abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:27:43 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156750675
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.
Valt daar iets aan te leren dan?

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is

Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla

Of kan niet online flirten ;(
Slap ouwehoeren over vanalles ^O^

Standaard saaie teksten :N
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156751673
Score na een week tinderen:
Wel 2 hele matches emo.gif

Aan de ene kant zouden dit dan wel weer 2 potentiele dates zijn die ik zonder tinder niet zou kunnen hebben (als mijn gebrek aan flirt-skills het niet verpest had).

Maar aan de andere kant is het best wel ontmoedigend om een match kans van pak hem beet minder dan een procent te hebben
pi_156753131
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef yats het volgende:

[..]

Valt daar iets aan te leren dan?

[..]

Slap ouwehoeren over vanalles ^O^

Standaard saaie teksten :N
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?

Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
  zondag 11 oktober 2015 @ 09:30:20 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156753141
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Score na een week tinderen:
Wel 2 hele matches [ afbeelding ]

Aan de ene kant zouden dit dan wel weer 2 potentiele dates zijn die ik zonder tinder niet zou kunnen hebben (als mijn gebrek aan flirt-skills het niet verpest had).

Maar aan de andere kant is het best wel ontmoedigend om een match kans van pak hem beet minder dan een procent te hebben
Je hebt in 7 dagen 200 mensen geliked?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156753272
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deels :@
Gezoend met tong? :P :')

quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:

[..]

denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?

Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.

Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet. :P

Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.

[ Bericht 46% gewijzigd door ElDinosaur op 11-10-2015 10:07:05 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 12:31:53 #256
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156755353
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nog nooit? Waarom niet? Daten is geen rocket science. Ga gewoon wat drinken met iemand die je leuk lijkt en klets over dingen waar je het over wil hebben. Is er een klik, stel een tweede date voor, is die er niet,next

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.

Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet. :P

Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.
Wat denk je zelf? O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156755402
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:31 schreef yats het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? O-)
Nog niet van je dry spell af dus. ;(
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:34:08 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156761492
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nog niet van je dry spell af dus. ;(
Dat niet nee, maar toch voel ik me nu prima
pi_156762456
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef yats het volgende:

[..]

Dat niet nee, maar toch voel ik me nu prima
Dat is het enige dat telt, mooi zo!
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:33:22 #260
416020 K44S
The bearded man
pi_156765151
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Ik heb serieus moeite met het vinden van wat de chick moet hebben om haar aantrekkelijk te vinden.

Tenslotte is het zo dat je je vaak aangetrokken voelt tot een chick die iets heeft wat jij niet hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156765505
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:33 schreef K44S het volgende:

[..]
Tenslotte is het zo dat je je vaak aangetrokken voelt tot een chick die iets heeft wat jij niet hebt.
Ja, vrouwelijke vormen en zulks obviously :+

Oorspronkelijke gingers hebben wel een streepje voor bij mij want alleen al dat haar + sproeten = O+

Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Of een chick nu zwart, brunette of blondine is maakt niet uit. Als de uitstraling maar zodanig is dat ik in katzwijm val. En dat valt voor mij niet echt te typeren.
mag het weten
pi_156772089
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was :+). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeėn?
pi_156772324
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was :+). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeėn?
Laat hem lekker ff tinderen. :D
pi_156772764
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Laat hem lekker ff tinderen. :D
Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
pi_156772887
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Fok natuurlijk ^O^
pi_156772913
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al? :?
pi_156773080
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al? :?
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee :)
  zondag 11 oktober 2015 @ 23:42:16 #268
47102 Elvi
miemkwien
pi_156773127
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee :)
He wat? Je vriend gaat daten met andere mensen? Of is het een platonische vriend? Ik ben m even kwijt _O-
pi_156773139
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Uhm ok
pi_156773758
-edit-

Ik ben niet degene die wil discussiėren over het hebben van een open relatie :? Mijn vraag is puur datingsite gericht.

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 12-10-2015 08:19:28 ]
  maandag 12 oktober 2015 @ 00:22:49 #271
47102 Elvi
miemkwien
pi_156773956
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die wil discussiėren over het hebben van een open relatie :? Mijn vraag is puur datingsite gericht.
Ik wilde geen discussie hoor. Ik wilde alleen weten hoe het nou zat ;)
En ja Paiq dus. Zitten genoeg mensen met een open relatie. Volgens mij is het ook een vraag daar, maar ben al n tijdje niet ingelogd geweest.
pi_156773992
Ik zou eerder naar okcupid kijken. Veel non mono, minder vreemdgangers dan bij paiq en je kunt een duidelijk beeld van jezelf neer zetten

En het is ook nog best grappig met die vragen en die geven weer makkelijke aanknopingspunten als je niet zo smooth bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156774030
Okcupid, wat een bagger was dat zeg, met al die 'internationale' mensen :')
pi_156774064
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou eerder naar okcupid kijken. Veel non mono, minder vreemdgangers dan bij paiq en je kunt een duidelijk beeld van jezelf neer zetten

En het is ook nog best grappig met die vragen en die geven weer makkelijke aanknopingspunten als je niet zo smooth bent
Thnx morgen eens naar kijken :)

Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op :+
pi_156775711
Oh ja, open relatie. Dan lijkt OkCupid me wel een aardige optie, dan kunnen mensen gelijk zien hoe het zit. Hoeft hij niet na een leuk gesprek open relaties ter sprake te brengen, lijkt me geen ideale situatie als je toch al niet veel ervaring hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')