Degene die het contact verbreekt heeft daar alleen nadelen bij. Er zijn genoeg mensen die dan in discussie gaan of erger. Het is makkelijker om gewoon te verdwijnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
'm toch niet worden' sturen voordat je degene blokt/verwijdert.
Zelfbescherming, dan kunnen ze tenminste tegen zichzelf zeggen dat zij de beslissing hebben genomen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd een beetje gênant vind is wanneer ik na een aantal weken offline te zijn geweest weer inlog. En er dan mannen zijn die heel vriendelijk hebben ze gezegd dat ze toch "het contact" maar verbreken agz ik wel heel erg weinig online ben...
Omdat je heel makkelijk per ongeluk die superlikes uitdeelt, kwam ik gister achter. Eerder was als je naar links of linksboven swipte gewoon een afwijzing. Alsnik nu in de anelheid naar linksboven swipe wil die het nog we eens registreren als een swipe naar boven en dus een superlike. Krijg ik ineens een melding dat ik geen superlikes meer uit kan delen, me niet realiserend dat ik dat uberhaupt gedaan had.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
Toch niks gênants aan? :hquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd een beetje gênant vind is wanneer ik na een aantal weken offline te zijn geweest weer inlog. En er dan mannen zijn die heel vriendelijk hebben ze gezegd dat ze toch "het contact" maar verbreken agz ik wel heel erg weinig online ben...
Ben je een vrouw of een man?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:29 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb wel veel leuke matches. Bof echt met m'n locatie denk ik. Studenten, knap. In een avond 40 echte leukies. Sommige ken ik van gezicht. Maar ik kan gewoon geen serieuze gesprekken voeren daarik kan het niet.
Herinner me nog dat ik haar profieltekst heb veranderd in : wil deze week alleen maar serieuze relaties of iets. Es kijken wanneer ze t zelf merkt.quote:
vrouw, why?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of een man?
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ik haar profieltekst heb veranderd in : wil deze week alleen maar serieuze relaties of iets. Es kijken wanneer ze t zelf merkt.
Nja ben vrouw en gemiddeld vlg mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
40 likes als man op één avond, dan moet je echt wel Brad Pitt zijn of zoiets.
Tja, als vrouw kom je nou eenmaal wat makkelijker aan de likes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nja ben vrouw en gemiddeld vlg mij
Het zou wel zo netjes zijn als diegene even een vriendelijk berichtje zou sturen, want dit vind ik wel een beetje lullig voor jou.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
'm toch niet worden' sturen voordat je degene blokt/verwijdert.
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tja, als vrouw kom je nou eenmaal wat makkelijker aan de likes.
Haha, is dat nodig dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.
ja best wel! Nooit gedatequote:
Welkom op Fok. Tip: Volgens mij heb je met een abo een grotere berichtenopslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.
wat vind je lastig aan die gesprekken dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:55 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja best wel! Nooit gedate
Maar via Tinder gaat het niet werken vrees ik, ik kan het niet normaal aanpakken qua gesprekken. Dan maar stappen en dan gaat t wat natuurlijker
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat vind je lastig aan die gesprekken dan?
Je moet gewoon dom ouwehoeren als je dat wilt. Vindt de ander dat niets, dan is het gesprek zo weer afgelopen. Anders kun je lekker doorbabbelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is
Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla
Of kan niet online flirten
Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelfbescherming, dan kunnen ze tenminste tegen zichzelf zeggen dat zij de beslissing hebben genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |