo blind ziet misschien wel ja. Allen heeft Fylax heel veel dingen gedaan waardoor hij niet meer geaccepteerd word bij ons. Dat heeft ie aan zich zelf te danken, niet aan ons. Wil je duidelijkheid mag je dar vragen aan Rob Driessen. Niet aan mij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Outpost. Erken jij van jezelf dat je geestelijk misschien ietsjes achter loopt als je je als 39-jarige drukmaakt om iemand van 16 op een forum?
Dat is elke Amerikaanse president na Theodore.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stelling: Obama is een oorlogsmisdadiger.
Dat klopt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is elke Amerikaanse president na Theodore.
Het is een internetradio.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat zo blind ziet misschien wel ja. Allen heeft Fylax heel veel dingen gedaan waardoor hij niet meer geaccepteerd word bij ons. Dat heeft ie aan zich zelf te danken, niet aan ons. Wil je duidelijkheid mag je dar vragen aan Rob Driessen. Niet aan mij.
Bed tjid hier
Was wel een nazi man.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Koelkast had nooit weg moeten gaan die was echt goed had ook goede spullen daar voor
Als je deze stelling onderuit zou moeten halen. Wat zou je dan zeggen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze stelling onderuit zou moeten halen. Wat zou je dan zeggen?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat zo blind ziet misschien wel ja. Allen heeft Fylax heel veel dingen gedaan waardoor hij niet meer geaccepteerd word bij ons. Dat heeft ie aan zich zelf te danken, niet aan ons. Wil je duidelijkheid mag je dar vragen aan Rob Driessen. Niet aan mij.
Bed tjid hier
eens, erger dan bushquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
'wel wat'quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is de gang van zaken wel wat discutabel.
Hij heeft nobelprijs voor de vrede gewonnenquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je deze stelling onderuit zou moeten halen. Wat zou je dan zeggen?
Verder is vrijhandel altijd goed geweest voor de bevolking.quote:
Ik maak me voornamelijk zorgen om het aanvechten van een nationaal geldende wet door een bedrijf en dat daar een speciale rechtbank voor komtquote:Op zondag 11 oktober 2015 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is de gang van zaken wel wat discutabel.
Verder kent niemand het verdrag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me voornamelijk zorgen om het aanvechten van een nationaal geldende wet door een bedrijf en dat daar een speciale rechtbank voor komt
Niet eens. Zou het eerder minder slecht willen noemen, zeker in vergelijking met de andere systemen. Maar ideaal is het imo ook niet echt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is vrijhandel altijd goed geweest voor de bevolking.
Een ideale samenleving bestaat niet en gaat nooit komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:19 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Niet eens. Zou het eerder minder slecht willen noemen, zeker in vergelijking met de andere systemen. Maar ideaal is het imo ook niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |