Wie is 39?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
En dan te bedenken dat zo`n iemand 39 is
Ja.quote:
Ja die Outpostvogelquote:
Als jullie nu kunnen accepteren dat ik niet die persoon was, zal ik mijn oogjes dicht knijpen en gezellig verder chatten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk verder dat een zaak niet ontvankelijk is op basis van laster op een FOK! user
Ik heb nooit iemand van iets beticht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
Als jullie nu kunnen accepteren dat ik niet die persoon was,
O ja, die ken ik helemaal niet.quote:
Gewoon een pervert dus. Ex had trouwens ook meerdere usernames maar zij zit bij mijn weten niet meer op deze site.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze had eerst een andere username. Maar het verhaal klinkt nogal hetzelfde, vandaar.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Zojuist een aanvraag gedaan om mijn KPD toegang weg te nemen.
Haha insoquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Zojuist een aanvraag gedaan om mijn KPD toegang weg te nemen.
Met zulke ordinaire zaken wil ik NIETS te maken hebbenquote:
Ik spreek hem niet meer, maar heb hem wel een paar keer gemeet. Op zich wel een aardige vent verder, maar ik had niet zo'n last van dat gegeil. Er was wel enige interesse volgens mij, maar ik weet dat wel goed op een afstand te houden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:54 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gewoon een pervert dus. Ex had trouwens ook meerdere usernames maar zij zit bij mijn weten niet meer op deze site.
Was dat die gene die zwanger op FOK! ging postenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef JoseArcadio het volgende:
Posten kkj en die hele bende nog steeds in kpd?
Nog nooit in gekeken srsquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met zulke ordinaire zaken wil ik NIETS te maken hebben
Ik denk het wel ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dat die gene die zwanger op FOK! ging posten
Ze heeft wel een kind, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dat die gene die zwanger op FOK! ging posten
Tjackas bilfies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog nooit in gekeken srs
Snap ook niet waarom jij dat hebt met jouw libido
moeder de vrouw heeft je zeker betrapt toen je in dames met een maatje meer keekquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met zulke ordinaire zaken wil ik NIETS te maken hebben
Ja geloof het welquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:56 schreef JoseArcadio het volgende:
Posten kkj en die hele bende nog steeds in kpd?
Dat kan ik niet gelovenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dven schijnt ook aanwezig te zijn.
ik wacht nog steeds tot iemand het pijpgifje naar me dm'tquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dven schijnt ook aanwezig te zijn.
Jawel. Post regelmatig naaktfotos van zijn vriendinquote:
Oh ik kijk daar serieus 1 keer per jaar als iemand hier iets linkt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Post regelmatig naaktfotos van zijn vriendin
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
Lijkt me wel vreemd idee. Foto's van je chick op fok zetten en dan weet je dat fokkie daarop fapt
schijnt goede vriend van jou te zijnquote:
Ik heb geen rechten dus kan het niet checkenquote:
Dit wil ik niet weten denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds tot iemand het pijpgifje naar me dm't
Fappen is sowieso een saaie gebeurtenis.quote:
alsof jij daar niet kijktquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen rechten dus kan het niet checken
[..]
Dit wil ik niet weten denk ik.
Straks zitten we samen in de Schie, pikquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Op jou haten O.a. En rechtzaken aanspannen tegen Inso en ik
Ah hij is dus weer dronken. Zoals altijdquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Flippies fotos waren te verwerpelijkquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |