abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156791334
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 13-10-2015 11:32:49 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 22:57:17 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156793379
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:35 schreef yats het volgende:
Die titel _O-
Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:01:24 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156793486
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 22:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweest
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:10:24 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156793751
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:01 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, ze is zaterdag bij me langs geweest
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:13:31 #5
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156793853
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 23:19:01 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156794041
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.
Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkste :)

Nog wezen stappen in je nieuwe woonplaats, beetje vrouwen aangesproken enz?
pi_156798498
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van... :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen... :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:44:31 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156798674
Je evenknie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156798696
Deezertje, begin bij jezelf, kun je niet een keer een positief verhaal posten over een contact van je? :{
pi_156798769
Whine if they do whine if they don't... je bent gewoon te bescheten om voorbij een bepaald te komen en verzint daar iedere keer een doorzichtig excuus bij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156799237
Beggars can't be choosers..

Jezus dude. Ik word niet snel moe van mensen maar jou lukt het hoor.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:22:37 #12
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156799319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?
pi_156799357
Jemig. Een enthousiast en actief persoon. Eng hoor.
Ja doei.
pi_156799362
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.

Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
pi_156799371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van... :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen... :P
wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:28:24 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156799394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.

Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:28:41 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156799399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:

Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156799407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:48 schreef Peejtur het volgende:
:')
foto's van 3 jaar geleden is gek, snap t wel.

Ik krijg de openingspost trouwens niet goed, kan iemand dat doen?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:33:09 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156799464
OP in ere hersteld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156799465
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ja maar die van ik wil met je ik bed liggen was echt fucking leuk, die heb ik 2 jaar geleden ontmoet en grappig gesprek. Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks. De 1 probeert alles goed te doen denk ik, de ander zit teveel in de sportschool en weer een ander weet me ook niet te interesseren met saaie vragen.

En die andere tinderaars laat maar zitten. Ik wilde vooral die ene. :')
pi_156799496
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?
Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:36:19 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156799522
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:33 schreef BeeGees het volgende:
Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks
Daarnet waren ze nog:
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:18 schreef BeeGees het volgende:
En ik vind 3 jongens echt helemaal leuk leuk leuk. Te leuk. :D
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.
pi_156799552
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).

[..]

Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.
heb het niet over seks gehad, dus ik weet niet wat het is.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:40:16 #24
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156799598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?
Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156799607
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarnet waren ze nog:

[..]

Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets

Ben ik kritisch?
pi_156799639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.
als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:42:16 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156799642
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:

dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets

Ben ik kritisch?
Nee maar die punten van sportschool, teveel proberen enzo dat deden ze gister om 20.00 uur (je post) vast ook al wel.
In die zin vind ik het een snelle switch.
Mbt het seksgedeelte snap ik dat je daar op afhaakt
pi_156799659
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef BeeGees het volgende:

[..]

als je een korte tijd met elkaar hebt gepraat? Vrij overdreven. Gewoon niks meer zeggen en iemand weet genoeg lijkt me een minder groot ding.
Voor jou vast ja, nevermind de ander of enig fatsoen in het algemeen..
pi_156799662
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ben ik kritisch?
Er zijn naar weinig mannen die niet aan seks denken als ze contact hebben met een interessante vrouw volgens mij. Ik zou eerst gewoon eens aankaarten dat je dat soort dingen liever voor wat later bewaard en kijken hoe hij daarop reageert.
pi_156799667
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee maar die punten van sportschool, teveel proberen enzo dat deden ze gister om 20.00 uur (je post) vast ook al wel.
In die zin vind ik het een snelle switch.
Mbt het seksgedeelte snap ik dat je daar op afhaakt
Die waren ook niet leuk leuk leuk, maar wel prima qua uiterlijk en gesprekken.

Denk dat ik te moeilijk ben maar kan t ook niet veranderen, maar dat van seks vind ik echt niet leuk :P baal ik van.
pi_156799676
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:42 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Een berichtje van "sorry maar dit gaat hem niet worden" kost zo weinig moeite, waarom zou je het fatsoen niet hebben om dat gewoon even te doen?
pi_156799692
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Er zijn naar weinig mannen die niet aan seks denken als ze contact hebben met een interessante vrouw volgens mij. Ik zou eerst gewoon eens aankaarten dat je dat soort dingen liever voor wat later bewaard en kijken hoe hij daarop reageert.
ja, maar als een jongen dat aankaart weet je al genoeg toch?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:47:19 #33
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156799733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef Detroit het volgende:

[..]

Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.
Deezertje heeft zelf hbo journalistiek gedaan, dus ik betwijfel of hij weledelzeergeleerd is. Maar het is zijn goed recht, ik geef zelf ook niet de voorkeur aan mbo of lager. Trouwens kan hij ook bedoelen dat het vakgebied hem niet interesseert, ongeacht opleidingsniveau.
pi_156799751
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Een berichtje van "sorry maar dit gaat hem niet worden" kost zo weinig moeite, waarom zou je het fatsoen niet hebben om dat gewoon even te doen?
vind ikzelf onnodig, het is niet dat als je eens met elkaar praat je elkaar verantwoording af hoort te leggen als je er geen zin meer in hebt. Je praat toch ook niet altijd terug als een man je aanspreekt tijdens stappen of zo random? Het is vast onfatsoenlijk maar de boodschap is helder en ik vind het eig niet onfatsoenlijk.
pi_156799810
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

vind ikzelf onnodig, het is niet dat als je eens met elkaar praat je elkaar verantwoording af hoort te leggen als je er geen zin meer in hebt. Je praat toch ook niet altijd terug als een man je aanspreekt tijdens stappen of zo random? Het is vast onfatsoenlijk maar de boodschap is helder en ik vind het eig niet onfatsoenlijk.
Als een man me aanspreekt tijdens het stappen reageer ik altijd, of ik zeg nee, of ik maak er een leuk praatje mee. Maar ik loop niet met m'n neus omhoog voorbij nee.
pi_156799834
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ja, maar als een jongen dat aankaart weet je al genoeg toch?
Dat hij graag met je naar bed zou willen? Dat hoeft niet erg te zijn imo. Als zijn hele handelen er maar niet op gebaseerd is.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:54:00 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156799855
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:

Dat hij graag met je naar bed zou willen? Dat hoeft niet erg te zijn imo. Als zijn hele handelen er maar niet op gebaseerd is.
Als het puur op online praat is gebaseerd vind ik het wel een afknapper.
Als je elkaar al eens ontmoet hebt en het klikte, is het anders.
pi_156799915
Het is ook zoooo'n dunne en volledig arbitraire scheidslijn...m

Net de juiste opmerking (zeldzaam) "oooohpartyinmahpants!"

Overige opmerkingen vallen tussen " :') " en "straaaangerdangerstraaaangerdangeeeer!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_156799934
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook zoooo'n dunne en volledig arbitraire scheidslijn...m

Net de juiste opmerking (zeldzaam) "oooohpartyinmahpants!"

Overige opmerkingen vallen tussen " :') " en "straaaangerdangerstraaaangerdangeeeer!"
Ja dat sowieso :P
pi_156800028
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik ook
Ik vraag me ook af wat voor type ze daarmee wel in bed krijgen
Het is eigenlijk gewoon kei saai... ik ben echt niet preuts (al is dat wel vaak de conclusie als ik niet meteen in wil gaan op 'wat is cupmaat' of 'wat zou je met me doen als ik nu naast je lag') maar ik heb geen zin in mannen die hun piemel op een presenteerblaadje aanbieden. Daar zit toch geen lol in?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156800054
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

we hebben elkaar wel ontmoet 2 jaar geleden, maar vind het niet erg leuk. Daarmee laat hij al zien dat hij op seks uit is. Laat ik daar nou net niet op uit zijn.

En die ander heb ik 100x gezien in de stad zonder een woord te wisselen, maar maakt het niet minder jammer.
pi_156800127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook
Het is eigenlijk gewoon kei saai... ik ben echt niet preuts (al is dat wel vaak de conclusie als ik niet meteen in wil gaan op 'wat is cupmaat' of 'wat zou je met me doen als ik nu naast je lag') maar ik heb geen zin in mannen die hun piemel op een presenteerblaadje aanbieden. Daar zit toch geen lol in?
dat iemand zulke dingen vraagt slaat al nergens op. Die snappen er niks van.
pi_156800304
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 12:10 schreef BeeGees het volgende:

[..]

dat iemand zulke dingen vraagt slaat al nergens op. Die snappen er niks van.
Waarom snappen zij er niks van volgens jou?
pi_156801803
quote:

[..]

ik ook
Oh fuck ja :')

"Wat zou je doen als..?"

Sterf toch af fantasieloze aap. Zullen we dat gewoon bekijken op het moment dat zich voordoet? (Wat je hier mee al hebt uitgesloten.)

En dan inderdaad ook nog zo'n armetierige poging tot fuckeriseenpsychologischtermvoorwaariknunietopkom... nah jah iig jou proberen wijs te maken dat je het niet geil vindt omdat jij preuts bent ipv omdat zij een droogtrekkende sfeerspons zijn.
pi_156802044
Ja zulke typisch moet ik ook niet, is wel iets extremer als er 1 opmerking over maken ofcourse :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 13:52:00 ]
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:53:30 #46
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156802080
quote:

[..]

Daar zit toch geen lul in?
Nee, die moet er nog in
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:09:34 #47
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156802398
Lexa heeft wel kwantiteit, maar geen kwaliteit. Veel vrouwen die er op betrekkelijk jonge leeftijd versleten uitzien. Teveel make-up en andere ongein, daar wil ik niet mee gezien worden. Ik verlang terug naar de internationale studentes, dat was pas van goed niveau.

Nadeel van online daten is dat je niet kan ruiken. Ik had ooit eens zo'n vrouw waarmee ik samenwerkte en die stonk altijd naar wc verfrisser. Dan probeerde ik altijd subtiel via hints kenbaar te maken dat ik het oneens was met haar beslissing.

Daarnaast weet ik niet wat nep is en wat niet. Op pornosites heb je bij profielen dat mensen door middel van signs zich verifiëren. Gewoon een foto met ter hoogte van je borst of schouder zo'n papier met je naam houden. Moeten ze op gewone datingsites ook eens doen.

Dit past wellicht beter in KLB.

[ Bericht 10% gewijzigd door Zeikbeer op 13-10-2015 14:25:07 ]
pi_156802706
Zo veel fakers zitten er toch niet op datingsites?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:26:30 #49
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156802747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Zo veel fakers zitten er toch niet op datingsites?
Zeg jij het maar, ik kan het niet altijd checken. Soms met google image search is het wel snel duidelijk dat een oude man zich voordoet als jonge meid. Hoeveel het er zijn, weet ik niet. Misschien dat dit geldt voor mannen die vrouwen zoeken, maar dat in jouw geval het andersom reuze mee valt wat fakers betreft.
pi_156802765
Klinkt eerder alsof je er gewoon overdreven negatief in staat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')