abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:58:32 #201
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156724528
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Jouw vriendin heeft Tinder? Tiswat
een, jouw
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:00:07 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156724545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.

Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
Uhm geen zin, t net niet qua uiterlijk en ook net niet qua gesprekken.
Tja zoveel redenen.

Bedenk voor jezelf wt de redenen zijn waarom he niet met een meisje afspreekt (na goede gesprekken) en doe dan visa versa
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:27:25 #203
242666 BeamofLight
pi_156724823
Denk dat ciabatta teveel lult over eiwitten en roms
pi_156724947
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef BeeGees het volgende:
TINDER vraag. Hoe kan het dat sommige mensen, nádat ik op een kruisje heb gedrukt, weer in beeld komen?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 03:31:11 #205
416020 K44S
The bearded man
pi_156725370
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef BeeGees het volgende:
Dat ga k niet doen! :P
:')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 06:16:37 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_156725504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef BeeGees het volgende:
Dat ga k niet doen! :P
En wat als hij nu 't zelfde denkt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_156726001
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.

Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.

Waarom beginnen mannen soms niet met praten? :(
Te veel matches. Sommige dames like je omdat je denkt waarom niet, zien er ok uit, maar niet dat je van je stoel valt ofzo. En als je dan een match hebt, dan mag ze ook wat effort erin steken. Sommige blijken dan een heel erg leuk karakter te hebben, terwijl anderen maar blijven afwachten en als je ermee praat lijkt het alsof je aan een dood paard aan het trekken bent. Dan ben ik er meestal vrij snel klaar mee.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:06:10 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156727622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
God, wat is dat toch met chicks die zomaar stoppen met reageren. Als ze dan op z'n minst even zouden zeggen dat ik saai of een lul of zo ben, dan wist ik tenminste waar het aan ligt... :(
Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het is :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:12:22 #209
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156727731
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het is :)
Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.
pi_156728598
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.

Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.

Waarom beginnen mannen soms niet met praten? :(
Het is wel veel moeite om zelf als eerste 'hoi' te zeggen he. :') Stel je voor dat ze niet reageren en je dus afgewezen wordt, oh no. :')

:')
pi_156729897
Ik heb al een paar dagen een bug op Tinder. Al mijn matches zijn weg, er staat nu "You have no matches yet", terwijl ik er 40+ had. Iemand enig idee hoe ik deze bug fix? In - en uitloggen helpt niet, de app opnieuw installeren ook niet.

Ik kan nu niet gaan swipen, want ik heb geen idee of ik nu nieuwe matches kan ontvangen.
pi_156730054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:14 schreef Belgosome het volgende:
Ik heb al een paar dagen een bug op Tinder. Al mijn matches zijn weg, er staat nu "You have no matches yet", terwijl ik er 40+ had. Iemand enig idee hoe ik deze bug fix? In - en uitloggen helpt niet, de app opnieuw installeren ook niet.

Ik kan nu niet gaan swipen, want ik heb geen idee of ik nu nieuwe matches kan ontvangen.
Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer weg

Tinder is wel heel buggy :(
maar het heeft ook voordelen: ik kan geloof ik oneindig veel super likes uitdelen terwijl het er 1 hoort te zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156730114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer weg

Tinder is wel heel buggy :(
maar het heeft ook voordelen: ik kan geloof ik oneindig veel super likes uitdelen terwijl het er 1 hoort te zijn?
Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?
pi_156730162
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:25 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?
Ja dat is juist het punt :P

Die persoon komt dan boven op de stapel zeg maar. Met een blauw randje en een sterretje geloof ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:29:57 #215
416020 K44S
The bearded man
pi_156730194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jep, en dat vind ik grondig kut. Hoe de fuck kan ik aan mijzelf werken als niemand me vertelt wat precies het probleem is? Ik ben geen fucking helderziende, weet je.
Waar je je druk om maakt....
pi_156730432
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.

Better hated for what you are then to be loved for what you are not.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:54:35 #217
416020 K44S
The bearded man
pi_156730636
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.

Grootste nadeel van online-dating: Het gebeurt redelijk geforceerd.

Ik wil niet zeggen dat het helemaal niet werkt omdat ik zelf zo'n 8/9 tinderdates heb gehad en dat het allemaal "net niet is"(voornamelijk een probleem wat ik zelf veroorzaak) .

Maar het haalt wel het spontane er vanaf.
pi_156730839
Ik snap echt niks van wat je zegt?
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:07:44 #219
416020 K44S
The bearded man
pi_156730876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
De drempel tussen iemand aanspreken in real life of een berichtje sturen.
Welke is groter?

Eenmaal aangesproken: Een stilte van 1 uur is pijnlijker in het echt dan als de persoon in kwestie 1dag niets van zich laat horen op tinder.

Ik zeg niet dat het helemaal niet werkt (zat relaties uit gekomen).

IK vind het de "spanning"er vanaf halen.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:30:34 #220
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156731289
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen. :P

Ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen, opnieuw tot op zekere hoogte, zodat ik blij kan zijn met mezelf. Maar het kan wel frustrerend als dat maar geen vruchten afwerpt.
pi_156731375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.
pi_156731483
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen. :P

Ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen, opnieuw tot op zekere hoogte, zodat ik blij kan zijn met mezelf. Maar het kan wel frustrerend als dat maar geen vruchten afwerpt.
Ik zou beginnen met bedenken waar jij blij van word en dan daar naar toe werken
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.
oh dat heb ik helemaal niet maar ik neem een date ook niet zo serieus
het is gewoon een ander woord voor even koffie met iemand drinken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156731567
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
pi_156731639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156732051
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
'm toch niet worden' sturen voordat je degene blokt/verwijdert.
pi_156732431
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
Degene die het contact verbreekt heeft daar alleen nadelen bij. Er zijn genoeg mensen die dan in discussie gaan of erger. Het is makkelijker om gewoon te verdwijnen.
pi_156732519
Wat ik altijd een beetje gênant vind is wanneer ik na een aantal weken offline te zijn geweest weer inlog. En er dan mannen zijn die heel vriendelijk hebben ze gezegd dat ze toch "het contact" maar verbreken agz ik wel heel erg weinig online ben...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156732570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd een beetje gênant vind is wanneer ik na een aantal weken offline te zijn geweest weer inlog. En er dan mannen zijn die heel vriendelijk hebben ze gezegd dat ze toch "het contact" maar verbreken agz ik wel heel erg weinig online ben...
Zelfbescherming, dan kunnen ze tenminste tegen zichzelf zeggen dat zij de beslissing hebben genomen. :P
pi_156733348
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Omdat je heel makkelijk per ongeluk die superlikes uitdeelt, kwam ik gister achter. Eerder was als je naar links of linksboven swipte gewoon een afwijzing. Alsnik nu in de anelheid naar linksboven swipe wil die het nog we eens registreren als een swipe naar boven en dus een superlike. Krijg ik ineens een melding dat ik geen superlikes meer uit kan delen, me niet realiserend dat ik dat uberhaupt gedaan had.
A mind with a heart of it's own
pi_156733654
Ik had ook een superlike gegeven aan een lelijke jongen, fucking balen, want toen kwam ik iemand tegen die ik echt een superlike wilde geven en kon 't niet meer. :')

Per ongeluk dus.
pi_156733686
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch niks gênants aan? :h
pi_156733824
Ik heb wel veel leuke matches. Bof echt met m'n locatie denk ik. Studenten, knap. In een avond 40 echte leukies. Sommige ken ik van gezicht. Maar ik kan gewoon geen serieuze gesprekken voeren daar :'( ik kan het niet.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:30:52 #233
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156733857
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:29 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb wel veel leuke matches. Bof echt met m'n locatie denk ik. Studenten, knap. In een avond 40 echte leukies. Sommige ken ik van gezicht. Maar ik kan gewoon geen serieuze gesprekken voeren daar :'( ik kan het niet.
Ben je een vrouw of een man?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:57:41 #234
242666 BeamofLight
pi_156734611
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Of aan beamoflight?
Herinner me nog dat ik haar profieltekst heb veranderd in : wil deze week alleen maar serieuze relaties of iets. Es kijken wanneer ze t zelf merkt.
pi_156734648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ben je een vrouw of een man?
vrouw, why?
pi_156734661
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Herinner me nog dat ik haar profieltekst heb veranderd in : wil deze week alleen maar serieuze relaties of iets. Es kijken wanneer ze t zelf merkt.
Hahahaha
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:06:35 #237
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156734849
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:59 schreef BeeGees het volgende:

[..]

vrouw, why?
40 likes als man op één avond, dan moet je echt wel Brad Pitt zijn of zoiets.
pi_156735119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

40 likes als man op één avond, dan moet je echt wel Brad Pitt zijn of zoiets.
Nja ben vrouw en gemiddeld vlg mij
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:24:08 #239
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156735432
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nja ben vrouw en gemiddeld vlg mij
Tja, als vrouw kom je nou eenmaal wat makkelijker aan de likes. :P
pi_156735762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het zou wel zo netjes zijn als diegene even een vriendelijk berichtje zou sturen, want dit vind ik wel een beetje lullig voor jou.
pi_156736027
Jezus tere zieltjes. Zo lullig is dat toch ook weer niet? Neem het allemaal niet zo serieus zeg. Een like op tinder is nog geen huwelijks aanzoek :?

Volgens mij is het hier al 100 keer gezegd maar er kleven meer nadelen aan 'even zeggen waarom je er mee kapt' dan voordelen

Het valt me nu trouwens ook op dat die superlike knop aardig op de plek van het kruisje zit als je op iemand geklikt hebt zeg maar
Ik heb ook al een paar keer per ongeluk iemand bijna gesuperliked
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156736207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tja, als vrouw kom je nou eenmaal wat makkelijker aan de likes. :P
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:49:26 #243
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156736256
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Haha, is dat nodig dan?
pi_156736415
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Haha, is dat nodig dan?
ja best wel! Nooit gedate

Maar via Tinder gaat het niet werken vrees ik, ik kan het niet normaal aanpakken qua gesprekken. Dan maar stappen en dan gaat t wat natuurlijker
pi_156736691
quote:

[..]

Welkom op Fok. Tip: Volgens mij heb je met een abo een grotere berichtenopslag ^O^
pi_156737881
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:55 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ja best wel! Nooit gedate

Maar via Tinder gaat het niet werken vrees ik, ik kan het niet normaal aanpakken qua gesprekken. Dan maar stappen en dan gaat t wat natuurlijker
wat vind je lastig aan die gesprekken dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156738592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat vind je lastig aan die gesprekken dan?
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is

Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla

Of kan niet online flirten ;(
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:57:43 #248
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156738746
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is

Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla

Je moet gewoon dom ouwehoeren als je dat wilt. Vindt de ander dat niets, dan is het gesprek zo weer afgelopen. Anders kun je lekker doorbabbelen.
pi_156739458
Dat kun je toch ook zelf sturen? Ik hou ook niet van die gesprekken dus ik voer ze zelden.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:23:14 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156750585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zelfbescherming, dan kunnen ze tenminste tegen zichzelf zeggen dat zij de beslissing hebben genomen. :P
Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deels :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:27:43 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156750675
quote:

[..]

Valt daar iets aan te leren dan?

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Slap ouwehoeren over vanalles ^O^

Standaard saaie teksten :N
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156751673
Score na een week tinderen:
Wel 2 hele matches emo.gif

Aan de ene kant zouden dit dan wel weer 2 potentiele dates zijn die ik zonder tinder niet zou kunnen hebben (als mijn gebrek aan flirt-skills het niet verpest had).

Maar aan de andere kant is het best wel ontmoedigend om een match kans van pak hem beet minder dan een procent te hebben
pi_156753131
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef yats het volgende:

[..]

Valt daar iets aan te leren dan?

[..]

Slap ouwehoeren over vanalles ^O^

Standaard saaie teksten :N
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?

Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:30:20 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156753141
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Score na een week tinderen:
Wel 2 hele matches [ afbeelding ]

Aan de ene kant zouden dit dan wel weer 2 potentiele dates zijn die ik zonder tinder niet zou kunnen hebben (als mijn gebrek aan flirt-skills het niet verpest had).

Maar aan de andere kant is het best wel ontmoedigend om een match kans van pak hem beet minder dan een procent te hebben
Je hebt in 7 dagen 200 mensen geliked?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156753272
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deels :@
Gezoend met tong? :P :')

quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:

[..]

denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?

Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.

Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet. :P

Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.

[ Bericht 46% gewijzigd door ElDinosaur op 11-10-2015 10:07:05 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 12:31:53 #256
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156755353
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nog nooit? Waarom niet? Daten is geen rocket science. Ga gewoon wat drinken met iemand die je leuk lijkt en klets over dingen waar je het over wil hebben. Is er een klik, stel een tweede date voor, is die er niet,next

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.

Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet. :P

Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.
Wat denk je zelf? O-)
pi_156755402
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef yats het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? O-)
Nog niet van je dry spell af dus. ;(
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:34:08 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156761492
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nog niet van je dry spell af dus. ;(
Dat niet nee, maar toch voel ik me nu prima
pi_156762456
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef yats het volgende:

[..]

Dat niet nee, maar toch voel ik me nu prima
Dat is het enige dat telt, mooi zo!
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:33:22 #260
416020 K44S
The bearded man
pi_156765151
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Ik heb serieus moeite met het vinden van wat de chick moet hebben om haar aantrekkelijk te vinden.

Tenslotte is het zo dat je je vaak aangetrokken voelt tot een chick die iets heeft wat jij niet hebt.
pi_156765505
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:33 schreef K44S het volgende:

[..]
Tenslotte is het zo dat je je vaak aangetrokken voelt tot een chick die iets heeft wat jij niet hebt.
Ja, vrouwelijke vormen en zulks obviously :+

Oorspronkelijke gingers hebben wel een streepje voor bij mij want alleen al dat haar + sproeten = O+

Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Of een chick nu zwart, brunette of blondine is maakt niet uit. Als de uitstraling maar zodanig is dat ik in katzwijm val. En dat valt voor mij niet echt te typeren.
mag het weten
pi_156772089
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was :+). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeën?
pi_156772324
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was :+). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeën?
Laat hem lekker ff tinderen. :D
pi_156772764
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Laat hem lekker ff tinderen. :D
Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
pi_156772887
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Fok natuurlijk ^O^
pi_156772913
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al? :?
pi_156773080
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al? :?
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee :)
  zondag 11 oktober 2015 @ 23:42:16 #268
47102 Elvi
miemkwien
pi_156773127
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee :)
He wat? Je vriend gaat daten met andere mensen? Of is het een platonische vriend? Ik ben m even kwijt _O-
pi_156773139
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Uhm ok
pi_156773758
-edit-

Ik ben niet degene die wil discussiëren over het hebben van een open relatie :? Mijn vraag is puur datingsite gericht.

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 12-10-2015 08:19:28 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 00:22:49 #271
47102 Elvi
miemkwien
pi_156773956
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die wil discussiëren over het hebben van een open relatie :? Mijn vraag is puur datingsite gericht.
Ik wilde geen discussie hoor. Ik wilde alleen weten hoe het nou zat ;)
En ja Paiq dus. Zitten genoeg mensen met een open relatie. Volgens mij is het ook een vraag daar, maar ben al n tijdje niet ingelogd geweest.
pi_156773992
Ik zou eerder naar okcupid kijken. Veel non mono, minder vreemdgangers dan bij paiq en je kunt een duidelijk beeld van jezelf neer zetten

En het is ook nog best grappig met die vragen en die geven weer makkelijke aanknopingspunten als je niet zo smooth bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156774030
Okcupid, wat een bagger was dat zeg, met al die 'internationale' mensen :')
pi_156774064
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou eerder naar okcupid kijken. Veel non mono, minder vreemdgangers dan bij paiq en je kunt een duidelijk beeld van jezelf neer zetten

En het is ook nog best grappig met die vragen en die geven weer makkelijke aanknopingspunten als je niet zo smooth bent
Thnx morgen eens naar kijken :)

Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op :+
pi_156775711
Oh ja, open relatie. Dan lijkt OkCupid me wel een aardige optie, dan kunnen mensen gelijk zien hoe het zit. Hoeft hij niet na een leuk gesprek open relaties ter sprake te brengen, lijkt me geen ideale situatie als je toch al niet veel ervaring hebt.
pi_156778238
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op :+
Klopt, ik zit ook weer in de poel ;(
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:06:56 #277
416020 K44S
The bearded man
pi_156780342
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Klopt. Ik zit niet meer op tinder, zo hebben andere mannen nog een kans.
pi_156780360
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:06 schreef K44S het volgende:

[..]

Klopt. Ik zit niet meer op tinder, zo hebben andere mannen nog een kans.
Gelukkig maar :)
pi_156780706
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt, ik zit ook weer in de poel ;(
Hoop dat we elkaar niet tegenkomen :9
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:34:22 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156780943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.

Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
Aan het medium.

Tinder is nogal laagdrempelig en daarom krijg je dit soort taferelen. Mensen die gewoon een beetje tijdverdrijf zoeken en aan hun ego willen werken. Lekker veilig vanachter een telefoonschermpje. Bovendien is er geen echte interactie, goede communicatie staat of valt bij non-verbale signalen. En smileys zijn geen non-verbale signalen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 oktober 2015 @ 15:20:52 #281
416020 K44S
The bearded man
pi_156781860
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Aan het medium.

Tinder is nogal laagdrempelig en daarom krijg je dit soort taferelen. Mensen die gewoon een beetje tijdverdrijf zoeken en aan hun ego willen werken. Lekker veilig vanachter een telefoonschermpje. Bovendien is er geen echte interactie, goede communicatie staat of valt bij non-verbale signalen. En smileys zijn geen non-verbale signalen.
pi_156785522
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoop dat we elkaar niet tegenkomen :9
Dan moet ik eerst in een straal tot Breda/Goes/Antwerpen afgewezen worden.

Geef het een weekje :*
pi_156787975
Heb Tinder verwijderd, 10 06-nummers verder en allemaal leuk. Ik ken 5 jongens al van gezicht, dus dat is heel erg ideaal. Zaterdag mijn eerste date, dus leuk!!!

Vind het toch wel leuk, dat had ik niet verwacht. :D
pi_156788002
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:13 schreef BeeGees het volgende:
Heb Tinder verwijderd, 10 06-nummers verder en allemaal leuk. Ik ken 5 jongens al van gezicht, dus dat is heel erg ideaal. Zaterdag mijn eerste date, dus leuk!!!

Vind het toch wel leuk, dat had ik niet verwacht. :D
Toe maar
pi_156788069
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toe maar
Ja Nah is toch leuk!
pi_156788095
En ik vind 3 jongens echt helemaal leuk leuk leuk. Te leuk. :D
pi_156788123
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:17 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ja Nah is toch leuk!
Ik heb het na onderhand een jaar ook weer eens aangeslingerd. Tot nu toe 0 matches. Goh :')
pi_156788165
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb het na onderhand een jaar ook weer eens aangeslingerd. Tot nu toe 0 matches. Goh :')
Hahaa hoe lang ben je bezig ?

- Of je bent heel erg lelijk en nerderig
- Je hebt een lelijke tekst
- Je staat met een vieze gevangenis vis op de foto
- Je zit in een kutomgecing
pi_156788384
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:21 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Hahaa hoe lang ben je bezig ?

- Of je bent heel erg lelijk en nerderig
- Je hebt een lelijke tekst
- Je staat met een vieze gevangenis vis op de foto
- Je zit in een kutomgecing
4 Uit 4 ;(
pi_156788741
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

4 Uit 4 ;(
_O-
pi_156788808
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-
:(
pi_156788857
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

4 Uit 4 ;(
:*
pi_156788890
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:43 schreef BeeGees het volgende:

[..]

:*
:(
pi_156789124
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst in een straal tot Breda/Goes/Antwerpen afgewezen worden.

Geef het een weekje :*
Breda is mijn straal ;(
pi_156789678
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Breda is mijn straal ;(
;(
pi_156790267
Nou ga voor elkaar jullie! 👍🏻
pi_156790503
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:16 schreef BeeGees het volgende:
Nou ga voor elkaar jullie! 👍🏻
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.
pi_156790640
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.
Bied je excuses aan en doe het niet nog een keer, Faxie.
pi_156791009
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

En waarom denk je dat ik jou dan zou daten? :')
pi_156791019
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:24 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Bied je excuses aan en doe het niet nog een keer, Faxie.
Nee :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')