Ik ben dan wel hommo maar ik drink geen wijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekkere witte slobberwijntjes gehad?
Gofferdommequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je ons anders dan normale mensen doe niet zo denigrerend jezus discriminatie enz.
Heb je een leuk broertje?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zat vrijgezelle twinkjes in Groningen.
wat voor lichtjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de action superleuke lichtjes gekocht vandaag
Lelijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dan wel hommo maar ik drink geen wijn
die keer dat ik een hele fles over een tapijt heb leeggegooid besefte ik me dat dat de laatste keer moest zijn
Hihi!quote:
Nee, een broerquote:
Oh, jij bent goed met inrichtings?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de action superleuke lichtjes gekocht vandaag
mijn tapijt toevallig.quote:
heb ik ook. maar ik heb in het midden aan mijn plafond wel een reeks lichtjes hangen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een verlichtingprobleem rechts (voor de kijker) in de hoek. Wat voor lamp moet het worden!
chaisse longue?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
mooie bank trouwens. waar gekocht? ik wil een hoekbank mét zo'n lange ding. maar dat is moeilijk te vinden
Ja, maar dan moet die nog tussen bank en muur.. Wordt niksquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook. maar ik heb in het midden aan mijn plafond wel een reeks lichtjes hangen.
in de hoek heb ik een staande lamp neergezet, maar gebruik ik verder bijna nooit
hoezo niet? een kleine smalle poot en zo'n ondergrond kan prima onder bank. lichtknopje een beetje aanpassen en op de rand van de bank neerzettenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet die nog tussen bank en muur.. Wordt niks!
Bank via mn baas, had hem nog maar net en is gaan verhuizen. Nog piekfijn in orde. Je kan ze kopen bij Budgethomestore, zit achter de kwantum aan het hoendiep.
Naja... kan kan kan... morgen ff langs kwantum ikea en dingen. Denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet? een kleine smalle poot en zo'n ondergrond kan prima onder bank. lichtknopje een beetje aanpassen en op de rand van de bank neerzetten
niet zo moeilijk doen rene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |