Dat ze haar als de prinses die ze is moeten behandelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom snappen zij er niks van volgens jou?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh fuck ja![]()
"Wat zou je doen als..?"
Sterf toch af fantasieloze aap. Zullen we dat gewoon bekijken op het moment dat zich voordoet? (Wat je hier mee al hebt uitgesloten.)
En dan inderdaad ook nog zo'n armetierige poging tot fuckeriseenpsychologischtermvoorwaariknunietopkom... nah jah iig jou proberen wijs te maken dat je het niet geil vindt omdat jij preuts bent ipv omdat zij een droogtrekkende sfeerspons zijn.
Wat denk je anders dat mannen doen op een vluchtig medium als tinder? Iemand zoeken waarmee ze het wereldvoedselprobleem op kunnen lossen onder het genot van een Latté Macchiato in een of ander hipstercafé?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:05 schreef BeeGees het volgende:
[..]
we hebben elkaar wel ontmoet 2 jaar geleden, maar vind het niet erg leuk. Daarmee laat hij al zien dat hij op seks uit is. Laat ik daar nou net niet op uit zijn.
En die ander heb ik 100x gezien in de stad zonder een woord te wisselen, maar maakt het niet minder jammer.
Buiten Tinder ben ik alleen op paiq een keer op een nepper gestuit. Maar dat was zo'n overduidelijke spammer dat het binnen 2 seconden ook duidelijk was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:26 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, ik kan het niet altijd checken. Soms met google image search is het wel snel duidelijk dat een oude man zich voordoet als jonge meid. Hoeveel het er zijn, weet ik niet. Misschien dat dit geldt voor mannen die vrouwen zoeken, maar dat in jouw geval het andersom reuze mee valt wat fakers betreft.
Ja echt belachelijk veel. Heb er zelf ook al meerdere keren het contact om verbroken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ze haar als de prinses die ze is moeten behandelen.Gezien haar topic over d'r tweedejaars HBO struggles schat ik haar rond de 20.. Wat verwacht je anders van je leeftijdsgenoten..
[..]. Mannen doen dit serieus ook met regelmaat?
Als dat een issue gaat zijn, dan zijn mijn kansen verkekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Hoe kijken jullie ertegen aan als iemand al een lange tijd single is?
Ik ben nu ruim 2 jaar single en had afgelopen week een speeddate op paiq, na wat kort gepraat vroeg ze hoe lang ik al single was, toen ik zei 2 jaar was haar reactie "Haha veel te lang doei". EN weg was ze.
Het kan mij echt geen ene moer schelen, maar was wel benieuwd of dit überhaupt voor meer mensen een ding is.
Whut serieus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Ik ben nu ruim 2 jaar single en had afgelopen week een speeddate op paiq, na wat kort gepraat vroeg ze hoe lang ik al single was, toen ik zei 2 jaar was haar reactie "Haha veel te lang doei". EN weg was ze.
Het kan mij echt geen ene moer schelen, maar was wel benieuwd of dit überhaupt voor meer mensen een ding is.
Gewoon even je veroveringen uit die twee jaar opsommen. Virtueel plasje over d'r heen doen ter dominantie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Dit moet een grapje zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Vraag het haarquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je doorgaan op de app als 't niet klikt en niet van plan bent te daten? Ik krijg de hele tijd berichten als: ff broodje halen, sprinten naar trein, door naar huis, halfuur wachten op trein grrr.. Dat boeit me echt geen flikker! Wat heb ik daar aan? Geeft me meer het idee dat je gewoon nergens over te praten hebt dus nodigt niet uit naar een date. Laat staan als je dan ook nog oude foto's gebruikt.
Aandacht. Klinkt herkenbaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je doorgaan op de app als 't niet klikt en niet van plan bent te daten? Ik krijg de hele tijd berichten als: ff broodje halen, sprinten naar trein, door naar huis, halfuur wachten op trein grrr.. Dat boeit me echt geen flikker! Wat heb ik daar aan? Geeft me meer het idee dat je gewoon nergens over te praten hebt dus nodigt niet uit naar een date. Laat staan als je dan ook nog oude foto's gebruikt.
En volgens mij heb ik nergens mijn studie genoemd GB...
Wie zegt dat je door moet gaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
9 uit 10 op tinderquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
. Mannen doen dit serieus ook met regelmaat?
Het geeft alleen aan als je wat ervaring hebt.. Die vraag komt vroeg of laat tijdens het daten: hoe waren je andere relaties? Je kan eerlijk zeggen dat je al vijf jaar of je hele leven vrijgezel bent. Maakt dat wat uit? Voor de een wel, de ander niet.quote:
+1quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat een issue gaat zijn, dan zijn mijn kansen verkeken
Ik heb wel eens vaker gehoord dat jezelf normaal gedragen al bonuspunten was, maar dit is wel erg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
9 uit 10 op tinder
Serieus, als je daar in staat bent om een paar dagen normaal tegen me te praten heb je zo al 12 bonuspunten te pakken. Dus eigenlijk moet je die knuppels gewoon bedanken voor hun debiele gedrag
Insert forever alone.jpg ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat een issue gaat zijn, dan zijn mijn kansen verkeken
Gezien de rest van het gesprek vrees ik dat ze bloedserieus was.quote:
Dat zegt natuurlijk helemaal niks, ik ben nu 28 dus dat ik sinds mijn 26e geen relatie heb zegt weinig, bovendien zegt het ook niets over wat ik buiten mijn relaties doe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het geeft alleen aan als je wat ervaring hebt.. Die vraag komt vroeg of laat tijdens het daten: hoe waren je andere relaties? Je kan eerlijk zeggen dat je al vijf jaar of je hele leven vrijgezel bent. Maakt dat wat uit? Voor de een wel, de ander niet.
Wat betreft die fakers sta ik noch positief noch negatief erin. Dat is gewoon wat ik tegenkom. Dat ik verder de kwaliteit niet denderend vind, is inderdaad negatief van mijn kant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
Klinkt eerder alsof je er gewoon overdreven negatief in staat
Je hebt geen relatie nodig om ervaring te hebben hoor. Ik heb al bijna 9 jaar een relatie. En die nu dus open is. Bij m'n eerste date als opgegroeid meisje ofzoiets, was ik onervaren als de pest. Toen ik gezoend werd kon ik alleen maar als een stomme goudvis met m'n mond open staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het geeft alleen aan als je wat ervaring hebt.. Die vraag komt vroeg of laat tijdens het daten: hoe waren je andere relaties? Je kan eerlijk zeggen dat je al vijf jaar of je hele leven vrijgezel bent. Maakt dat wat uit? Voor de een wel, de ander niet.
Zelfs al zou ik een one night stand willen (dat wil ik niet en toch gebruik ik Tinder want er zitten genoeg mensen op die het niet alleen daarvoor gebruiken. Het is alleen even zoeken helaas) dan nog gaat dat niet gebeuren als je meteen een stomme grap maakt over mijn borsten of vraagt of ik goed kan pijpen of zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat denk je anders dat mannen doen op een vluchtig medium als tinder? Iemand zoeken waarmee ze het wereldvoedselprobleem op kunnen lossen onder het genot van een Latté Macchiato in een of ander hipstercafé?
Ze zullen er vast zijn, maar ruim in de minderheid. Als je opzoek bent naar iets serieus moet je je speelveld daarop aanpassen. Als je kleine nichtje van 7 wil trampolinespringen ga je ook niet naar de kinderboerderij.
Number game, van de 100 keer dat ze het vragen zal er vast wel 1 ja zeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik een one night stand willen (dat wil ik niet en toch gebruik ik Tinder want er zitten genoeg mensen op die het niet alleen daarvoor gebruiken. Het is alleen even zoeken helaas) dan nog gaat dat niet gebeuren als je meteen een stomme grap maakt over mijn borsten of vraagt of ik goed kan pijpen of zo
En nu ik toch aan het ranten ben: Wat is het met mensen die vragen of ik vanavond een wijntje kom drinken? Werkt dat ooit? Sowieso, wie heeft er een agenda die zo leeg is dat dat werkt?
Dat is toch zonde van je tijd en helemaal niet leuk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Number game, van de 100 keer dat ze het vragen zal er vast wel 1 ja zeggen.
Dat haal ik uit je posthistorie. Wat een lief meisje dat ze jou op de hoogte houdt. Nou weet je eindelijk waarom al die vrouwen in het OV uren op hun schermpje staren: om mannen zoals jij van dit soort activiteiten op de hoogte te houden. Is ze flink aangekomen gezien het gebruik van oude foto's ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |