Valt daar iets aan te leren dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.
Slap ouwehoeren over vanallesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is
Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla
Of kan niet online flirten
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef yats het volgende:
[..]
Valt daar iets aan te leren dan?
[..]
Slap ouwehoeren over vanalles![]()
Standaard saaie teksten
Je hebt in 7 dagen 200 mensen geliked?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Score na een week tinderen:
Wel 2 hele matches [ afbeelding ]
Aan de ene kant zouden dit dan wel weer 2 potentiele dates zijn die ik zonder tinder niet zou kunnen hebben (als mijn gebrek aan flirt-skills het niet verpest had).
Maar aan de andere kant is het best wel ontmoedigend om een match kans van pak hem beet minder dan een procent te hebben
Gezoend met tong?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deels
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:
[..]
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?
Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
Nog nooit? Waarom niet? Daten is geen rocket science. Ga gewoon wat drinken met iemand die je leuk lijkt en klets over dingen waar je het over wil hebben. Is er een klik, stel een tweede date voor, is die er niet,nextquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:
[..]
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?
Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezoend met tong?![]()
[..]
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.
Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.
Dat niet nee, maar toch voel ik me nu primaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog niet van je dry spell af dus.
Dat is het enige dat telt, mooi zo!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar toch voel ik me nu prima
Ik heb serieus moeite met het vinden van wat de chick moet hebben om haar aantrekkelijk te vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezoend met tong?![]()
[..]
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.
Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.
Ja, vrouwelijke vormen en zulks obviouslyquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Tenslotte is het zo dat je je vaak aangetrokken voelt tot een chick die iets heeft wat jij niet hebt.
Laat hem lekker ff tinderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeėn?
Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.quote:
Fok natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeėn?
Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter ideequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al?
He wat? Je vriend gaat daten met andere mensen? Of is het een platonische vriend? Ik ben m even kwijtquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee
Uhm okquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee
Ik wilde geen discussie hoor. Ik wilde alleen weten hoe het nou zatquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die wil discussiėren over het hebben van een open relatieMijn vraag is puur datingsite gericht.
Thnx morgen eens naar kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou eerder naar okcupid kijken. Veel non mono, minder vreemdgangers dan bij paiq en je kunt een duidelijk beeld van jezelf neer zetten
En het is ook nog best grappig met die vragen en die geven weer makkelijke aanknopingspunten als je niet zo smooth bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |