Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Elan, beste fan fiction schrijver van 2015.
is dat zo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
Toen ik Etsu leerde kennen was hij ook 17. So what
Heb jij zijn anale maagdelijkheid genomen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
Toen ik Etsu leerde kennen was hij ook 17. So what
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij zijn anale maagdelijkheid genomen?
Als het nu aan Elan ligt, wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.
quote:
Weet ik, ik ken hem ook alleen maar als zo'n persoonquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo is Elan. Trek het je niet teveel aan. Ik zou aids hebben volgens hem, maar geen idee waar dat vandaan komt.
En het imago van Groningen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je onbeschermde sex hebt met een andere man via de achteruit/ingang. Daar komt het vandaan.
hoe hebben wij elkaar leren kennen en wanneer was dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Als het nu aan Elan ligt, wel ja.
Weet je niks meer van. Heb je toentertijd eerst een grammetje wit gegeven. Als het aan Elan ligt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe hebben wij elkaar leren kennen en wanneer was dat?
Precies. Laat gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken hem ook alleen maar als zo'n persoon. Heb altijd wel een beetje medelijden met mensen die leven van leugens. Maar goed, dat is niet echt mijn probleem verder
.
Daar kom (haha) ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs Groningen heeft een duistere kant, met die hivparty's enzo
homewreckerquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Renee
Aangezien jij en Patrick in een sleur zitten wacht ik nog steeds op een appje
Zitten wij in een sleur en heb jij een mobiel nummer voor me?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Renee
Aangezien jij en Patrick in een sleur zitten wacht ik nog steeds op een appje
Ik overwoog om mezelf de gracht in te fietsen maar in een vlaag van verstand besloot ik m'n weg rustig te vervolgenquote:
Dit wordt niks merk ik alquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zitten wij in een sleur en heb jij een mobiel nummer voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |