Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?quote:
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweestquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweest
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!
Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen...![]()
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen...
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
foto's van 3 jaar geleden is gek, snap t wel.quote:
ja maar die van ik wil met je ik bed liggen was echt fucking leuk, die heb ik 2 jaar geleden ontmoet en grappig gesprek. Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks. De 1 probeert alles goed te doen denk ik, de ander zit teveel in de sportschool en weer een ander weet me ook niet te interesseren met saaie vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?
Daarnet waren ze nog:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:33 schreef BeeGees het volgende:
Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:18 schreef BeeGees het volgende:
En ik vind 3 jongens echt helemaal leuk leuk leuk. Te leuk.
heb het niet over seks gehad, dus ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).
[..]
Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.
Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet waren ze nog:
[..]
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.
Nee maar die punten van sportschool, teveel proberen enzo dat deden ze gister om 20.00 uur (je post) vast ook al wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets
Ben ik kritisch?
Voor jou vast ja, nevermind de ander of enig fatsoen in het algemeen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.
Er zijn naar weinig mannen die niet aan seks denken als ze contact hebben met een interessante vrouw volgens mij. Ik zou eerst gewoon eens aankaarten dat je dat soort dingen liever voor wat later bewaard en kijken hoe hij daarop reageert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets
Ben ik kritisch?
Die waren ook niet leuk leuk leuk, maar wel prima qua uiterlijk en gesprekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee maar die punten van sportschool, teveel proberen enzo dat deden ze gister om 20.00 uur (je post) vast ook al wel.
In die zin vind ik het een snelle switch.
Mbt het seksgedeelte snap ik dat je daar op afhaakt
Een berichtje van "sorry maar dit gaat hem niet worden" kost zo weinig moeite, waarom zou je het fatsoen niet hebben om dat gewoon even te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.
ja, maar als een jongen dat aankaart weet je al genoeg toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zijn naar weinig mannen die niet aan seks denken als ze contact hebben met een interessante vrouw volgens mij. Ik zou eerst gewoon eens aankaarten dat je dat soort dingen liever voor wat later bewaard en kijken hoe hij daarop reageert.
Deezertje heeft zelf hbo journalistiek gedaan, dus ik betwijfel of hij weledelzeergeleerd is. Maar het is zijn goed recht, ik geef zelf ook niet de voorkeur aan mbo of lager. Trouwens kan hij ook bedoelen dat het vakgebied hem niet interesseert, ongeacht opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.
vind ikzelf onnodig, het is niet dat als je eens met elkaar praat je elkaar verantwoording af hoort te leggen als je er geen zin meer in hebt. Je praat toch ook niet altijd terug als een man je aanspreekt tijdens stappen of zo random? Het is vast onfatsoenlijk maar de boodschap is helder en ik vind het eig niet onfatsoenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een berichtje van "sorry maar dit gaat hem niet worden" kost zo weinig moeite, waarom zou je het fatsoen niet hebben om dat gewoon even te doen?
Als een man me aanspreekt tijdens het stappen reageer ik altijd, of ik zeg nee, of ik maak er een leuk praatje mee. Maar ik loop niet met m'n neus omhoog voorbij nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
vind ikzelf onnodig, het is niet dat als je eens met elkaar praat je elkaar verantwoording af hoort te leggen als je er geen zin meer in hebt. Je praat toch ook niet altijd terug als een man je aanspreekt tijdens stappen of zo random? Het is vast onfatsoenlijk maar de boodschap is helder en ik vind het eig niet onfatsoenlijk.
Dat hij graag met je naar bed zou willen? Dat hoeft niet erg te zijn imo. Als zijn hele handelen er maar niet op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja, maar als een jongen dat aankaart weet je al genoeg toch?
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
Dat hij graag met je naar bed zou willen? Dat hoeft niet erg te zijn imo. Als zijn hele handelen er maar niet op gebaseerd is.
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook zoooo'n dunne en volledig arbitraire scheidslijn...m
Net de juiste opmerking (zeldzaam) "oooohpartyinmahpants!"
Overige opmerkingen vallen tussen "" en "straaaangerdangerstraaaangerdangeeeer!"
ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.
Als je elkaar al eens ontmoet hebt en het klikte, is het anders.
we hebben elkaar wel ontmoet 2 jaar geleden, maar vind het niet erg leuk. Daarmee laat hij al zien dat hij op seks uit is. Laat ik daar nou net niet op uit zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.
Als je elkaar al eens ontmoet hebt en het klikte, is het anders.
dat iemand zulke dingen vraagt slaat al nergens op. Die snappen er niks van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Ik vraag me ook af wat voor type ze daarmee wel in bed krijgen
Het is eigenlijk gewoon kei saai... ik ben echt niet preuts (al is dat wel vaak de conclusie als ik niet meteen in wil gaan op 'wat is cupmaat' of 'wat zou je met me doen als ik nu naast je lag') maar ik heb geen zin in mannen die hun piemel op een presenteerblaadje aanbieden. Daar zit toch geen lol in?
Waarom snappen zij er niks van volgens jou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:10 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat iemand zulke dingen vraagt slaat al nergens op. Die snappen er niks van.
Oh fuck jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Ik vraag me ook af wat voor type ze daarmee wel in bed krijgen
Het is eigenlijk gewoon kei saai... ik ben echt niet preuts (al is dat wel vaak de conclusie als ik niet meteen in wil gaan op 'wat is cupmaat' of 'wat zou je met me doen als ik nu naast je lag') maar ik heb geen zin in mannen die hun piemel op een presenteerblaadje aanbieden. Daar zit toch geen lol in?
Nee, die moet er nog inquote:
Zeg jij het maar, ik kan het niet altijd checken. Soms met google image search is het wel snel duidelijk dat een oude man zich voordoet als jonge meid. Hoeveel het er zijn, weet ik niet. Misschien dat dit geldt voor mannen die vrouwen zoeken, maar dat in jouw geval het andersom reuze mee valt wat fakers betreft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Zo veel fakers zitten er toch niet op datingsites?
Dat ze haar als de prinses die ze is moeten behandelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom snappen zij er niks van volgens jou?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh fuck ja![]()
"Wat zou je doen als..?"
Sterf toch af fantasieloze aap. Zullen we dat gewoon bekijken op het moment dat zich voordoet? (Wat je hier mee al hebt uitgesloten.)
En dan inderdaad ook nog zo'n armetierige poging tot fuckeriseenpsychologischtermvoorwaariknunietopkom... nah jah iig jou proberen wijs te maken dat je het niet geil vindt omdat jij preuts bent ipv omdat zij een droogtrekkende sfeerspons zijn.
Wat denk je anders dat mannen doen op een vluchtig medium als tinder? Iemand zoeken waarmee ze het wereldvoedselprobleem op kunnen lossen onder het genot van een Latté Macchiato in een of ander hipstercafé?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:05 schreef BeeGees het volgende:
[..]
we hebben elkaar wel ontmoet 2 jaar geleden, maar vind het niet erg leuk. Daarmee laat hij al zien dat hij op seks uit is. Laat ik daar nou net niet op uit zijn.
En die ander heb ik 100x gezien in de stad zonder een woord te wisselen, maar maakt het niet minder jammer.
Buiten Tinder ben ik alleen op paiq een keer op een nepper gestuit. Maar dat was zo'n overduidelijke spammer dat het binnen 2 seconden ook duidelijk was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:26 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, ik kan het niet altijd checken. Soms met google image search is het wel snel duidelijk dat een oude man zich voordoet als jonge meid. Hoeveel het er zijn, weet ik niet. Misschien dat dit geldt voor mannen die vrouwen zoeken, maar dat in jouw geval het andersom reuze mee valt wat fakers betreft.
Ja echt belachelijk veel. Heb er zelf ook al meerdere keren het contact om verbroken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ze haar als de prinses die ze is moeten behandelen.Gezien haar topic over d'r tweedejaars HBO struggles schat ik haar rond de 20.. Wat verwacht je anders van je leeftijdsgenoten..
[..]. Mannen doen dit serieus ook met regelmaat?
Als dat een issue gaat zijn, dan zijn mijn kansen verkekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Hoe kijken jullie ertegen aan als iemand al een lange tijd single is?
Ik ben nu ruim 2 jaar single en had afgelopen week een speeddate op paiq, na wat kort gepraat vroeg ze hoe lang ik al single was, toen ik zei 2 jaar was haar reactie "Haha veel te lang doei". EN weg was ze.
Het kan mij echt geen ene moer schelen, maar was wel benieuwd of dit überhaupt voor meer mensen een ding is.
Whut serieus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Ik ben nu ruim 2 jaar single en had afgelopen week een speeddate op paiq, na wat kort gepraat vroeg ze hoe lang ik al single was, toen ik zei 2 jaar was haar reactie "Haha veel te lang doei". EN weg was ze.
Het kan mij echt geen ene moer schelen, maar was wel benieuwd of dit überhaupt voor meer mensen een ding is.
Gewoon even je veroveringen uit die twee jaar opsommen. Virtueel plasje over d'r heen doen ter dominantie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Dit moet een grapje zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Vraag het haarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je doorgaan op de app als 't niet klikt en niet van plan bent te daten? Ik krijg de hele tijd berichten als: ff broodje halen, sprinten naar trein, door naar huis, halfuur wachten op trein grrr.. Dat boeit me echt geen flikker! Wat heb ik daar aan? Geeft me meer het idee dat je gewoon nergens over te praten hebt dus nodigt niet uit naar een date. Laat staan als je dan ook nog oude foto's gebruikt.
Aandacht. Klinkt herkenbaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je doorgaan op de app als 't niet klikt en niet van plan bent te daten? Ik krijg de hele tijd berichten als: ff broodje halen, sprinten naar trein, door naar huis, halfuur wachten op trein grrr.. Dat boeit me echt geen flikker! Wat heb ik daar aan? Geeft me meer het idee dat je gewoon nergens over te praten hebt dus nodigt niet uit naar een date. Laat staan als je dan ook nog oude foto's gebruikt.
En volgens mij heb ik nergens mijn studie genoemd GB...
Wie zegt dat je door moet gaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
9 uit 10 op tinderquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
. Mannen doen dit serieus ook met regelmaat?
Het geeft alleen aan als je wat ervaring hebt.. Die vraag komt vroeg of laat tijdens het daten: hoe waren je andere relaties? Je kan eerlijk zeggen dat je al vijf jaar of je hele leven vrijgezel bent. Maakt dat wat uit? Voor de een wel, de ander niet.quote:
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat een issue gaat zijn, dan zijn mijn kansen verkeken
Ik heb wel eens vaker gehoord dat jezelf normaal gedragen al bonuspunten was, maar dit is wel erg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
9 uit 10 op tinder
Serieus, als je daar in staat bent om een paar dagen normaal tegen me te praten heb je zo al 12 bonuspunten te pakken. Dus eigenlijk moet je die knuppels gewoon bedanken voor hun debiele gedrag
Insert forever alone.jpg ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat een issue gaat zijn, dan zijn mijn kansen verkeken
Gezien de rest van het gesprek vrees ik dat ze bloedserieus was.quote:
Dat zegt natuurlijk helemaal niks, ik ben nu 28 dus dat ik sinds mijn 26e geen relatie heb zegt weinig, bovendien zegt het ook niets over wat ik buiten mijn relaties doe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het geeft alleen aan als je wat ervaring hebt.. Die vraag komt vroeg of laat tijdens het daten: hoe waren je andere relaties? Je kan eerlijk zeggen dat je al vijf jaar of je hele leven vrijgezel bent. Maakt dat wat uit? Voor de een wel, de ander niet.
Wat betreft die fakers sta ik noch positief noch negatief erin. Dat is gewoon wat ik tegenkom. Dat ik verder de kwaliteit niet denderend vind, is inderdaad negatief van mijn kant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
Klinkt eerder alsof je er gewoon overdreven negatief in staat
Je hebt geen relatie nodig om ervaring te hebben hoor. Ik heb al bijna 9 jaar een relatie. En die nu dus open is. Bij m'n eerste date als opgegroeid meisje ofzoiets, was ik onervaren als de pest. Toen ik gezoend werd kon ik alleen maar als een stomme goudvis met m'n mond open staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het geeft alleen aan als je wat ervaring hebt.. Die vraag komt vroeg of laat tijdens het daten: hoe waren je andere relaties? Je kan eerlijk zeggen dat je al vijf jaar of je hele leven vrijgezel bent. Maakt dat wat uit? Voor de een wel, de ander niet.
Zelfs al zou ik een one night stand willen (dat wil ik niet en toch gebruik ik Tinder want er zitten genoeg mensen op die het niet alleen daarvoor gebruiken. Het is alleen even zoeken helaas) dan nog gaat dat niet gebeuren als je meteen een stomme grap maakt over mijn borsten of vraagt of ik goed kan pijpen of zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat denk je anders dat mannen doen op een vluchtig medium als tinder? Iemand zoeken waarmee ze het wereldvoedselprobleem op kunnen lossen onder het genot van een Latté Macchiato in een of ander hipstercafé?
Ze zullen er vast zijn, maar ruim in de minderheid. Als je opzoek bent naar iets serieus moet je je speelveld daarop aanpassen. Als je kleine nichtje van 7 wil trampolinespringen ga je ook niet naar de kinderboerderij.
Number game, van de 100 keer dat ze het vragen zal er vast wel 1 ja zeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik een one night stand willen (dat wil ik niet en toch gebruik ik Tinder want er zitten genoeg mensen op die het niet alleen daarvoor gebruiken. Het is alleen even zoeken helaas) dan nog gaat dat niet gebeuren als je meteen een stomme grap maakt over mijn borsten of vraagt of ik goed kan pijpen of zo
En nu ik toch aan het ranten ben: Wat is het met mensen die vragen of ik vanavond een wijntje kom drinken? Werkt dat ooit? Sowieso, wie heeft er een agenda die zo leeg is dat dat werkt?
Dat is toch zonde van je tijd en helemaal niet leuk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Number game, van de 100 keer dat ze het vragen zal er vast wel 1 ja zeggen.
Dat haal ik uit je posthistorie. Wat een lief meisje dat ze jou op de hoogte houdt. Nou weet je eindelijk waarom al die vrouwen in het OV uren op hun schermpje staren: om mannen zoals jij van dit soort activiteiten op de hoogte te houden. Is ze flink aangekomen gezien het gebruik van oude foto's ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Af en toe iets spontaans kunnen doen is ook leuk. Als ik ergens een hekel aan begin te krijgen is het geneuzel over het inplannen van iets. Ja, nee, de komende 2 weken zit ik vol, moeilijkmoeilijk, schuivenditdatalles en dan uiteindelijk toch wel over een paar dagen kunnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van je tijd en helemaal niet leuk?
En er zijn efficiëntere manieren lijkt me
Naja, ik snap het blijkbaar gewoon niet
Dat is nou het verschil tussen online daten en reallife daten wat mij betreft. Online daten voelt als kiloknallers uitzoeken in de supermarkt, terwijl reallife daten voelt als die ene exclusieve schouderkarbonade waar je diep voor in de beurs moet tasten in een luxe restaurant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:
Ben zelf niet vies van af en toe een opmerking, maar zodra ik het gevoel krijg dat ik alleen als stuk vlees gezien word ben ik weg.
Je kan Relatieplanet natuurlijk proberen. Volgens mij redelijk serieuze ite, alleen niet gratis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:52 schreef Elvi het volgende:
Ok dus Tinder is niet voor serieuze relaties? Want dan kan ik dat lekker links laten liggen
Dat dus. Van die moeilijke mensen die eventueel volgende week zondag tussen 16:00 en 18:00 een gaatje hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Af en toe iets spontaans kunnen doen is ook leuk. Als ik ergens een hekel aan begin te krijgen is het geneuzel over het inplannen van iets. Ja, nee, de komende 2 weken zit ik vol, moeilijkmoeilijk, schuivenditdatalles en dan uiteindelijk toch wel over een paar dagen kunnen.
Doe niet zo interessant godverdomme en plan gewoon wat in.
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:53 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Dat is nou het verschil tussen online daten en reallife daten wat mij betreft. Online daten voelt als kiloknallers uitzoeken in de supermarkt, terwijl reallife daten voelt als die ene exclusieve schouderkarbonade waar je diep voor in de beurs moet tasten in een luxe restaurant.
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Van die moeilijke mensen die eventueel volgende week zondag tussen 16:00 en 18:00 een gaatje hebben.
Man die moeten me toch een partij belangrijk zijn
De uitkomst is zo te horen niet perse veel anders dan zoenen in de kroeg zonder relatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
Haha ok dan ligt dat niet aan mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De uitkomst is zo te horen niet perse veel anders dan zoenen in de kroeg zonder relatie
Al jouw relaties ontstaan online? Dus irl is het een te groot taboe om aan te geven dat je een open relatie zoekt of hebt? Serieuze vraag, want ik ken dit allemaal niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.
In drukke periodes plan ik ook gewoon zulke avonden in. Ik weet gewoon dat ik anders instort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.
Ehm alle contacten die ik tot nu toe heb gehad zijn online ontstaan ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:58 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Al jouw relaties ontstaan online? Dus irl is het een te groot taboe om aan te geven dat je een open relatie zoekt of hebt? Serieuze vraag, want ik ken dit allemaal niet.
Buiten de soms irritante interessantdoenerij met agenda-drukte plan ik ook gewoon zulke avonden in en ben ik dan ook niet beschikbaar om af te spreken. Zeker niet in de eerste paar dates.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.
Nee maar ik ben nooit zo met flirten bezig in de kroeg. Ik heb het altijd veel te druk met dansen en bijkletsen met de mensen met wie ik benquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.
Heb jij dat wel eens gedaan rhub? Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
Ik heb globaal wel in mijn hoofd wat ik 's avonds wil doen op weekbasis, maar kan ook prima schuiven. Al mijn hobby's kan ik zelf indelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit vaak vol dus dan ga ik die ene avond dat ik nog niks heb zeker niet iets doen met iemand van tinder wiens eerste vraag was: Kom je vanavond een wijntje drinken?
Ik vind het heel leuk als iemand na een tijdje chatten voorstelt om iets te gaan doen, zelfs als het spontaan is (en dan misschien niet uit komt, maar dat zien we dan wel) maar niet voor we een woord gewisseld hebben
Dat vind ik raar en creepy
Prinses, erwt, alles!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ben ik kritisch?
Alleen zoenen inderdaad. Voor nu althansquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkste
Nog wezen stappen in je nieuwe woonplaats, beetje vrouwen aangesproken enz?
Omdat tinder daar eigenlijk het meeste voor gebruikt word? Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan? Waarom trek je hier meteen conclusies uit? Niet iedere man is zo. Stel gewoon een drankje voor, meer niet. En kijk dan verder. Sommige zullen afhaken, dan weet je meteen dat t bij hen alleen om seks draait. En sommigen zullen dat prima vinden, blijkbaar zoek jij dat type. En nogmaals, die zijn er echt wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Ga haar nou eens daten Zeikbeer (jij had beter die nick kunnen nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Het zou mij weinig uit maken. Maar ik ben dan ook zelf al lange tijd vrijgezel. Wel kortzichtig om daarop af te haken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
gewoon normaal doen levert volgens mij meer seks op dan meteen vragen of ze bij je onder de douche springtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan?
Probeer je nu echt te zeggen dat als een man meteen begint over samen douchen/je ondergoed/etc dat je daar geen conclusies aan moet verbinden? Het lijkt me juist erg naïef om dan gewoon heel droog op een date te gaan als je er verder niks mee wil. Raken beide partijen alleen maar teleurgesteldquote:Waarom trek je hier meteen conclusies uit?
Waarom vind je dat raar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Al zou ik het wel raar vinden als iemand bv een 5 jaar droogstaat ofzo
Omdat ik geen idee heb hoe je dat doetquote:
Maar als je nu zin in seks hebt, zou je het toch kunnen proberen? Tenzij je een geweldige fuckbuddy hebt die altijd tijd voor je maakt begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als een man in het eerste (of zelfs tweede) gesprek al begint over samen douchen of alleen bij mij willen afspreken (ook niet verdacht ofzo) dan komt er echt geen date. Dan heb ik het de komende 3 maanden ook te druk
Is dat zo? Ik heb juist t idee dat ik te vaak niet duidelijk genoeg ben en daarom al een flinke tijd droog sta. Terwijl ik toch regelmatig dates heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon normaal doen levert volgens mij meer seks op dan meteen vragen of ze bij je onder de douche springt
[..]
Probeer je nu echt te zeggen dat als een man meteen begint over samen douchen/je ondergoed/etc dat je daar geen conclusies aan moet verbinden? Het lijkt me juist erg naïef om dan gewoon heel droog op een date te gaan als je er verder niks mee wil. Raken beide partijen alleen maar teleurgesteld
Dit ja. Maar als het contact leuk is en ik heb nog zin om dat huispak te verruilen voor wat beter dan ga wel in op zo'n voorstel, om ergens iets te drinken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik spreek vnl af met MENSEN. Die hebben op andere avonden andere plannen.
Dat zijn daarbij doorgaans mensen die ik mag of waar ik zelfs van hou en waarvan ik WEET dat ik er een leuke avond mee zal hebben.
Een date met een onbekende zal daar dus geen voorang op krijgen.
Ik ben vast een preutse muts maar ik doe niet aan one night stands. Dus nee ook alleen voor seks ga ik niet op date.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar als je nu zin in seks hebt, zou je het toch kunnen proberen? Tenzij je een geweldige fuckbuddy hebt die altijd tijd voor je maakt begrijp ik het wel.
Als hij irl niet lekker er uit ziet ga je na 1 drankje naar huis... Mr. Perfect kom je nog wel een andere keer tegen
Zo moeilijk is dat echt niet. Zelfs niet als je gewoon sociaal bent, geen principiële bezwaren hebt en wel de behoefte hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb hoe je dat doet
Of geen behoefte aan seks, of 1 of ander groot principe kwestie of niet sociaal waardoor het lukt.
Je kunt heel wat subtieler zijn dan dat en er toch een fuckbuddy aan overhouden. Ik denk dat niet veel vrouwen gecharmeerd zijn van die voorbeelden die worden gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar als je nu zin in seks hebt, zou je het toch kunnen proberen? Tenzij je een geweldige fuckbuddy hebt die altijd tijd voor je maakt begrijp ik het wel.
Als hij irl niet lekker er uit ziet ga je na 1 drankje naar huis... Mr. Perfect kom je nog wel een andere keer tegen
Wat een onzin. Je mag best wel direct zijn af en toe maar te expliciet werkt echt niet. Zorgen dat je een leuke chat hebt dan komt er snel een date. En als dat soepel gaat kun je wel een beetje hinten op sex. Werkt een stuk effectiever dan direct hinten op sex. Dan weet je bijna zeker dat je niet gaat daten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat tinder daar eigenlijk het meeste voor gebruikt word? Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan? Waarom trek je hier meteen conclusies uit? Niet iedere man is zo. Stel gewoon een drankje voor, meer niet. En kijk dan verder. Sommige zullen afhaken, dan weet je meteen dat t bij hen alleen om seks draait. En sommigen zullen dat prima vinden, blijkbaar zoek jij dat type. En nogmaals, die zijn er echt wel.
volgens mij zijn er weinig vrouwen die er op in gaan. Terwijl je best een fuckbuddy of one night stand kunt scoren als je gewoon normaal doetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of zoals jij niet duidelijk genoeg, of tewel te bang / niet uhm actief genoeg/niet de eerste stap durf te zetten (kom even niet op het juiste woord).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef yats het volgende:
Zo moeilijk is dat echt niet. Zelfs niet als je gewoon sociaal bent, geen principiële bezwaren hebt en wel de behoefte hebt.
niet assertief?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zoals jij niet duidelijk genoeg, of tewel te bang / niet uhm actief genoeg/niet de eerste stap durf te zetten (kom even niet op het juiste woord).
In deze gevallen ook geen type waar ik iets mee zou willen, dus blijft onder ht mom van "raar"
Ach, ik vind het nog redelijk onschuldig. Het had platter gekund met "Zal ik die jetsers eens lekker onder handen nemen straks? Lekker die harde tepels insoppen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt heel wat subtieler zijn dan dat en er toch een fuckbuddy aan overhouden. Ik denk dat niet veel vrouwen gecharmeerd zijn van die voorbeelden die worden gegeven.
De move bedoel je? Dat kan. Aan de andere kant, als iemand echt leuk is, wat boeit t dan wie de move maakt? Waarom zou de man dat standaard moeten doen? Duidelijk ben ik meestal wel overigensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zoals jij niet duidelijk genoeg, of tewel te bang / niet uhm actief genoeg/niet de eerste stap durf te zetten (kom even niet op het juiste woord).
In deze gevallen ook geen type waar ik iets mee zou willen, dus blijft onder ht mom van "raar"
Dat staat niet in mijn post. Zoals eefje zei, assertiviteit. Dat hoeft niet in die ene move te zetten. Die zet ik dan net zo goed wel. Gaat erom dat het er wel in zit, dat ie dat uitstraalt etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:38 schreef yats het volgende:
De move bedoel je? Dat kan. Aan de andere kant, als iemand echt leuk is, wat boeit t dan wie de move maakt? Waarom zou de man dat standaard moeten doen? Duidelijk ben ik meestal wel overigens
Ja sorry maar het is gewoon een beetje lachwekkend vaak. En zo niet geil. Veel spannender als iemand wel hint (dus een seksueel wezen) maar je een beetje laat smachten. Vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nog redelijk onschuldig. Het had platter gekund met "Zal ik die jetsers eens lekker onder handen nemen straks? Lekker die harde tepels insoppen?" Het is ook maar net wat de context eromheen is.
Ik denk dat er genoeg meiden zouden zijn die er wel op zullen ingaan, mits de overige voorwaarden goed zijn (leuk gesprek, aantrekkelijke foto).
Ik heb je nummer niet gekregen die avondquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Over de kroeg gesproken. Onlangs wel een leuke man ontmoet (al was ik wat aangeschoten). Ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor / hem nog eens tegenkom.
Komt omdat jij het niet was hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:17 schreef K44S het volgende:
Ik heb je nummer niet gekregen die avond.
bij mij is het nog steeds stil
Blauwtje lopen via Fok! Ook weer eens mee gemaaktquote:
Met een dergelijke afgezaagd fok 'grapje', tja, meer dan dat mag je er ook niet van verwachten hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:25 schreef K44S het volgende:
Blauwtje lopen via Fok! Ook weer eens mee gemaakt
Ik verwachtte ook nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke afgezaagd fok 'grapje', tja, meer dan dat mag je er ook niet van verwachten he
Via FOK! daten is de enige optie voor mij.quote:
Silenus leeft nog. Zie em regelmatig op een ander forum langskomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:22 schreef Godshand het volgende:
Silenus lukte het overigens volgens zijn verhalen wel om op dezelfde avond dat hij chat via een datingsite een wijntje met haar te gaan drinken in de kroeg/park/bij haar thuis.
Of die verhalen waar waren weet ik niet, maar waarom zou het niet kunnen?
Leeft die gast nog? Of is hij inmiddels getrouwd?
Dat smoesje gebruiken alle vrouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben vast een preutse muts maar ik doe niet aan one night stands. Dus nee ook alleen voor seks ga ik niet op date.
Ik heb inmiddels elke Fokster! gedm't ... maar nog geen succes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Via FOK! daten is de enige optie voor mij.
Al heb ik ook enkele blauwtjes daar achter de rug van dames die ja zeggen maar nee bedoelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als een man in het eerste (of zelfs tweede) gesprek al begint over samen douchen of alleen bij mij willen afspreken (ook niet verdacht ofzo) dan komt er echt geen date. Dan heb ik het de komende 3 maanden ook te druk
Dat zal je mij nooit horen zeggen, want zover komt het niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat smoesje gebruiken alle vrouwen.
'Dit doe ik normaal nooit, dit is de eerste keer'
Maar ondertussen
"Dit was echt het plan niet vanavond."quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen
Soms is dat echt het geval, meestal zijn de vrouwen dan ook niet netjes geschoren enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
"Dit was echt het plan niet vanavond."
![]()
Stoppels.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is dat echt het geval, meestal zijn de vrouwen dan ook niet netjes geschoren enzo![]()
(de avonden wanneer je van plan bent vroeg naar huis te gaan etc zijn vaak de leukste.. )
In principe gaat dat toch snel uit als je eenmaal op dat punt bent aangeland...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
oma ondergoed vinden jongens nooit erg.
Mooi is dat altijd ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen
mannen welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
oma ondergoed vinden jongens nooit erg.
Ik moet de eerste man nog tegenkomen / eerste verhaal horen van iemand die aangeeft een omaonderbroek te hebben gezien en daarna naar huis is gegaan / geen seks meer heeft gehad die avondquote:
Ik kan echt wel afknappen op verkeerd ondergoed anders hoor, maar goed ook op een blik of een verkeerde zin of een kakellach...nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van hartequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man nog tegenkomen / eerste verhaal horen van iemand die aangeeft een omaonderbroek te hebben gezien en daarna naar huis is gegaan / geen seks meer heeft gehad die avond
Dus zo "erg" vinden ze het niet. Jammer wss wel![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef UitStraling het volgende:
nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van harte
ik heb al een hele poos seks met m'n oma onderbroekjes aan. Met mannen. Nog nooit een klacht gehoord.quote:
Lijkt me toch vervelend, seks met zo'n onderbroek ertussen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:36 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik heb al een hele poos seks met m'n oma onderbroekjes aan. Met mannen. Nog nooit een klacht gehoord.
Valt echt wel mee, alleen in films is het altijd zo'n dingetje voor van die nerdy vrouwen.
Ik vind bepaalde boxershorts ook niets, dan si het even van "jammer, maar uit dat ding en weer verder"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan echt wel afknappen op verkeerd ondergoed anders hoor, maar goed ook op een blik of een verkeerde zin of een kakellach...nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van harte
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:38 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb het verkeerd beschreven naja ik heb dus oma onderbroeken (zitten fijn) en niemand interesseert het wat.
nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Sowieso is er genoeg niet oma ondergoed wat ook gewoon lekker zit.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee.
Kan, ik vind onderbroeken het meest ideaal zitten.
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Zoiets ja...jammer, maar het houdt me niet tegen, op zich...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker omdat ik het zeker weet, maar het maakt me eigenlijk ook niet uit om heel eerlijk te zijn. Ik verander het toch niet.quote:
Als jij ze iets bezorgd, dan krijgen ze het tochquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaal
Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaal
Ik doelde meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij ze iets bezorgd, dan krijgen ze het toch
Witte sokken. En lekker aanhouden als je broek al uit is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.
Hahaha een witte ballenknijperquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.
Dat is dan wel weer lelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Witte sokken. En lekker aanhouden als je broek al uit is.
Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik doelde er meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.
Niet dat ik het erg vind om de eerste move te maken maar toch.
Enige verschil is dat ik geen witte sokken draag. Dubbele standaarden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet gezegd dat het mooi was
Ja als je niet zo nauw kijkt met wat er je op kruipt is het voor vrouwen een heel stuk makkelijker maar als je een beetje kritisch kijkt naar wat je in bed wil dan is het voor vrouwen wellicht nog wel lastiger om een echt leuke gast in bed te krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:
Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.
Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je niet zo nauw kijkt met wat er je op kruipt is het voor vrouwen een heel stuk makkelijker maar als je een beetje kritisch kijkt naar wat je in bed wil dan is het voor vrouwen wellicht nog wel lastiger om een echt leuke gast in bed te krijgen.
In dat gevalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Bij een oma onderbroek denk ik persoonlijk aan zo'n katoenen hema onderbroek die een heerlijk groot stik van je billen bedekt in wit, huidskleur of zwart, zonder ook maar n strikje of wat dan ook.
Vast heel makkelijk met maandverband.. Maar verder.
Sommige mannen gedragen zich als sociale clowns, die denken dat als het maar gezellig genoeg is en ze me aardig genoeg vind dan gaat dat vanzelf wel tot seks leiden, fout het gaat om de aantrekkingskracht en beider opgeilkunsten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.
Verder eens met dat beiden een move kunnen maken. Gister nog met yats hier over gehad, gaat erom dat je kan zien dat de ander assertief genoeg daarin is. Dan maakt het vaak niet uit wie daadwerkelijk de eerste stap zet. Afhankelijk van de sitautie
Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.
Waarom vind je mijn uitspraak van net dan raar?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
Nee ik ben het er wel mee eens maar ik zette mijn vraagtekens bij het feit wat die vrouwen dan scoren, elke man is zowat zo gek te krijgen voor seks met vrouwen die het aanzien niet waard zijn maar wat zijn dat voor mannen dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom vind je mijn uitspraak van net dan raar?
Dus omdat de standaard van mannen zo laag is moeten vrouwen vraagtekens zetten bij wat ze scoren? Interessant.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik ben het er wel mee eens maar ik zette mijn vraagtekens bij het feit wat die vrouwen dan scoren, elke man is zowat zo gek te krijgen voor seks met vrouwen die het aanzien niet waard zijn maar wat zijn dat voor mannen dan.
Dus zette ik ertegenover dat als leuke vrouwen iets kritischer zijn dat ze net zoveel moeite moeten doen om een leuke kerel in bed te krijgen dan andersom
Yep daarom lopen relatief meer mannen blauwtjes dan vrouwen dat doen, eigenlijk lullen we nu rond om hetzelfde standpuntquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus omdat de standaard van mannen zo laag is moeten vrouwen vraagtekens zetten bij wat ze scoren? Interessant.
Nee we lullen er niet omheen. Ik snap je gedachtegang even niet. Mannen hebben lagere standaard en lopen vaker een blauwtje. Maar toch moeten vrouwen hun standaard omhoog gooien? Dat geeft toch juist al aan dat vrouwen hun standaard hoger ligt en dat mannen hun standaard wat omhoog zouden moeten gooien.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep daarom lopen relatief meer mannen blauwtjes dan vrouwen dat doen, eigenlijk lullen we nu rond om hetzelfde standpunt
Ik denk dat dat verschilt. Ik kan sexy ondergoed zeer waarderen, en zeker als ik al langere tijd met iemand date kijk ik daar zeker naar. Maar in het begin is het over het algemeen zo snel uit dat ik er niet op let wat het is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef Fripsel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel waarde ee nou echt aan ondergoed word gehecht. Heb geen omaonderbroeken gelukkig, maar het gaat vaak zo snel uit dat je net zo goed naakt kan zijn onder je kleding
Haha dan doe ik het fout. In het begin altijd setjes, en netjes glad geschoren benen. Als ik iemand iets langer zie wil een mismatch en iets minder gladde benen nog wel 'n keer gebeuren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschilt. Ik kan sexy ondergoed zeer waarderen, en zeker als ik al langere tijd met iemand date kijk ik daar zeker naar. Maar in het begin is het over het algemeen zo snel uit dat ik er niet op let wat het is.
Dit zijn jouw woorden toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee we lullen er niet omheen. Ik snap je gedachtegang even niet. Mannen hebben lagere standaard en lopen vaker een blauwtje. Maar toch moeten vrouwen hun standaard omhoog gooien? Dat geeft toch juist al aan dat vrouwen hun standaard hoger ligt en dat mannen hun standaard wat omhoog zouden moeten gooien.
Hoef je niet meer te flossen 's avonds.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hecht meer waarde aan wat er in de onderbroek gebeurt. Ik ben echt meer bossages tegen gekomen dan me lief is.
Ik ga er dan voor het gemak maar van uit dat ze niet van pijpen houden.
Ja dat zijn mijn woorden. Maar zelfs als ik mijn standaard aan zou houden (en die is niet, ik neuk alles wat wil, die ligt vrij hoog) denk ik dat meer scoor, en dat de gemiddelde vrouw meer scoort. Nog steeds schuld van mannen, niet van vrouwen. Als ze minder needy overkomen zou dat juist in hun eigen voordeel werken en dat "probleem" maar bij vrouwen leggen, tja dat vind ik nogal krom.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn jouw woorden toch?
Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.
Ik zeg slechts dat dat een oneerlijke vergelijking is omdat je dan wel met standaarden moet werken![]()
Een cokeverslaafde hoer zonder tanden verdiend ook gewoon haar kostje.
Misschien denken ze net als alle mannelijken fokkers 30cm+quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hecht meer waarde aan wat er in de onderbroek gebeurt. Ik ben echt meer bossages tegen gekomen dan me lief is.
Zucht, ik ben het ook niet met je oneens, ik zeg alleen dat mannen vaak geen grenzen hebben en wanhopig op zoek zijn naar een beurt en dat vrouwen daardoor hun grenzen wel eens verlagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat zijn mijn woorden. Maar zelfs als ik mijn standaard aan zou houden (en die is niet, ik neuk alles wat wil, die ligt vrij hoog) denk ik dat meer scoor, en dat de gemiddelde vrouw meer scoort. Nog steeds schuld van mannen, niet van vrouwen. Als ze minder needy overkomen zou dat juist in hun eigen voordeel werken en dat "probleem" maar bij vrouwen leggen, tja dat vind ik nogal krom.
Ik ben ook niet anti schaamhaarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb geen absolute aversie maar als het haren zijn die langer dan, weet ik het, 3cm zijn, dan kom ik er met mn mond niet in de buurt....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet anti schaamhaarIk vind het wel wat hebben
Juist ook bij meisjes
Misschien ben ik er zo een zonder standaarden![]()
Lolquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Helemaal kaal bij een vrouw is ook niet echt het summum van schoonheid, ik moet altijd aan een Chinese naaktkat denken maar goed niet iedere vrouw is hygiënisch en energiek genoeg om een mini gazonnetje goed bij te houden
Ligt er voor een man er vooral aan hoe hij eruitziet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.
Ligt eraan hoe de man is en eruitziet. Op fok, waar we nu dus zijn, vind ik dat de standaarden best laag zijn maar in het echte leven ken ik genoeg die best hoge standaarden hebben. En zelf genoeg te bieden hebben waardoor het gewoon oké is dat ze die standaarden hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zucht, ik ben het ook niet met je oneens, ik zeg alleen dat mannen vaak geen grenzen hebben en wanhopig op zoek zijn naar een beurt en dat vrouwen daardoor hun grenzen wel eens verlagen.
Zulke vrouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.
Niet dat ik het erg vind om de eerste move te maken maar toch.
Mannen en vrouwen willen over het algemeen beide net zo graag seks. Alleen is het sociaal geaccepteerd als je dat als man uit, en als vrouw niet. Persoonlijk zie ik graag vrouwen die daar schijt aan hebben (dat hele gelul over sletten versus helden slaat nergens op), maar ik kan me voorstellen dat sommige mannen daar meer moeite mee hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.
Verder eens met dat beiden een move kunnen maken. Gister nog met yats hier over gehad, gaat erom dat je kan zien dat de ander assertief genoeg daarin is. Dan maakt het vaak niet uit wie daadwerkelijk de eerste stap zet. Afhankelijk van de sitautie
Dank je voor dit collegequote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mannen gedragen zich als sociale clowns, die denken dat als het maar gezellig genoeg is en ze me aardig genoeg vind dan gaat dat vanzelf wel tot seks leiden, fout het gaat om de aantrekkingskracht en beider opgeilkunsten.
Hell no. Geen aantrekkingskracht = afwijzing. Dan maar droog staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
Vertel mij watquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de man is en eruitziet. Op fok, waar we nu dus zijn, vind ik dat de standaarden best laag zijn maar in het echte leven ken ik genoeg die best hoge standaarden hebben. En zelf genoeg te bieden hebben waardoor het gewoon oké is dat ze die standaarden hebben.
Nee, mannen lopen meer blauwtjes omdat nog steeds meestal verwacht word dat zij het initiatief nemen en ze het dus vaker proberen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep daarom lopen relatief meer mannen blauwtjes dan vrouwen dat doen, eigenlijk lullen we nu rond om hetzelfde standpunt
Wat is daar fout aan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha dan doe ik het fout. In het begin altijd setjes, en netjes glad geschoren benen. Als ik iemand iets langer zie wil een mismatch en iets minder gladde benen nog wel 'n keer gebeuren.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
True. Een echt knappe man heeft waarschijnlijk weinig te klagen qua vrouwelijke aandacht.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ligt er voor een man er vooral aan hoe hij eruitziet.
Zit prima.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Bij een oma onderbroek denk ik persoonlijk aan zo'n katoenen hema onderbroek die een heerlijk groot stik van je billen bedekt in wit, huidskleur of zwart, zonder ook maar n strikje of wat dan ook.
Vast heel makkelijk met maandverband.. Maar verder.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, als man die ook nog eens zelden scoort, daar een helder beeld van kunt hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zulke vrouwen
[..]
(dat hele gelul over sletten versus helden slaat nergens op),
Wat bestaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, als man die ook nog eens zelden scoort, daar een helder beeld van kunt hebben
Het bestaat wel degelijk
Ik hoor bijna in 100 % van de gevallen, oooooh je moet nu niet denken dat ik dit altijd zo snel doe maar ik vind je zo leuk en ik heb zo'n zin in seks met je.......tja en dan hangt hij al echt wel 1 centimeter ervoor te kloppenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, als man die ook nog eens zelden scoort, daar een helder beeld van kunt hebben
Het bestaat wel degelijk
Oh? Ik ga verder nooit uit, zit alleen op zolder en heb geen contact met anderen, dat was ik even vergeten...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel degelijk
Vrouwen zijn nou eenmaal slettenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel degelijk
slutshaming, een dubbele moraal wat betreft vrouwen die open zijn over seks/hun seksualiteit, mannen die daarin anders benaderd worden etcquote:
Oh, naïef hertje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef BeeGees het volgende:
Maar goed.. De allerleukste die dus over in bed begon, begint er nu helemaal niet meer over toen ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks. En begint nu gesprekken over alledaagse dingen, dus misschien is er hoop[
Ik denk dat je niet begrijpt wat yats bedoelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
slutshaming, een dubbele moraal wat betreft vrouwen die open zijn over seks/hun seksualiteit, mannen die daarin anders benaderd worden etc
Slutshaming werkt ook beide kanten op. Vrouwen oordelen net zo hard over mannen die regelmatig scoren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
slutshaming, een dubbele moraal wat betreft vrouwen die open zijn over seks/hun seksualiteit, mannen die daarin anders benaderd worden etc
Hoop t niet, maar als we afspreken kan hij moeilijk de kleding van mijn lijf scheuren als ik niet wilquote:
Jij wil niet naar bed met een iemand die jij het allerleukste ter wereld vind?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef BeeGees het volgende:
Maar goed.. De allerleukste die dus over in bed begon, begint er nu helemaal niet meer over toen ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks. En begint nu gesprekken over alledaagse dingen, dus misschien is er hoop[
Het is een vrouwtje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil niet naar bed met een meisje dat je het allerleukste ter wereld vind?![]()
Waar ontken ik dat bestaan? Ik zeg enkel dat ik persoonlijk het bullshit vindquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar heeft rhub vaker last van. Het verbaasd me niet eens meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, naïef hertje.
[..]
Ik denk dat je niet begrijpt wat yats bedoelde.
Naïef gedacht dat jij denkt dat je dat niet wil als je nu al post over dat hij zo leuk is...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Hoop t niet, maar als we afspreken kan hij moeilijk de kleding van mijn lijf scheuren als ik niet wil
Niet ter wereld, maar van de jongens waar ik mee praat. En helemaal juist.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil niet naar bed met een iemand die jij het allerleukste ter wereld vind?![]()
Ze is wel snel op d'r clit getrapt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat bestaan? Ik zeg enkel dat ik persoonlijk het bullshit vind
[..]
Daar heeft rhub vaker last van. Het verbaasd me niet eens meer.
Hahahquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
Naïef gedacht dat jij denkt dat je dat niet wil als je nu al post over dat hij zo leuk is...
Wat is dan je doel van het contact met hem?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef BeeGees het volgende:
[..]
HahahIk weet zeker dat ik dat niet wil
En je weet pas echt of je elkaar helemaal leuk vind en alles klopt als je elkaar dagenlang het snot voor de ogen hebt geneukt maar goedquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Niet ter wereld, maar van de jongens waar ik mee praat. En helemaal juist.
Het bestaat wel maar je vind het bullshit?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat bestaan? Ik zeg enkel dat ik persoonlijk het bullshit vind
[..]
Ik geef alleen aan dat mannen niet kunnen oordelen over hoe vrouwen worden benaderd?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is wel snel op d'r clit getrapt.
Godverdomme, begrijpend lezen kun je ook leren. Hoe moeilijk is het om te concluderen dat hij het niet eens is met slutshaming of het verschil waarop mannen en vrouwen beoordeeld worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel maar je vind het bullshit?Ik hoop dat je zelf terug kunt lezen wat voor kromme gedachtegang dat is
Hoe kun je het oneens zijn met iets dat bestaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme, begrijpend lezen kun je ook leren. Hoe moeilijk is het om te concluderen dat hij het niet eens is met slutshaming of het verschil waarop mannen en vrouwen beoordeeld worden.
Hij ontkent het bestaan nergens.
Megaclit?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is wel snel op d'r clit getrapt.
We zien het topic wel verschijnen. 'Gebruikt die klootzak me alleen voor seks?'quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef BeeGees het volgende:
[..]
HahahIk weet zeker dat ik dat niet wil
Ik begin echt steeds meer te denken dat je moeite met lezen hebt rhub. Was het laat gisteren of ben je gewoon de hele nacht door gegaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel maar je vind het bullshit?Ik hoop dat je zelf terug kunt lezen wat voor kromme gedachtegang dat is
Zodra je tinder nodig hebt om aan een wipje te komen tel je eigenlijk helemaal niet mee, een beetje aantrekkelijke man heeft aan een seconde met een slonzige katerkop en een kegel op een zaterdagochtend aan de kassa bij de AH genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat mannen niet kunnen oordelen over hoe vrouwen worden benaderd?
Dat is het zelfde als dat je als blanke man nooit zult weten hoe het is om zwart te zijn of dat ik nooit zal weten hoe zwaar het voor een man is op tinder etc
Is dit serieus?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kun je het oneens zijn met iets dat bestaat?
Ja?quote:
Zoals jij zeker? Jaja, nu weten we het wel...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra je tinder nodig hebt om aan een wipje te komen tel je eigenlijk helemaal niet mee, een beetje aantrekkelijke man heeft aan een seconde met een slonzige katerkop en een kegel op een zaterdagochtend aan de kassa bij de AH genoeg
Wat zeg je nou? Dat het enige doel seks is?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is dan je doel van het contact met hem?
Hou op man.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef yats het volgende:
We zien het topic wel verschijnen. 'Gebruikt die klootzak me alleen voor seks?'
Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef yats het volgende:
Voor wat betreft dat laatste, waar zie jij dat aan dat de ander assertief genoeg kan zijn? Daar ben ik wel benieuwd naar. Neem maar van mij aan dat als het erop aan komt de man nog steeds meestal de eerste stap moet zetten, ook al zegt de vrouw dat dat niet zo is. En ja, dat is dus soms lastig.
Uiteindelijk wel. Maar ik neem aan dat je met 'niet op zoek naar seks' probeert te zeggen dat je eerst wilt daten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Dat het enige doel seks is?
Precies, hoef geen seks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar ik neem aan dat je met 'niet op zoek naar seks' probeert te zeggen dat je eerst wilt daten.
Nee dat bedoel ik niet, maar dat 1 iemand het bullshit vind maakt niet zo veel uit in hoe je als vrouw geprogrammeerd wordquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ik het bestaan van iets bevestig ben ik het er automatisch mee eens?
He, ik snap er geen reet van.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar dat 1 iemand het bullshit vind maakt niet zo veel uit in hoe je als vrouw geprogrammeerd word
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekendquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
He, ik snap er geen reet van.
Het ene moment ga je vol in de aanval omdat het bestaan ervan niet erkend wordt. Nu sla je ineens om naar 'omdat één iemand het bullshit vind maakt het niet zoveel uit'. Is het nu ineens erg als mannen het geen goede zaak vinden dat vrouwen hierop veroordeeld worden?
Geen enkel logisch verband te vinden.Wat bedoel je nou?
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekend
Kudos voor yats dat hij het leuk zou vinden als een vrouw een move maakt en niet aan slutshaming doet maar wat maakt dat uit voor dat meisje dat bij hem op de bank zit en al 12x de deksel op haar neus heeft gekregen toen ze wel een move maakte? (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze een blauwtje liep maar dat ze daarna anders werd benaderd)
Dus dat het niet te ontkennen is dat het bestaat en daardoor het gedrag van vrouwen beïnvloed
Daarnaast dacht ik in mijn eerste post inderdaad dat yats met bullshit bedoelde dat het niet bestond maar dat had ik dus fout, my bad
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.Spreken mannen zich uit tegen ongelijke behandeling, wordt er weer gezeken dat het toch niet uitmaakt omdat het gros er niet achter staat.
Om het even door te trekken; waarom zou een man nog wel het initiatief nemen als hij 12x de deksel op zijn neus heeft gekregen?
Dank je! Dat laatste was inderdaad niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekend
Kudos voor yats dat hij het leuk zou vinden als een vrouw een move maakt en niet aan slutshaming doet maar wat maakt dat uit voor dat meisje dat bij hem op de bank zit en al 12x de deksel op haar neus heeft gekregen toen ze wel een move maakte? (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze een blauwtje liep maar dat ze daarna anders werd benaderd)
Dus dat het niet te ontkennen is dat het bestaat en daardoor het gedrag van vrouwen beïnvloed
Daarnaast dacht ik in mijn eerste post inderdaad dat yats met bullshit bedoelde dat het niet bestond maar dat had ik dus fout, my bad
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzo
Klopt dat de man vaak de eerste stap 'moet' zetten, maar dat is ook omdat veel vrouw dat nu eenmaal opwindend vinden
Dan doe je het toch niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef yats het volgende:
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zelf de eerste stap zetten gewoon niet opwindend.
Ik hou van die teasemomenten naar zo'n eerste zoen en dat ern man dan zo'n . ennuishetgenoegmove maakt
Yats, hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen, je kijkt haar geil aan, je buigt je mond naar haar toe, je pakt haar bij haar hoofd en bij haar nek vast en tilt het schuin en je kust haar voorzichtig op haar mond.....draait ze dan haar hoofd weg of wat in hemelsnaam?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...
Is de documentaire Sletvrees ook wel een goed voorbeeld van.quote:
Ik heb het zaterdag nog gedaan, dus hoezo niet? Al begrijp ik dat je terughoudend word in zo'n geval.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yats, hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen, je kijkt haar geil aan, je buigt je mond naar haar toe, je pakt haar bij haar hoofd en bij haar nek vast en tilt het schuin en je kust haar voorzichtig op haar mond.....draait ze dan haar hoofd weg of wat in hemelsnaam?
Ik kan me daar namelijk compleet niets bij voorstellen, iedere man heeft toch wel in meer of mindere mate een radar die aangeeft of ze met je naar bed wil op dat moment?![]()
Ik zie dat echt zo duidelijk als dag en nacht
Ik had er eens een die ineens stil viel met praten, me aan staarde, ze trok langzaam haar shirt uit, gooide haar haren los en deed wat knopen van haar spijkerbroek los, liep naar me toe, ging wijdbeens op me zitten en legde mijn handen op haar borsten terwijl ze diep ademend in mijn onderlip beet......de knopen van mijn broek sprongen er zowat vanaf dus tja ik kan me er wel danig in vinden dat vrouwen het andersom retegeil vindenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzo
Klopt dat de man vaak de eerste stap 'moet' zetten, maar dat is ook omdat veel vrouw dat nu eenmaal opwindend vinden
Ik vind dit een beejtje sneu.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er eens een die ineens stil viel met praten, me aan staarde, ze trok langzaam haar shirt uit, gooide haar haren los en deed wat knopen van haar spijkerbroek los, liep naar me toe, ging wijdbeens op me zitten en legde mijn handen op haar borsten terwijl ze diep ademend in mijn onderlip beet......de knopen van mijn broek sprongen er zowat vanaf dus tja ik kan me er wel danig in vinden dat vrouwen het andersom retegeil vinden![]()
Ik vind het zelf net zo leuk en opwindend om het initiatief te nemen, liefst op een zo geil mogelijke manier
Ik heb deze zomer nog kaviaar gegeten op een galaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:10 schreef BeamofLight het volgende:
Yats doe nou nie net of je weet hoe kaviaar smaakt
Hij bedoelt er iets anders mee he.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer nog kaviaar gegeten op een gala
een blauwtje lopen is wel wat anders dan daarna bekend staan als de dorpssletquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.Spreken mannen zich uit tegen ongelijke behandeling, wordt er weer gezeken dat het toch niet uitmaakt omdat het gros er niet achter staat.
Om het even door te trekken; waarom zou een man nog wel het initiatief nemen als hij 12x de deksel op zijn neus heeft gekregen?
Tja als er geen hevige vonken zijn kun je ze ook niet bedenken he, niet iedere vrouw die je aardig vind en waarmee het een beetje klikt is meteen 8.0 neukbaar op de schaal van Richterquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag nog gedaan, dus hoezo niet? Al begrijp ik dat je terughoudend word in zo'n geval.
[..]![]()
Dat gaat niet op die manier gelukkig. Als ik een vrouw zo vastpak volgt er een passionele zoen en geen laf kusje. En dan zit het altijd wel goed daarna eigenlijk. Ik bedoel meer dat je een date hebt, het erg leuk is, je afscheid neemt maar op dat moment niet het signaal binnen krijgt dat zij wil dat je haar zoent en het vanaf dan nog steeds leuk is samen, maar die spanning ontbreekt.
Jammer is ook dat het meteen zo snel rond gaat en niemand je meer serieus neemtquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een blauwtje lopen is wel wat anders dan daarna bekend staan als de dorpsslet
Ik ben echt voor vrouwen die initiatief tonen hoor, maar je moet niet uitvlakken hoe meisjes nou eenmaal opgevoed en benaderd worden
Er is ook een verschil tussen initiatief nemen en direct bekend staan als de dorpsslet. Doe even niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een blauwtje lopen is wel wat anders dan daarna bekend staan als de dorpsslet
Ik ben echt voor vrouwen die initiatief tonen hoor, maar je moet niet uitvlakken hoe meisjes nou eenmaal opgevoed en benaderd worden
Gaat best snel hoor. Als je met een paar seks hebt gehad (die elkaar kennen vooral) kan je al bestempeld worden als slet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen initiatief nemen en direct bekend staan als de dorpsslet. Doe even niet zo overdrijven.
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:20 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Gaat best snel hoor. Als je met een paar seks hebt gehad (die elkaar kennen vooral) kan je al bestempeld worden als slet.
Volgens mij is BeeGees zo'n typetje die als ze ooit een grote spiegel op de grond legt en er naakt boven hurkt explosief gaat braken van walgingquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen initiatief nemen en direct bekend staan als de dorpsslet. Doe even niet zo overdrijven.
Doe normaal, ook met enkel initiatief nemen kan er gepraat worden en kan het uitvergroot worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.Er is een verschil tussen rondsletten binnen een vriendengroep en initiatief nemen.
Godverdomme, leer eens begrijpend lezen.
Slaat nergens op, vind ikquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Is de documentaire Sletvrees ook wel een goed voorbeeld van.
Daarom denk ik dat het voor sommige vrouwen ook moeilijk is om seks op een eerste date te hebben, je wordt toch snel uitgemaakt voor makkelijk. En ze zeggen dan weer dat je niet spannend genoeg bent voor een relatie blablablabla
Doe normaal? Volgens mij is er weinig mis met wat ik hier boven zei. Het enige wat jullie momenteel doen is draaien en keren tot het in je straatje past.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:25 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Doe normaal, ook met enkel initiatief nemen kan er gepraat worden en kan het uitvergroot worden.
Je praat gewoon dom. Feit is dat er in sommige omgevingen snel wordt gepraat, soms op basis van iets heel kleins al. Soms is er geen verschil, mensen zijn raar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe normaal? Volgens mij is er weinig mis met wat ik hier boven zei. Het enige wat jullie momenteel doen is draaien en keren tot het in je straatje past.
Sommige, soms, alles tot in het extreme doortrekken om een punt te maken. Jij bent inderdaad lekker constructief.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:29 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je praat gewoon dom. Feit is dat er in sommige omgevingen snel wordt gepraat, soms op basis van iets heel kleins al. Soms is er geen verschil, mensen zijn raar.
En jij bent een kwakzak. Nou einde discussie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sommige, soms, alles tot in het extreme doortrekken om een punt te maken. Jij bent inderdaad lekker constructief.
Zou je denken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Hij bedoelt er iets anders mee he.
Of je mist het dat ze er wel zijn, waardoor ze denken dat je geen interesse hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja als er geen hevige vonken zijn kun je ze ook niet bedenken he, niet iedere vrouw die je aardig vind en waarmee het een beetje klikt is meteen 8.0 neukbaar op de schaal van Richter
Geen seks hebben omdat je bang bent wat anderen van je denkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:29 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je praat gewoon dom. Feit is dat er in sommige omgevingen snel wordt gepraat, soms op basis van iets heel kleins al. Soms is er geen verschil, mensen zijn raar.
Ach ja, twintigjarig naïef hertje. Zijn we niet allemaal zo jong geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen seks hebben omdat je bang bent wat anderen van je denken![]()
Tijd voor wat volwassenheid en ruggengraat lijkt me want een beetje leuk en vlot karakter heeft hier absolute schijt aan.
Ach weet je, als ze bij mij de broek niet van mijn kont scheuren van geilheid hoeft het van mezelf ook niet echt, graag of nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
Of je mist het dat ze er wel zijn, waardoor ze denken dat je geen interesse hebt
Yeah right. Niet dus. Ik heb een open relatie dus ben een slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc. Dat zei zelf meer bedpartners hebben gehad, makkelijker overstag gaan, jou op basis van je uiterlijk het liefst in bed zouden willen slepen maakt dan niet meer uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niks uit? Is pas vervelend als je in t dagelijks leven ermee geconfonteerd wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Fripsel het volgende:
slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc.
Ik zeg niet of het uitmaakt of niet, ik zeg dat het niet waar is dat dat allemaal wel meevalt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:40 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niks uit? Is pas vervelend als je in t dagelijks leven ermee geconfonteerd wordt.
Ditquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yeah right. Niet dus. Ik heb een open relatie dus ben een slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc. Dat zei zelf meer bedpartners hebben gehad, makkelijker overstag gaan, jou op basis van je uiterlijk het liefst in bed zouden willen slepen maakt dan niet meer uit.
Open relaties duren net zo lang tot een van de twee een echt leuke partner tegenkomt die hem haar het licht uit de ogen neukt, die hem/haar laat zingen en hongersterven van verliefdheid verlangen en waarbij plotsklaps de behoefte ontstaat om duizend dromen samen waar te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yeah right. Niet dus. Ik heb een open relatie dus ben een slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc. Dat zei zelf meer bedpartners hebben gehad, makkelijker overstag gaan, jou op basis van je uiterlijk het liefst in bed zouden willen slepen maakt dan niet meer uit.
Ik zeg ook nergens dat het allemaal wel meevalt. Open relaties is weer een compleet andere situatie, ik heb het gewoon over traditionele man-vrouw interactie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zeg niet of het uitmaakt of niet, ik zeg dat het niet waar is dat dat allemaal wel meevalt.
Maar als je op Tinder zit dan is dat toch niet meteen voor seks? Als ik seks wil, dan is het handiger om te stappen of naar een clubavond dan via Tinder iemand te regelen, voor mij dan hoor. Ik ben niemand tegengekomen waar het echt relatie-goed mee klikt, dus dacht ik dat het grappig zou zijn om Tinder uit te proberen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:40 schreef Fripsel het volgende:
Maar BeeGees ik heb wel een vraagje. Je blijft maar roepen dat het je niet om seks gaat etc. Wat doe je dan op bijvoorbeeld tinder? Dan kun je toch ook gewoon een leuk contact opbouwen met een medestudent ofzo en hem kij hard friendzonen?
Dat is jouw insteekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, als ze bij mij de broek niet van mijn kont scheuren van geilheid hoeft het van mezelf ook niet echt, graag of niet
Maar dan heb je het over internet, vind dat alles hier nogal in extremen is en vrij zwart wit. Het is inderdaad wel zo dat je snel als slet wordt gezien, maar in t echte leven is dat wel wat erger dan een paar sukkels die het hier vinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zeg niet of het uitmaakt of niet, ik zeg dat het niet waar is dat dat allemaal wel meevalt.
Typisch, dat heb ik met mijn primaire partnerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open relaties duren net zo lang tot een van de twee een echt leuke partner tegenkomt die hem haar het licht uit de ogen neukt, die hem/haar laat zingen en hongersterven van verliefdheid verlangen en waarbij plotsklaps de behoefte ontstaat om duizend dromen samen waar te maken.
Dat zijn dan ook wel echt imbecielen hoor, nog nooit zoiets gehoordquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Soms denken mannen zelfs dat ik makkelijk ben omdat ik grote borsten heb
Wat kan ik er nou aan doen dat ze groot zijn en hoe zegt dat in hemelsnaam iets over mijn karakter? Of groeien ze voortaan door te neuken of zo?
Zoveel (mooie en leuke) vrouwen op de wereld, het mag echt wel een beetje fonkelen en vlammen anders ga ik net zo lief een biertje drinken met m'n matenquote:
Good for youquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel (mooie en leuke) vrouwen op de wereld, het mag echt wel een beetje fonkelen en vlammen anders ga ik net zo lief een biertje drinken met m'n maten![]()
Alhoewel ik vroeger ook wel eens de fout maakte om met een vrouw naar bed te gaan omdat zij dat zo graag wilde terwijl ik er weinig voor voelde, die tijd heb ik wel gehad.
Hiervoor ben ik het met je eens hoor. Ik heb Tinder nooit voor iets anders gebruikt dan voor het ontmoeten van leuke mensen om mee te daten. Heb er m'n vriend vandaan en mijn ervaring was eigenlijk dat het hele seks gebeuren best meeviel. Maar je komt wel wat naïef over en ik denk dat daar de opmerkingen vooral vandaan komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar als je op Tinder zit dan is dat toch niet meteen voor seks? Als ik seks wil, dan is het handiger om te stappen of naar een clubavond dan via Tinder iemand te regelen, voor mij dan hoor. Ik ben niemand tegengekomen waar het echt relatie-goed mee klikt, dus dacht ik dat het grappig zou zijn om Tinder uit te proberen.
Maar er zit een extreem verschil tussen gedrag dat als sletterig kan worden bestempeld en initiatief nemen. Ik nam altijd het initiatief maar alleen bij mannen die ik echt leuk vond, werden dus ook voor 80% van de gevallen relaties. Er is nooit iemand geweest die mij een slet vond, voor zover ik weet. Kijk, hang je op een avond bij 5 verschillende mannen aan de lip dan is het een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:46 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over internet, vind dat alles hier nogal in extremen is en vrij zwart wit. Het is inderdaad wel zo dat je snel als slet wordt gezien, maar in t echte leven is dat wel wat erger dan een paar sukkels die het hier vinden.
Je hebt er ook secundaire partners bij?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Typisch, dat heb ik met mijn primaire partner
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt er ook secundaire partners bij?
Natuurlijk zit er verschil tussen maar vrouwen worden hierdoor wel voorzichtiger. Mannen hebben die bagage niet. Dus kun je dat nooit als gelijk zienquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hiervoor ben ik het met je eens hoor. Ik heb Tinder nooit voor iets anders gebruikt dan voor het ontmoeten van leuke mensen om mee te daten. Heb er m'n vriend vandaan en mijn ervaring was eigenlijk dat het hele seks gebeuren best meeviel. Maar je komt wel wat naïef over en ik denk dat daar de opmerkingen vooral vandaan komen.
[..]
Maar er zit een extreem verschil tussen gedrag dat als sletterig kan worden bestempeld en initiatief nemen. Ik nam altijd het initiatief maar alleen bij mannen die ik echt leuk vond, werden dus ook voor 80% van de gevallen relaties. Er is nooit iemand geweest die mij een slet vond, voor zover ik weet. Kijk, hang je op een avond bij 5 verschillende mannen aan de lip dan is het een heel ander verhaal.
Naïef omdat ik denk dat het toch wel meevalt bij die ene jongen met seks? Zou kunnen hoor, maar ga gewoon met hem daten en als hij dan toch laat doorschemeren dat het daarom gaat spreken we gewoon niet meer afquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:50 schreef Yesse het volgende:
Hiervoor ben ik het met je eens hoor. Ik heb Tinder nooit voor iets anders gebruikt dan voor het ontmoeten van leuke mensen om mee te daten. Heb er m'n vriend vandaan en mijn ervaring was eigenlijk dat het hele seks gebeuren best meeviel. Maar je komt wel wat naïef over en ik denk dat daar de opmerkingen vooral vandaan komen.
Zolang het jullie levensgeluk niet in de weg staat prima, ik zou het zelf heel onrustig vinden een open relatie en ik ben nog wel heel zeker van mijn uiterlijk, charisma en bedprestaties.quote:
Nou ja het is zo onrustig als je het zelf maakt. Toen mijn relatie pas net open was was ik veel meer bezig met daten en zo. Dat maakt het misschien onrustigquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het jullie levensgeluk niet in de weg staat prima, ik zou het zelf heel onrustig vinden een open relatie en ik ben nog wel heel zeker van mijn uiterlijk, charisma en bedprestaties.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:56 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Naïef omdat ik denk dat het toch wel meevalt bij die ene jongen met seks? Zou kunnen hoor, maar ga gewoon met hem daten en als hij dan toch laat doorschemeren dat het daarom gaat spreken we gewoon niet meer af
Goed om te horen maar ik hoor het ook wel eens anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja het is zo onrustig als je het zelf maakt. Toen mijn relatie pas net open was was ik veel meer bezig met daten en zo. Dat maakt het misschien onrustig
Nu zie ik het meer als een optie waar ik niets mee hoef te doen maar wel kan als ik dat wil
Ik date nu dus ook niet meer zo veel want iemand moet wel heel leuk zijn wil ik er tijd voor vrij maken
En mijn relaties lopen eigenlijk prima en zolang dingen goed gaan is het niet erg dat het er 2 zijn want dan gaat het toch gewoon goed
Ik heb gelukkig nog te weinig ervaring met shit hitting the fan
Ja oke maar je hoort ook genoeg rare verhalen van mensen die geen open relatie hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed om te horen maar ik hoor het ook wel eens anders.
Zo heeft een neefje van me ook een open relatie, hij had best een leuk en mooi lief onbedorven meisje te pakken, alleen dreigt ze nu de relatie te verbreken omdat hij vader gaat worden bij een getrouwde vrouw die het kind wil uitdragen maar ook weer op straat is gezet met haar dikke buik en nu even tijdelijk bij hun beiden zit terwijl hij haar niet kan luchten of zien, mooi leven man als je kut of lul ongewenst je levenspad bepaald
Maar waarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:02 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Naïef is het juiste woord inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |