Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?quote:
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweestquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweest
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!
Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen...![]()
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen...
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
foto's van 3 jaar geleden is gek, snap t wel.quote:
ja maar die van ik wil met je ik bed liggen was echt fucking leuk, die heb ik 2 jaar geleden ontmoet en grappig gesprek. Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks. De 1 probeert alles goed te doen denk ik, de ander zit teveel in de sportschool en weer een ander weet me ook niet te interesseren met saaie vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?
Daarnet waren ze nog:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:33 schreef BeeGees het volgende:
Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:18 schreef BeeGees het volgende:
En ik vind 3 jongens echt helemaal leuk leuk leuk. Te leuk.
heb het niet over seks gehad, dus ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).
[..]
Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.
Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet waren ze nog:
[..]
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.
Nee maar die punten van sportschool, teveel proberen enzo dat deden ze gister om 20.00 uur (je post) vast ook al wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets
Ben ik kritisch?
Voor jou vast ja, nevermind de ander of enig fatsoen in het algemeen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.
Er zijn naar weinig mannen die niet aan seks denken als ze contact hebben met een interessante vrouw volgens mij. Ik zou eerst gewoon eens aankaarten dat je dat soort dingen liever voor wat later bewaard en kijken hoe hij daarop reageert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets
Ben ik kritisch?
Die waren ook niet leuk leuk leuk, maar wel prima qua uiterlijk en gesprekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee maar die punten van sportschool, teveel proberen enzo dat deden ze gister om 20.00 uur (je post) vast ook al wel.
In die zin vind ik het een snelle switch.
Mbt het seksgedeelte snap ik dat je daar op afhaakt
Een berichtje van "sorry maar dit gaat hem niet worden" kost zo weinig moeite, waarom zou je het fatsoen niet hebben om dat gewoon even te doen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef BeeGees het volgende:
[..]
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.
ja, maar als een jongen dat aankaart weet je al genoeg toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zijn naar weinig mannen die niet aan seks denken als ze contact hebben met een interessante vrouw volgens mij. Ik zou eerst gewoon eens aankaarten dat je dat soort dingen liever voor wat later bewaard en kijken hoe hij daarop reageert.
Deezertje heeft zelf hbo journalistiek gedaan, dus ik betwijfel of hij weledelzeergeleerd is. Maar het is zijn goed recht, ik geef zelf ook niet de voorkeur aan mbo of lager. Trouwens kan hij ook bedoelen dat het vakgebied hem niet interesseert, ongeacht opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.
vind ikzelf onnodig, het is niet dat als je eens met elkaar praat je elkaar verantwoording af hoort te leggen als je er geen zin meer in hebt. Je praat toch ook niet altijd terug als een man je aanspreekt tijdens stappen of zo random? Het is vast onfatsoenlijk maar de boodschap is helder en ik vind het eig niet onfatsoenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een berichtje van "sorry maar dit gaat hem niet worden" kost zo weinig moeite, waarom zou je het fatsoen niet hebben om dat gewoon even te doen?
Als een man me aanspreekt tijdens het stappen reageer ik altijd, of ik zeg nee, of ik maak er een leuk praatje mee. Maar ik loop niet met m'n neus omhoog voorbij nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
vind ikzelf onnodig, het is niet dat als je eens met elkaar praat je elkaar verantwoording af hoort te leggen als je er geen zin meer in hebt. Je praat toch ook niet altijd terug als een man je aanspreekt tijdens stappen of zo random? Het is vast onfatsoenlijk maar de boodschap is helder en ik vind het eig niet onfatsoenlijk.
Dat hij graag met je naar bed zou willen? Dat hoeft niet erg te zijn imo. Als zijn hele handelen er maar niet op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja, maar als een jongen dat aankaart weet je al genoeg toch?
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
Dat hij graag met je naar bed zou willen? Dat hoeft niet erg te zijn imo. Als zijn hele handelen er maar niet op gebaseerd is.
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook zoooo'n dunne en volledig arbitraire scheidslijn...m
Net de juiste opmerking (zeldzaam) "oooohpartyinmahpants!"
Overige opmerkingen vallen tussen "" en "straaaangerdangerstraaaangerdangeeeer!"
ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.
Als je elkaar al eens ontmoet hebt en het klikte, is het anders.
we hebben elkaar wel ontmoet 2 jaar geleden, maar vind het niet erg leuk. Daarmee laat hij al zien dat hij op seks uit is. Laat ik daar nou net niet op uit zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.
Als je elkaar al eens ontmoet hebt en het klikte, is het anders.
dat iemand zulke dingen vraagt slaat al nergens op. Die snappen er niks van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Ik vraag me ook af wat voor type ze daarmee wel in bed krijgen
Het is eigenlijk gewoon kei saai... ik ben echt niet preuts (al is dat wel vaak de conclusie als ik niet meteen in wil gaan op 'wat is cupmaat' of 'wat zou je met me doen als ik nu naast je lag') maar ik heb geen zin in mannen die hun piemel op een presenteerblaadje aanbieden. Daar zit toch geen lol in?
Waarom snappen zij er niks van volgens jou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:10 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat iemand zulke dingen vraagt slaat al nergens op. Die snappen er niks van.
Oh fuck jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Ik vraag me ook af wat voor type ze daarmee wel in bed krijgen
Het is eigenlijk gewoon kei saai... ik ben echt niet preuts (al is dat wel vaak de conclusie als ik niet meteen in wil gaan op 'wat is cupmaat' of 'wat zou je met me doen als ik nu naast je lag') maar ik heb geen zin in mannen die hun piemel op een presenteerblaadje aanbieden. Daar zit toch geen lol in?
Nee, die moet er nog inquote:
Zeg jij het maar, ik kan het niet altijd checken. Soms met google image search is het wel snel duidelijk dat een oude man zich voordoet als jonge meid. Hoeveel het er zijn, weet ik niet. Misschien dat dit geldt voor mannen die vrouwen zoeken, maar dat in jouw geval het andersom reuze mee valt wat fakers betreft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Zo veel fakers zitten er toch niet op datingsites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |