SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Outpost76 het volgende: [..] Dat is jou mening. Waarom ben ik ineens een gore pedo?
![]()
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel meequote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
Toentertijd welquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel mee
Of was ze 15?
RN was toen net 15quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel mee
Of was ze 15?
Elan wilde ook met Cachet afspreken toen ze 16 was#GGMMquote:
Ja oke, dat maakt het wel wat andersquote:
Meet ja bij concert vanwege Jack niet haar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan wilde ook met Cachet afspreken toen ze 16 was#GGMM
sof zou je dochter kunnen zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Meet ja bij concert vanwege Jack niet haar.
Zou alleen sof doen dat weet jij ook wel.
Ja manquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wacht, possie en rocknijntje? wtf?
ahahaha kkr zieke mensen op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Mono had toen bijna de politie gebeld met z'n dronken kop
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Meet ja bij concert vanwege Jack niet haar.
Zou alleen sof doen dat weet jij ook wel.
Nastyquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Mono had toen bijna de politie gebeld met z'n dronken kop
LB dan pffffquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is van schuchter muisje naar wilde Tinderchick veranderd in een paar jaar
Zou incest overwegen danquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
sof zou je dochter kunnen zijn
Zijn al die onz-downies man manquote:
nee in JNG was het goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn al die onz-downies man manDaar moet je echt een begeleider voor regelen als die gaan meeten
Ja wel jammer ergens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is van schuchter muisje naar wilde Tinderchick veranderd in een paar jaar
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in JNG was het goed
daar gingen mensen cachie aanranden
Jij hebt JNG gemist. Dat was pas goeie soapquote:
Tjacka en ik hebben ons daar in DM om bescheurd met 10 bier achterover.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt JNG gemist. Dat was pas goeie soap
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in JNG was het goed
daar gingen mensen cachie aanranden
Ok taalnazie, waar haal je deze nonzens vandaan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef JoseArcadio het volgende:
Hey elan, kun je je die Fanta nog herinneren?
Nonsens*quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok taalnazie, waar haal je deze nonzens vandaan?
Ik wist wel dat jij het was stokkie. Je had me toen vies hard te pakken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Die is toch dood gegaan toen
Hahaha beste troll ever
Kan het me voorstellenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka en ik hebben ons daar in DM om bescheurd met 10 bier achterover.
Tjacka die toen ging stokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen
Met die Geflipte Koelkast ook![]()
Ging op een gegedven moment echt te verquote:
gewoon slechte mods dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging op een gegedven moment echt te ver
Werd van alles openbaar gegooid aan foots en whatsappgesprekkenElke avond ruzie met notes en bans
Die hele feedbacktopic was elke avond aan paginas vol
Daar ben ik ook blij om inso. Wetend dat in ieder geval jij normaal doet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij normaal Flipsie
Ik heb jng niet gemist. Ik was de eerste generatie jng tot het zo aids werd dat ik me daar echt niet meer wilde mee bemoeien. Dat jij/jullie mij daar niet hebben zien posten, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt JNG gemist. Dat was pas goeie soap
Dan was je er heel weinigquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om inso. Wetend dat in ieder geval jij normaal doet.
[..]
Ik heb jng niet gemist. Ik was de eerste generatie jng tot het zo aids werd dat ik me daar echt niet meer wilde mee bemoeien. Dat jij/jullie mij daar niet hebben zien posten, kan ik ook niets aan doen.
Wtf hoezo dat nou weerquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet ook nog wel dat Monique de wouten ging bellen
En modjes die nooit kwamenquote:
Weet niet meer.quote:
WTFquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wacht, possie en rocknijntje? wtf?
Oh ja die VMDS nog wat ofwatquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet meer.
Iemand van JNG ging haar toen paar keer bellen, belde ze de wouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |