Klopt, ik zit ook weer in de poelquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Thnx morgen eens naar kijken![]()
Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op
Klopt. Ik zit niet meer op tinder, zo hebben andere mannen nog een kans.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Thnx morgen eens naar kijken![]()
Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit niet meer op tinder, zo hebben andere mannen nog een kans.
Aan het medium.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.
Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Aan het medium.
Tinder is nogal laagdrempelig en daarom krijg je dit soort taferelen. Mensen die gewoon een beetje tijdverdrijf zoeken en aan hun ego willen werken. Lekker veilig vanachter een telefoonschermpje. Bovendien is er geen echte interactie, goede communicatie staat of valt bij non-verbale signalen. En smileys zijn geen non-verbale signalen.
Dan moet ik eerst in een straal tot Breda/Goes/Antwerpen afgewezen worden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoop dat we elkaar niet tegenkomen
Toe maarquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:13 schreef BeeGees het volgende:
Heb Tinder verwijderd, 10 06-nummers verder en allemaal leuk. Ik ken 5 jongens al van gezicht, dus dat is heel erg ideaal. Zaterdag mijn eerste date, dus leuk!!!
Vind het toch wel leuk, dat had ik niet verwacht.
Hahaa hoe lang ben je bezig ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het na onderhand een jaar ook weer eens aangeslingerd. Tot nu toe 0 matches. Goh
4 Uit 4quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Hahaa hoe lang ben je bezig ?
- Of je bent heel erg lelijk en nerderig
- Je hebt een lelijke tekst
- Je staat met een vieze gevangenis vis op de foto
- Je zit in een kutomgecing
Breda is mijn straalquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst in een straal tot Breda/Goes/Antwerpen afgewezen worden.
Geef het een weekje
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.quote:
Bied je excuses aan en doe het niet nog een keer, Faxie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.
En waarom denk je dat ik jou dan zou daten?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:24 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Bied je excuses aan en doe het niet nog een keer, Faxie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |