weet ikquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
maar als mod was jij ook onredelijk morti
Maakt me ook allemaal niet echt uit, maar holy shit, wiens fantasie is ditquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar het is Elan he. Die maakt me vaker zwart dan dat hij normaal tegen me doet.
Ik heb niet teruggelezen. Is het de moeite waard?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt me ook allemaal niet echt uit, maar holy shit, wiens fantasie is dit... Iemands stiekeme RN en Possie fan fiction, nee bedankt.
elke modquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
maar als mod was jij ook onredelijk morti
jij wilde eem vrouwtjequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja nou maakt t uit kater of poes piemel of vagina
is toch gecastreerd/gesteriliseerd
jij was ook onredelijk tegen mij in exa'11, jaquote:
nee en de mods danquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel users zijn dan ook strontvervelend
http://www.dierenasielsta(...)&catid=11&Itemid=104quote:
Klinkt als bobkadt.quote:Ziet u hier onze mooie kater Ziggy
Ziggy is bij ons terecht gekomen als zwerver. Ziggy is een ontzettende lieve en sociale kater en zijn verzorgers dachten dan ook dat hij snel weer opgehaald zou worden door zijn eigenaar. Dat is dus niet gebeurd.
Ziggy is een hele lieve kater en heeft al enkele harten van de verzorgers gestolen. Hij is rustig in de omgang en is dol op knuffels. Hij houdt ook erg van relaxen. Ziggy is ruim 2 jaar oud. Zoekt u een makkelijke kat dan is Ziggy misschien wel de perfecte match voor u!
Oordeel zelf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen. Is het de moeite waard?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is jou mening.
Waarom ben ik ineens een gore pedo?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw Omdat je niet van kleine meisjes af kan blijven als je bier op hebt. Ahum RN Ahum....
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was 17 toch zei jij? Dat valt dan allemaal nog wel mee
Of was ze 15?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wacht, possie en rocknijntje? wtf?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, dat maakt het wel wat anders
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man
Mono had toen bijna de politie gebeld met z'n dronken kop
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn al die onz-downies man manDaar moet je echt een begeleider voor regelen als die gaan meeten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok taalnazie, waar haal je deze nonzens vandaan?
Elan, beste fan fiction schrijver van 2015.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTFIk en RN? Ik ken RN niet prive, laat staan dat ik haar ooit heb aangeraakt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij was ook onredelijk tegen mij in exa'11, ja
ja zag ik vanmiddag ook. leek me ook erg leukquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.dierenasielsta(...)&catid=11&Itemid=104
[..]
Klinkt als bobkadt.
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Elan, beste fan fiction schrijver van 2015.
is dat zo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
Toen ik Etsu leerde kennen was hij ook 17. So what
Heb jij zijn anale maagdelijkheid genomen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
Toen ik Etsu leerde kennen was hij ook 17. So what
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij zijn anale maagdelijkheid genomen?
Als het nu aan Elan ligt, wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.
quote:
Weet ik, ik ken hem ook alleen maar als zo'n persoonquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.
En het imago van Groningen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.
hoe hebben wij elkaar leren kennen en wanneer was dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Als het nu aan Elan ligt, wel ja.
Weet je niks meer van. Heb je toentertijd eerst een grammetje wit gegeven. Als het aan Elan ligt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe hebben wij elkaar leren kennen en wanneer was dat?
Precies. Laat gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken hem ook alleen maar als zo'n persoon. Heb altijd wel een beetje medelijden met mensen die leven van leugens. Maar goed, dat is niet echt mijn probleem verder
.
Daar kom (haha) ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs Groningen heeft een duistere kant, met die hivparty's enzo
homewreckerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Renee
Aangezien jij en Patrick in een sleur zitten wacht ik nog steeds op een appje
Zitten wij in een sleur en heb jij een mobiel nummer voor me?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Renee
Aangezien jij en Patrick in een sleur zitten wacht ik nog steeds op een appje
Ik overwoog om mezelf de gracht in te fietsen maar in een vlaag van verstand besloot ik m'n weg rustig te vervolgenquote:
Dit wordt niks merk ik alquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zitten wij in een sleur en heb jij een mobiel nummer voor me?
Lekkere witte slobberwijntjes gehad?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vandmiddag bij de drie gezusters
Zie je ons anders dan normale mensen doe niet zo denigrerend jezus discriminatie enz.quote:
Ik ben dan wel hommo maar ik drink geen wijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekkere witte slobberwijntjes gehad?
Gofferdommequote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je ons anders dan normale mensen doe niet zo denigrerend jezus discriminatie enz.
Heb je een leuk broertje?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zat vrijgezelle twinkjes in Groningen.
wat voor lichtjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de action superleuke lichtjes gekocht vandaag
Lelijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dan wel hommo maar ik drink geen wijn
die keer dat ik een hele fles over een tapijt heb leeggegooid besefte ik me dat dat de laatste keer moest zijn
Hihi!quote:
Nee, een broerquote:
Oh, jij bent goed met inrichtings?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de action superleuke lichtjes gekocht vandaag
mijn tapijt toevallig.quote:
heb ik ook. maar ik heb in het midden aan mijn plafond wel een reeks lichtjes hangen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een verlichtingprobleem rechts (voor de kijker) in de hoek. Wat voor lamp moet het worden!
chaisse longue?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
mooie bank trouwens. waar gekocht? ik wil een hoekbank mét zo'n lange ding. maar dat is moeilijk te vinden
Ja, maar dan moet die nog tussen bank en muur.. Wordt niksquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook. maar ik heb in het midden aan mijn plafond wel een reeks lichtjes hangen.
in de hoek heb ik een staande lamp neergezet, maar gebruik ik verder bijna nooit
hoezo niet? een kleine smalle poot en zo'n ondergrond kan prima onder bank. lichtknopje een beetje aanpassen en op de rand van de bank neerzettenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet die nog tussen bank en muur.. Wordt niks!
Bank via mn baas, had hem nog maar net en is gaan verhuizen. Nog piekfijn in orde. Je kan ze kopen bij Budgethomestore, zit achter de kwantum aan het hoendiep.
Naja... kan kan kan... morgen ff langs kwantum ikea en dingen. Denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet? een kleine smalle poot en zo'n ondergrond kan prima onder bank. lichtknopje een beetje aanpassen en op de rand van de bank neerzetten
niet zo moeilijk doen rene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |